Şimdi Ara

MAX. HIZ KONUSUNDA YARDIM (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
2.923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Sanziman degil,sanzimanda ki disli oraniyla alakali bu disliyi kuculturseniz birim zamanda daha fazla donecektir buyulturseniz daha az donecektir ama donus capida cogalacaktir

    bkz: lise1 fizik makara sistemi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero

    Yokmu 250 yapan şöyle ss li

    ben bi 25-30 saniyeliğine 299 görmüştüm ama motosikletle bmw s1000rr yakın bi arkadaşımın motosikleti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ResenHareketEdenSAVCI

    A4 150 hp 230 falan gorup kesiciye giriyor duz yolda.
    Hizi abartmis yine arkadaslar 156 bg araba max 220 yaparmis falan.
    1.6 tdi ler duz yolda 210 goruyor,1.6 carisma 220 falan
    1.4 d4d corolla bile 200 u geciyordu.
    1.3 90 hp otomatik asta bile 190 i geciyor

    Onu diyen kişi benim. Düz mantıkla "100 beygir araba 200 yapıyorsa 150 beygir araba 300 yapar" diyemeyiz maalesef ki. Ayrıca üretilen beygirgücü maksimum değerdir. Bu bağlamda 2.0 156 beygir bir araba 1.4 Turbo 150 beygir bir arabadan daha güçsüz olabilir. Ayrıca aracın son hızından taviz verilerek hızlanma güçlendirilebilir. Unutmayın, bahsettiğiniz 200-220 km/sa hız yapan araçlar onu çok uzun bir süreçte yaparlar. Ben 2.0 atmosferik 140 beygir arabayla 200'e kadar gayet seri hızlanıyorum. Zannetmiyorum ki o 1.4 D-4D Corolla ya da 1.6 TDI veyahut benim aracımla aynı şaseye sahip ama 1.6 Carisma ben 200 km/sa hıza erişene kadar bana yetişebilsin. 200 km/sa hızdan sonra aracın nefesi kesilmeye başlıyor ve 210-220 km/sa gibi hızlara çıkmak uzun zaman alıyor. Belki hani çok uygun şartlar altında dakikalarca gazlayarak 230-235 km/sa görülebilir diyeceğim ama pek de zannetmiyorum (Not: Aracımda her hızda 4 kilometrelik bir kadran sapması mevcut, 200 km/sa gösterirken GPS'de 196 okuyorum, 60 gösterirken de 56 okuyorum). Yani eski nesil (Yaklaşık 20 yıllık teknoloji) ve eski model bir otomobil (Yılların yorgunluğu malum) 156 beygir de olsa soluksuz 240 km/sa deviremez. Ha aşırı uzun yolda uygun şartlarda belki ama normal gündelik kullanımda ben zor diyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    156 beygir arabanın göreceği hız taş çatlasın 220 km/sa'dır. O 240 yapanlar anca yokuşta yaparlar ya da araçta müdahale vardır.

    1100 kg 150 hp araç kadran hızı olarak rahatlıkla 220 km hızı geçer. Zaten teknik verisinde de 220km olarak belirlenmiş ve bütün araçlar teknik verilerinin üzerine çıkar. Mevcut aracım bu araçtan 400-500 kg daha ağır ve 20 hp daha düşük. Düz yolda 210 km hıza rahat çıkıyor ve hafif tatlı bir rampada 230 lu hızları görüyor. Bahsi geçen araç 230-240 km hızları rahat görür.

    Birincisi, aracın yaşını hesap edin. İkincisi 210 km/sa hıza ulaşmak mesele değil, o hıza ne kadar sürede ulaştığınız önemli. Üçüncüsü 1172 kg (LPG ile 1259 KG) 140 beygir araç kullanıyorum. İki dünya bir araya da gelse 235 km/sa hızı geçmez bu araba. Çünkü şanzıman bitiyor araç kesiciye giriyor. Düz yolda 210 km/sa gibi bir hıza ulaşabildim. Sonra nefesi kesiliyor. Fabrika verisi de 210 km/sa. Peki benim aracımın turbolu modeli 165 beygir olarak 25 beygir fazlası var. Fabrika son hızı kaç? 215 km/sa. Aynı aracın tıpatıp aynısının yüksek basınçlı turbolusu var. 200 beygir. Fabrika verisi kaç? 235 km/sa. Ama hızlanma değerleri 9.3'den 8.6'ya ve 7.3'e düşüyor.

    Bahsettiğimiz araç sizin araçtan daha hafif ve daha güçlü. Zaten bakımları yapılmış standart bir araçtan bahsediyoruz. Yoksa motor ölmüşse zaten aracın gitmeyeceği aşikar. Bu arada araç 6000 devirde 225 km hızda ilerliyor. Bu hızın üstünede rahat çıkacaktır. İnternetteki videolarda da bunu görüyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    156 beygir arabanın göreceği hız taş çatlasın 220 km/sa'dır. O 240 yapanlar anca yokuşta yaparlar ya da araçta müdahale vardır.

    1100 kg 150 hp araç kadran hızı olarak rahatlıkla 220 km hızı geçer. Zaten teknik verisinde de 220km olarak belirlenmiş ve bütün araçlar teknik verilerinin üzerine çıkar. Mevcut aracım bu araçtan 400-500 kg daha ağır ve 20 hp daha düşük. Düz yolda 210 km hıza rahat çıkıyor ve hafif tatlı bir rampada 230 lu hızları görüyor. Bahsi geçen araç 230-240 km hızları rahat görür.

    Birincisi, aracın yaşını hesap edin. İkincisi 210 km/sa hıza ulaşmak mesele değil, o hıza ne kadar sürede ulaştığınız önemli. Üçüncüsü 1172 kg (LPG ile 1259 KG) 140 beygir araç kullanıyorum. İki dünya bir araya da gelse 235 km/sa hızı geçmez bu araba. Çünkü şanzıman bitiyor araç kesiciye giriyor. Düz yolda 210 km/sa gibi bir hıza ulaşabildim. Sonra nefesi kesiliyor. Fabrika verisi de 210 km/sa. Peki benim aracımın turbolu modeli 165 beygir olarak 25 beygir fazlası var. Fabrika son hızı kaç? 215 km/sa. Aynı aracın tıpatıp aynısının yüksek basınçlı turbolusu var. 200 beygir. Fabrika verisi kaç? 235 km/sa. Ama hızlanma değerleri 9.3'den 8.6'ya ve 7.3'e düşüyor.

    Bahsettiğimiz araç sizin araçtan daha hafif ve daha güçlü. Zaten bakımları yapılmış standart bir araçtan bahsediyoruz. Yoksa motor ölmüşse zaten aracın gitmeyeceği aşikar. Bu arada araç 6000 devirde 225 km hızda ilerliyor. Bu hızın üstünede rahat çıkacaktır. İnternetteki videolarda da bunu görüyoruz.

    Dediğim gibi çıkmaz değil ancak normal şartlarda çıkacağı hızdan bahsediyorum. Yoksa çok uzun düzlüklerde uzun sürede çıkması mümkün. Şöyle diyeyim, bahsettiğiniz 1.6 arabaların 210 km/sa yaptığı yerde ve koşulda bu araba 230-235 yapabilir. Ama bu arabanın rahatlıkla 210 km/sa yapmasını uzun sürede uzun düzlükte bu hıza ulaşabilen 110 beygirlik bir arabayla kıyaslamamak lazım.

    Ayrıca bahsedilen aracın fabrika verisi 0-100 süresi 8 saniye, fabrika verisi son hızı 220 km/sa. Benim aracın fabrika verisi 0-100 süresi 9.3 saniye, son hız 210 km/sa. Yani zaten ağırlık farkını hızlanmada tepe tepe kullanmışlar. Benim aracın 165 beygir olanı bile 8.6 saniyede 0-100 hızlanması ve 215 km/sa son hıza sahip. Yani bahsedilen araç her ikisinden de hızlı ve seri. Ama bu araçlar bu hızlara kadar rahat bir şekilde çıkabiliyor, bu hızlardan sonraki ulaşılan hızlar ancak çok uzun düzlüklerde uzun sürelerde ve belki de doğru rüzgarla mümkündür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    156 beygir arabanın göreceği hız taş çatlasın 220 km/sa'dır. O 240 yapanlar anca yokuşta yaparlar ya da araçta müdahale vardır.

    1100 kg 150 hp araç kadran hızı olarak rahatlıkla 220 km hızı geçer. Zaten teknik verisinde de 220km olarak belirlenmiş ve bütün araçlar teknik verilerinin üzerine çıkar. Mevcut aracım bu araçtan 400-500 kg daha ağır ve 20 hp daha düşük. Düz yolda 210 km hıza rahat çıkıyor ve hafif tatlı bir rampada 230 lu hızları görüyor. Bahsi geçen araç 230-240 km hızları rahat görür.

    Birincisi, aracın yaşını hesap edin. İkincisi 210 km/sa hıza ulaşmak mesele değil, o hıza ne kadar sürede ulaştığınız önemli. Üçüncüsü 1172 kg (LPG ile 1259 KG) 140 beygir araç kullanıyorum. İki dünya bir araya da gelse 235 km/sa hızı geçmez bu araba. Çünkü şanzıman bitiyor araç kesiciye giriyor. Düz yolda 210 km/sa gibi bir hıza ulaşabildim. Sonra nefesi kesiliyor. Fabrika verisi de 210 km/sa. Peki benim aracımın turbolu modeli 165 beygir olarak 25 beygir fazlası var. Fabrika son hızı kaç? 215 km/sa. Aynı aracın tıpatıp aynısının yüksek basınçlı turbolusu var. 200 beygir. Fabrika verisi kaç? 235 km/sa. Ama hızlanma değerleri 9.3'den 8.6'ya ve 7.3'e düşüyor.

    Bahsettiğimiz araç sizin araçtan daha hafif ve daha güçlü. Zaten bakımları yapılmış standart bir araçtan bahsediyoruz. Yoksa motor ölmüşse zaten aracın gitmeyeceği aşikar. Bu arada araç 6000 devirde 225 km hızda ilerliyor. Bu hızın üstünede rahat çıkacaktır. İnternetteki videolarda da bunu görüyoruz.

    Dediğim gibi çıkmaz değil ancak normal şartlarda çıkacağı hızdan bahsediyorum. Yoksa çok uzun düzlüklerde uzun sürede çıkması mümkün. Şöyle diyeyim, bahsettiğiniz 1.6 arabaların 210 km/sa yaptığı yerde ve koşulda bu araba 230-235 yapabilir. Ama bu arabanın rahatlıkla 210 km/sa yapmasını uzun sürede uzun düzlükte bu hıza ulaşabilen 110 beygirlik bir arabayla kıyaslamamak lazım.

    Ayrıca bahsedilen aracın fabrika verisi 0-100 süresi 8 saniye, fabrika verisi son hızı 220 km/sa. Benim aracın fabrika verisi 0-100 süresi 9.3 saniye, son hız 210 km/sa. Yani zaten ağırlık farkını hızlanmada tepe tepe kullanmışlar. Benim aracın 165 beygir olanı bile 8.6 saniyede 0-100 hızlanması ve 215 km/sa son hıza sahip. Yani bahsedilen araç her ikisinden de hızlı ve seri. Ama bu araçlar bu hızlara kadar rahat bir şekilde çıkabiliyor, bu hızlardan sonraki ulaşılan hızlar ancak çok uzun düzlüklerde uzun sürelerde ve belki de doğru rüzgarla mümkündür.

    Niyetim polemik çıkarmak değil ama beygir gücü 0-100 için kullanılmış gibi bir düşünce bu tarz araçlar için doğru değil. Tabiki işin içine şanzıman oranı gibi durumlar girer ama bu güçte ve bu ağırlıktaki bir araç bahsettiğimiz hızlarda rahat çıkar. Tabiki güvenli olduğunu düşünmüyorum çünkü benim aracım 1 senelik ve epey ağır bir araç güvenlik önlemleri ve yol tutuşuda iyi sayılacak araçlardan. Buna rağmen yüksek hızda illaki tedirginlik oluşturuyor. Heleki 20 yaşında ve eski teknoloji bir araçta bu hızlarda gitmek mantıklı değil. Şöylede bir örnek vereyim, focus1 araçlar 100 hp olup 200 km hıza rahat çıkıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    156 beygir arabanın göreceği hız taş çatlasın 220 km/sa'dır. O 240 yapanlar anca yokuşta yaparlar ya da araçta müdahale vardır.

    1100 kg 150 hp araç kadran hızı olarak rahatlıkla 220 km hızı geçer. Zaten teknik verisinde de 220km olarak belirlenmiş ve bütün araçlar teknik verilerinin üzerine çıkar. Mevcut aracım bu araçtan 400-500 kg daha ağır ve 20 hp daha düşük. Düz yolda 210 km hıza rahat çıkıyor ve hafif tatlı bir rampada 230 lu hızları görüyor. Bahsi geçen araç 230-240 km hızları rahat görür.

    Birincisi, aracın yaşını hesap edin. İkincisi 210 km/sa hıza ulaşmak mesele değil, o hıza ne kadar sürede ulaştığınız önemli. Üçüncüsü 1172 kg (LPG ile 1259 KG) 140 beygir araç kullanıyorum. İki dünya bir araya da gelse 235 km/sa hızı geçmez bu araba. Çünkü şanzıman bitiyor araç kesiciye giriyor. Düz yolda 210 km/sa gibi bir hıza ulaşabildim. Sonra nefesi kesiliyor. Fabrika verisi de 210 km/sa. Peki benim aracımın turbolu modeli 165 beygir olarak 25 beygir fazlası var. Fabrika son hızı kaç? 215 km/sa. Aynı aracın tıpatıp aynısının yüksek basınçlı turbolusu var. 200 beygir. Fabrika verisi kaç? 235 km/sa. Ama hızlanma değerleri 9.3'den 8.6'ya ve 7.3'e düşüyor.

    Bahsettiğimiz araç sizin araçtan daha hafif ve daha güçlü. Zaten bakımları yapılmış standart bir araçtan bahsediyoruz. Yoksa motor ölmüşse zaten aracın gitmeyeceği aşikar. Bu arada araç 6000 devirde 225 km hızda ilerliyor. Bu hızın üstünede rahat çıkacaktır. İnternetteki videolarda da bunu görüyoruz.

    Dediğim gibi çıkmaz değil ancak normal şartlarda çıkacağı hızdan bahsediyorum. Yoksa çok uzun düzlüklerde uzun sürede çıkması mümkün. Şöyle diyeyim, bahsettiğiniz 1.6 arabaların 210 km/sa yaptığı yerde ve koşulda bu araba 230-235 yapabilir. Ama bu arabanın rahatlıkla 210 km/sa yapmasını uzun sürede uzun düzlükte bu hıza ulaşabilen 110 beygirlik bir arabayla kıyaslamamak lazım.

    Ayrıca bahsedilen aracın fabrika verisi 0-100 süresi 8 saniye, fabrika verisi son hızı 220 km/sa. Benim aracın fabrika verisi 0-100 süresi 9.3 saniye, son hız 210 km/sa. Yani zaten ağırlık farkını hızlanmada tepe tepe kullanmışlar. Benim aracın 165 beygir olanı bile 8.6 saniyede 0-100 hızlanması ve 215 km/sa son hıza sahip. Yani bahsedilen araç her ikisinden de hızlı ve seri. Ama bu araçlar bu hızlara kadar rahat bir şekilde çıkabiliyor, bu hızlardan sonraki ulaşılan hızlar ancak çok uzun düzlüklerde uzun sürelerde ve belki de doğru rüzgarla mümkündür.

    Niyetim polemik çıkarmak değil ama beygir gücü 0-100 için kullanılmış gibi bir düşünce bu tarz araçlar için doğru değil. Tabiki işin içine şanzıman oranı gibi durumlar girer ama bu güçte ve bu ağırlıktaki bir araç bahsettiğimiz hızlarda rahat çıkar. Tabiki güvenli olduğunu düşünmüyorum çünkü benim aracım 1 senelik ve epey ağır bir araç güvenlik önlemleri ve yol tutuşuda iyi sayılacak araçlardan. Buna rağmen yüksek hızda illaki tedirginlik oluşturuyor. Heleki 20 yaşında ve eski teknoloji bir araçta bu hızlarda gitmek mantıklı değil. Şöylede bir örnek vereyim, focus1 araçlar 100 hp olup 200 km hıza rahat çıkıyorlar.

    Benim de amacım polemik çıkarmak değil, aksine güzel güzel beyin fırtınası yapıyoruz hocam. Belki de sizin dediğiniz gibidir, ben yine de 220'de tıkanıp sonrasını yavaş çıkacağı kanısındayım.




  • 1.6 araba binip de 200'ü geçmiyor demek bana ilginç geliyor, bu tür araçlar ekonomi aracıdır. zaten normal şartlarda 140-150'den sonra Allaha emanettir 200ü geçip ne yapacaksın
  •  MAX. HIZ KONUSUNDA YARDIM
    w212 e250d bluetec
    biraderin arabası hafif yokuşta çekmiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkboyy -- 23 Haziran 2016; 13:59:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    156 beygir arabanın göreceği hız taş çatlasın 220 km/sa'dır. O 240 yapanlar anca yokuşta yaparlar ya da araçta müdahale vardır.

    1100 kg 150 hp araç kadran hızı olarak rahatlıkla 220 km hızı geçer. Zaten teknik verisinde de 220km olarak belirlenmiş ve bütün araçlar teknik verilerinin üzerine çıkar. Mevcut aracım bu araçtan 400-500 kg daha ağır ve 20 hp daha düşük. Düz yolda 210 km hıza rahat çıkıyor ve hafif tatlı bir rampada 230 lu hızları görüyor. Bahsi geçen araç 230-240 km hızları rahat görür.

    Birincisi, aracın yaşını hesap edin. İkincisi 210 km/sa hıza ulaşmak mesele değil, o hıza ne kadar sürede ulaştığınız önemli. Üçüncüsü 1172 kg (LPG ile 1259 KG) 140 beygir araç kullanıyorum. İki dünya bir araya da gelse 235 km/sa hızı geçmez bu araba. Çünkü şanzıman bitiyor araç kesiciye giriyor. Düz yolda 210 km/sa gibi bir hıza ulaşabildim. Sonra nefesi kesiliyor. Fabrika verisi de 210 km/sa. Peki benim aracımın turbolu modeli 165 beygir olarak 25 beygir fazlası var. Fabrika son hızı kaç? 215 km/sa. Aynı aracın tıpatıp aynısının yüksek basınçlı turbolusu var. 200 beygir. Fabrika verisi kaç? 235 km/sa. Ama hızlanma değerleri 9.3'den 8.6'ya ve 7.3'e düşüyor.

    Bahsettiğimiz araç sizin araçtan daha hafif ve daha güçlü. Zaten bakımları yapılmış standart bir araçtan bahsediyoruz. Yoksa motor ölmüşse zaten aracın gitmeyeceği aşikar. Bu arada araç 6000 devirde 225 km hızda ilerliyor. Bu hızın üstünede rahat çıkacaktır. İnternetteki videolarda da bunu görüyoruz.

    Dediğim gibi çıkmaz değil ancak normal şartlarda çıkacağı hızdan bahsediyorum. Yoksa çok uzun düzlüklerde uzun sürede çıkması mümkün. Şöyle diyeyim, bahsettiğiniz 1.6 arabaların 210 km/sa yaptığı yerde ve koşulda bu araba 230-235 yapabilir. Ama bu arabanın rahatlıkla 210 km/sa yapmasını uzun sürede uzun düzlükte bu hıza ulaşabilen 110 beygirlik bir arabayla kıyaslamamak lazım.

    Ayrıca bahsedilen aracın fabrika verisi 0-100 süresi 8 saniye, fabrika verisi son hızı 220 km/sa. Benim aracın fabrika verisi 0-100 süresi 9.3 saniye, son hız 210 km/sa. Yani zaten ağırlık farkını hızlanmada tepe tepe kullanmışlar. Benim aracın 165 beygir olanı bile 8.6 saniyede 0-100 hızlanması ve 215 km/sa son hıza sahip. Yani bahsedilen araç her ikisinden de hızlı ve seri. Ama bu araçlar bu hızlara kadar rahat bir şekilde çıkabiliyor, bu hızlardan sonraki ulaşılan hızlar ancak çok uzun düzlüklerde uzun sürelerde ve belki de doğru rüzgarla mümkündür.

    Niyetim polemik çıkarmak değil ama beygir gücü 0-100 için kullanılmış gibi bir düşünce bu tarz araçlar için doğru değil. Tabiki işin içine şanzıman oranı gibi durumlar girer ama bu güçte ve bu ağırlıktaki bir araç bahsettiğimiz hızlarda rahat çıkar. Tabiki güvenli olduğunu düşünmüyorum çünkü benim aracım 1 senelik ve epey ağır bir araç güvenlik önlemleri ve yol tutuşuda iyi sayılacak araçlardan. Buna rağmen yüksek hızda illaki tedirginlik oluşturuyor. Heleki 20 yaşında ve eski teknoloji bir araçta bu hızlarda gitmek mantıklı değil. Şöylede bir örnek vereyim, focus1 araçlar 100 hp olup 200 km hıza rahat çıkıyorlar.

    Benim de amacım polemik çıkarmak değil, aksine güzel güzel beyin fırtınası yapıyoruz hocam. Belki de sizin dediğiniz gibidir, ben yine de 220'de tıkanıp sonrasını yavaş çıkacağı kanısındayım.

    Tabiki hocam 220 yi bırak 200 den sonra nazlanarak çıkar. Zaten her zaman böyledir. 170 lik subaru levorg bile 180 den sonra aşırı nazlanarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.3 95 beygir Punto, 3 yetişkin, yokuş aşağı 220 km gördük

     MAX. HIZ KONUSUNDA YARDIM
  • Yorumlariniz icin tesekkurler. Ama benim aracimda soyle bir durum var yazdigim gibi 4. vitesde 180-190i goruyor 5e attigimda 200lere yaklasiyor fakat gitmiyor. Oyle kesicilere kadar gelmiyor bile. 200u 5. vites 4bin devirlerde goruyo yani. Birde yazilim var kesici zaten yok redline 7800rpmleri goruyor. Stokta 6700rpm kesiciye giriyor. Benim aklima gelen ateslemede bir sorun olabilecegiydi. Bunun hakkinda gorusleriniz varmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.