Şimdi Ara

Mazda6 2.0Lt AT 51.800TL Nasıl Fiyat?? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
4.724
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ben kimin ne tür tanımlar yaptığını bilmiyorum ve yaptığım bir hata varsa düzeltmek ve doğrusunu öğrenmek istiyorum.

    Benim bildiğim kerb (curb) weight tanımı vardır ve bu aracın boş ağırlığıdır.

    Wikipedia'ya bakalım.
    Curb weight (US English) or Kerb weight (UK/Commonwealth English) is the total weight of a vehicle with standard equipment, all necessary operating consumables (e.g. motor oil and coolant), a full tank of fuel, while not loaded with either passengers or cargo.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Curb_weight

    Denilen şu: Aracın boş ağırlığı, aracın tüm standart ekipmanlar, bir tank dolusu yakıt, motor yağı ve diğer sıvılarla beraber toplam ağırlığıdır, bu arada yolcu veya kargo yükü bu ağırlığa dahil değildir.

    Yurt dışı sitelerde genelde bu tanım yapılır. Eğer başka bir tanım yapılmak isteniyorsa o zaman Mazda'nın İngiltere sitesinde olduğu gibi kerb weight including driver yazar.

    Benim bildiğim uluslararası tanım budur, yani bizdeki boş ağırlık tanımıdır ve gayette kendini çıplak bir şekilde ifade eden bir tanımdır.

    Bu arada Newton kurallarını ve alasını ben derslerimde öğretiyorum (statik, dinamik, mukavemet, yapısal analiz vs...), hem de üniversitede. Bu açıdan bu konuda bilgim olduğu konusunda müsterih olabilirsiniz.

    Son olarak işi tatlıya bağlayalım. Mazda 6 dış görünüş olarak çok hoşuma giden bir araç. Hatta almayı da bir ara düşündüğüm araçtır üstüne basa basa belirtmek isterim. Ben sadece takas açısından Mazda 3'ü bırakmanın yanlış olabileceği hususunu belirtmek istedim. Lüzumsuz yere Mazda düşmanı gibi göründüm, halbuki değilim. Yorum yazarken daha dikkatli olmaya çalışırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teaman1977 -- 14 Şubat 2010; 19:15:36 >




  • teaman1977

    Sanırım sen arabaların arka koltuk konforu ve kapı seslerine takmışsın ama Mazda şuan bütün değerlendirmelerde Dünyanın en sorunsuz 3 tane Markasından biri.Bu değerlendirmeler 1 kuruluşun değil Tüv'den tutunda Sayılı anket firmaları da dahil.Benim gibi 8-9 sene kullanıp aracını periyodik bakım harici servise götürmeyen Mazda sürücüleri var.Şuan bence Mazda 6 ve 3 ile sınıfında en iyi donanımı rekabetçi fiyata sunan ender markalardan. Şuan 2005 Model Opel Astra H sahibiyim ama inan arka koltuk kalitesi ve konforu Mazda 2'nin yanına bile yaklaşamaz çıkardığı sorunlar da cabası ama Opel Astra kötü bir araba demiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teaman1977

    Ben kimin ne tür tanımlar yaptığını bilmiyorum ve yaptığım bir hata varsa düzeltmek ve doğrusunu öğrenmek istiyorum.

    Benim bildiğim kerb (curb) weight tanımı vardır ve bu aracın boş ağırlığıdır.

    Wikipedia'ya bakalım.
    Curb weight (US English) or Kerb weight (UK/Commonwealth English) is the total weight of a vehicle with standard equipment, all necessary operating consumables (e.g. motor oil and coolant), a full tank of fuel, while not loaded with either passengers or cargo.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Curb_weight

    Denilen şu: Aracın boş ağırlığı, aracın tüm standart ekipmanlar, bir tank dolusu yakıt, motor yağı ve diğer sıvılarla beraber toplam ağırlığıdır, bu arada yolcu veya kargo yükü bu ağırlığa dahil değildir.

    Yurt dışı sitelerde genelde bu tanım yapılır. Eğer başka bir tanım yapılmak isteniyorsa o zaman Mazda'nın İngiltere sitesinde olduğu gibi kerb weight including driver yazar.

    Benim bildiğim uluslararası tanım budur, yani bizdeki boş ağırlık tanımıdır ve gayette kendini çıplak bir şekilde ifade eden bir tanımdır.

    Bu arada Newton kurallarını ve alasını ben derslerimde öğretiyorum (statik, dinamik, mukavemet, yapısal analiz vs...), hem de üniversitede. Bu açıdan bu konuda bilgim olduğu konusunda müsterih olabilirsiniz.

    Son olarak işi tatlıya bağlayalım. Mazda 6 dış görünüş olarak çok hoşuma giden bir araç. Hatta almayı da bir ara düşündüğüm araçtır üstüne basa basa belirtmek isterim. Ben sadece takas açısından Mazda 3'ü bırakmanın yanlış olabileceği hususunu belirtmek istedim. Lüzumsuz yere Mazda düşmanı gibi göründüm, halbuki değilim. Yorum yazarken daha dikkatli olmaya çalışırım.




    Wikipedia'nın yapısından (değiştirilebilir) haberdar iseniz benim gösterdiğim kaynakların yanında hiç bir önem taşımadığınında farkındasınızdır.Ben,bizzat markaların kendi sitelerindeki açıklamaları sunuyorum size ve standartlarla belirlenmiş boş ağırlık kavramından söz ediyorum,bunun bir yönergesi olduğundan bahsediyorum,bu konuda daha fazla ısrar etmeniz sadece boşa zaman kaybı olacaktır bizlere.

    Üniversitede öğretmenmişsiniz ne kadar güzel,gerçi yukarıdaki ağırlık yaklaşımınız eğitimci kimliğinizi pek açık etmeyecek cinstendi ama zaten siz üniversiteye birşeyler kattığınız gibi üniversiteninde size bir şeyler katmasına müsaade ettiğiniz sürece Newton kanunlarıyla bugün olduğu gibi gelecekte de sıkıntı yaşamazsınız.

    Mazda 3'ü bırakıp Mazda 6'ya geçmek tabi ancak ekonomik durumunuzun grafiği ile makul yada mantıksız bir seçim olabilir.O konuda kendinize göre haklı yönleriniz bulunabilir elbette bir şey diyemem.

    Görüşleriniz başta sertti ama sanırım sizde bunu anladınız.

    Güzel bir münazaraydı Teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teaman1977

    Mazda 3'ün ülkemizde satışları Mazda 6'ya göre çok daha iyi durumda. Mazda 6 nerdeyse hiç satmıyor gibi. Bunu dikkate alırsanız iyi olur.

    Mazda 6 D sınıfı olamayacak bir araç. Boyutları ve ağırlığı ile C sınıfı bir araç. Hatta arka koltuklarındaki konfor eksikliği insanı özellikle rahatsız etmektedir. Boş ağırlığı 1320 kg kadardır ve 2.0 motorun ağırlığı nedir bilemiyorum, ancak motor hacmi arttıkça aracın ağırlığının ekstradan artmasını beklenir. Gelin görünki araç 1.4 motorlu dizel Corolla'dan daha hafiftir.

    Mazda 6'nın kapılarını bayide gidip açıp kapatın, hem de 3-4-5-6 kere. Sonra gidin VW Golf, Jetta ve Passat'ın kapılarını açıp kapatın. Sonra Avensis ve Corolla'nın kapılarını açın kapatın.

    2.0 motorun yakışı da cabası. Bu kadar hafifliğe rağmen hiç bir şekilde yakıt ekonomisi sunamayan bir motora sahip Mazda 6.

    Ben olsam gider VW Passat 1.4 TSI veya Toyota Avensis alırdım. Belki Mazda 3'ünüzü daha aza sayacaklar, ama en azından sahip olacağınız aracın ikinci eli daha değerli olacaktır. Mazda 6'nın ikinci eli nerdeyse ölü gibi belirteyim.




    afedersinizde wvye gidip bomboş pasata dünyanın parasını mı bağlayacağım veya avensise.mazda dünya çapında fazlasıyla tanınmış ve kalitesini kanıtlamış bir araçtır.bu şekilde objektif olmadığı bariz gözüken yorumlarla insanların düşüncelerini değiştiremezsiniz.
    dediğiniz passatada bindim.o aracın ne kadar sorunlu olduğunu iyiki öğrenmişim azdaha kurbanı oluyordum.kaldıki bomboş araç yol bilgisayarı nerde diye sorduğumda tahmin ettiğim gibi gözle görülmeyecek sadece kilometre yazan bir kutu gösterdiler.ne kadar konforlu bindiğimdede bahsettiğiniz gibi bariz bir fark görmedim performansı konusunda zaten laf bile etmiyorum 1.4 tsı motor kırmızı ışıklarda kalkmaya çalışırken ben çoktan eve varmış oluyorum :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StopDream -- 13 Kasım 2010; 15:25:04 >




  • Kesinlikle kaçırılmıcak bir fırsat.2. el sitelerine girip bakarsanız mazda6 nın fiyatlarına göre size verilen teklif çok çok iyi(Sitelerdeki fiyatlar şişirme olsa da)
  • Arkadaşlar ilk mesajı okuyun lütfen, ŞUBAT 2010 Konu hortlamış.
  • Mazda 6 ya göre Avensis 1.6 Elegant versiyonun avantajları:

    --Çift bölgeli klima
    --Diz hava yastığı
    --Otomatik kararan iç dikiz aynası
    --Anahtarsız giriş ve çalıştırma sistemi
    --Vites değişim göstergesi
    --Elektronik park freni
    --Sürücü koltğu elektrikli bel desteği
    --17" jantlar
    --Ön far yıkama sistemi
    --Elektrikli katlanır,sinyalli yan aynalar
    --Şehir içi tüketim : 8.5 litre (mazda6: 10.8 lt)
    --49.000 tl..
  • Birisi kapı sesi demiş ya!!

    Ben bir adım ileri giderek arabayı çekiçlemeyi öneriyorum.

    (Uç noktalardaki arkadaşlar kaputun yalanması taraftarı olabilir, tercih meselesi.)
  • konu hortlamış ama arabanın fiyatı hala degişmemiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toz-koparan

    Mazda 6 ya göre Avensis 1.6 Elegant versiyonun avantajları:

    --Çift bölgeli klima
    --Diz hava yastığı
    --Otomatik kararan iç dikiz aynası
    --Anahtarsız giriş ve çalıştırma sistemi
    --Vites değişim göstergesi
    --Elektronik park freni
    --Sürücü koltğu elektrikli bel desteği
    --17" jantlar
    --Ön far yıkama sistemi
    --Elektrikli katlanır,sinyalli yan aynalar
    --Şehir içi tüketim : 8.5 litre (mazda6: 10.8 lt)
    --49.000 tl..



    beygirleri motoruda kıyaslamanız gerekir.
    ekonomiyse toyota
    performanssa honda-mazda.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.