Servis bakim ucreti, diger markalara gore cok ucuzdur, ayrica cok gec parca degistirir.
Bir onceki arabam mitsubishi colt idi sifir aldim 156binde sattim amortisor balata vb haric hicbir parcasi değişmedi bu surec zarfında.
Ayrica bu araba özelinde, bakimlari 20binde bir, trigeri zincir degismiyor, bujileri 120 binde degisiyor ve sadece 3 adet, 3litre yag kullaniyor. Cvt sivisi honda gibi sik degismiyor 80 binde bir degisiyor vb.
Hala fiyata takilan guzel kardeslerim var, sanirim yaslari geregi piyasanin ne halde oldugundan bir haberler.
Artik b segment fiyati bu malesef aci ama gercek. Fiesta alirim diyen fiestanin 170bin tl oldugunun farkinda mi acaba evet daha fazla oyuncagi var ama 170bin lira. Fiesta demisken artik full set havayastigi ile geliyor fiesta hakkindaki ilk mesajimdaki elestiriyi geri aliyorum.
Bu arada fiesta otomatik modern teknolojik cagdas turbo motoru ile 0-100 12.5 saniye,
ss sozde ilkel elektrikli bisikletten hallice atmosferik motoru ve en performans dusmani sanziman turu olan cvt sanzimani ile 0--100 u 13.5 saniye.
1 saniye icin mi bu kadar tantana
1 saniye mi modern ile ilkel arasindaki o muazzam fark?
Ustelik modern cagdas 6 ileri otomatik fiesta sehirici tuketimi 7.3 iken, nuh nebiden kalma ilkel atmosferik cvt ss 5.7 litre tuketiyor.
Allahtan modernmis 1 saniye daha hizli gidecegim diye fazladan 1.6 litre yakit tuketiyorsunuz.
Benzin eskisi gibi oldugunda fark 11bin liraya cikacak.
Buda fiesta yerine ss tercih ederek 100bin km icin bütün bakim ve lastik masraflari aslinda bedavaya geliyor demek.
Ama evet 1 saniye daha hizli modern bir motoru var fiestanin, fazladan yakit parasi vermeye deger bencede.
Birileri sizi kandiriyor olmasin modernim ben diye?
Hayirli gunler
Alıntıları Göster
Ayrica servisleri cok iyidir. Aracinizin yarisini garantiden degistirebilirler
quote:
Orijinalden alıntı: ruzgarnufel
Kim napsın bunu arkadaş. 127 bin tl ver araba şahinle yanyana yürüsün.
Tipi honda city rakibi birşeymiş gibi duruyor.
Turbo motorlu fiesta ile 0-100km hizlanma sure farki sadece 1 saniye arkadasim, teknik ozelliklere bakmadan kafadan ne yaziyorsunuz anlam veremiyorum.
Hayirli gunler
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-751620F32
Motorunda ilerleme olmamış gördüğüm kadarıyla. 80 hp 106nm tork günümüzde çok yetersiz gelir. 127 bin TL de hiç ucuz değil.
Ford fiestanin turbo 100 hp motoru cok yeterli degil mi?
Ilk bakista evet ama aslinda 0-100km hizlanmalari sadece 1 saniye fark var.
Turbo motorun bakim ve omur kriterlerini ele alirsaniz bu lpg uyumlu atmosferik motor daha mantikli degil mi sizce de
Halit bey bu videoda mitsubishi hakkında pek de iyi şeyler söylemiyor. Mitsunun ceo su kendi itiraf etmiş. Biz kötü malzeme kullandık. Müşterilerimizi kandırdık demiş. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Servis bakim ucreti, diger markalara gore cok ucuzdur, ayrica cok gec parca degistirir.
Bir onceki arabam mitsubishi colt idi sifir aldim 156binde sattim amortisor balata vb haric hicbir parcasi değişmedi bu surec zarfında.
Ayrica bu araba özelinde, bakimlari 20binde bir, trigeri zincir degismiyor, bujileri 120 binde degisiyor ve sadece 3 adet, 3litre yag kullaniyor. Cvt sivisi honda gibi sik degismiyor 80 binde bir degisiyor vb.
Hala fiyata takilan guzel kardeslerim var, sanirim yaslari geregi piyasanin ne halde oldugundan bir haberler.
Artik b segment fiyati bu malesef aci ama gercek. Fiesta alirim diyen fiestanin 170bin tl oldugunun farkinda mi acaba evet daha fazla oyuncagi var ama 170bin lira. Fiesta demisken artik full set havayastigi ile geliyor fiesta hakkindaki ilk mesajimdaki elestiriyi geri aliyorum.
Bu arada fiesta otomatik modern teknolojik cagdas turbo motoru ile 0-100 12.5 saniye,
ss sozde ilkel elektrikli bisikletten hallice atmosferik motoru ve en performans dusmani sanziman turu olan cvt sanzimani ile 0--100 u 13.5 saniye.
1 saniye icin mi bu kadar tantana
1 saniye mi modern ile ilkel arasindaki o muazzam fark?
Ustelik modern cagdas 6 ileri otomatik fiesta sehirici tuketimi 7.3 iken, nuh nebiden kalma ilkel atmosferik cvt ss 5.7 litre tuketiyor.
Allahtan modernmis 1 saniye daha hizli gidecegim diye fazladan 1.6 litre yakit tuketiyorsunuz.
Benzin eskisi gibi oldugunda fark 11bin liraya cikacak.
Buda fiesta yerine ss tercih ederek 100bin km icin bütün bakim ve lastik masraflari aslinda bedavaya geliyor demek.
Ama evet 1 saniye daha hizli modern bir motoru var fiestanin, fazladan yakit parasi vermeye deger bencede.
Birileri sizi kandiriyor olmasin modernim ben diye?
Hayirli gunler
Alıntıları Göster
Bujisi 120 bin kmde mi değişiyor? ya insan fanatikolur da bu kadar mı fanatik olur tapmayın şu arabalara ya. Alt tarafı b sınıfı kıytırık bir araba.
i10'un 132 bine satıldığı ülkede buna şaşırmamak lazım
Bu arabanın esprisi sorunsuzluğu arkadaşlar. Çocuğunuz bu arabayla torununuza şoförlük öğretebilir yani.
quote:
Orijinalden alıntı: mahmut_emmi
Clio 3'ün içini ve motorunu değiştirip adını Space Star koymuşlar.
alakası yok birbirlerine hiç benzemiyorlar
quote:
Orijinalden alıntı: tasshelhoff
Ford fiestanin turbo 100 hp motoru cok yeterli degil mi?
Ilk bakista evet ama aslinda 0-100km hizlanmalari sadece 1 saniye fark var.
Turbo motorun bakim ve omur kriterlerini ele alirsaniz bu lpg uyumlu atmosferik motor daha mantikli degil mi sizce de
Alıntıları Göster
nerede o eski 1.5 109 hp'lik colt'lar ne gidiyordu makine üstelik az da yakıyordu. çok güzel günlerdi çok...
quote:
Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson
alakası yok birbirlerine hiç benzemiyorlar
Alıntıları Göster
bence arkadan çok benziyorlar.
quote:
Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson
nerede o eski 1.5 109 hp'lik colt'lar ne gidiyordu makine üstelik az da yakıyordu. çok güzel günlerdi çok...
Alıntıları Göster
Evet ama o motor bu motordan temiz 2-2.5 litre fazla yakiyordu. 950kg coltu asfalt faresi yapıyordu orasi ayri.
Motor teknolojisi ayni zaten
quote:
Orijinalden alıntı: Hayalet sürücü 33
Bujisi 120 bin kmde mi değişiyor? ya insan fanatikolur da bu kadar mı fanatik olur tapmayın şu arabalara ya. Alt tarafı b sınıfı kıytırık bir araba.
Alıntıları Göster
Arabam hakkinda ansiklopedik bilgiye sahip olmak hasa tapmak mi oluyor?
Siz bilmiyormusunuz arabanizin bujisi kac km de, v kayisi kac km de degisiyor. O kadar mi arabalarla alakaniz yok?
Kaputun nereden acildigini biliyorsunuzdur umarım
quote:
Orijinalden alıntı: mahmut_emmi
bence arkadan çok benziyorlar.
Alıntıları Göster
araçlarda genelde bir bir birine benzer.. 4 teker falan..
quote:
Orijinalden alıntı: tropeus77
araçlarda genelde bir bir birine benzer.. 4 teker falan..
Alıntıları Göster
yoo clio 3, adı üzerinde 3 tekerli. bu mitsubishi de 3 tekerli.
Bizim insanımız farklı ve değerli arabaları almıyor ve tutulmuyor bunun sebebi insanların ezbere yaşaması ve eğitimsizliğidir.
tasshelhoff
kullanıcısına yanıt
Bu torkta bu beygir gücünde nereye gidicek arkadaş. Bunun teknik özelliklerine baksan ne olur bakmasan ne olur. Konuşmaya değecek bir araba bile değil
quote:
Orijinalden alıntı: tasshelhoff
Arabam hakkinda ansiklopedik bilgiye sahip olmak hasa tapmak mi oluyor?
Siz bilmiyormusunuz arabanizin bujisi kac km de, v kayisi kac km de degisiyor. O kadar mi arabalarla alakaniz yok?
Kaputun nereden acildigini biliyorsunuzdur umarım
Alıntıları Göster
120bin kmde buji mi değişir ya. Erir o bujiler. Hem çok yakar hem de performansı düşürür. Ben size doğruları anlatmaya devam edeceğim gene de. Her yağ değişiminde yağ filtresini değiştir, hava filtresini de değiştir. Sene de bir kez de polen filtresi değiştir. Bujileri de her 40bin kmde değiştir. Bunlar sana tasarruf olarak geri döner.
quote:
Orijinalden alıntı: Hayalet sürücü 33
120bin kmde buji mi değişir ya. Erir o bujiler. Hem çok yakar hem de performansı düşürür. Ben size doğruları anlatmaya devam edeceğim gene de. Her yağ değişiminde yağ filtresini değiştir, hava filtresini de değiştir. Sene de bir kez de polen filtresi değiştir. Bujileri de her 40bin kmde değiştir. Bunlar sana tasarruf olarak geri döner.
Alıntıları Göster
Simdi iridyum buji diyecegim, ama 40 bin kmde buji degistir diyen adam ne anlayacak iridyum bujiden.
Avrupa arabasimi sandin sen bunu? 40binde buji mi degisir polen filtresimi bu?