|
Yeni Peugeot E-308 Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
-
-
çıkar çıkmaz koşa koşa kırmızı 1.2 130hp EAT8 GT almıştım. 8 ay kullandım, aşırı memnundum. şehir içi için çok iyi bir araba. hem teknoloji, hem tasarım şimdi de elektrik.
zaten 1.2 motor şehir dışı yüksek süratlere uygun değildi. (düşük hacım fazla yakıyor ve devir yüksekte kalıyor, ses oluyor vs.) yoksa aracın sertliği çok iyi rayda gider gibi dönüyorsun.
HP 130'dan 156'ya, tork 230'dan 270'e çıkmasına rağmen 0-100 daha yüksek. sebebi muhtemelen batarya ağırlığı. 1684 olmuş araba.
memnun bi şekilde sattım. D-sedan geçtim.
-
araç alma dönemimde yeni kasa 308 tr de piyasaya yeni çıkmıştı. 1.5 tsi fabia da tr ye yeni gelmişti. sırf 1.2 puretech motoru protesto etmek için gittim 1.5 fabia aldım. yoksa leondan bile güzel 308.
-
Elektrikli araçların en büyük artısı 0 100 süresinin aşırı kısa olması. Bu arabaya ne yaptılarsa çok hantal kalmış
-
Fiyatı pahalı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Peugeot elektrikli otomobillere en hızlı adapte olan markalardan biri oldu. Volkswagen, Ford ve Toyota gibi devler çok geride kaldı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
sırf bu yüzden 408'e geçmedim. çok iyi tasarım, çok iyi teknoloji, yakışmayan bir motor.
e2008 eC4 vs. ne kadar satarsa bu da o kadar satar gibi. çok getirileceğiniz ve satacağını sanmam. fiyatı zaten yüksek.
-
Araba tasarım olarak zaten çok güzel kendim de 508 kullanıcısı olarak gayet beğeniyorum. Ancak bu devirde c segment bi araba bu kadar hantal olmamalı hele ki elektrikli ise bu hızlanma artık saçmalık düzeyinde. Pil ve menzil de bence C segment elektrikli için ortalama hatta yeni gelen modellere bakınca biraz altta kalmış görünüyor.
C segment elektrikli için Renault Türkiye'deki bazı zeka özürlüler ısı pompasını buraya gelen araçlardan çıkartmamış olsalardı megane e-tech en iyi çözümü sunuyordu ama bizim ülkede güney sahil kesimlerinde yaşamıyorsanız ısı pompası olmadan kışın ve soğuk havalarda menzilin b segmentten beter olması arabanın bütün cazibesini yok ediyor.
O yüzden premium segmente ve yüksek meblağlara çıkılmadıkça şu an için elektrikli araç bizim ülkede pek mantıklı durmuyor gibi. Tesla model y verilen paraya göre fena değil ama onlarda da MTV denen saçma sapan vergi mantıksız derecede yüksek olduğu için bir anlamı kalmıyor, ben zaten yılda 25-30 bin liralık benzin anca yakıyorum ne diye uğraşayım elektrikli ile demeden edemiyorum.
-
Pek adapte olmuşa benzemiyorlar bu teknik verilerle. Bence rezalet veriler.
Byd atto 3 %54 ev gümrük vergisine rağmen daha iyi menzile, çok daha iyi performansa sahip suv araç veriyor.
Mg4 luxury daha uyguna daha performanslı motor ve daha uzun menzil sunuyor. 7.9sn nerede 10.5 saniye nerede?
-
fiyatı pahalı değil, çok pahalı.
-
Peugeot vs BYD ve MG.
Biraz marka olmanın ekmeğini yemesinler mi? Otomotiv devi ya hani.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zero fear -- 17 Kasım 2023; 14:2:32 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Adapte olmuş hali bu mu?
Kağıt üzerinde bu veriler ile araca kompakt c demeye bin şahit ister
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
O Türkiye'ye özel bir durum. Aynı fiyata Macaristan'da C5 Cross max görmüştüm.
-
51 kw kullanılabilir batarya ve 15.1 kw tüketim. Menzil aşağı yukarı 300 km. Performans da belli ki kırpılmış batarya için. Bana göre değil bu değerler. Zamanla 2'ye katlarsa menzili uygun olabilir. Pillerin ağırlığı arge ile azala azala düşer. Şarj hızı da 3-4 kat artar. Normal bir kullanımda, yani aracın her donanımını korkmadan kullanıp, aşırı ağır olmadan ve en az net 500-600 km menzil sunmadan geçmeyi düşünmüyorum. Tahminimce yıllar almaz. Rekabet yoğun. Şu an için dizel motor bana daha uygun.
-
Ayni aracın 50kw bataryalisini kullanıyorum. Şehir içi 380km gibi menzil var. Bu aracın menzili şehir içi 425km gibi olur. 15.1 de yakıt değerini neredeyse hiç görmedim. Şu an geldiğim yere akşam 6 30 İstanbul trafiğinde 10.1kw ile geldim. Ortalama 12kw gibi harcıyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Değerleriniz fabrika verilerine göre çok iyi ama dediğim gibi kullandığım seyahat rotalarında en az 500-600 km sonra şarj edip tekrar bi o kadar daha gitmem gerektiği için menzil benim için yetersiz. Tüketim verilerinde çok ilerleme sağlanır mı bilmiyorum (ağırlık azalırsa belki) ama menzil ve şarj hızı hâlâ çok yetersiz geliyor bana. Bir çok uzun yol videosu izledim. Onlardaki gerginliği ben izlerken hissettim. Zaten benim de istediğim elimdeki dizeli birkaç yıl daha kullanıp direkt elektrikliye geçmek.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tamamen kişiye göre avantaj yada dezavantajli elektrikli araçlar. Ben 10g de bir şarj ediyorum. Tamamen şehir içi kullanıyorum. Yaz rotam da 325km. Kendi şarj imkanimda var. Benim için mükemmel. İyi tartıp duruma göre karar vermeli. Herkese göre değil şu anda.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şarj imkanınız varsa şimdi geçmeniz mantıklı olmuş. Belki bu apartmanlarda şarj etme ile ilgili de bir şeyler yapılır o zamana kadar. Maliyet konusunda çok fark var. Şu anda elektrikli arabayı dışarıda şarj etmek içten yanmalılar ile neredeyse aynı fiyata geliyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu fiyatlara bulunabiliyor ise Hyundai İoniq 6 rakipsiz. 800V batarya, premium iç ambians. Bu araçlardan çok çok daha iyi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
batarya performansı olarak anlı şanlı markaları geride bırakarak 1.olmuş.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Pek adapte olmuşa benzemiyorlar bu teknik verilerle. Bence rezalet veriler. Byd atto 3 %54 ev gümrük vergisine rağmen daha iyi menzile, çok daha iyi performansa sahip suv araç veriyor. Mg4 luxury daha uyguna daha performanslı motor ve daha uzun menzil sunuyor. 7.9sn nerede 10.5 saniye nerede? |
Elektrikli araçların en büyük artısı 0 100 süresinin aşırı kısa olması. Bu arabaya ne yaptılarsa çok hantal kalmış
|
Benzer içerikler
- whatsapp durum kaç saniye
- slayt yapma programı
- instagram telefon numarası
- whatsapp neden çalışmıyor
- gmail toplu mail silme
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X