Mazda'nın SUV'u Mazda CX-5 [ANA KONU] (23. sayfa)
-
-
Yenimi aldınız? Hayırlı olsun. Cok begendigim bir suv. Markanın Turkiye'deki geleceği ve motor hacmi ile tüketimi korkutmasa hemen almak istediğim bir arac.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bayii ziyaretim sırasında çektim. Sizinle paylaşmak istedim. İnşallah kısmet olur ilerde.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Power sense plus modeli yanlis görmediysem. Bir arabada aranacak hemen her özellik var. Fiyatını hatirliyormusunuz?quote:
Orijinalden alıntı: rmzdn
Bayii ziyaretim sırasında çektim. Sizinle paylaşmak istedim. İnşallah kısmet olur ilerde.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Power sense modeli. Plus değil ne yazık ki. Türkiye’ye iki araç gelmiş. Biri bu araç. 375.000 TL. Hafta sonu %3 zam gelmiş.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bir tane plus Mugla'da var. 399bin demisler. Sizin bu fotolarını gösterdiğiniz model, jantindan dolayı plus gibi gözüküyordu. Icerikleri değiştirdiler demekki.
Bayi başına bir araba bile gelmemis. Yazik oluyor su markaya ve modele. Tesekkurler bilgi icin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sierre34 -- 15 Mayıs 2020; 5:39:21 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Rica ederim ne demek. İyi günler dilerim.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Aarcımla 100.000km'yi devirmek üzereyim, yola çıkacağım için bakımını yaptırdım ve özel serviste rutin bakıma ek olarak kayış ve kasnaklar, diferansiyel yağı, ufak tefek kaporta işleri ve rot ayarı için 2,550TL ödedim. Mazda bu araçlarda şanzıman yağına dokunulmamasını tavsiye ediyor, ustam değiştirelim dese de ben değiştirtmedim. Disk ve balatalar zaten yeniydi. Arka salıncakların da bir sonraki bakımda değişmesi gerekeceğini söylediler, büyük burçlar tek olarak değişmiyormuş. Aydos ormanındaki gezilerimizin faturası 3,600TL civarı olacakmış :)
Bu süreçte MAF ile ilgili bir arıza yaşadım, benzin aldıktan hemen sonra olduğu için yakıt kaynaklı olduğunu düşünüyorum ancak incelemeler normal çıktı, bu parça için 1900TL civarı bir ödeme yaptım (aslında çoğu araçta aynısı olan muadili bol bir parça ancak yetkili serviste orjinali baya pahalıya geldi). Bir de ön cam taş nedeniyle çatladı, kasko karşıladı, 3 hafta civarı parça bekledik (tam corona ortası) ve 4,700 gibi bir fiyatı varmış. Son olarak memnun olmadığım Petlas yerine Continental PC 6 alarak 2020'yi araba masraf yılı ilan ettim, 4 adetine 3,500TL ödedim (kışlıkların saklaması vs de dahil, lastik fiyatı 850 idi sanırım). Şimdi önümüzde muayene var, 2018'de kusursuz geçen (ilk defa başıma geldi) aracım bakalım bu sene nasıl geçecek.
-
700.000 i gördük maşallah
1-2 yıla 1.000.000 u da görürüz fiyatta
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: rmzdn
Power sense modeli. Plus değil ne yazık ki. Türkiye’ye iki araç gelmiş. Biri bu araç. 375.000 TL. Hafta sonu %3 zam gelmiş.Merhaba, liste fiyatı üzerinden %20 indirim yapılıyor mu ?
tam sene geçmiş mesajınızın üzerinden şuanda liste fiyatı 700.000 civarı :(
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhabalar şu anda ne kadar indirim yapıyorlar bilmiyorum. Ama İnallar isimli bayinin İnstagram paylaşımlarında geçen hafta 600 bin liraya fırsat aracı olarak Mazda CX5 sattıklarını gördüm. Arayıp öğrenilebilir. Dediğiniz gibi çok zamlandı arabalar. Üzücü tabii. -
Selamlar,
Dün 2015 model bir CX-5 alarak aranıza katıldım.
Bir şey sormak istiyorum. Trip A ve Trip B için ortalama yakıtı nasıl görebilirim? Trip A ya da B'de iken info tuşu ile gezindiğimde genel ortalama yakıtı gösteriyor.
-
öncelikle hayırlı olsun,
Mazda'nın sevmediğim özelliği diğer markalar gibi detaylı tüketim değerleri sunmaması.
Trip A ve B kendi içindeki KM sayacını ve 100km'deki ortalama tüketim değerini gösteriyor.
10bin km sınırı var. Bu rakama ulaştığında sıfırlanıyor buradaki sayaç.
Ben Trip A'yı genel tüketimi, Trip B'yi de depoyu her doldurduğumda ne kadar km yaptığımız takip etmek için kullanıyorum.
Bir küçük not: Trip A ya da B'deyken info tuşuna 2sn basılı tuttuğunuzda resetlemiş-sıfırlamış olursunuz.
-
2020 model sıfırını sarı sitede 550 binler civarında bulabilirsin..
-
İzmir Otoyolunda 200 km/s çıkmıştım, 5500 devirde.
YouTubeda vidyolarda maks 213 km/s hıza çıktığı görülüyor.
-
Selam arkadaşlar 2015 Cx 5 ile ben de aranızdayım.
Tuscon - Tiguan - Ateca - Qashqai derken kendimi Cx5'e kaparo verirken buldum:)
Tuscon ve Qashqai hariç diğer 2 aracı deneme fırsatım olmadı. Tuscon dışardan çok çekici ama sürüşe geçince direksiyon hissizliği ve ağırlığı araçtan beni soğutmaya yetti. Malzeme kalitesi de söylendiği kadar kötüymüş gerçekten ( koltuklar hariç ). 1.6 Turbo 177 hp motor da gerçekten çok hisli ve keyifliydi ama sadece motor bana yetmiyor.
Qashqai bildiğiniz ufak... Cx5 ile yakından uzaktan alaksı yok.
Cx5'i henüz alamadım, iş yoğunluğumdan dolayı anca önümüzdeki Cuma alabileceğim inşallah. Kaparo verip opsiyonladım. Hevesle kavuşmayı bekliyorum:)
İçine biner binmez araç kendine bağladı beni. Beklediğimden çok çok daha kaliteli bir iç mekan ve tok kapılarla karşılaştım.
Araç sahiplerinden yol ve rüzgar sesi konularında bilgi alabilirsem ayrıca memnun olurum, selamlar🖐
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hayırlı olsun. Power Sense Plus modeli mi? Çok inceledim, bir ara radarımdaydı ancak kısmet olmadı.
CX-5 bahsettiğiniz araçlarla kıyaslanmayacak bir kaliteye sahip hele de Qashqai ile:)
Rüzgar ve yol sesi konusunu hiç kafaya takmayın, rakipleri arasında Tiguan da dahil olmak üzere en sessiz araçtır. Özellikle 2020 modellerde ekstra yalıtım uygulandı.
Güle güle kullanın..
-
2015 model CX-5 rüzgar sesi konusunda beni yeterince tatmin etmedi. Yol ve motor sesi yalıtımı gayet iyi ama rüzgar sesi baya alıyor. 2009 Forester'ı satıp CX-5 alma sebeplerimden biri ses yalıtımı konusuydu. 2. nesil CX-5 yalıtım konusunda daha iyi olabilir ama ilk nesil bahsedildiği kadar iyi değil.
-
2015 ve 2017 yeni kasa ile ses konusunda baya yol aldı Mazda. Hatta 2020'lerde ekstra bir çalışma ile 1.5-2 db'lik düşüşler yakaladı. Araç şu an compatct SUV'ler arasında sınıfının en sessiz aracı sayılabilir.
-
Bugün ilk defa otoyolda kullandım 25 30 km kadar.
Önceki aracım Vw CC 2015 model, ondan çok daha sessiz diyebilirim yol sesi ve rüzgar sesi konusunda. Üstelik üzerinde fabrikasyon 2015 model Toyo lastiklere rağmen. Yani beni epey tatmin etti kabin içi genel sessizlik seviyesi anlamında.
Yeni kasalarda epeyce yeni fitiller ile yalıtım artırılmış evet.
Motor sesi de sakin kullanımda çok güzel. Devirlendikçe doğal olarak artıyor ama yine de güzel.
120 km sabit hızda 7 8 litre arası gösteriyor tüketimi, çok çok iyi.
90-100 km/s sabitlersem 5 6 litreleri yakalıyor, mükemmel değerler bence.
Amortisörlerin darbe emişleri yine CC ye göre çok başarılı.
Koltuklar çok çok rahat, ses sistemi güzel (Bose var ama sanki CC'nin ses sistemi daha iyiydi).
Velhasıl genel olarak çok memnun kaldım. Çok güzel bir tercih olmuş.
En önemlisi de eşimin beğenmesi. Normalde beraber bir yere giderken hiç dokunmazdı arabaya. Şimdi hep o kullanıyor :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X