Şimdi Ara

BMW 320D alınır mı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
12.704
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba dostlar aile aracı olarak yeni bir araç almak istiyoruz B segment araçların fiyatlarından dolayı 2011 2012 bir BMW almak daha mantıklı geldi ama şahsen tedirginim e90 kasa düşünüyoruz bu araç sorunlu mudur başımıza dert açar mı temizi alınırsa sorunsuz binebilir miyiz yardımcı olursanız mutlu olurum



  • Sorun açar.


    Zinciri problemdir, değişmesi motor tipine göre zordur veya çok zordur. İç mekan trim parçalarından bazıları (kapı kolları, radyo ses açma butonu, klima butonları vb.) kronik olarak soyulur/yumuşar/deforme olur. Klima kompresörü bozulur. Direksiyon pompası sıkıntılıdır, direksiyon olmadık sertlikte olur vesair.


    Yalnızca hor kullanılmışı değil, temizinin de illa bir şeyleri çıkar. Aldığında bir bakım yaptırırsın, 4 tane iyi lastik alırsın, birkaç trim parçası alırsın 10 bin lira verirsin (2021 Kasım kurları ile)


    B segment araba ile arasında kalınmayacak bir alternatiftir. B segment araba bakan ailenin B segment arabayı idame ettirecek parası var demektir. D segment, hele premium D segment bütçede başa bela olur.


    Eğer (tekrar altını çizerek söylüyorum) hakkıyla ve temiz temiz binmek isterseniz, kenarda sadece arabaya ayırabileceğiniz 50-60 bin olmasını öneririm.


    Bu koşulu sağlayabiliyorsanız, B segmentinde herhangi bir araba ile kıyas kabul etmeyecektir.


    Sevgiler, iyi sürüşler.

    Zamanında n47d20 motorlu 184hp olana bir sene bindim. Bindiğim en keyifli araçlardan biriydi. Direksiyonu ağır diyenlere kulak asmayın eşim bile rahatlıkla kullanıyordu. Çok hisli bir arabaydı. Güzel yol tutan, performansına göre gayet az yakıt tüketen keyifli bir araç.Bilip bilmeden herkes konuşuyor fakat yürütme maliyeti gerçekten yorabilir. Dışarıdan motor sesi fazla gelebilir fakat kabin içi dizel bir arabaya göre gayet sessiz. Kronik kapı kolu soyulması vardır. Ben yaşamadım ama klima çoğu araçta bir taraf sıcak üflerken diğer taraf soğuk üfleyebiliyor. Kompresör pahalı değil ama değiştirmek meşakatli. Bazıları komple ön konsolu sökerken işini bilen usta direksiyonu sökerek değiştirebiliyor. Ben aracımı sattığımda 173 bin kilometredeydi ve zincirden ses gelmediği için degistirmemistim fakat zincir ve yağ pompası değiştirmek çok önemli. 177'liklere göre işçiliği daha kolay ama ucuz değil. Her türlü hatayı ekranda gösterdiği için enranda sürekli uyarılar görmek bazen can sıkabiliyor. Bagajı sınıfına göre küçük ve stepnesi yok, rft lastik kullanmak lazım. Start stop olmamasına rağmen agm akü kullanmak lazım bu da ekstra maliyet demek. Sunroof ve bi xenon olmayanları ikinci elde yavaş gider. Ben alırken ruhsuz passat alacağıma bunu alayım demiştim. İkinci el kaygınız varsa almamanızı tavsiye ederim. Aldığıma pişman mıyım diye sorarsanız hiç pişman değilim. Tekrar alır mısın diye sorarsanız cesaret edip almam. Biraz araçtan ne beklediğinizle alakalı. Bazısı ikinci eli düşünmez teneke gibi araçlara biteceğime eski olsun bmw olsun der, bazısı da zaten kısıtlı param var bunun yürütme maliyetiyle uğraşamam yeni olsun b sınıfı olsun der
    Yapay Zekanın Yanıtı

    BMW 320d: Bilinçli Seçim İçin Kapsamlı Bir Bakış

    BMW 320d, yakıt verimliliği ve performansı birleştiren lüks bir kompakt sedandır. Bu model, çeşitli özellikleri ve sürücü yorumlarıyla dikkat çekmektedir.

    BMW 320d Kullanıcı Yorumları

    BMW 320d kullanıcı yorumları genel olarak olumludur. Sürücüler, şunlardan memnuniyet duymaktadır:

    • Mükemmel yakıt verimliliği
    • Güçlü ve verimli motor performansı
    • Konforlu ve şık iç mekan

    BMW 320d Premium Yorum

    Premium versiyon, sürücülere daha fazla lüks ve teknoloji sunmaktadır. Kullanıcı yorumları, şunları vurgulamaktadır:

    • Geniş ve panoramik açılır tavan
    • Yüksek kaliteli ses sistemi
    • İleri sürüş yardım sistemleri

    BMW 320d Nasıl Bir Araba?

    BMW 320d, hem günlük sürüşler hem de uzun yolculuklar için ideal bir otomobildir. Sundukları şunlardır:

    • Dinamik sürüş deneyimi
    • Geniş ve ferah iç mekan
    • Gelişmiş güvenlik özellikleri

    BMW 320d xDrive Alınır mı?

    xDrive dört tekerlekten çekiş sistemi, BMW 320d'ye zorlu hava koşullarında daha iyi yol tutuşu ve stabilite kazandırır. Dört tekerlekten çekişin sağladığı ek tutuş, kış aylarında veya engebeli arazilerde sürüş için idealdir.

    BMW 320d Yorumları

    Genel olarak, BMW 320d, yakıt verimli, performanslı ve konforlu bir otomobil olarak kabul edilmektedir. Kullanıcı yorumları, güvenilirlik, sürüş deneyimi ve değeri konusunda olumludur.

    BMW 320d'yi satın almayı düşünüyorsanız, beklentilerinize uygun olup olmadığını belirlemek için kapsamlı bir araştırma yapmanız önerilir. Test sürüşü, farklı modeller ve özellikler hakkında daha fazla bilgi edinmenize yardımcı olacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Sorun açar.


    Zinciri problemdir, değişmesi motor tipine göre zordur veya çok zordur. İç mekan trim parçalarından bazıları (kapı kolları, radyo ses açma butonu, klima butonları vb.) kronik olarak soyulur/yumuşar/deforme olur. Klima kompresörü bozulur. Direksiyon pompası sıkıntılıdır, direksiyon olmadık sertlikte olur vesair.


    Yalnızca hor kullanılmışı değil, temizinin de illa bir şeyleri çıkar. Aldığında bir bakım yaptırırsın, 4 tane iyi lastik alırsın, birkaç trim parçası alırsın 10 bin lira verirsin (2021 Kasım kurları ile)


    B segment araba ile arasında kalınmayacak bir alternatiftir. B segment araba bakan ailenin B segment arabayı idame ettirecek parası var demektir. D segment, hele premium D segment bütçede başa bela olur.


    Eğer (tekrar altını çizerek söylüyorum) hakkıyla ve temiz temiz binmek isterseniz, kenarda sadece arabaya ayırabileceğiniz 50-60 bin olmasını öneririm.


    Bu koşulu sağlayabiliyorsanız, B segmentinde herhangi bir araba ile kıyas kabul etmeyecektir.


    Sevgiler, iyi sürüşler.





  • Geçen yıl temiz denebilecek ilk sahibinden 2011 model 320d (e90) araç aldım. Aldığım kişi orta yaşlıydı araç tabiri caizse yanlanmamış hırpalanmamış ve servis bakımlı bir araçtı. Aracı aldıktan sonra akü bitti, akü bittği için fdm modülü çökmüş bin tl ye yaptırdım , ancak tam tamir olmadı, camlar kapanmıyor, araç kilitlenmiyordu yaptıracak ustada bulamadım. O haliyle sattım. Bu araçlar premium , kaliteli ancak yürütmesi çok maliyetli. Ustası az sanayiye gidince ustalar size yolunacak kaz gözüyle bakıyor . Bu araçlarda belirli kilometreden sonra zincir, yağ pompası ve tork konvertörü gibi hayati parçaların değişmesi gerekiyor . Bunlar bile en az 30 bin tutuyor. Eğer bu masraflar beni etkilemez diyorsanız alın. Ancak yerinizde olsam daha yeni model c segmenti araç alıp keyfime bakardım
  • Direksiyonu taş gibidir şehir içinde inanılmaz yoruyor. Çevirmesi ayrı dert birde toplarken aynı gücü uygulamanız lazım. 1 ay kullanıp sattım. Performans ve yakıt olarak çok iyi orası tartışılmaz ama yukarıdaki arkadaşlarında dediği gibi bazı kritik parçalar değişmiş ise alınır yoksa ciddi masraf çıkarır size. Ben alırken ağır bakımı zincir vs yeni değişmişti o sebeple gözüm kapalı aldım.
  • oneyy1905 kullanıcısına yanıt
    B segment araç bakmıyoruz B segment araçların bile fiyatları BMW seviyesine geldiği için bu yorumu yaptım.
    2. Araba olarak alınacak genellikle ben kullanacağım genelde benim ilgilenmem gerekecek o yüzden merak ettim tabi 50 bin civarı para yiyecek bir arabaysa yaklaşmak mantıklı değil teşekkürler
  • _AdreaLisT _ kullanıcısına yanıt
    Leon düşünüyorum
  • Alınır hocam. B segment araçlar 350 bini geçmişken bana göre çok rahat 400 bin eder.

    Tabi burada önemli olan cebinizde ne kadar olduğu 450 bin bütçe varsa kenara 40 50 bin koyarak alabilirsiniz
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    BMW 3.16i Alınır mı?
    9 yıl önce açıldı
    BMW E90 3.16i alınır mı
    geçen yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bu foruma BMW vs sorma 5 yaşını geçmiş her BMW arabaya sorun çıkarır , sanayiden çıkamazsın yazar sabahta Şahin arabasına biner işine giderler


    Ha ben e90 kasaya o istedikleri parayı vermem , teknolojisi eski , donanım eski , yüzü eski , 2011-2012 dizellerin motoru güzel 184hp olan

  • Benimle Masrafa Warmisin
  • ilk sahibi bmw ye biner son sahibine bmw biner diyolar


    ama madem bu kadar masraflı neden herkeste bmw var nasıl biniyolar

  • 2004 e46 N45B16 aracıma 20 bine kompla motor yaptırdım geçen hafta. Benzinlisini alın alacaksınız.
  • flyer kullanıcısına yanıt
    Dizel sıkıntı mı hocam
  • ogli1907 O kullanıcısına yanıt

    Bmw den leona baya hızlı dönüşüm oldu:)

    Ben sana passat b6 1.6 fsi manuel önereyim.lpg takılmamış temiz bir araç bul al

    Kronik yok ikinci eli iyi içi geniş yol tutuşu çok iyi

    Rahat edersin

  • en1gma kullanıcısına yanıt
    Hocam otomatik araç lazım tek başıma kullanmayacağım maalesef
  • ogli1907 O kullanıcısına yanıt

    Aynı arabanın oto. Olanına bak

  • 6 ileri dsg olmayan şanzımanlı touran JETTA golf yada passat FSI alabirisiniz. Ama tüp takılmamış düşük km olmak kaydıyla
  • ogli1907 O kullanıcısına yanıt

    Dizel N47 motor.

    Baımları Adam gibi yapılmış ,

    Orijinal veya OEM parça kullanılmış.

    Kasap ustalara görülmemiş.

    200 bin km altında. Elden ele gezmemiş ise sorun çıkarma ihtimali düşük.


    Konuyu Bir fikir edinirsiniz.

    https://forum.donanimhaber.com/fatura-agir-bmw-f10-n47-motor-150-bin-km-agir-bakimi-zincir-degisimi-zf8-sanziman-bakimi--151236302




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Multistrada -- 28 Kasım 2021; 20:56:10 >
  • flyer kullanıcısına yanıt

    6 ileri aisın tam bir baş belasıdır.

    FSİ zaten çoğu usta tamir bile etmek istemiyor.

  • Zamanında n47d20 motorlu 184hp olana bir sene bindim. Bindiğim en keyifli araçlardan biriydi. Direksiyonu ağır diyenlere kulak asmayın eşim bile rahatlıkla kullanıyordu. Çok hisli bir arabaydı. Güzel yol tutan, performansına göre gayet az yakıt tüketen keyifli bir araç.Bilip bilmeden herkes konuşuyor fakat yürütme maliyeti gerçekten yorabilir. Dışarıdan motor sesi fazla gelebilir fakat kabin içi dizel bir arabaya göre gayet sessiz. Kronik kapı kolu soyulması vardır. Ben yaşamadım ama klima çoğu araçta bir taraf sıcak üflerken diğer taraf soğuk üfleyebiliyor. Kompresör pahalı değil ama değiştirmek meşakatli. Bazıları komple ön konsolu sökerken işini bilen usta direksiyonu sökerek değiştirebiliyor. Ben aracımı sattığımda 173 bin kilometredeydi ve zincirden ses gelmediği için degistirmemistim fakat zincir ve yağ pompası değiştirmek çok önemli. 177'liklere göre işçiliği daha kolay ama ucuz değil. Her türlü hatayı ekranda gösterdiği için enranda sürekli uyarılar görmek bazen can sıkabiliyor. Bagajı sınıfına göre küçük ve stepnesi yok, rft lastik kullanmak lazım. Start stop olmamasına rağmen agm akü kullanmak lazım bu da ekstra maliyet demek. Sunroof ve bi xenon olmayanları ikinci elde yavaş gider. Ben alırken ruhsuz passat alacağıma bunu alayım demiştim. İkinci el kaygınız varsa almamanızı tavsiye ederim. Aldığıma pişman mıyım diye sorarsanız hiç pişman değilim. Tekrar alır mısın diye sorarsanız cesaret edip almam. Biraz araçtan ne beklediğinizle alakalı. Bazısı ikinci eli düşünmez teneke gibi araçlara biteceğime eski olsun bmw olsun der, bazısı da zaten kısıtlı param var bunun yürütme maliyetiyle uğraşamam yeni olsun b sınıfı olsun der




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.