körü körüne marka fanatikliği yapanlara karşı durucaz
ya bu 131 abarth manyak yahu
hacı murat evo dedikleri bu olsa gerk
Otonuza mukayyet olun
Suç örgütlerinin yeni gözdesi lüks otomobiller ya çalınıp satılıyor ya da çete başlarına makam aracı oluyor.
Son yıllarda gasp ve kapkaçla kendi sektörlerini yaratan suç örgütlerinin dikkat çekmemek ve polisten kaçarken hızlı olabilmek için lüks araçlar çaldığı ya da çalıntı araçları değerinin çok altında satın aldıkları belirlendi. Böylece suç örgütlerinin gözdesi haline gelen lüks oto hırsızlığı, geçen yıla oranla iki kat arttı. Çaldıkları lüks otomobillerin büyük bir bölümünü daha önce sahte evraklarla yurt dışına satan oto şebekeleri, son yıllarda yurt içine yöneldi. İç piyasada da çok kolay alıcı bulan çalıntı otolar değerinin çok altında, neredeyse onda biri fiyatlarla satılıyor. Yapılan araştırmalar ve emniyet istatistikleri de, son dönemlerde lüks oto hırsızlığında belirgin bir artış olduğunu ortaya koyuyor. İstanbul'da 2004 yılında çalınan 13 bin otonun yüzde 10'unu oluşturan lüks araçların oranı bu yılın ilk üç ayında yüzde 20'ye ulaştı. İlk üç ayda çalınan 3 binden fazla otomobilin 1500'ü Mercedes ve BMW, 300'ü Toyota ve Mazda, 350'si de Jaguar, Rolls Royce gibi süper lüks otomobillerden oluşuyor.
Haliç Köprüsü'nde kontrolden çıkan bir araç bariyerlere çarpıp takla attı. Şaşırtıcı olan sonrasıydı. Kazazedeler kördüğüm olan araçtan sağ kurtuldu.
İSTANBUL Haliç Köprüsü üzerinde benzeri yüzlercesi yaşanan bir kaza meydana geldi önceki gece. Alkollü sürücü gaza biraz fazla yüklenince aracı kontrolden çıktı ve bariyerlere çarparak takla attı. Birçok insanın yaşamını yitirdiği türden bir kazaydı. Ama araçtakileri çıkarmak için otomobilin yanına koşanlar şaşırıp kaldı. Birkaç sıyrık dışında yaralanan yoktu.
EĞLENCE DÖNÜŞÜYDÜ Kaza sabaha karşı meydana geldi. Arkadaşı Gazi Yıldırım ile birlikte gittiği eğlence mekanından geç saatlerde ayrılan ve aşırı alkollü olduğu belirlenen Bülent Özkaya evine doğru yola çıktı. Beşiktaş'tan Topkapı'ya doğru seyreden Özkaya, Haliç Köprüsü girişinde aşırı hız ve aldığı alkolün de etkisiyle aracının direksiyon hakimiyetini kaybetti. Düzkaya'nın kullandığı Mazda marka otomobil bariyerlere çarptıktan sonra takla attı. Çarpmanın etkisiyle bariyerler aracın içine saplandı ve Düzkaya ile arkadaşı Gazi Yıldırım otomobilin içine sıkışıp kaldı. Ancak iki kazazede çevreden yetişenlerin yardımıyla kısa sürede araçtan çıkarıldı. Düzkaya ve Yıldırım içinden çıkarıldıkları aracın durumunu görünce gözlerine inanamadılar. İki genç yaşıyor olmalarının bir mucize olduğunu söylediler.
ARAÇ HURDAYA ÇIKTI Kazadan birkaç sıyrıkla kurtulan Düzkaya ile Yıldırım, travma ihtimaline karşı İstanbul Üniversitesi Çapa Tıp Hastanesi'ne kaldırılarak kontrol altına alındılar. Bariyerlere girerek takla atan araç içinden çıkan iki arkadaşın durumunun iyi olduğu belirtilirken; polis, araçta çok sayıda bira şişesinin bulunduğunu kayda geçirdi. Hurdaya dönen otomobil ise olay yerine çağrılan itfaiye ekipleri tarafından bariyerler kesilerek kurtarıldı. Ayhan ŞİMŞEK
Mazda'nın C segmentteki otomobili Mazda3 Avrupa'dan yeni bir dödül daha kazandı. Mazda3'ün ödül sayısı böylece 53'e ulaştı. Comfort seçeneğinde sürücü, yolcu yan hava yastıkları, ABS, klima, 6'lı CD Changer standart olarak sunulurken, Dynamic seçeneğinde bu özelliklere ilave olarak yan hava perdeleri, çelik jant, otomatik klima gibi donanımlar standart.
5 aylık bir Mazda3 olarak yazıyorum hayatımın en doğru kararını verdim ve çok memnunum.Ben yoğun adamım kardeşim ne bilyim Bir Opel falan alıp ta hayatımı servislerde harcayamam.Alırım bi japon 10 yıl tık demeden binerim.Mazda dan öncede 97 toyota corallam vardı 8 sene boyunca her değişmesi gereken filtreler dışında bana açıtığı masraf sadece 100milyon tl idi . Şimdi ben bilinçli bi tüketici olarak Önümde böylesine sorunsuz ve masrafsız japon araçları dururken başka araba alırmıyım?Mazda nın Toyota nın HOnda nın tadını kullanan bilir.Hayatın da bu arabaların yakınından geçemeyip sadece katalog toplayıp ta japon arabalarının mekeniğine laf eden araba işinin a sından anlamıyo demektir.
Corolla D-4D ALLAHINA KADAR JAPONCUYUM...
geçen gün top gearda bi MITSUBISHI evo8 vardı.. herkesin bildiği gbi 2.0 litre motor var kaputun altında ama tam 400küsür beygir güç üretiyomuş.. işte JAPONLARIN MOTOR TEKNOLOJİSİ.. sağlamlık konusunda zaten TOYOTA noktayı koymuştur, dünyanın en sorunsuz otomobilleri TOYOTAlar..
İngiltere'de tam 200.000 model arasında yapılan araştırma sonucu şu: Dünya da en az motor arızası çıkaran araçlar 1.MAZDA %17 2.MERCEDES %25 3.TOYOTA %25 4.HONDA %26 sıralama volvo nissan mitsubishi olarak devam ediyo Yani ilk 7 nin 5 i japon o çok beğendikleri vw ve opel ilk 20 de yok
Benim mesayi arkadaşım tam bir mazda hastası ortalama yılda 1-2 araba değiştirir ( bu araçlar 2. el ) mazda dışında arabaya bindiğinde her seferinde ahhhh şimdi mazda 323 veya 626 olacaktı ki diye başalar. Bende uzun zamanlar Avrupa kökenli araçlar kullandım (şimdi tartışma nedeni olmasın diye isim vermek istemiyorum) lakin en son otomobilim 2005 model Toyota Corolla hb,arkadaşlar otomobil kullanmaktan arabayı kullanmayı öğrendiğim ilk zamanlar dışında yıllar sonra ilk kez zevk almaya başladım desem yalan olmaz, Benim japon otomobilleri konusundaki benzetmem şöyle adamlar dünyanın 2. büyük ekonomisine sahip Toyotası olsun mazda'sı olsun bu ekonominin en iyi otomobilleri Nasıl elektronikte adamlar lider ise otomobil sektöründe de liderler.
benim arabada söyle bi şey tespit ettim arkadaslar, şimdi hareket halindeyken 1. vitese geçişte bayaa zorlanıyor vites zor geçiyor yani resmen güç sarfetmem gerekiyor ama stop halindeyken veya kırmızı ışıkta vites değiştirmede hiç bi sorun yok.bu neden olabilir. ?
Arkadaşlar şirketimizin avukatı arabasını satıyor. 1998 model toyota corolla XEİ (klima,abs,hava yastığı) ,kendisi yeni araba aldığı için satacak,aracın koca bir klasör içinde yetkili servis bakım evrakları var arabayı 2000 yılında aldı ogünden buyana sürekli yetkili servise götürüyor.fiyat olarak 14.000,00 YTL. civarı düşünüyor pazarlığa tabi ,
Araçta sadece arka bagaj kapağı değişti başka hasarı yok,araç 157.000.km de. gümüş gri renk.
Mazda 323 1.5 glx familia 1999 Araba iyi de abi çok alçak yaa. Altını vuruyom zırt bırt. Burası Trabzon/Akçaabat. Yaylalara gidemiyom. Ama asfaltta .... Asfaltta nası olduğunu biliyonuz
Ehehe ben de bugün gittim Honda City aldım.. Artık ben de japoncuyum..
quote:
Orjinalden alıntı: zealous
Ehehe ben de bugün gittim Honda City aldım.. Artık ben de japoncuyum..
o araba yeni çıktı dimi. inşallah iyidir. hayırlı olsun. kazasız belasız kullan kardeşim
hayırlı olsun kardeş hoşgeldin aramıza çok güzel 1 seçim,honda yetiştiremiyo walla city leri şu sıralar,yakında yollar cityden geçilmiycek sanırım,millet 20 albeaya wericeme 23 hondaya weriim dio!çok güzel ya,honda sonunda ara sınıf 1 otomobil çıkardı vede çok başarılı oldu! hadi darısı dier forumcu arkadaşların başına
quote:
Orjinalden alıntı: zealous
Ehehe ben de bugün gittim Honda City aldım.. Artık ben de japoncuyum..
teşekkür ederim kardeşim.. Ben çok beğendim aracı.. Özellikle bej ve galaksi gri renginin içinde olan kahverengi iç kaplaması mükemmel olmuş.. işçilik ve malzeme süper.. Tasarım zaten süper.. Motor desen 1.4 benzinli, sınıfının en az yakan aracı.. Benim gibi hızı sevmeyen adama süper!!