Şimdi Ara

max. 90.000 TL Araç Tavsiyesi Lütfen (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
892
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ds5 o para ıle sacma sapan donanımlı audı mercedes bmw almaya gerek yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetnavruz

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhansencag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Power

    Audi A4 2.0 TFSI öneririm Dizel motordan daha zevkli bir motordur.

    +1905

    2.0 TFSI quattro A4 2.0 TDI dan hem daha zevkli hem daha performanslı üstüne üstlük bir de AWD bir araç.

    A4'ün şanzımanı nasıl bilginiz varmı? sorun çıkarırmı ? vites geçişleri hızlı mı?

    A4 te çift kavramalı S tronic vites kutusu var. Vites geçişleri milisaniyelerle ölçülüyor son derece konforlu ve performanslı bir vites kutusu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Power

    Audi A4 2.0 TFSI öneririm Dizel motordan daha zevkli bir motordur.

    +1
  • 1)bmw 3 serisi ses izolasyonu açısından yetersiz olduğunu düşünüyorum o yüzden alınmaz. (bindim)
    2)audi a4 kafama biraz yattı ama stronic dsg'nin benzeri kavrama arızası tedirgin ediyor.
    3)2.0 tdi A4 lerde multitronic var bu şanzıman hakkında bilgisi olan var mı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetnavruz

    1)bmw 3 serisi ses izolasyonu açısından yetersiz olduğunu düşünüyorum o yüzden alınmaz. (bindim)
    2)audi a4 kafama biraz yattı ama stronic dsg'nin benzeri kavrama arızası tedirgin ediyor.
    3)2.0 tdi A4 lerde multitronic var bu şanzıman hakkında bilgisi olan var mı acaba?

    Eski multitronic'ler dsg'den daha beter, felaket sorunluydu. 2007 civarlarından itibaren hallettiler diye hatırlıyorum. Şu anda pek problemi olmayan bir şanzıman. Zaten o zamanki sorunda da şanzımanda değil şanzıman beyni ve şanzıman yağ pompasındaydı. Bugün biri 2500 biri 3500 lira parça fiyatı artı işçilik. Toptan şanzıman giderse 7500 liraya kadar çıkıyordu. Pahalı diyordum da vw'nin dsg onarımına çektiği fiyatlardan sonra hiç birşey resmen. Onun dışında multitronikte dişli olmadığından çift kavramalılara göre biraz daha yavaş ama geçişleri lokum gibi bir şanzıman. Tamamen konfor odaklı.

    audiye aklınız yattıysa yerli audi forumlarına bakıp bizzat kullanıcılarına danışın derim. Burada yazılanların yarısı karşılıklı atışma, kalan yarısının da yarısı ehliyetsiz babasının arabası üzerinden yorum yapan liselilerin olduğu bir yer. Ancak çok sınırlı düzgün belirli bir kesim var net ve objektif yanıtlar alabileceğiniz. Yoksa ben buradaki yorumlara göre araç tercihini felaket olarak görürüm.








  • 3,16i yada temiz c180 amg

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BirDHayranı

     max. 90.000 TL  Araç Tavsiyesi Lütfen

    Kimse kimseyi kandırmasın üzerinde audi,bmw,ya da mb amblemi olsaydı 200.000 lira fiyat etiketi olurdu.ben ds5 diyorum,pişman olmazsınız.



    2.0 motor, 150+ hp, iyi bir dizel-otomatik ile zaten 140-150 bin tl olur fiyatı.Ama şanzıman sıkıntılı ve performans o görkemli araç için yetersiz.İçine bindiğimde bu kadar heyecanlandığım bir araç olmamıştı.O tavan, kokpit, direksiyon, koltuklar v.b herşey muhteşem.Autoshow'un yıldızıydı araç.Ama şu anda bir 3 serisi veya a4 ün rakibi olamaz.

    Zaten 2.0 motoru şu an 130 bin tl.

    Temiz bir A4 en mantıklı seçim olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LanciaDeltacı -- 2 Mart 2013; 21:08:26 >




  • Audi a6
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhansencag

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetnavruz

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhansencag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Power

    Audi A4 2.0 TFSI öneririm Dizel motordan daha zevkli bir motordur.

    +1905

    2.0 TFSI quattro A4 2.0 TDI dan hem daha zevkli hem daha performanslı üstüne üstlük bir de AWD bir araç.

    A4'ün şanzımanı nasıl bilginiz varmı? sorun çıkarırmı ? vites geçişleri hızlı mı?

    A4 te çift kavramalı S tronic vites kutusu var. Vites geçişleri milisaniyelerle ölçülüyor son derece konforlu ve performanslı bir vites kutusu.

    AUDI A4 konusunda kesinkle katılıyorum




  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-2012-passat-1.6-tdi-highline-extra-paket-20.000-kmde-116785451/detay bu tür araçlar süper yol tutuşu harika benim bi arkadaşımdas vardı araçla 300.000 kilometre yaptı arabada hala tık yok hala uçuyo.ben tavsiye ederim.
  • ben sorunsuz bir otomatik şanzıman baksaydım çift ve tek debriyajlılardan uzak dururdum tam otomatiklere bakardım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetnavruz

    1)bmw 3 serisi ses izolasyonu açısından yetersiz olduğunu düşünüyorum o yüzden alınmaz. (bindim)
    2)audi a4 kafama biraz yattı ama stronic dsg'nin benzeri kavrama arızası tedirgin ediyor.
    3)2.0 tdi A4 lerde multitronic var bu şanzıman hakkında bilgisi olan var mı acaba?

    Eski multitronic'ler dsg'den daha beter, felaket sorunluydu. 2007 civarlarından itibaren hallettiler diye hatırlıyorum. Şu anda pek problemi olmayan bir şanzıman. Zaten o zamanki sorunda da şanzımanda değil şanzıman beyni ve şanzıman yağ pompasındaydı. Bugün biri 2500 biri 3500 lira parça fiyatı artı işçilik. Toptan şanzıman giderse 7500 liraya kadar çıkıyordu. Pahalı diyordum da vw'nin dsg onarımına çektiği fiyatlardan sonra hiç birşey resmen. Onun dışında multitronikte dişli olmadığından çift kavramalılara göre biraz daha yavaş ama geçişleri lokum gibi bir şanzıman. Tamamen konfor odaklı.

    audiye aklınız yattıysa yerli audi forumlarına bakıp bizzat kullanıcılarına danışın derim. Burada yazılanların yarısı karşılıklı atışma, kalan yarısının da yarısı ehliyetsiz babasının arabası üzerinden yorum yapan liselilerin olduğu bir yer. Ancak çok sınırlı düzgün belirli bir kesim var net ve objektif yanıtlar alabileceğiniz. Yoksa ben buradaki yorumlara göre araç tercihini felaket olarak görürüm.

    A4 ve A6 ' yı eledim o zaman geriye insignia kaldı. binmedim ama insignia'nında vites geçileri rahatsız ediciymiş diye duydum biraz soğudum .
    c180 biraz mantıklı gelmeye başladı 1.8 çift kavramalı güzeldir diye tahmin ediyorum.
    90.000 tl civarında o parayı hak eden konfor ve sağlamlık açısından sizin önereceğiniz bir araç varmı ? (önden çekiş olursa daha iyi olur)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetnavruz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetnavruz

    1)bmw 3 serisi ses izolasyonu açısından yetersiz olduğunu düşünüyorum o yüzden alınmaz. (bindim)
    2)audi a4 kafama biraz yattı ama stronic dsg'nin benzeri kavrama arızası tedirgin ediyor.
    3)2.0 tdi A4 lerde multitronic var bu şanzıman hakkında bilgisi olan var mı acaba?

    Eski multitronic'ler dsg'den daha beter, felaket sorunluydu. 2007 civarlarından itibaren hallettiler diye hatırlıyorum. Şu anda pek problemi olmayan bir şanzıman. Zaten o zamanki sorunda da şanzımanda değil şanzıman beyni ve şanzıman yağ pompasındaydı. Bugün biri 2500 biri 3500 lira parça fiyatı artı işçilik. Toptan şanzıman giderse 7500 liraya kadar çıkıyordu. Pahalı diyordum da vw'nin dsg onarımına çektiği fiyatlardan sonra hiç birşey resmen. Onun dışında multitronikte dişli olmadığından çift kavramalılara göre biraz daha yavaş ama geçişleri lokum gibi bir şanzıman. Tamamen konfor odaklı.

    audiye aklınız yattıysa yerli audi forumlarına bakıp bizzat kullanıcılarına danışın derim. Burada yazılanların yarısı karşılıklı atışma, kalan yarısının da yarısı ehliyetsiz babasının arabası üzerinden yorum yapan liselilerin olduğu bir yer. Ancak çok sınırlı düzgün belirli bir kesim var net ve objektif yanıtlar alabileceğiniz. Yoksa ben buradaki yorumlara göre araç tercihini felaket olarak görürüm.

    A4 ve A6 ' yı eledim o zaman geriye insignia kaldı. binmedim ama insignia'nında vites geçileri rahatsız ediciymiş diye duydum biraz soğudum .
    c180 biraz mantıklı gelmeye başladı 1.8 çift kavramalı güzeldir diye tahmin ediyorum.
    90.000 tl civarında o parayı hak eden konfor ve sağlamlık açısından sizin önereceğiniz bir araç varmı ? (önden çekiş olursa daha iyi olur)

    a4'ten neden vazgeçtiniz?

    a4 ve a6'nın yanında insignia gibi araçların esamesi bile okunmaz. Bu kadar para verilecekse bence ya arkadan itiş ya 4 tekerlekten çekiş olmalı ki bir manası olsun. 90bin az değil. Bu durumda önden çekiş olmamakla beraber 320d önereceğim. Ben bu paraya a4 2lt tfsi, ya da 320d'den daha iyi bir araç düşünemiyorum. Önden çekiş mercedes, mercedes değildir bana göre. Ben bu konuda gelenekselciyim.


    Bir de bizzat kişisel fikrimi söyleyeyim. 90'bine araba almak bana göre dğeil, AMA alacak olsaydım bu paraya benim için alınacak en harika araç w211 mercedes'tir. Hani al ve gerisini boşver aracı. Bakın bu parayı şöyle bir araç alabilmek varken insignia, a4 bakmak cidden yazık, günahtır bana göre.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-dogus-auto-dan-e-200-komp-avantgarde-tc-de-tek-hatasiz-full-plusful-116352554/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-ilk-sahibinden..boyasiz..piril-piril-e200-avantgarde-komp-115932849/detay

    bakın daha 55bindeki araçlar alınabiliyor bu paraya, arkadaşınız çok iyi düşünsün derim..

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-2006-e-200-komp-avangarte-emsalsiz-116499574/detay




  • Passat derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetnavruz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetnavruz

    1)bmw 3 serisi ses izolasyonu açısından yetersiz olduğunu düşünüyorum o yüzden alınmaz. (bindim)
    2)audi a4 kafama biraz yattı ama stronic dsg'nin benzeri kavrama arızası tedirgin ediyor.
    3)2.0 tdi A4 lerde multitronic var bu şanzıman hakkında bilgisi olan var mı acaba?

    Eski multitronic'ler dsg'den daha beter, felaket sorunluydu. 2007 civarlarından itibaren hallettiler diye hatırlıyorum. Şu anda pek problemi olmayan bir şanzıman. Zaten o zamanki sorunda da şanzımanda değil şanzıman beyni ve şanzıman yağ pompasındaydı. Bugün biri 2500 biri 3500 lira parça fiyatı artı işçilik. Toptan şanzıman giderse 7500 liraya kadar çıkıyordu. Pahalı diyordum da vw'nin dsg onarımına çektiği fiyatlardan sonra hiç birşey resmen. Onun dışında multitronikte dişli olmadığından çift kavramalılara göre biraz daha yavaş ama geçişleri lokum gibi bir şanzıman. Tamamen konfor odaklı.

    audiye aklınız yattıysa yerli audi forumlarına bakıp bizzat kullanıcılarına danışın derim. Burada yazılanların yarısı karşılıklı atışma, kalan yarısının da yarısı ehliyetsiz babasının arabası üzerinden yorum yapan liselilerin olduğu bir yer. Ancak çok sınırlı düzgün belirli bir kesim var net ve objektif yanıtlar alabileceğiniz. Yoksa ben buradaki yorumlara göre araç tercihini felaket olarak görürüm.

    A4 ve A6 ' yı eledim o zaman geriye insignia kaldı. binmedim ama insignia'nında vites geçileri rahatsız ediciymiş diye duydum biraz soğudum .
    c180 biraz mantıklı gelmeye başladı 1.8 çift kavramalı güzeldir diye tahmin ediyorum.
    90.000 tl civarında o parayı hak eden konfor ve sağlamlık açısından sizin önereceğiniz bir araç varmı ? (önden çekiş olursa daha iyi olur)

    a4'ten neden vazgeçtiniz?

    a4 ve a6'nın yanında insignia gibi araçların esamesi bile okunmaz. Bu kadar para verilecekse bence ya arkadan itiş ya 4 tekerlekten çekiş olmalı ki bir manası olsun. 90bin az değil. Bu durumda önden çekiş olmamakla beraber 320d önereceğim. Ben bu paraya a4 2lt tfsi, ya da 320d'den daha iyi bir araç düşünemiyorum. Önden çekiş mercedes, mercedes değildir bana göre. Ben bu konuda gelenekselciyim.


    Bir de bizzat kişisel fikrimi söyleyeyim. 90'bine araba almak bana göre dğeil, AMA alacak olsaydım bu paraya benim için alınacak en harika araç w211 mercedes'tir. Hani al ve gerisini boşver aracı. Bakın bu parayı şöyle bir araç alabilmek varken insignia, a4 bakmak cidden yazık, günahtır bana göre.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-dogus-auto-dan-e-200-komp-avantgarde-tc-de-tek-hatasiz-full-plusful-116352554/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-ilk-sahibinden..boyasiz..piril-piril-e200-avantgarde-komp-115932849/detay

    bakın daha 55bindeki araçlar alınabiliyor bu paraya, arkadaşınız çok iyi düşünsün derim..

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-2006-e-200-komp-avangarte-emsalsiz-116499574/detay

    A4 ve a6 'dan vazgeçme sebebim 2.0 tfsi a4 te stronic var güzel ama 15 lt. yakıt tüketiyor o yüzden 2.0 tdi almak lazım tdi a6 ve a4'lerde de multitronic var sıkıntılı bir şanzıman olsun istemiyorum o yüzden audi den vazgeçtim

    E200 komp. bencede bu paraya alınabilinicek en iyi araçlardan fakat tasarımını çok sıradan buluyor.

    sonuç c180 olacak gibi gözüküyor ama hayırlısı.




  • bence sen git arkadaşın gelsin...
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.