Şimdi Ara

Yeni Peugeot E-308 Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
1
Favori
2.664
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni Peugeot E-308 Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Türkiye'deki elektrikli otomobil çeşitliliği giderek artıyor. Meydanı Çinli markalara bırakmak istemeyen Stellantis, yeni silahı Peugeot E-308'i sahaya sürüyor. Kasım ayı itibarıyla satışa sunulan yeni Peugeot E-308 fiyatı 1.565.000 TL'den başlıyor.



    Yeni Peugeot E-308, özellikleriyle neler sunuyor❓



    Yeni Peugeot E-308, anlık hızlanma tepkileri sağlayan 115 kW (156 HP) güç ve ilk hareket anından itibaren 270 Nm tork değerine sahip yeni, tamamen elektrikli bir motorla satışa sunuluyor. Yeni motor sayesinde E-308, sessiz, titreşimsiz ve CO2 emisyonu olmayan bir sürüş sunuyor. Peugeot E-308’deki ısı pompası, menzili optimize ederken, elektrikli motorlara özgü, anlık tepki ile yüksek performans seviyesini koruyor.



    Yeni nesil bir teknolojiye sahip, 54 kWsa yüksek voltajlı (51 kWsa kullanım) bir batarya kullanılıyor. E-308’deki Lityum İyon batarya, 375 volt ile çalışıyor ve WLTP protokolüne göre, şehir içinde 510-525 km, birleşik olarak da 410-413 km arasında menzil sağlıyor. 0-100 km/s hızlanması 10.5 saniye olan E-308’in maksimum hızı 170 km/s.



    Yeni Peugeot E-308 Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Verimlilik, yeni Peugeot E-308 mühendisleri için en temel odaklandıkları konuydu. Motor, akü, aerodinami, ağırlık optimizasyonu ve A sınıfı lastiklerin kullanılması gibi, sürtünme kayıplarının azaltılması yönünde son derece hassas ve detaylı süreçler, enerji tüketiminin önemli oranda düşürülmesini sağladı. Sonuçta elde edilen 100 km’de 15,1 kWsa tüketim değeri, C segmentindeki tamamen elektrikli araçlar arasında yeni bir standart anlamına geliyor.



    Ayrıca, enerji tüketimini mümkün olduğunca etkin bir şekilde yönetmek için sürücü kendi sürüş modunu, “ECO”, “NORMAL” ve “SPORT” gibi 3 ayrı şekilde seçebiliyor. Bunlara ek olarak “FREN” modu sayesinde, enerji geri kazanımını optimize etmek için gaz pedalı bırakıldığında yavaşlama artırabiliyor; tek pedallı sürüş gerçekleştirebiliyor. Entegre üç fazlı şarj cihazı standart olarak sunuluyor ve 11 kW güç değerine sahip. Şarj soketi tüm şarj modları ile uyumlu.



    Batarya, 100kW’lık hızlı bir şarj noktasında 30 dakikadan daha kısa bir sürede sıfırdan yüzde 80’e kadar şarj edilebiliyor. Wallbox ile şarj süresi ise 0’dan yüzde 80’e 5 saatte tamamlanıyor. Yeni Peugeot E-308, sürücüyü sakin ve güvenli sürüşe teşvik etmek üzere; güvenli takip mesafesini koruyan Dur-Kalk Fonksiyonlu Adaptif Cruise Control, 75 metreye kadar algılayabilen uzun menzilli Kör Kokta Uyarı Sistemi, geri manevralarda hayatı kolaylaştıran Geri Manevra Trafik Uyarı Sistemi gibi, yeni nesil sürüş yardımcıları ile destekliyor. 



    Tasarımıyla “Duygu”lara hitap ediyor



    Yeni Peugeot E-308 Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Peugeot E-308’in tasarımı, hem Peugeot DNA’sına hem de dinamik ve üst sınıf dünyasına dayanıyor. Uzun ön kaput, silueti güzelleştiriyor. Ayrıca markanın yeni logosu, ızgaranın ortasında gururla sergileniyor. Mimarinin genel optimizasyonu, iç mekân ferahlığına katkı sağlıyor. Önde, aslan pençesi imzalı far tasarımı, E-308’i Peugeot ailesine kusursuz bir şekilde entegre ederken, Matrix Full LED farları çerçeveliyor. Benzer şekilde arkadaki üçlü aslan pençesi LED stop lambaları da marka aidiyetine vurgu yapıyor.



    Yeni 18 inçlik alüminyum alaşım jantlar, 225/45 R18 ölçüsündeki lastiklerle çevreleniyor ve yeni Peugeot E-308 için özel olarak geliştirildi. Bu jantlar, özellikle aerodinamik verimliliği ve performansı optimize etmek için tasarlandı. GT donanım kapsamında ayrıca, özel GT Tasarımı Parlak Krom Ön Izgara, Parlak Siyah Arka Tampon Eklentisi ve Gövde Rengi Arka Spoiler, Parlak Siyah Bagaj Şeridi, Gövde Altı Genişleticileri, Gövde Rengi Kapı Kolları ve Parlak Siyah Yan Aynalar, Elektrikli, Isıtmalı, Otomatik Katlanır, LED Sinyalli Yan Aynalar ve Karartılmış Arka Camlar sunuluyor.



    1.684 kg ağırlığındaki yeni Peugeot E-308, 4367 mm uzunluğunda, 1859 mm genişliğinde ve 1481 mm yüksekliğinde. Aks mesafesi 2675 mm iken ön iz genişliği 1560 mm ve arka iz genişliği 1552 mm. Bagaj hacmi ise 361 litre. 7 farklı gövde renk seçeneği arasında Olivin Yeşil, Selenyum Gri, Tekno Gri, İnci Siyah, Okenit Beyaz, Elixir Kırmızı ve Vertigo Mavi’den biri tercih edilebiliyor.



    Heyecan verici iç mekân



    Yeni Peugeot E-308 Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni eugeot E-308, sürücü ve yolcular için kabin içindeki yaşamı daha da keyifli hale getiren yeni nesil Peugeot i-Cockpit ile donatılıyor. Isıtma özelliğine sahip kompakt direksiyon simidi sürüş keyfini destekliyor ve üstün sürüş çevikliği sağlıyor. 3-Boyutlu, dijital ve yükseltilmiş ön gösterge paneli kişiselleştirilebiliyor. 10 inçlik dokunmatik multimedya ekranı, bilgi-eğlence sistemi ve diğer araç işlevlerini gözleri yoldan ayırmadan yönetme olanağı sunuyor. Özenle seçilen malzemeler ve özenli işçilik kalitesi ile tamamen yapılandırılabilir dokunmatik i-Toggles ve bilgi-eğlence sistemi Peugeot i-Connect teknolojisi, sürüş deneyimini daha sezgisel ve eşsiz hale getiriyor.



    Yeni Peugeot E-308 ayrıca, Açılır Cam Tavan, Akıllı Telefon Bölmesi, Alüminyum Alaşımlı Spor Direksiyon Pedalları, Alcantara Yarı Deri Kumaş Döşeme, Adamite Yeşili Dikişli Koltuklar, Isıtmalı Ön Koltuklar, Ön Koltuklar Arası Kol Dayama & Bardaklık, Elektrikli El Freni, Çerçevesiz Elektrokrom Dikiz Aynası, 2. Sıra Havalandırma ve Siyah İç Tavan Kaplaması standart olarak sunuluyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Yeni Peugeot E-308 Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Peugeot E-308 Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Peugeot E-308 Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Peugeot E-308 Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Peugeot E-308 Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri








  • çıkar çıkmaz koşa koşa kırmızı 1.2 130hp EAT8 GT almıştım. 8 ay kullandım, aşırı memnundum. şehir içi için çok iyi bir araba. hem teknoloji, hem tasarım şimdi de elektrik.


    zaten 1.2 motor şehir dışı yüksek süratlere uygun değildi. (düşük hacım fazla yakıyor ve devir yüksekte kalıyor, ses oluyor vs.) yoksa aracın sertliği çok iyi rayda gider gibi dönüyorsun.


    HP 130'dan 156'ya, tork 230'dan 270'e çıkmasına rağmen 0-100 daha yüksek. sebebi muhtemelen batarya ağırlığı. 1684 olmuş araba.


    memnun bi şekilde sattım. D-sedan geçtim.

  • Reis-i Eagles kullanıcısına yanıt

    araç alma dönemimde yeni kasa 308 tr de piyasaya yeni çıkmıştı. 1.5 tsi fabia da tr ye yeni gelmişti. sırf 1.2 puretech motoru protesto etmek için gittim 1.5 fabia aldım. yoksa leondan bile güzel 308.

  • Elektrikli araçların en büyük artısı 0 100 süresinin aşırı kısa olması. Bu arabaya ne yaptılarsa çok hantal kalmış

  • Fiyatı pahalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peugeot elektrikli otomobillere en hızlı adapte olan markalardan biri oldu. Volkswagen, Ford ve Toyota gibi devler çok geride kaldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Meticulous kullanıcısına yanıt

    sırf bu yüzden 408'e geçmedim. çok iyi tasarım, çok iyi teknoloji, yakışmayan bir motor.


    e2008 eC4 vs. ne kadar satarsa bu da o kadar satar gibi. çok getirileceğiniz ve satacağını sanmam. fiyatı zaten yüksek.

  • Araba tasarım olarak zaten çok güzel kendim de 508 kullanıcısı olarak gayet beğeniyorum. Ancak bu devirde c segment bi araba bu kadar hantal olmamalı hele ki elektrikli ise bu hızlanma artık saçmalık düzeyinde. Pil ve menzil de bence C segment elektrikli için ortalama hatta yeni gelen modellere bakınca biraz altta kalmış görünüyor.

    C segment elektrikli için Renault Türkiye'deki bazı zeka özürlüler ısı pompasını buraya gelen araçlardan çıkartmamış olsalardı megane e-tech en iyi çözümü sunuyordu ama bizim ülkede güney sahil kesimlerinde yaşamıyorsanız ısı pompası olmadan kışın ve soğuk havalarda menzilin b segmentten beter olması arabanın bütün cazibesini yok ediyor.

    O yüzden premium segmente ve yüksek meblağlara çıkılmadıkça şu an için elektrikli araç bizim ülkede pek mantıklı durmuyor gibi. Tesla model y verilen paraya göre fena değil ama onlarda da MTV denen saçma sapan vergi mantıksız derecede yüksek olduğu için bir anlamı kalmıyor, ben zaten yılda 25-30 bin liralık benzin anca yakıyorum ne diye uğraşayım elektrikli ile demeden edemiyorum.





  • zero fear kullanıcısına yanıt

    Pek adapte olmuşa benzemiyorlar bu teknik verilerle. Bence rezalet veriler.


    Byd atto 3 %54 ev gümrük vergisine rağmen daha iyi menzile, çok daha iyi performansa sahip suv araç veriyor.


    Mg4 luxury daha uyguna daha performanslı motor ve daha uzun menzil sunuyor. 7.9sn nerede 10.5 saniye nerede?

  • Moueson kullanıcısına yanıt
    fiyatı pahalı değil, çok pahalı.

  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Peugeot vs BYD ve MG.

    Biraz marka olmanın ekmeğini yemesinler mi? Otomotiv devi ya hani.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zero fear -- 17 Kasım 2023; 14:2:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zero fear kullanıcısına yanıt
    Adapte olmuş hali bu mu?
    Kağıt üzerinde bu veriler ile araca kompakt c demeye bin şahit ister

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    O Türkiye'ye özel bir durum. Aynı fiyata Macaristan'da C5 Cross max görmüştüm.

  • 51 kw kullanılabilir batarya ve 15.1 kw tüketim. Menzil aşağı yukarı 300 km. Performans da belli ki kırpılmış batarya için. Bana göre değil bu değerler. Zamanla 2'ye katlarsa menzili uygun olabilir. Pillerin ağırlığı arge ile azala azala düşer. Şarj hızı da 3-4 kat artar. Normal bir kullanımda, yani aracın her donanımını korkmadan kullanıp, aşırı ağır olmadan ve en az net 500-600 km menzil sunmadan geçmeyi düşünmüyorum. Tahminimce yıllar almaz. Rekabet yoğun. Şu an için dizel motor bana daha uygun.

  • Conqueror26 kullanıcısına yanıt
    Ayni aracın 50kw bataryalisini kullanıyorum. Şehir içi 380km gibi menzil var. Bu aracın menzili şehir içi 425km gibi olur. 15.1 de yakıt değerini neredeyse hiç görmedim. Şu an geldiğim yere akşam 6 30 İstanbul trafiğinde 10.1kw ile geldim. Ortalama 12kw gibi harcıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • vs-fb kullanıcısına yanıt
    Değerleriniz fabrika verilerine göre çok iyi ama dediğim gibi kullandığım seyahat rotalarında en az 500-600 km sonra şarj edip tekrar bi o kadar daha gitmem gerektiği için menzil benim için yetersiz. Tüketim verilerinde çok ilerleme sağlanır mı bilmiyorum (ağırlık azalırsa belki) ama menzil ve şarj hızı hâlâ çok yetersiz geliyor bana. Bir çok uzun yol videosu izledim. Onlardaki gerginliği ben izlerken hissettim. Zaten benim de istediğim elimdeki dizeli birkaç yıl daha kullanıp direkt elektrikliye geçmek.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Conqueror26 kullanıcısına yanıt
    Tamamen kişiye göre avantaj yada dezavantajli elektrikli araçlar. Ben 10g de bir şarj ediyorum. Tamamen şehir içi kullanıyorum. Yaz rotam da 325km. Kendi şarj imkanimda var. Benim için mükemmel. İyi tartıp duruma göre karar vermeli. Herkese göre değil şu anda.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • vs-fb kullanıcısına yanıt
    Şarj imkanınız varsa şimdi geçmeniz mantıklı olmuş. Belki bu apartmanlarda şarj etme ile ilgili de bir şeyler yapılır o zamana kadar. Maliyet konusunda çok fark var. Şu anda elektrikli arabayı dışarıda şarj etmek içten yanmalılar ile neredeyse aynı fiyata geliyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu fiyatlara bulunabiliyor ise Hyundai İoniq 6 rakipsiz. 800V batarya, premium iç ambians. Bu araçlardan çok çok daha iyi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • vs-fb kullanıcısına yanıt

    batarya performansı olarak anlı şanlı markaları geride bırakarak 1.olmuş.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.