Şimdi Ara

MAZDA'DAN DEVRİM NİTELİĞİNDE YENİLİK!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
1
Favori
2.779
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Bu motorun devrimini bi ben goremiyorum heralde

    Motorun devrimi 14:1 sıkıştırma oranı. Zira yazıda da belirtildiği gibi f1 araçları bile 12:1 sıkıştırma oranına sahip. Biraz araştırırsanız motorun devrimini anlamamanız için hiç bir neden yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay KospiR

    mazda seviyorum ama, bu teknoloji haberi rüzgarlarıyla gündem yapacaklarına adam gibi distribütörlerle satışa çıkarsınlar artık

    Distribütör yok artık direk mazda kendi ilgileniyor. Tüm avrupada araçlar havuz sistemiyle satılacak. Merkezi İspanya olacak, tüm araçlar burada toplanıp avrupaya dağıtılacak. Özel siparişler de alınacak. Mazda sitesinde kendinize özel konfigüre edebilirsiniz. Yeni yılla beraber bu sisteme geçilecek ve stok sorunu vs kalmayacak

    Güzel haber bilgilendirme için teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyaz-siyah

    quote:

    Orijinalden alıntı: fikrijohn33



    Mazda Türkiye olarak bir yenilenme içinde olduklarını ifade eden Yurdakul, 2012 yılının nisan ayında Crossover SUV segmentindeki CX-5'i modelini Türkiye'ye getireceklerini, 2,2 litrelik dizel motora sahip olan otomobilin, 14:1 sıkıştırma oranıyla otomobil tarihinde devrim yaptığını söyledi.




    dizel ve şıkışma kısmına takıldım! dizellerde zaten şıkıştırma çok yüksek, burada belirtilen benzinliler için galiba

    evet haklısınız şimdi inceledim bu sıkıştırma oranları benzinliler için...
  • benzinlinin de, dizelin de sıkıştırma oranı 14/1

    benzinli için çok yüksek, dizel için çok düşük bir değer, dolayısı ile ikisi için de devrim oluyor.

    Amerika için olan benzinli motorun sıkıştırma oranı 87 oktanla çalışabilmesi için 12.1 e düşürülmüş,

    testlerde motorun alt devirlederki çekişi dizellerle kıyaslanmış ve karakteri beğenilmiş, tüketim olarak honda'nın 1.8'lik motoru ile eş düzeyde olduğu yazılmış (honda 140 hp)

    Dizel içinse çok daha olumlu yorumlar var...
  • inşallah vergiyi kırıp uygun fiyatla gelirde araç değişmek için bahane olur ve mazda sahibi olurum
  • 1.3 100 km 'de 3 litre yakıyomuş onu Türkiye'ye getir Japon pazarından daha fazla satarsın :D
  • Mazdanın bu fiyatlandırma politikasıyla Skyactiveler elinde patlar. Makyajlı kasa için nerdeyse 10.000 tl bindirdi fiyatlarına Skyactive'e kaç lira bindirir siz düşünün artık. Nisanda gelecek skylar içinde 15.000 bindirse etti size 25.000 tl'lik artış.Gerisi klasik hikaye bu fazladan ortalama 25.000 tl ile yakıt maliyeti karşılaştırması sonuç hüsran.Vay efendim biz 100kmde 3 litre yakıt tüketen motor yaptık yok böyle ekonomi ama fiyatımızada 20-30.000 liracık ekledik sen benzinciye vereceğine o parayı bize vereceksin...
  • bu değerlere sahip otomobil gelsin ve uygun fiyata..hemen alırım...
  • ölme eşşegim ölme yaz gelince yonca yersin ..
  • Anahtarlığıma kadar mazda
  • Alman daha iyi Japon kötü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Bu motorun devrimini bi ben goremiyorum heralde

    Motorun devrimi 14:1 sıkıştırma oranı. Zira yazıda da belirtildiği gibi f1 araçları bile 12:1 sıkıştırma oranına sahip. Biraz araştırırsanız motorun devrimini anlamamanız için hiç bir neden yok

    sıkıştırma oranı 14:1 tamamda bunun faydası nedir ? Sıkıştırma oranındaki başarı motor ömrüne nasıl yansıyacak ? Ben bu SKYACTIV denilen teknolojide çok çok ileri birşey göremedim performanslara göre tüketimle makul düzeyde o kadar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 16 Aralık 2011; 23:59:14 >




  • MAZDA TÜRKİYE YÖNETİMİNE BİR NOT...Değişime internet sitenize biraz masraf yaparak başlarsanız iyi olur.. www.mazda.com.tr Amatör bloglardan farkı yok...Bu konuda D.H. Forumdan teknik destek alabilirsiniz...karar sizin...Kolay gelsin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 17 Aralık 2011; 12:12:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    MAZDA TÜRKİYE YÖNETİMİNE BİR NOT...Değişime internet sitenize biraz masraf yaparak başlarsanız iyi olur.. Amatör bloglardan farkı yok...Bu konuda D.H. Forumdan teknik destek alabilirsiniz...karar sizin...Kolay gelsin..

    mazda-tr.com u deneyin lütfen.
  • devrim derken?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilyus

    ölme eşşegim ölme yaz gelince yonca yersin ..

  • 14:1 sıkıştırma oranı için kullanılması gereken benzinin oktan sayısı nedir? Lpg takılabiliyor mu?
  • Şimde başka bir firma çıksa,
    ''biz de yeni motorumuzda 16:1 sıkıştırma oranı kullanıyoruz'' dese,
    bu da karşı devrim mi olacak...

    'Formula araçlarında 12:1 sıkıştırma kullanılıyormuş',
    iyi güzel de formula araçlarındaki motorlar en fazla 2-3 yarış kullanılıp sonra çöpe giden cinsten değil mi ?

    Önemli olan sadece o motordan yüksek güç elde etmek değil,
    aynı zamanda o motorun ekonomik ömrünün de yeterince uzun olması değil mi ?

    Umarım Mazda'nın yeni motorları bu yönden de tatminkar olur.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.