|
Yeni BMW 5 Serisi Sedan Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



-
-
Artik hicbir arabanin eski agirligi kalmadi sanki. Tasarim sektöründede bir körelme var yada bir gecis süreci….
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
5 milyon hiçbişi değilmiş
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaitreSkiLL -- 16 Ekim 2023; 16:9:43 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
gayet güzel
-
5 milyonu bu çöpe vereceğime yeni c180’e veririm daha iyi. İç mekana bak tasarım özürlüsü resmen
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ken Block43 -- 16 Ekim 2023; 16:30:9 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aklımdakileri yazmışsın eline sağlık. Arkası bildiğin toyota corolla. Tasarım rezalet.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çok çirkin olmuş. Çok kötü.
-
Arka farlar çok çirkin
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İlk defa renocu
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kapılara boyasız göçük düzeltme şart
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bence arabayı yakından görmelisiniz araba mükemmel ötesi gemi gibi araba yapmışlar ve içinde her kullanılan malzeme çok kaliteli 7 serisine yaklaşmış arkanfarlaı ve iconic glow böbrekler mükemmel gibi borusanlara yakından inceleyin
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bunun Avrupa'da fiyatı 68000 Euro'dan başlıyormuş ama Birleşik Krallık'ta ki BMW travmamdan sonra yanına yaklaşmam.
-
Berbat bir arka tasarım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Arka taraf çakma Toyota olmuş resmen. 😄
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arka taraf ucubeye benziyor, bu tasarım business premium sedan, güldürmeyin.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
toyota camry çakması olmuş , ama toyota camry bundan daha güzel
-
Bana göre en güzel 5 serisi f10 kasadır. Hala kaç yıl geçti M paket olanlarına dönüp bakıyorum.
-
Her yeni çıkan 5 serisi sonrası tipik yorumlar.
Bundan sonraki 5 serisi haberinde aynı yorumları gene göreceğiz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unknownartist -- 18 Ekim 2023; 0:51:57 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
" Arka far " diyen arkadaşlar var, arkadakiler stop lambalarıdır. Farlar arabanın önünde olur. Yanlış anlamayın amacım ukalalık değil ama çok fazla böyle kullanılırsa Türkçe'mize yerleşir, o yüzden bu yazıyı yazdım.
5 milyonu bu çöpe vereceğime yeni c180’e veririm daha iyi. İç mekana bak tasarım özürlüsü resmen
![]() |
Her yeni çıkan 5 serisi sonrası tipik yorumlar.
Bundan sonraki 5 serisi haberinde aynı yorumları gene göreceğiz. |
Arka farlar çok çirkin
|
Çok çirkin olmuş. Çok kötü.
|
5 milyonluk araba alacak kişiye 15 milyonluk araba tavsiye etmek de ne bileyim |
f10 m sport sahibi olarak aracı uzun zamandır bekliyordum, showroomda inceledim içime sinmedi, bir hafta sonra tekrar gittim, ikinci gidişimde belki içime siner diye uzun uzun inceledim. yine olmadı. eksi yönleri.. ön ve arka tampondaki piano black kaplamalar aracı ucuz çin araçları gibi gösteriyor, hele arka tamponda gereksiz yere abartmışlar. ayrıca marşbiyelin de piano siyah olması aracın oturaklı görünmesini engellemiş, gövde rengi olmalıymış. uzun vadede çiziklerle baş etmesi de ayrı dert olacaktır. dış tasarım ne kadar baktıysam, hangi açıdan baktıysam içime sinmedi, ufak farlar, çok eğimli bagaj, saçma toyota corolladan alınma stoplar, tampon tasarımları özellikle arka tampon difüzörün saçmalığı, araçta olmamışlık hissi veriyor, üstelik vakumsuz kapılar kamyon kapısı gibi kapanıyor. içerde idrive butonu ve vites seçici şeffaf yapılmış güya kristal hissi verecekmiş, bana ucuz plastik hissiyatı verdi, oradaki butonlar da ayrı ayrı değil piano siyah tek parça tabladan oluşmuş, hangisine basarsanız, tabla komple hareket ediyor ve kibar tık sesi yerine tok tok diye fazla ses çıkarıyor, yine piano çizikleri orda da ilerde titiz kişileri hasta edecektir ve yine araca ucuz çin aracı havası vermiş. ayrıca acayip parmak izi gösteriyor. leş başka bir şey değil. nedir bu bmw nin piano black sevdası anlamadım. bardaklık kapaklı değil, açıkta sürekli açık, içi toz kir dolsun diye adamlar böyle tasarlamış, kullanmıyorken ben bardaklık görmek zorunda mıyım yahu, önceki serilerde kapak varken nedir bu şimdi. sol tarafta far kumandasının altında bulunan ufak ama işe yarayan kapaklı göz artık yok, hangi akla hizmet iptal ettiler bilinmez ön taraf ambians aydınlatmanın nirvanasına ulaşmışken, arka tarafta insan oturmayacağını düşünerekten eksik bırakmışlar. açılır cam tavan artık yok, havalandırma kumandaları dijital olmuş ama hiç hassas değil,ayarı çok zor ve saçma, parmakla sağ sola sürterek ayarlanıyor, mesela ikiye alayım derken dörde alınıyor zırt pırt uğraştıran birşey, o kadar gereksiz ki. 520d motor, eski demode motor. artı yönleri.. koltuklar bel destekli rahattı, hele f10 göre çok iyi diyebilirim havalandırma kanallarının gizli olması göğüse bütünlük ve modernlik katmış, bundan sonra hiçbir araçta göğüste havalandırma görmek istemiyorum. başka artı yok, bu araç olmamış arkadaşlar, dizeli eski demode motor, benzinlisi çok yakıyor, elektriklisi altyapı yeterli değilken sadece şehir içinde kullanmak için çok büyük ve pahalı bir araç olarak tercih edilmez. ee tipi de bozuk niye bunu alayım şimdi.. o...ya bile sıfat lazım. bu aracı biraz küçültüp c ,belki d sınıf sedan yapsalar olurdu, ama bu haliyle ne içiyle ne dışıyla e sınıf ağırlığında bir araç hiç ama hiç değil |
Arka taraf ucubeye benziyor, bu tasarım business premium sedan, güldürmeyin.
|
Benzer içerikler
- ses yükseltme programı
- whatsapp sohbet balonu rengi değiştirme iphone
- instagram konum atma
- afk ne demek
- en iyi vpn
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X