|
Bildirim
|
Mazda mx-5 nd kasadan bahsediyorsunuz.
Ben de almayı düşünüyorum ancak ilerleyen yıllarda, yeterli miktarda araştırma yaptım, edindiğim bilgiler: Miata bencil işidir. Sürücü odaklı arabadır, sürücü için yapılmıştır. Yolcusu için herhangi bir unsur barındırmaz. Ortalama 75kg'lik bir sürücü bindiğinde ağırlık merkezi tam ortada olacak şekilde ayarlıdır. Oldukça hafiftir. Motor bizim turbo dizelci cahil Türk şoförlerine göre değildir. Atmosferik benzinli kullanmasını bilen gerçek otomobil sürücüsünün doğru devir, vites ilişkisi ile keyifle kullanabileceği bir arabadır. Vitesleri ve devirleri doğru ayarlayan 130 beygiri alır özetle. Motor günümüz benzinli motorlar içinde en yüksek sıkıştırmaya sahiptir. Sakin binildiğinde oldukça makul yakıt tüketimi var. Spor kullanımda keyif vermesi için headersları güzel ayarlanmıştır. tatlı bir egzoz sesi vardır. Düz yolda veya otobanda basmak için değil. Virajlı yollarda keyifle yol almak için yapılmış bi araba. Spor otomobil olmasına rağmen konforlu süspansiyonu var. Doğal olarak yana yatma eğiliminde oluyor ancak yol tutuşu iyidir. Bu arada ağır araba iyi yol tutar şehir efsanesi ile büyümüş Türk cahil şoförlerini üzecek bir yol tutuşu vardır. Yol tutuşu daha iyi olsun yana yatma eğilimi olmasın, konfordan ödün vereyim dersen, servisten normal fiyatlara eibach pro kit alabiliyorsun. softtop olduğu için rüzgar sesi 120lerde rahatsız edebiliyormuş. Uzunyol yapacağım dersen RF olanı daha konforlu olacaktır. Ben arabadan keyif alarak sürmek isterim, arada işe gidip geleyim, haftasonu kız arkadaşımı atayım dolaşayım diyorsan alınabilir. Bakım ve yakıt olarak üzmez. Donanım olarak oldukça tatmin edici, ses sistemi, ortadaki multimedia sistem, sürüş destek sistemleri(kör nokta vs.) her açıdan böyle bir arabada olabilecek herşey var. Ama ben ailemle tatile, pikniğe gideceğim, 5 arkadaş atletli karı kız kesmek için mekana gideceğiz diyorsan eniştenin doblosunu isteyeceksin veya miata almayacaksın Söylemeyi unuttum, 180-185den uzun kişiler için biraz dar, oturma pozisyonu olarak kısıtlı bir alan oluşuyor. İçine oturup rahat edip etmeyeceğinize bakmalısınız. Mevcut arabamı 2-3yıl daha kullanıp mümkünse RF, olmazsa softtop'a geçeceğim. O yüzden faşistçe aracı yorumlamış olabilirim Ekleme: amacı keyif otomobili ve 130 beygir olduğu için kilitli dif yoktur. Yanlamak isterseniz yanlayamazsınız. Zaten bunu üreten adamlar yanlamak için üretmemişler, keyif almak için üretmişler o yüzden arkadan itiş. Kilitli dif olsun dersen, 2lt olana bakacaksın ki o türkiyede 3-5 tane var ve 2.ele çok nadir düşüyor, düşse de 175bin TL dolaylarında olur. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 24 Aralık 2018; 11:59:6 > |
|
|
|
|
|
|
|
|