Şimdi Ara

Mantıklı Benzinli-Otomatik Seçimi? (Alındı) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
583
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Kriterlere bakinca bana 1.6 otomatik Civic ve 1.6 otomatik Corolla cok mantikli geliyor.Ama nokta atisi yap derseniz Corolla derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kriterlerde sorunsuz şanzıman isteniyorsa en uygun araç tabiki honda civic olur.

    İkinci sorunsuz otomatik vites araç ise toyota corolla cvt şanzıman olur. İç genişlik olarak toyota corolla önde ama iç mekan güzelliği olarak civic önde. Her iki aracı da test edip hangisi hoşunuza gidiyorsa onu alabilirsiniz. Beğeniler kişiden kişiye değişir saygı da duyarım ama sorunsuz araç arayıp opel düşünmek başlı başına hata olur.

    Diğer önerilen elentra ve megane'ı da test etmenizi öneririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 20 Ağustos 2015; 15:59:03 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Üstad mesele Yaris'in arıza yapması değil; iki çocuk olunca küçük gelmeye başladı. Şanzıman arızası da tuz biber oldu. Belirtmiştim, sedan olması şartı var aracın. Yoksa 308 radardaydı.

    abi benim tavsiyem astra olurdu ancak 2 çocuk için ileride dar gelecek. Astra geniş bir araba değil. sizin ilacınız corolla 1.6 cvt advance. Genişlik olarak d sınıfına yakın. Civic de var listede ama test sürüşünde pek hoşlanmadım tek avantajı lpg ile satılması.

    Aslında size jetta lazım hem de dsg

    Arkadaşa katılıyorum. Bundan 20 gün önce bizde araba bakıyorduk, bir sürü araç listemizde vardı. Civic-Corolla arasında kaldık. 2 araçta son derece güzel sorunsuz araçlar. Şahsen Corolla 1.6 adv. donanımlı aracı çok beğendik. Cvt oldukça keyifli, aracın içi Civc'e göre oldukça geniş. Konfor olarak sanki Corolla daha iyi gibi geldi. Bunun sonucunda Corolla aldık. Eski bir Civic kullanıcısı olarak, Civic'de son derece güzel araç ama denedikten sonra Corolla ağır bastı. Yakıt tüketiminde Corolla da biraz daha az gibi. İki vites türü de oldukça başarılı ve sorunsuz. Gidin inceleyin kararınızı ona göre verin.

    Ayrıca Astra 1.4 Cosmo aracını da 1 ay önce denemiştik. Astra da görünüm olarak güzel araç, donanımı falan dolu fakat içi dar geldi bize. Diğer iki araca göre daha konforluydu. Bunun yanı sıra Otomatik vitesi diğer 2 araca göre nasıldır (sorunsuzluk-performans) tam bilemedik.




  • Biri bmw tam otomatik benzinli az yakar yazmış neye dayanarak çok merak ettim 2015 x1 sdrive16i sahibiyim 4k kmdeyim tam otomatik zf şanzıman 12.2 litre yakıyor aldığımdan beri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aytürk kullanıcısına yanıt
    Kusura bakma sedan konusuna dikkat etmemişim, ama 308 ve c4 de neredeyse sedan kadar bagaj var, mesela civicle aralarında 20-40 litre civarı bir fark var bence hatchback çok daha kullanışlı sedana göre yeri geldiğinde koltuk yatırıp sedanın alamayacağı yükleri taşıyabiliyorsun. Ayrıca peugeot nun ve C4 ün hacim avantajı var vergi açısından da.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Durace

    Kusura bakma sedan konusuna dikkat etmemişim, ama 308 ve c4 de neredeyse sedan kadar bagaj var, mesela civicle aralarında 20-40 litre civarı bir fark var bence hatchback çok daha kullanışlı sedana göre yeri geldiğinde koltuk yatırıp sedanın alamayacağı yükleri taşıyabiliyorsun. Ayrıca peugeot nun ve C4 ün hacim avantajı var vergi açısından da.

    Ben de seninle aynı düşüncedeyim, fakat kuzenin düşüncesi farklı işte..


    Arkadaşlar araca karar verdik. Önce Opel'e gittik, fakat opel giray çorum bu konuda tek kelimeyle berbattı. Adama oturup bir saat Opel hakkında konferans veririm, ama ukala tavırla, içi boş cümleler kurup durdu. Test aracı sorduk, "Ama test aracı dizel siz benzinli bakıyorsunuz" gibi bir cevap verdi

    Ben de dedim ki, "Süspansiyon, direksiyon tepkileri, izolasyon, rüzgar sesi gibi olguları görmek için aynı motor olmasına gerek yok".. Bir iki mırın kırın etti, sonra lütfetti beyim. Bu sefer de biz test etmedik Sport donanımın içi insanı resmen sıkıyor, her yer simsiyah. Döşeme rengi de değişmiyor üstelik. Ayrıca arka diz mesafesi ve bagaj da rakiplere göre dardı. Arka kapının plastikleri de kalitesizlik timsaliydi. Satışçı vatandaş % 1.15 faiz bindirince eledik gibi bir şey oldu.


    Sonra Honda'ya geçtik, Premium'a bindik. Hem diz mesafesi, hem ferahlık olarak Astra'dan daha iyiydi. Arkadaşım olan satış temsilcisi de güzel fiyat verince bir adım daha yaklaştık. Kredi faizi de daha uygundu (sanırım %1)

    Ardından Hyundai'ye gittik, Elantra'nın arka camının darlığı kuzenin hoşuna gitmedi. Ellerinde Elantra olmadığından i30 ile test sürüşü yaptık. Sürüş pozisyonu hoşuma gitti, fakat araç lastik sesini içeri alıyor. Kırmızı renk seçersek iç döşeme rengi bej oluyor, fakat Pack adı verilen orta donanım, Honda'dan daha zayıftı. Honda'dan sanırım 1.500-2.000 lira daha ucuzdur, ama piyasadaki kaybını düşününce, donanım eksikliği ve izolasyon zayıflığını da görünce eledik (Aslında Honda ondan daha sessiz değildir bence).

    Ardından Honda'ya gidip aracı 66.500 lira ve birkaç ekstra aksesuar ile almaya karar verdik. Yardımcı olanlara teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aytürk -- 20 Ağustos 2015; 18:59:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aytürk kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun, Honda baktığınız araçlar arasında en mantıklısı, en azından 2. elde oldukça tutulan ve neredeyse kayıp yaşatmayacak bir araç.
  • Durace kullanıcısına yanıt
    Üstad zaten Yaris ile yaptıkları km on yılda 52.000 on sene sonra ancak satarlar. Gerçi 2004 Civic'lere 30.000-40.000 isteyen salakları gördükçe, aracın prim yapma ihtimali oldukça yüksek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.