Şimdi Ara

mazda 3 mps opel astra gtc megane rs (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
0
Favori
2.914
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • konuyu saptırmayalım..
    ben megane2 nin iyiliğini veya kötülüğünü tartışmıyorum..
    linki verdim açar okursunuz..

    sizin çıkmadan siparişler almaya başladığı dediğiniz golf ü size ilk çıktığı yıl megane tarafından avlandığını gösteriyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: likeNOother

    konuyu saptırmayalım..
    ben megane2 nin iyiliğini veya kötülüğünü tartışmıyorum..
    linki verdim açar okursunuz..

    sizin çıkmadan siparişler almaya başladığı dediğiniz golf ü size ilk çıktığı yıl megane tarafından avlandığını gösteriyorum


    bende sana diyorumki bunlar fake fakeeee
  • quote:

    Orjinalden alıntı: son_samuray


    sebebide arabada ne şasi var ne kaporta normaldir frenler desen içler acısı yani magenenin golfle boy ölçüşebilmesi için önünde daha çoooooooooooooooooooooooook uzun yolu var birde elimizin altında puntomuz var demi nasıl geçiyor neyle geçiyor bahsettiğin araçlardan biri karton kutu diğeri yürüyen teneke

    frenle kaporta megane ın en iyi olduğu konulardandır..
    dikkat edersen ben link veriorm sen boş konuşuyorsun..

    ncap a gir bak golf le aynı puandalar

    http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=5234&artikel_seite=6

    burdanda frenlere bak arkadaşım..
    boş konuşmakla olmuyor




  • quote:

    Orjinalden alıntı: likeNOother


    quote:

    Orjinalden alıntı: son_samuray


    sebebide arabada ne şasi var ne kaporta normaldir frenler desen içler acısı yani magenenin golfle boy ölçüşebilmesi için önünde daha çoooooooooooooooooooooooook uzun yolu var birde elimizin altında puntomuz var demi nasıl geçiyor neyle geçiyor bahsettiğin araçlardan biri karton kutu diğeri yürüyen teneke

    frenle kaporta megane ın en iyi olduğu konulardandır..
    dikkat edersen ben link veriorm sen boş konuşuyorsun..

    ncap a gir bak golf le aynı puandalar

    http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=5234&artikel_seite=6

    burdanda frenlere bak arkadaşım..
    boş konuşmakla olmuyor


    arkadaşım o link beni enterese etmiyor bunlar sağlam otorite değildiralırsın arabayı kendir sürer test edersin kendin daha iyi sonuç çıkartırsın en iyi otorite kişinin kendinsindir(tabiyki bunlarıda gözardı etmek doğru değil) işim gereği çok araba kullandım madem kaportada reno bu kadar iyi neden arabanın 4/3 bagalit denen plastik benzeri bir malzeme ile üretiyor eğer bu iyi bir halt olsaydı reno dışında tüm otomativ üreticileri kullanırdı bu malzemeyi megane benim dayımda var o arabayı ankara ayvalık arası kullandım sonra kendi arabama bindim (golf 5 fsı) arada dünyalar kadar fark var her neyse konudan sapmayalım ayrı bi topik açarsın orada konuşuruz illa konuşulması gerekiyorsa burada fazla bu konuya girmek istemiyorum konuyu açan arkadaşa saygısızlık olmasın gerçi kendiside ortada yok ama ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi son_samuray -- 20 Nisan 2006; 0:24:44 >




  • ben cevabımı aldım dahada konuşmaya gerek yok
    quote:

    Orjinalden alıntı: son_samuray


    quote:

    Orjinalden alıntı: likeNOother


    quote:

    Orjinalden alıntı: son_samuray


    sebebide arabada ne şasi var ne kaporta normaldir frenler desen içler acısı yani magenenin golfle boy ölçüşebilmesi için önünde daha çoooooooooooooooooooooooook uzun yolu var birde elimizin altında puntomuz var demi nasıl geçiyor neyle geçiyor bahsettiğin araçlardan biri karton kutu diğeri yürüyen teneke

    frenle kaporta megane ın en iyi olduğu konulardandır..
    dikkat edersen ben link veriorm sen boş konuşuyorsun..

    ncap a gir bak golf le aynı puandalar

    http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=5234&artikel_seite=6

    burdanda frenlere bak arkadaşım..
    boş konuşmakla olmuyor


    arkadaşım o link beni enterese etmiyor bunlar otorite değildir otorite kendinsindir işim gereği çok araba kullandım madem kaportada reno bu kadar iyi neden arabanın 4/3 bagalit denen plastik benzeri bir malzeme ile üretiyor eğer bu iyi bir halt olsaydı reno dışında tüm otomativ üreticileri kullanırdı bu malzemeyi megane benim dayımda var o arabayı ankara ayvalık arası kullandım sonra kendi arabama bindim (golf 5 fsı) arada dünyalar kadar fark var her neyse konudan sapmayalım ayrı bi topik açarsın orada konuşuruz illa konuşulması gerekiyorsa burada fazla bu konuya girmek istemiyorum konuyu açan arkadaşa saygısızlık olmasın gerçi kendiside ortada yok ama ...




  • yulkarı taşıyalım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mzr

    arkadaşlar olaya tarafsız bakarak almak isteseniz bu araçlardan hangisini tercih ederdiniz
    göz önüne alacağınız kriterler hızlanma hızlandıktan sonra durma güvenlik ve sportif kabiliyetler sportif çizgiler

    yorum yapan her keze şimdiden teşekkürler

    Arkadaşım senin istediğin kriterlere uygun olan, bu tarz araçlar arasında şu anda bir numara R26R' dir.Forumdada bir çok kez konu açıldı.

     mazda 3 mps opel astra gtc megane rs




  • quote:

    Orjinalden alıntı: fottili


    quote:

    Orjinalden alıntı: mzr

    arkadaşlar olaya tarafsız bakarak almak isteseniz bu araçlardan hangisini tercih ederdiniz
    göz önüne alacağınız kriterler hızlanma hızlandıktan sonra durma güvenlik ve sportif kabiliyetler sportif çizgiler

    yorum yapan her keze şimdiden teşekkürler

    Arkadaşım senin istediğin kriterlere uygun olan, bu tarz araçlar arasında şu anda bir numara R26R' dir.Forumdada bir çok kez konu açıldı.

     mazda 3 mps opel astra gtc megane rs


    Bu arada sazan gibi atladık hiç tarihe bakmadan




  • MPS, TR de yok diye biliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi majestic34 -- 10 Kasım 2008; 20:57:30 >
  • civic type R. 200 hp 2.0 motor atmosferik. turboyla kaca cikar bilemiyorum. japonyadaki sedan type R lar atmosferik 220 beygir. s2000 de atmosferik 240 beygir 2.0 sizin opelin turboyla ulasamadigi beygir atmosferik 2.0 motorda. bide opelin reno nun motorlarini beyeniyorsunuz motor gormemissinizz. s2000 turboyla 300 ustune cikiyor...... siz turboyla atmosferik honda motoruna gelemiyosuz. bence bunlarin hicbiri type R a yaklasamaz 67 milyar + 5 milyar civari turbo icin harcasaniz 72 milyar civari +260 beygir. ki turbo %30 artis rahatlikla saglar

     mazda 3 mps opel astra gtc megane rs



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exxcrea -- 10 Kasım 2008; 22:21:35 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Exxcrea

    civic type R. 200 hp 2.0 motor atmosferik. turboyla kaca cikar bilemiyorum. japonyadaki sedan type R lar atmosferik 220 beygir. s2000 de atmosferik 240 beygir 2.0 sizin opelin turboyla ulasamadigi beygir atmosferik 2.0 motorda. bide opelin reno nun motorlarini beyeniyorsunuz motor gormemissinizz. s2000 turboyla 300 ustune cikiyor...... siz turboyla atmosferik honda motoruna gelemiyosuz. bence bunlarin hicbiri type R a yaklasamaz 67 milyar + 5 milyar civari turbo icin harcasaniz 72 milyar civari +260 beygir. ki turbo %30 artis rahatlikla saglar

     mazda 3 mps opel astra gtc megane rs



    ona bakarsan 1.3 motorla 231 hp üreten rx-8 var.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Exxcrea

    civic type R. 200 hp 2.0 motor atmosferik. turboyla kaca cikar bilemiyorum. japonyadaki sedan type R lar atmosferik 220 beygir. s2000 de atmosferik 240 beygir 2.0 sizin opelin turboyla ulasamadigi beygir atmosferik 2.0 motorda. bide opelin reno nun motorlarini beyeniyorsunuz motor gormemissinizz. s2000 turboyla 300 ustune cikiyor...... siz turboyla atmosferik honda motoruna gelemiyosuz. bence bunlarin hicbiri type R a yaklasamaz 67 milyar + 5 milyar civari turbo icin harcasaniz 72 milyar civari +260 beygir. ki turbo %30 artis rahatlikla saglar

     mazda 3 mps opel astra gtc megane rs


    İstersen Wankel'i sokmayalım araya? Honda'da ona yaklaşamıyor. Sidik yarışına döner.

    Turbo basıncıyla oynadığın zaman neler olacağını tahmin bile edemezsin. Turbo takmak çok kolay tabi. Hava filtresi değiştiriyo sanki. Beslemeyi güzel yapınca neler olacağına sen bile şaşırırsın.

    Turboyla Honda atmosferiğe gelemiyomuyuz?

    Astra 2.0 Turbo 200 HP. Dikkat celb ederim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Exxcrea

    civic type R. 200 hp 2.0 motor atmosferik. turboyla kaca cikar bilemiyorum. japonyadaki sedan type R lar atmosferik 220 beygir. s2000 de atmosferik 240 beygir 2.0 sizin opelin turboyla ulasamadigi beygir atmosferik 2.0 motorda. bide opelin reno nun motorlarini beyeniyorsunuz motor gormemissinizz. s2000 turboyla 300 ustune cikiyor...... siz turboyla atmosferik honda motoruna gelemiyosuz. bence bunlarin hicbiri type R a yaklasamaz 67 milyar + 5 milyar civari turbo icin harcasaniz 72 milyar civari +260 beygir. ki turbo %30 artis rahatlikla saglar

     mazda 3 mps opel astra gtc megane rs



    Ünalında dediği gibi hava filtresimi takıyorsun arabaya

    Sorun turboyu takmakta değil sorun turboyu koyduktan sonra o aracı sorunsuz yürütebilmekte

    Buda ciddi zaman tecrübe ve birikim gerektirir




  • quote:

    Orjinalden alıntı: son_samuray


    quote:

    Orjinalden alıntı: Exxcrea

    civic type R. 200 hp 2.0 motor atmosferik. turboyla kaca cikar bilemiyorum. japonyadaki sedan type R lar atmosferik 220 beygir. s2000 de atmosferik 240 beygir 2.0 sizin opelin turboyla ulasamadigi beygir atmosferik 2.0 motorda. bide opelin reno nun motorlarini beyeniyorsunuz motor gormemissinizz. s2000 turboyla 300 ustune cikiyor...... siz turboyla atmosferik honda motoruna gelemiyosuz. bence bunlarin hicbiri type R a yaklasamaz 67 milyar + 5 milyar civari turbo icin harcasaniz 72 milyar civari +260 beygir. ki turbo %30 artis rahatlikla saglar

     mazda 3 mps opel astra gtc megane rs



    Ünalında dediği gibi hava filtresimi takıyorsun arabaya

    Sorun turboyu takmakta değil sorun turboyu koyduktan sonra o aracı sorunsuz yürütebilmekte

    Buda ciddi zaman tecrübe ve birikim gerektirir


    Yaş 16 olunca böyle uçuk hayaller peşinde koşan arkadaşlar oluyor be abi.




  • konu cok kotu hortlamis

    likenoother lagaluga bunlar 2 sene oncenin adamlari



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi obt -- 12 Kasım 2008; 9:16:48 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: japon dostu

    konu cok kotu hortlamis

    likenoother lagaluga bunlar 2 sene oncenin adamlari


    Ne günlerdi be o günler formda tat tuz vardı lezzet ikizleri vardı sabit salınım vardı sabahlara kadar süren tartışmalar olurdu bu anlırı canlandırma mahiyetinde hortlatalım dedik ne zaman geliyon tr ye
  • abuk subuk yorumlar yazmiş hemen bazilari yaş 16 miş. senin zeka yaşinin kac oldugu belli. astra 2.0 turbo 200 beygir. s2000 atmosferik 240 beygir. herneyse. youtube ye girip bakabilirsiniz turbolu typeR lara. sanki hava filitresi takiyosun demis bazilarida. ben size kendiniz takin mi dedim bu işi profesyonel olarak yapan bircok yer var. tabi iş sacmalamaya gelince en onde siz goturmek istediginiz icin hava filitresiyle karistirmaniz dogal.

    mazdanin o motoru zaten cok uçuk birşey calisma prensibi bile cok farkli.tabiki ulaştigi performansda.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Exxcrea

    abuk subuk yorumlar yazmiş hemen bazilari yaş 16 miş. senin zeka yaşinin kac oldugu belli. astra 2.0 turbo 200 beygir. s2000 atmosferik 240 beygir. herneyse. youtube ye girip bakabilirsiniz turbolu typeR lara. sanki hava filitresi takiyosun demis bazilarida. ben size kendiniz takin mi dedim bu işi profesyonel olarak yapan bircok yer var. tabi iş sacmalamaya gelince en onde siz goturmek istediginiz icin hava filitresiyle karistirmaniz dogal.

    mazdanin o motoru zaten cok uçuk birşey calisma prensibi bile cok farkli.tabiki ulaştigi performansda.


    Bahsi geçen araçların hepsi stok arabalar ve karşılaştırmalarda o yönde gerçekleşti diğer araçlarada 2. turboyu koy veya turbolarını büyült yada ne bileyim dereceli egzantirik mili uygulaması yap port polish chip allah ne verdiyse yap bak bakalım sonuç ne oluyor
    Sizin anlatım tarzına istinaden biz hava filtresi yorumunu yaptık turbo uygulamasını o kadar basit bir şeymiş gibi yazmışsınızki bizimde hava filtresi örneğini vermemiz doğal

    Bir çok kişi daha turbonun ne olduğunu nasıl çalıştığını nasıl uygulandığını dahi bilmiyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi son_samuray -- 12 Kasım 2008; 18:38:32 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Exxcrea

    abuk subuk yorumlar yazmiş hemen bazilari yaş 16 miş. senin zeka yaşinin kac oldugu belli. astra 2.0 turbo 200 beygir. s2000 atmosferik 240 beygir. herneyse. youtube ye girip bakabilirsiniz turbolu typeR lara. sanki hava filitresi takiyosun demis bazilarida. ben size kendiniz takin mi dedim bu işi profesyonel olarak yapan bircok yer var. tabi iş sacmalamaya gelince en onde siz goturmek istediginiz icin hava filitresiyle karistirmaniz dogal.

    mazdanin o motoru zaten cok uçuk birşey calisma prensibi bile cok farkli.tabiki ulaştigi performansda.


    s2000 ne turboyu taktıktan sonra hala 9 bin deviri çevirtip sağlıklı yürütebileceğini sanıyorsan 16 yaşında çoçuk konuşuyor işte lafını sonuna kadar hak edersin. kaldıki iş modifiyeye girerse astra 200 beygirlik aracın turbosunu büyütüp chip ve egzantrip işlemleri ile yine S2000'nin turbolusundan daha fazla güç üretebilir ve daha sağlıklı yürür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barcelona -- 12 Kasım 2008; 19:54:26 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.