Şimdi Ara

makyajlı punto incelemesi 2012 (resimli) (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
52
Cevap
1
Favori
6.269
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Araçlarda görsel değişilikler dışında hiç bir fark yok neden isim değiştirip duruyorlar bilmiyorum yani ford focus senelerdir kasa değişir ama focusdur muhtemelen bu eşekliğin farkında olarak puntoya geri dönüş yaptılar. hiç beğenmeyen beş para etmez diyen arkadaşların araç alım aşamasında gelebilecek ya yeşta değiller ( bekara karı boşmaka kolay olayı) ya da çok zenginler, zira punto verdiğiniz fiyata alabileceğiniz en iyi arabalardan birisi,

    aynı segmentteki aynı fiyat aralığındaki araçlara bakalım.

    fiesta ( çok dar iç hacim ve koltuk diz aralıkları)
    clio ( geniş görüş açısı ve hacme sahip ancak yol konforu gp den kötü ( bizde her iki araç da var) ) ayrıca benim 0 punto evoyu aldığım Mayıs ayında clionun boş dizelini o fiyata veriyorlarda benim araç sa dinamic)
    aveo ( donanımı yüksek, aynı motor kullanılıyor, geniş hacimli bir araç, fiyatı hemen hemen aynı hatta biraz daha düşük ama ikinci elde ne olacağı konusunda hiç fikrim yok ki görünen o ki ikinci el satışı zor olacak araç yok piyasada)
    vw polo ( içi dar basık ve karanlık )
    corsa ( fiyatı yüksek onu biliyorum o yüzden bakmaya tenezzül etmedim)
    accent blue ( benzinlisi benim dizelden pahalıydı)
    toyota yaris ( ne işe yaradığını anlayamadığım araba hem fiyat çok yüksek hemde aşırı küçük)
    honda jazz aşırı pahalı sınıfında


    Otomotiv sektörü ve ikinci el pazar sektörü olarak konuşan biri olarak söylüyorum

    Türk kullanıcısının satın alma kriteri ( b segmenti) büyük çoğunlunun göz önüne aldıkları kriterler

    1. marka
    2. 2. el fiyatıve dönüş hızı
    3. parça servis ücretleri
    4. 3 yada 4 kişi iken sıkışmadan oturacakları koltuk aralıkları ve bagaj hacmi.

    ben Adana da yaşıyorum ve Punto evo ve Punto çok tutulan bir araç fila kiralama firmalarında neredeyse hiç olmadığı halde çok rahatlıkla bulunduğunuz yerde 1 2 tane görürsünüz.




  • Arkadaşlar, dün Beylikdüzü Birmot ta, 1.3 95 beygir Multi Jet Yarı Otomatik yeni Punto yu test ettim. Vites geçişleri ve direksiyon çok hoşuma gitti, aracı beğendim. Bu aracı kullanan arkadaşlardan yorumlarını rica ediyorum, beni en çok düşündüren konu aracın 100 km ve sonraki hızlarda yani otoyol kullanımındaki konfor durumu, yol ve rüzgar sesi anlamında söylüyorum. Eski aracım i20 benzinli idi. Yol ve rüzgar sesi konusunda başarılı olduğunu söyleyemeyeceğim, sanırım B sınıfı araçların ortak sorunu. Neler söylersiniz punto hakkında, ayrıca bu aracı yeni almış arkadaşların aldıkları fiyatlarıda paylaşmalarını rica ediyorum. Bana verilen fiyat, 20.000 TL sıfır faizli kredi kullandığımda 45.500+550 TL dosya masrafı, peşin olduğunda sanırım 2 bin lira civarı bir indirim söz konusu
  • ekonomi modunda otomatik viteslerin çekişleri 95 beygir olmasına rağmen çok kötü. bi de üstüne 46 bin lira gibi bir rakam gelince ciddi ciddi düşündüğüm bu aracı almaktan fazgeçtim. 12 ay sonra fiyatı 35 bin liraya düşüyor. 10 bin lira zarar ediyor kafadan. alırken ona göre karar verin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    ekonomi modunda otomatik viteslerin çekişleri 95 beygir olmasına rağmen çok kötü. bi de üstüne 46 bin lira gibi bir rakam gelince ciddi ciddi düşündüğüm bu aracı almaktan fazgeçtim. 12 ay sonra fiyatı 35 bin liraya düşüyor. 10 bin lira zarar ediyor kafadan. alırken ona göre karar verin.

    eco mod adı üstünde az yaksın az kaçsın diye konulmuş..2000 dd vites atıyor şehiriçi için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    ekonomi modunda otomatik viteslerin çekişleri 95 beygir olmasına rağmen çok kötü. bi de üstüne 46 bin lira gibi bir rakam gelince ciddi ciddi düşündüğüm bu aracı almaktan fazgeçtim. 12 ay sonra fiyatı 35 bin liraya düşüyor. 10 bin lira zarar ediyor kafadan. alırken ona göre karar verin.

    eco mod adı üstünde az yaksın az kaçsın diye konulmuş..2000 dd vites atıyor şehiriçi için.

    Dediğiniz gibi ekonomi modu tasarruf için konulmuş, performans için değil. Bundan başka ne beklendiğini anlayamadım. Performans isteniyorsa da normal modda sürülür, ekonomi modu zorunlu değil.. Ayrıca geçen sene 38 bin liraya aldığım aracı bu yıl en az 36 bin liraya satabileceğimi düşünüyorum. İlanlara bakıldığında 37,250 TL'den düşük fiyat yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiat2001brava

    quote:

    Orijinalden alıntı: marea1326

    Yeni Fiat Punto fiyatını en çok hak eden arabalardan biridir.
    Ben şahsen bu arabayı çok ama çok beğendim.
    Durumumuz düzeldiği anda da almayı düşünüyoruz.....

    Valla arkadaşım eşimin 2004 getz otomatik aracını satıp yeni punto 'nun 1.3 duolojic 95 hp easy modelini aldık. Tamam start/stop hoş motor dehşet. Ancakkkk çok eksiği var bence.
    1- sadece 2 hava yastığı var.
    2- Arka camlar manuel. (2004 getzde otomatikti be yuh sana FIAT)
    3- sürücü kol dayama sanki hepsiburada.com dan 25TL ye alınıp takılmış gibi.
    4- Araçta neredeyse hiç saklama gözü yok. (2004 getzde sürücü kafasının üstündeki tutunma kısmında bile göz vardı. Yuh sana FIAT)
    5- Plastik kalitesi fena değil gibi ama ben nedense 40bin TL verince daha bi güzel şeyler bekliyordum.
    6- Koltuklar biraz küçük
    7- Kapılar kapanırken tokluk hissi vermiyor hiç.

    Valla insan biraz garip oluyor. Rakiplerine bakıyorsun nerdeyse hepsi daha bi dolu araçlar. fiesta olsun, i20 olsun jazz olsun, clio olsun vd.

    diyeceksinizki ne demeye aldın bu aracı???? Çünki sorunsuz acayip az yakan otomatik tek araç FIAT PUNTO da o yüzden. Yani çaresizdim anlayacağınız.

    FORD Powershift şanzumanı fiestaya koysa kesin ilk tercihim FİESTA oluordu.

    Renault EDC şanzumanı Clio-III'e koysa 2. tercihim olurdu

    FIAT duolojic şanzumanı PUNTO ya koymuş bide 95 hp dizel motor o yüzden 3. tercihimi aldım napim.


    Vosvos un POLO sunu yada çakması ibizadır fabia dır hiç düşünmedim zira boşline modellerine bile 6-7 bin TL fazla istiyor doğuş oto.

    Neyse diyeceğim o ki FIAT mekanik aksam yapsın ama gerisini yapmasın artık ya valla beceemiyor. En iyi FIAT markalı araç buysa ben artık FIAT'dan soğudum gitii.

    Hocam seninki de bir garip durum onca eksiği var demişsin sayıp dökmüşsün ama gidip 40 bin verip almışsın Eğer bu parayı verip kapına koymuşsan demek ki senin için en doğrusu Punto'dur,mutlaka eksikleri vardır ama yerden yere vurup pişmanlık duyar gibi yazman ilginç geldi..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayalci79

    quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    ekonomi modunda otomatik viteslerin çekişleri 95 beygir olmasına rağmen çok kötü. bi de üstüne 46 bin lira gibi bir rakam gelince ciddi ciddi düşündüğüm bu aracı almaktan fazgeçtim. 12 ay sonra fiyatı 35 bin liraya düşüyor. 10 bin lira zarar ediyor kafadan. alırken ona göre karar verin.

    eco mod adı üstünde az yaksın az kaçsın diye konulmuş..2000 dd vites atıyor şehiriçi için.

    Dediğiniz gibi ekonomi modu tasarruf için konulmuş, performans için değil. Bundan başka ne beklendiğini anlayamadım. Performans isteniyorsa da normal modda sürülür, ekonomi modu zorunlu değil.. Ayrıca geçen sene 38 bin liraya aldığım aracı bu yıl en az 36 bin liraya satabileceğimi düşünüyorum. İlanlara bakıldığında 37,250 TL'den düşük fiyat yok.

    bundan başka beklediklerim:

    1. eco modunda yakıt tüketimi imzamdaki araçtan fazla ancak çekiş düşük. imzamdaki araçta aynı motor var ama normal performansla daha düşük yakıt tüketimi var. (full şehir içi 4.3 , şehir dışı 3.7 aracım)
    2. aynı örnekten ve benzer rakiplerinden yola çıkayım fiyat 46 bin lira iken rakipleri 42 bin lira civarı. (hepsi değil yine imzamdaki araç örnek 40 bin)

    3. ülkemizdeki 2. el algısından dolayı ilk yıl çok değer kaybediyor. sizin ekonomiye bakış açınız biraz hatalı sıfırı 35 bin olan araç 45 bine çıktıysa, sen 35 bine aldığın arası 37 ye satarsan iyi bir fiyata satmış olmazsın. çünkü aynı aracın sıfırını almaya kalkarsan 8 bin lira vermen gerekir. (yine aracımdan son bir örnek vereyim izninizle; ben de 35 bine aldım 37 bine satabiliyorum. ancak benim aracın sıfırı şu an 40 bin yani kaybı 3 bin. )

    son olarak; benim aracım daha iyi demiyorum. ancak 40 bin lira olması gereken araç 5 bin lira fazla diyorum ki 40 bin de olsa almazdım. almadım zaten. fiat çok sık kasa değiştirdiğinden ve sıfırları çok pahalı olduğundan ilk yıl değer kaybı çok oluyor. 2. el değeri olarak da opel fiatdan daha iyi konumda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    quote:

    Orijinalden alıntı: hayalci79

    quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    ekonomi modunda otomatik viteslerin çekişleri 95 beygir olmasına rağmen çok kötü. bi de üstüne 46 bin lira gibi bir rakam gelince ciddi ciddi düşündüğüm bu aracı almaktan fazgeçtim. 12 ay sonra fiyatı 35 bin liraya düşüyor. 10 bin lira zarar ediyor kafadan. alırken ona göre karar verin.

    eco mod adı üstünde az yaksın az kaçsın diye konulmuş..2000 dd vites atıyor şehiriçi için.

    Dediğiniz gibi ekonomi modu tasarruf için konulmuş, performans için değil. Bundan başka ne beklendiğini anlayamadım. Performans isteniyorsa da normal modda sürülür, ekonomi modu zorunlu değil.. Ayrıca geçen sene 38 bin liraya aldığım aracı bu yıl en az 36 bin liraya satabileceğimi düşünüyorum. İlanlara bakıldığında 37,250 TL'den düşük fiyat yok.

    bundan başka beklediklerim:

    1. eco modunda yakıt tüketimi imzamdaki araçtan fazla ancak çekiş düşük. imzamdaki araçta aynı motor var ama normal performansla daha düşük yakıt tüketimi var. (full şehir içi 4.3 , şehir dışı 3.7 aracım)
    2. aynı örnekten ve benzer rakiplerinden yola çıkayım fiyat 46 bin lira iken rakipleri 42 bin lira civarı. (hepsi değil yine imzamdaki araç örnek 40 bin)

    3. ülkemizdeki 2. el algısından dolayı ilk yıl çok değer kaybediyor. sizin ekonomiye bakış açınız biraz hatalı sıfırı 35 bin olan araç 45 bine çıktıysa, sen 35 bine aldığın arası 37 ye satarsan iyi bir fiyata satmış olmazsın. çünkü aynı aracın sıfırını almaya kalkarsan 8 bin lira vermen gerekir. (yine aracımdan son bir örnek vereyim izninizle; ben de 35 bine aldım 37 bine satabiliyorum. ancak benim aracın sıfırı şu an 40 bin yani kaybı 3 bin. )

    son olarak; benim aracım daha iyi demiyorum. ancak 40 bin lira olması gereken araç 5 bin lira fazla diyorum ki 40 bin de olsa almazdım. almadım zaten. fiat çok sık kasa değiştirdiğinden ve sıfırları çok pahalı olduğundan ilk yıl değer kaybı çok oluyor. 2. el değeri olarak da opel fiatdan daha iyi konumda.

    Güzel, performanslı ve tasarruflu bir aracınız var, peki neden değiştirmeyi düşündünüz? B sınıfında bir araç için ne kadar donanımlı da olsa 45 bin lira fazla bir fiyat bence de.




  • otomatik için. hatun ehliyeti yeni aldı. ancak o olmasa da otomatik almayı çok istiyorum. 5 yıldır kafama göre bulamadım. yakıt ,fiyat, donanım, marka, otomatik ve dizel mantıklı bir araç bulamadım. hala da yok. 208 bekledim olmadı. clio 4 bekliyorum. bizi adam yerine koysalar ellerinde istediğimiz donanımda araç var da 2. dünya ülkesi görükleri için kakalama yeri olarak araç gönderiyorlar. reklama bakıyorum. yok yok. showrooma gidiyorum hiç bir şey yok araçta. clio 4 de aynı olur bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiat2001brava

    quote:

    Orijinalden alıntı: marea1326

    Yeni Fiat Punto fiyatını en çok hak eden arabalardan biridir.
    Ben şahsen bu arabayı çok ama çok beğendim.
    Durumumuz düzeldiği anda da almayı düşünüyoruz.....

    Valla arkadaşım eşimin 2004 getz otomatik aracını satıp yeni punto 'nun 1.3 duolojic 95 hp easy modelini aldık. Tamam start/stop hoş motor dehşet. Ancakkkk çok eksiği var bence.
    1- sadece 2 hava yastığı var.
    2- Arka camlar manuel. (2004 getzde otomatikti be yuh sana FIAT)
    3- sürücü kol dayama sanki hepsiburada.com dan 25TL ye alınıp takılmış gibi.
    4- Araçta neredeyse hiç saklama gözü yok. (2004 getzde sürücü kafasının üstündeki tutunma kısmında bile göz vardı. Yuh sana FIAT)
    5- Plastik kalitesi fena değil gibi ama ben nedense 40bin TL verince daha bi güzel şeyler bekliyordum.
    6- Koltuklar biraz küçük
    7- Kapılar kapanırken tokluk hissi vermiyor hiç.



    Merhaba,
    Keşke biraz daha verip olmadığını söylediğiniz özellikleride alsaydınız. Bende 2007 GP Emotion var. 4 camında elektrikli olmasının haricinde 6 hava yastığı + ABS + ASR + ESP + EPS + EBD + HILHOLDER vs. vs. mevcut. tam otomatik çift yönlü dijital klimada ayrı bir tad. (ben soğuk eşim sıcak seviyor).

    Ha sizde bu araç daha fazla para etmez diyorsanız oda zevk meselesi. Sanırım burada azınlıkta ama ben tasarımına hatta far çizgisine dahi hala doyamadım.

    Aracı aldığımda gidip opel alsaydın diyenlere "-neden" diye sorduğumda "-hiç değilse avrupa araba" diyenlere verdiğim cevap ise "-Yahu italyayı asyaya taşıdılarda benimmi haberim yok" diyordum.

    Ben araca fazla haksızlık yapıldığını düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tyilgin1 -- 20 Ağustos 2012; 0:33:18 >




  • TEBRİKLER ANCA BU KADAR NET VE GÜZEL ANLATILABLİRDİ
  • donanım ve fiyat açısından bakıldığında alınacak en uygun fiyatlı, az yakan dizel otomatik araç...
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.