Şimdi Ara

Mazda E2200 mü Mitsubishi L300 mü

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
117.764
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.biz ticaret yapıyoruz.Ticari bir araca ihtiyacımız var.ya E2200 yada L300 almayı düşünüyoruz.bize hangisini önerirsiniz



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Mazda E2200 ve Mitsubishi L300: Ticari Seyahatler İçin Kapsamlı Bir Karşılaştırma

    Mazda E2200 ve Mitsubishi L300, ticari amaçlı kullanılan popüler minivandır. İhtiyaçlarınızı karşılayan seçimi yapmanıza yardımcı olmak için bu iki aracın önemli özelliklerini karşılaştırdık.

    Teknik Özellikler

    • Motor: Mazda E2200, 2.2 litrelik bir dizel motora sahipken Mitsubishi L300, 2.3 litrelik bir dizel motora sahiptir.
    • Güç: E2200, 115 beygir gücü üretirken L300, 148 beygir gücü üretir.
    • Tork: E2200'ün azami torku 280 Nm iken L300'ün 430 Nm'dir.
    • Yük Kapasitesi: E2200, 1.240 kg'a kadar yük taşıyabilirken L300, 1.335 kg'a kadar yük taşıyabilir.

    Yakıt Tüketimi

    Hem Mazda E2200 hem de Mitsubishi L300, sınıfları için yakıt açısından verimlidir.

    • Mazda E2200 Yakıt Tüketimi: Ortalama 7,5 lt/100 km
    • Mitsubishi L300 Yakıt Tüketimi: Ortalama 8,2 lt/100 km

    Kullanıcı Yorumları

    Her iki minivana da kullanıcılarından genellikle olumlu yorumlar alır.

    • Mazda E2200 Kullanıcı Yorumları: Kullanıcılar, E2200'ün dayanıklılığını, yakıt verimliliğini ve konforlu sürüşünü övmektedir.
    • Mitsubishi L300 Kullanıcı Yorumları: L300, geniş iç mekanı, güçlü motoru ve güvenilirliği nedeniyle kullanıcılar tarafından takdir edilmektedir.

    Alınır mı?

    Mazda E2200 ve Mitsubishi L300, ticari ihtiyaçlarınız için iyi seçeneklerdir. İhtiyaçlarınızı en iyi karşılayan aracı seçmek için teknik özellikleri, yakıt tüketimini, kullanıcı yorumlarını ve bütçenizi dikkatlice değerlendirmeniz önerilir.

    • Mazda E2200 Alınır mı: Dayanıklılık, yakıt verimliliği ve konfor aradığınızda E2200 ideal bir seçimdir.
    • Mitsubishi L300 Alınır mı: Daha geniş bir iç mekana, daha güçlü bir motora ve daha yüksek bir yükleme kapasitesine ihtiyacınız varsa L300 iyi bir seçenektir.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • l300
  • bende mazda e2200 var hiç memnun değilim, yokuşlarda tıkanıyo, uzun yolda sorun yaratıyo. bir ayda iki defa kapak contasını değiştirdim. motor kasaya yetmiyo. bence mıtsubıshı al
  • e22oo de fena arac degil mıtsubıshıden az yakar.mıtsubishı nın motoru daha guclu ama mazda da kotu degil.
  • kapak çatlatma eski modellerdeğdi yeni modellerde ben daha duymadım aracı na işte kullanacağında önemli 2000 modelden sonrasını al derim çok sağlam yolda kalmaz az yakar iç hacmi L 300 den çok geniş bence MAZDA almalısın bakım maliyetleride düşük ön fren balataları 80 000km arka 150 000 km yapıyor normal kullanımda bizzat ben kullandım 5 sene sağlamlık bakımından L300 den kaliteli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasar34 -- 27 Ekim 2007; 21:29:34 >
  • mıtsubıshı nin isterse 90 modeli olsu mazdanınsıfırından daha iyidir. benim mazda 97 model beş para etmez bi araba. önceki arabam 86 model mıtsubıshıydı. istediğin kadar şıkıştır arabayı hararet göstergesi sabit kalıyodu. hemde daha az yakıyodu.
  • evet 2000 den sonakı mazdalar cok güzel.arkadasında dedigi gibi arka frenler 200 000 km de orjınallari var l 300 den de 30 cm uzundur.ama piyasa olarak l300 daha iyi
  • Bende defalarca 600-700kg yükle sıkıştırdım mazda yı ama bir milimetrelik ibre oynaması görmedim hararette.Dizel aracı herkesin kullanamadığı bir gerçek.O yüzden böle saçma bi laf var mazda hakkında ama halbuki hepsinden sağlamdır.Kısa vites ve diferansiyel yüzünden de Mistubishiyi yüklüyken bayırda maymun eder.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kereviz

    mıtsubıshı nin isterse 90 modeli olsu mazdanınsıfırından daha iyidir. benim mazda 97 model beş para etmez bi araba. önceki arabam 86 model mıtsubıshıydı. istediğin kadar şıkıştır arabayı hararet göstergesi sabit kalıyodu. hemde daha az yakıyodu.


    allah allah elımızden 3 tane e2200 gectı nedense hıc bır sıkıntı yasamadık...demekki kullanım farkı: mazdanın sanzımanı yuk ıcın tasarlanmıstır hız ıcın degıl onun farkı 2tonu yukleyıp rampada kalktıgında bellı olur. ustelık bızım e2200 suan 235 bınde ve orjınal balatasıyla...
    hız ıstıyorsan l300
    on kabınde yumusak sıspansıyon e2200
    yakıtta e2200
    ıc hacım ve yukleme kapasıtesı e2200
    ıkıncı el l300
    ıkıncı elde uygun fıyata alınabılme e2200


    arkadasım senın arabanda bır sıkıntı olmasın? g.o.paşa cıvarında isen eger benımle kontaga gecersen babamla tanıstırırım senı yardımcı olur sana...bu arada 92 e2200 panelvan 93 mınubus 98 panelvan(hala elımızde) hepsıyle 250 bın sınıırına dayandık ne motor yaptırdık ne hararet nede herhangı bır masraf..lutfen tekj bır araca gore yargılamayın. kaldıkı kapak catlatma olayı 92 kasalarında falandı ve bunu mazda ucretsız telafı ettı...benım akrabamınkı mesela ucretsız degıstırıldı..gercı bu sıkıntıya ragmen bızde boyle bır olay olmadı...bu arada hyundai mıtsubishi toyota ve sprinterda aldık ve kullandık...benım gordugum en dayanıksız olanı hyundai idi...toyota gayet guzeldi hatta l300den daha ıyıydı. mazda ıse sorunsuzluk yukleme kapasıtesı gıbı taraflarıyla bızı memnun ettı..dıgerlerınde yanı mercedeste bıle bunu bulamadık... ama salt yuk arabası olarak alıncaksa e2200 mantıklıdır. zıra arabada hıdrolık harıc hıc bır goze carpan unsur yok..buda mazdanın rezıllıgı artık ne dıyelım :(




  • şirkete aldım benden başka üç dört kişi kullanıyo. tamirciye sordum bu arabayı sadece bilen kişiye verecen dedi. yada senden başkası binmeyecek dedi . ben ne anladım bu işten . mıtsubıshıde böyle sorunum yoktu. ortalık malıydı. ama mazda daha uzun ve az yakar diye aldım. daha uzun ama motoru öbürlerine göre ufak. pişman oldum.
  • abarmayın bence okadarda kötü değil ben kullandım 5 sene hiç bir sorun yaşamadım ben L300 de kullandım mazda kadar sağlam değil gitmesine gidiyor ama nasıl duracak L300 dar olduğu için savrulup gidiyor MAZDA L300 den sağlam ve kaliteli bir araç arabayı dışarda anlamayan tamircilere götürüpte gerçi bunlar tamirci değil KASAP lar sonra arabayı kötülemeyin ağzı olan konuşuyor
  • yaşadıkkı biliyok
    aha bugünde beni yolda bıraktı. çekiciyle servisin önüne attım gitti. gitti 60 ytl şimdiden.daha ne masrafı çıkar bilmiyorum. benim öbür mıtsubıshı eski olduğundan kimse yapamadı hepsi bu ustayı tafsiye etti.
    mazdanın yol tutuşu ve yakıtı felan mıtsubıshıden iyi ama motor olarak mıtsubıshı bundan daha iyi. mıtsubıshıyi 7 sene kullandım hiç yolda bırakmadı. mazdayla biyere gitmeye korkuyorum artık.
    mazda alacaksanda sıfır al ikinci eline yanaşma.

    bi de mazdanın motorunu ne kadara komle yapıyolar fiyat olarak biliyormusunuz. pompası felan heyşeyi dahil. bari hepsini yaptırıyımda bi de öyle deniyim şu arabayı.
  • arabayı tamire soktum motor bloğu hariç hertarafını değiştirdim. pistonları, silindir kapağını felan, pompayıda yaptırdım. eksozada ladanın eksozunu takmışlar dı onuda değiştirdim.
    şimdi araba okadar da kötü değilmiş. gidişi felan düzeldi. ama mıtsubıshının gidişi daha güzel bundan.
  • L300
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ::Deathman::

    L300

    +1 En iisi bu bence
  • Forever L300...Tabiki L300...
  • L300 bence. alacaksan ve bir kaç yıl sonra satacağın zamanıda düşünmelisin piyasada en çok mazda minübüsmü var yok l300 mü???? kullanılıyo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xx61xx -- 23 Mart 2008; 18:51:30 >
  • bakın şunu diyeyim mazda hususi araçta çok başarılı olmasına rağmen ticari araçta çok başarısız.. Mazda 2200 de kullandık L300 de Hiçbir zaman mazda 2200 L300 ün yerini tutmaz.. konfor açısından da sağlamlık açısından da.. bizde 2 tane L300 oldu birisini sıfır almıştık 4 yıl kullandık 10 şöför değiştirdi her gün sırtında 2 yükle dolaşıyordu.. periyodik bakımları dışında sadece 1 kere marş dişlisi değişti.. kesinlikle sağlamlık açısından mükemmel.. arabada süper tur var.. ama bana kalırsa.. ben asla bu iki aracada bidaha para vermem.. Reno master ile tanıştıktan sonra bu iki arabanında araba olmadığını işkence makinası olduğunu anladım.. Sıfıra yakın bir master alırsan fazla şöför değiştirmesse ağır yükte bile kullansan seni üzmez.. sürüş keyfi olarak, yol tutuşu olarak seni çok fazla tatmin eder haberin olsun.. Hafif ticaride reno derim başka bişi demem.. Tek kötü yanı yakıtı çok seçmesi.. Bu arada söylemeyi unuttum japon araçlarının hepsinde bakım masrafı ağır.. şöyle düşün L300 ün serviste 5000 bakımı 146 Ytl Master in 15000 bakımı 240 YTL
    bizde mesela renault trucks un mascott u var onun 25000 de bir bakımı 185 YTL hemde serviste.. 1 ton yazıyor ruhsatta biz 7 tonla kullanıyoruz.. 26 M3 lük koca kamyonetin sürüşü taksi gibi 7 tonla 160 yapıyo... kendin kullanıcaksan reno al




  • Eski işyerinde vardı mazda baya yük atıyoduk birazda hor kullanıyoduk Bi kere bile bize sorun çıkartmadı. Full yüklüyken rampaları da iyi çıkıyodu.
  • Donanım ve rahatlık olarak kesinlikle L300 veya H100. Daha bugün minibüs almak için otocenter'a gittim. Şöyle bir araştırdım, izlenimim şöyle: Eğer binek kullanacaksanız kesinlikle Hyundai H100 almalısınız. Çünkü fabrika çıkışı camlıları var yani Super Saloon(Grand Saloon) diyorlar. Mükemmel bir dizayn, çift taraflı klima vs... Ben diğer ticarilerde böyle bir özellik görmedim sadece Hyundai'de var. Eğer ticari olarak kullanacaksanız L300 alınmalı. Mazda da daha elektrikli cam yok ve Toros'taki gibi vites kullanıyorlar hala...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meskisehiri -- 14 Nisan 2008; 0:04:17 >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.