KESİNLİKLE ALINMAZ 2. elde herkesin arabası altın gibi prim yaparken mazda enflasyon altında getirir |
Mazda Çıldırdı. (3. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Aslında şuan ucuz alıp binersin yine ucuza satarsın. Mantıksız değil gibi?
2016 -19 astra yerine mazda 3 almak daha mantıklı sanki aynı fiyata gelmiş oluyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu araçların neresi ucuz? anlamsız pahalı Mazda 3lerin 2014 sonrası kasaları.
Benim de çok beğendiğim bir otomobil, yaris'i verip bir tane hb modelinden mi alsam diye bile düşünüyorum ama temizlerine neredeyse Golf parası istiyorlar. marka ülkede yok, ortada pek araç bile yok ne iş anlamıyorum. tam bir kemik meraklısı kitle oluşmuş herhalde.
-
900 bandında astradan daha iyi seçenek. Temiz golf 7ler 1milyondan aşağı bulunmuyor. Yani yılına göre baktığımızda o dönemin normal hb’leri ile aynı fiyat. 0 alırken çok daha pahalıydı.
Bence çok meraklısı yok. Olsa çok daha pahalı olurdu bence. Ülkeden de çekildiği için yitip gider sanırım bu modeller. Geri ülkedeyken de çok bir espirisi yoktu
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metufkcr -- 7 Kasım 2024; 13:0:55 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Mazda kullandım, çok da memnun kaldım ama bu saatten soran mazda alınmaz.
Bundan 7-8 yıl önce 7 yaşındaki mazda 6'nın arka tamponu Belçika depodan 2 haftada gelmişti.
Bu durum şuan için kabul edilebilir ancak 15 yaşındaki araçlar için parça temini ve fiyatlandırmada tamamen sahipsiz kaldı bu araçlar.
Bu memlekette satıcının insafına kaldıysanız vay halinize...
Özetle yazık oldu mazda'ya
-
Astra 5 sene kullandım zaten K kasa 1.4 turbo. yurtdışında da Mazda 3'ü kullandım ama o 2.0 motordu ve motorun tadı çok kaldı aklımda, küçük turbolardan sonra büyük atmosferik çok başka geliyor. bizdekiler hem 1.5 motor, hemde fazla pahalı bence. yani Golf'e göre de Astra'ya göre de motoru çok zayıf 11.7 saniye 0-100? bu yüzden fiyatı pahalı aslında.
İşçilik ve yol konforu olarak evet Astraya göre üstün. çok basit tarafları da vardı ama.
-
vay be 8 sene önce mazdanın 140.000tl olduğu zamanda biz 50bine sıfır dacia almıştık hey gidi günler...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tüm muadilleri elektronik el frenliyken bu mazdalar da kocaman cart diye çekmeli el freni var… japon olunca insan şaşırmıyor bazı şeylere
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
O problem değil ya ikisi de aynı işi görüyor da.. arabanın çevirmeli ayna kapatma düğmelerinde ışık yok. yolda ayna ayarlayacam diye ayna kapattım iki kez. olacak iş değil.
hiç bir cam düğmesinde ışık yok. arabada global kilitleme yok. içeride bir ışık mı açık bıraktın, akü bitene kadar yanıyor. arkada harita ışığı yok, yer ışığı yok. hangi kapı açık kaldı, hangi lastik indi göstermek falan yok, arabanın elektronik ve sigorta sistemi inanılmaz basit..
Ama sürüşü ve bazı dinamik detayları da bir o kadar üst düzey. 2 litre motor şaşırtıcı derecede başarılı. mühendislik olarak estirmişler ama elde bütçe yokmuş belli ki. dediğin gibi ucuza bulunsa alınır ama 1 milyon civarı fiyat çekilmiş 10 yaşında araçlara.
-
Şimdi 140 bine 1994 323 alamıyoruz.
-
Büyük atmosferik deyince benim aklıma 5.4 fln geliyor.
-
Bence de öyle de, yine de C sınıfı düz vites araç için 2.0 litre büyükçe sayılır en azından dünyanın bu tarafında. rolanti torku yüzünden debriyajı bırakınca ileri atlıyor araba. 2. viteste çok rahat debriyajı sıyırmadan kalkıyorsun. veya 3. viteste 20yle falan geziyordum, hemen rolanti üstünde bile minik gaza dokunuşlara cevap var.
Hatta şimdi yeni kasada 2.5 atmosferik 140 beygir yapmışlar yeni motorları, 40 yıl önce Iron-duke Amerikan motorları vardı onlar gibi litre başına verimi. ama motor o kadar temiz ki benzin partikül filtresi bile kullanmalarına gerek kalmamış. herkesin benzer yöntemleri kullandığı bir dönemde ilgi çekiyor özgün yollardan sonuca gidenleri görebilmek.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X