Şimdi Ara

manyetik kaptör (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
4
Favori
62.021
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar eğimli alanda park edince neden çalışmadığını, teklediğini ve akünün çabucak bittiğini bahsettiğim eski forumumda (ford) rastladığım bir konuda çözmüş bulunmaktayım..

    akü sıvısı bir tarafa biriktiğinde akü çabucak bitiyor.. ayrıca akü içerisindeki plakaların aşırı ısınıp çatlaması bile muhtemel...

    ayrıca tamamen bitmiş bir akü bir daha iflah olmuyor -ki benimki çok cansız artık.. henüz 2,5 yaşında olmasına rağmen..

    o yüzden siz siz olun, aküyü tamamen bitirmeyin ve ayrıca çok eğimli, hele hele çapraz eğimli yerlere park etmeyin..

    öğrendiğim bilgiyi paylaşayım dedim...

    bu arada yeri değil ama, debriyaj bilyası değişen var mı? ben değiştim hidrolik bilyayı ve artık çok az ayırıyor, çok çok aşağıda kavrıyor... bir haftada düzelir demişlerdi.. yaşayan var mı bu sorunu merak ettim?

    ve ayrıca kulak da değişti.. alttaki motor kulağı. ve muhtemelen o en alttaki kulaktan da hafif tıkırtılar gelmeye başladı.. ya da ben yeni farkediyorum.. çünkü eski kulağı taktırdım sanki biraz daha fazla ses gelmeye başladı.. bilgisi olan varsa lütfen paylaşsın.




  • ağlarca kardeşim saol
  • arkadaşlar, aracınız geç/zor çalışıyor, uzun süre marş yapıyor ise..

    benzin pompası yahut geri dönüş valfini de kontrol ettirin derim. benim depodan gelen uğultu, ve aracın ivmelenmesindeki (hızlanma) farklı tepkiler (ayak gazda sabit olmasına rağmen gaza basıp basıp çekiyormuş gibi) yüzünden, benzin pompasından (elektrik motoru) şüphelendik..

    75 tl ye bosch marka alıp 20 tl el emeği ile taktırdım. bir şey değişmedi.. yine aynıydı. bu sefer, aldığımız pompa da bozuk yahut geri dönüş valfi diye düşündük..... zira uğultu devam edince, bu ses ancak mekanik bir parça olan pompadan gelir dedik... pompayı garantiden bir daha değiştik.. sorun aynı.. kalkışta tekleme, ve ivmelenmelerde isteksizlik.. araç lpg de hiç sorun çıkarmıyor bu arada....

    derken benzin aldım, çeyrekten biraz fazlaya çıktı ve... artık teklemiyor.. ancak uğultu ve geç çalışma devam ediyor... sorun geri dönüş valfinde... benzini geri bıraktığından.. basınç sabit kalmıyor.. ilk çalışmada yeterli basınca çok geç ulaşıyor..

    olan benim bi 20 tl daha işçiliğe oldu...

    lpg li olsun olmasın... kesinlikle çeyrek deponun altına düşmeyin. mutlaka yarım depo benzin bulunsun. pompanın şu sıcak yaz günlerinde soğuması için bu şart. yoksa çok masraf açar. zira bu geri dönüş valfini bulamadım..... komple şamandıra, pompa ve süzgeç takım olarak satılıyor ve 350-400 tl ....




  • Kaptörün fotosunu yollayan arkadaşa teşekkür ederim.
  • arkadaşlar .ben arabayı arkadaştan aldım manyatik kaptör diğer ismi volan algılayıcı.arızalı diye değişmiş,sorun şu değişen gerizekalı aptal usta orjinal soketi kesmiş yerine reno 9 un kaplolu alnını bantlamış ve takmış.arkadaş oğretmen olduğu için pek anlamaz benim işim de bu tarz olduğu için elim yatkın o ustayı bulsam soketi yaratıracaktım yada soketi ona montajlıyacaktım. neyse tabiki bu kaptörde arızalandı tam 1 sene böyle idare ettim.
    Dün Değiştirdim Kendim değiştim iki vidası var 10 anahtarla sök yenisini tak sık.ben kaptöre 50 tl sokete 20 tl.. verdim.ama yan sanayi orjinali biraz pahalı
    Birde şoyle bi olay var her kaptör arızalı olmayabilir. araç yeni ise kaptör tırnaklatın arasını biraz aç,sokete tam temas etsin(Yetkili servisde çalışan ustadan aldım tiyoyu)
  • arkdaşlar 2000 model clio hb aracım yolda giderken bi tekledi sonra stop etti.ve zor çalıştı sonra devam ederken yine yaptı sabahları bir sorun yok ancak 15-20 km gidince başlıyo bu stop etme olayı.manyetik kaptörden olaiblir Mİ?
  • Arkadaşlar bendede 2001 clio 1.4-16valf var.benim arabamda çalışırken 5-6 marş dan sonra çalışıyordu benzin pompası dediler değiştirdim olmadı enjöktör dediler olmadı akü dediler 15 gün yapmadı sonra tekrar başladı o kaptör resmini yollayan ark teşekkürler.kaptör ü söküp temizlettikden sonra sorun kalktı
  • aracının teklemesi stop etmesi belki eksozdaki katalizörden olabilir eğer kırılmışsa o tıkar araç hava alamaz çekişden düşer ve zor çalışır bir gösterin isterseniz
  • mERHABA BENDE LAGUNA 1 1998 MODEL RXE OTOMOTİK VAR ARAC TA GEC CALIŞMA ARIZA SI BAŞLADI İLERLEYEN ZAMAN DA DAHA Da gec calışmaya başladı gaz pedalını tam basılı tutun ca calışıyor gazı bırakın ca dA stop ediyor benzin pompası bozuk dediler değiştirdim orjinal 3 barlık taktık ama sorun dewam etti 5 barlık taktık gene dewam etti ilginc olan da su orjinal pompası takılıyken pompanın elektirik fişi takılıyken arac boğuluyor cıkaınca düzeliyor enjektör memesi dediler söktük teste götürdük sağlam cıktı benzin valfi dediler oda sağlam aracı tam gaz basılı tutun ca calışyor bırakın ca stop ediyor cihaza bağladık dewir okuyucu arıza yani manyatik kaptor başka aldık taktık bu seferde tam calışırken patlatma yapıyor eski kaptor de aracı calısınca 1 dakka da 2 litre benzin yakıyor karbon temizleme cihazına bağladık aynı zaman da onu da benzin pompası olarak kullandık 1 bardan 5 bara kadar cıkarttık arac normal dewirde stop ediyor aracın ekranın da arıza ışığı yandı dikdörken bir kutu içinde zikzak ciski sarı renk de ve stop et işereti coktı ne yaptıysak sorun düzelmedi YARDIMlarınızı bekliyorum




  • manyetik kaptör resimleri buyrun.....





     manyetik kaptör



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi telsiz09 -- 17 Ocak 2012; 20:13:34 >




  • benim aracımda Megane 3 hb 1.6 benzinli ve ilk çalışmada değil 2.veya 3.basmada çalışıyor.Acaba bu kaptör denen kablodan mıdır????
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ressam58

    benim aracımda Megane 3 hb 1.6 benzinli ve ilk çalışmada değil 2.veya 3.basmada çalışıyor.Acaba bu kaptör denen kablodan mıdır????

    aracı bi bakıma sokun bence hava filtrelerinde bi problem olabilir. 3 basmada çalışmaması lazım benim megane2 -15 derecede tek basışta çalışıyor cunki (araç kartlı)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheJudgé -- 28 Ocak 2012; 22:07:21 >
  • Merhabalar benim aracimda 2004 megane 2 hb 1.6 lpg li bir kac ay once bende sizin gibi yolda giderken bi anda stop etmeler basladi derken bir kac kez daha yapti sonra kesti ne olur ne olmaz diye ustaya goturdum bilgisayara bagladi ve dediki kaptor arizalanmis degisecek birde bir ariza daha soyledi yine bi sensor adi verdi ama hatirlayamiyorum bu aracta yag basincini ayarlayan bi sensormus benim aracta yag basinci tam ayarlanamadigindan bazi sabahlar aracim traktor gibi sesli calisiyor ve arac yaglandikca kesiyor sesi bu sensorun ne oldugunu bilen arkadas varmi birde megane 2 de kaptorun yerini gosterir bir fotograf eklerse arkadaslar cok sevinirim ben de soketini temizleyip tekrar yerine takicagim yardimci olursaniz sevinirim
  • Bugün yolda kalan bir arkadaşı (dizel reno kango 2004-100bin km) çekiciyle sanayii ye götürdük. Dizel araç yolda giderken gaz yemiyor ve kenara çekiyorlar stop ediyor. Çekiciyle sanayii ye götürdük. Marşa bastıklarıda marş dinamosu çalışıyordu ama arabanın egzostan gaz gelmiyordu yakıt pompasıdır belki yakıt filtresidir diye düşünüyordum. Usta kaportayı açtı sağı solu bi kurcalayıp pompa ile bi gaz iteledi havayı aldı çalıştı. Bir tur atıp geldi, volan bıdı bıdısı sensörü değişecek bu arızayı yine verir ne zaman verir bilinmez dedi. Zannetim ki usta arabanın neden çalışmadığını bilmiyor ama bunu diyemediği için bi işçilik parası istiyor. Ses edemedim 60 lira parça 30 lira işçilik aldı.

    Şimdi burada yazılanları okudum usta haklıymış içten içe hakkını yemişim. Gözünü seveyim Ahmet usta, gözünü seveyim internet.
  •  manyetik kaptör manyetik kaptör




  • renault clio 2000 model düz sedan ımda başıma geldi 10,2017
    Sabah ilk çalıştırmam da 10-15 dk marş bastıktan sonra alıyor veya almadığında akü bittiğinde
    vurdurarak çalıştırıyordum kafayı yiyecek gibiydim
    gün içinde hiç bir problemi yok arabamla işe gidip geliyorum
    beklemekse sabahtan akşama kadar da iş yerin de bekliyor ama akşam rahatlıkla çalışıyordu
    kasım ayında havalar soğuk olduğu için midir anlam verememiştim
    dün 16102017 tarihinde kartal tahsin kaya oto sanayi sitesinde can oto haluk ustaya telefonla aradım
    aracı akşamdan bırakmamı istedi bende dün akşam aracı bıraktım
    bugün almaya gittim manyetik kaptor dan olduğunu ve değiştirdiklerini söyledi
    yolda gelirken eve uğradım aracı istop ettim tekrar çalıştırmak isteyince çalışmadı
    ustayı aradım söktüğü parçanın kablosunu oynatmamı kabloda temazsızlık olmuş olacağını söyledi
    dediğini yaptıktan sonra araç çalıştı

    asıl yarın sabah çalışıp çalışmayacağı beni endişelendiriyor
    gün ola hayr ola
    yarın bakıp sonucu sizlerle paylaşacağım
    50tl parça 30tl işcilik toplam 80 tl ödedim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: renault clio 2000 lpg

    renault clio 2000 model düz sedan ımda başıma geldi 10,2017
    Sabah ilk çalıştırmam da 10-15 dk marş bastıktan sonra alıyor veya almadığında akü bittiğinde
    vurdurarak çalıştırıyordum kafayı yiyecek gibiydim
    gün içinde hiç bir problemi yok arabamla işe gidip geliyorum
    beklemekse sabahtan akşama kadar da iş yerin de bekliyor ama akşam rahatlıkla çalışıyordu
    kasım ayında havalar soğuk olduğu için midir anlam verememiştim
    dün 16102017 tarihinde kartal tahsin kaya oto sanayi sitesinde can oto haluk ustaya telefonla aradım
    aracı akşamdan bırakmamı istedi bende dün akşam aracı bıraktım
    bugün almaya gittim manyetik kaptor dan olduğunu ve değiştirdiklerini söyledi
    yolda gelirken eve uğradım aracı istop ettim tekrar çalıştırmak isteyince çalışmadı
    ustayı aradım söktüğü parçanın kablosunu oynatmamı kabloda temazsızlık olmuş olacağını söyledi
    dediğini yaptıktan sonra araç çalıştı

    asıl yarın sabah çalışıp çalışmayacağı beni endişelendiriyor
    gün ola hayr ola
    yarın bakıp sonucu sizlerle paylaşacağım
    50tl parça 30tl işcilik toplam 80 tl ödedim

    EVET ARKADAŞLAR DÜN BAHSETMİŞTİM USTA MANYETİK KAPTOR Ü DEĞİŞTİRDİĞİNİ BUGÜN SABAH ARACIMA
    BİNDİĞİMDE MARŞ BASTIĞIMDA TAK DİYE ALDI OH BE DEDİM
    USTAM HALUK A TSK EDİYORUM TEK ATIŞTA OLAYI ÇÖZDÜ




  • Benim Clio 2 aracimda 2010 dan beri 3 kez şikayet yaşayıp 2 kez manyetik kaptor degistirdim. En sonuncuda artık kendim parçayı öğrendiğim için (2 cıvata 1 soket oldukça basit sadece yeri biraz zor) soktum ve temizledim, 3 aydir sorun çıkarmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.