Şimdi Ara

Mazdaların sürüşü neden bu kadar zevkli belli oldu (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
3
Favori
2.491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ulan altı-üstü dört tekerlek. Çok gülüyorum şu saçma-sapan videolara. :) Direksiyonu okşayıp orgazm olanlar falan hep bu videoları izleyerek bu hale geliyorlar.
  • adamların gelenek göreneklerini, boylarını poslarını, milyar dolarlık yatırımlarla ürettikleri arabalar ile denkleştiren kullanıcılar allah aşkına yorum yazmasın...

    siz klavye başından göbeğinizi kaşıyarak türettiğiniz düz mantık akıllarıyla ancak böyle çamur atarsınız, kaç yıldır milyar dolarlarca para harcayan yeryüzünün en zeki ırkı olan japon lar, dünya yı sizin gibi kendilerinden ibaret sanmazlar, bizim millet kadar bencil değiller çünkü...bizde ben zengin olayım, ben rahat edeyım diğer insanlar ve devlet ne olursa olsun mantığı varken japon larda bu olay tam tersidir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clsmntib02

    quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    yok arkadaş bizim millet hakkaten mühendisliğe aç.

    e tabi mühendisi lpg takan, kombi döşeyen adamdan öte görmeyince böyle kıytırık videolara hemen tav oluyoruz.
    bravo japonlara diyoruz peşlerinden koşuyoruz hayran oluyoruz.
    tamam arkadaş adamlar araba yapıyor da öyle ağzı açık ayran budalası gibi bunlara tapınmaya gerek yok.
    diğer markalara da öyle. hepsi araba işte. abartmayın yahu. birbirlerinden çok farkı yok.
    hepsi parasına göre. o kadar.


    Zihniyetine soyleyecek kelime bulamadım açıkcası. Bence kafanı biraz değiştir.
    Adamlar daha ucuz fiyata daha iyi, daha sorunsuz, surmesi zevkli araçlar yapıyorlar. Sense buna hayranlık duyacagına hepsi araba diyip geçebiliyorsan "zihniyetini" biraz ironi kurarak ya da geliştirerek değiştirmelisin haksız mıyım?

    Evet hepsi araba.

    Sen zaten mazda reklamı yaparak kendini yeterince belli ettin.

    neresi daha ucuz (tamamen senin zırvalaman)
    neresi daha sorunsuz (tamamen senin zırvalaman)
    sürmesi nasıl daha zevkli (tamamen senin zırvalaman)

    ben buna niye hayranlık duyayım.

    ben çalıştığım şirket gereği otomotiv endüstrisinin ucundan da olsa içinde olan biriyim.
    birçok otomobil markasına parça üretiyoruz. bunlar yurt içi ve yurt dışı üreticiler.
    belki de senin bindiğin otomobilin fren diski bizim fabrikada döküldü, belkide debriyaj baskı plakası bizden.
    yani anlayacağın şu. farklı markalara aynı yerde üretim yapıyoruz.
    tabi ufak tefek kabul kriteri farklılıkları yok değil. ama böyle abartılacak, hayranlık duyulacak birşey yok ortada.
    eğer dediğin gibi olsaydı mazdanın bu sözde farkı herkes tarafından görülür ve herkes mazda alırdı.

    hayranlık duyulacak çok daha güzel şeyler varken 4 tekerlekli ve son derece eski teknolojiye sahip otomobillere hayranlık duyamam.

    son derece eski teknoloji, çünkü hala 130 yıl önce icat edilen güç ünitesi ile hareket ediyor ve bilmem kaç milyon yıl önce yerin dibine girmiş dinazor ve bitki örtüsünün başkalaşmış halini yakıt olarak kullanıyor.

    ve motor dediğimiz makine ise doğada son derece bol bulunan demirden yapıldı. demir ise yüksek sıcaklığa (1450 C) dayanamadığı ve eridiği için motorun soğutulması gerekliliği ortaya çıktı. radyatör takıldı, içinden su geçirildi, fan motoru takıldı falan filan.
    Böyle olunca tabi yakıttan elde edilen ısının büyük kısmı havaya atıldı.

    Bu konu böyle uzar gideeeer. siz de saf saf hayran olmaya devam edin. Mazda reklamlarına mı demeliydim yoksa.

    Hay senin zihniyetine bu arada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    Dün buna benzer bir konu daha açılmıştı.
    Aynı mazda hikayelerinin linkini vermişti birisi.

    işte o konu.

    http://forum.donanimhaber.com/m_73247708/tm.htm

    Reklam yapmıyorsunuz değil mi?

    Güzel kardeşim o konuyu ben açmıştım.konuda yazdığıma iyi bakarsan marka fanatiği olmadığımı belirtmiştim.o link teki videoları bir izle ondan sonra bir yorum yaz istersen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrullahberat46


    quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    Dün buna benzer bir konu daha açılmıştı.
    Aynı mazda hikayelerinin linkini vermişti birisi.

    işte o konu.

    http://forum.donanimhaber.com/m_73247708/tm.htm

    Reklam yapmıyorsunuz değil mi?

    Güzel kardeşim o konuyu ben açmıştım.konuda yazdığıma iyi bakarsan marka fanatiği olmadığımı belirtmiştim.o link teki videoları bir izle ondan sonra bir yorum yaz istersen.

    ya kardeşim o sürgülü kapı videosu ile atlı eşekli vites kolu tasarım videosunu izledim.

    inan ki endüstri dünyasında hayranlık duyacağınız o kadar güzel şeyler var ki bu videolara bir tarafınızla gülersiniz.

    bu videolar endüstri dünyasından uzak, bankacı, işletme mezunu, devlet dairesinde memur olan insanları ve ev hanımlarını etkileyebilir.

    ama beni zerre kadar etkilemedi.

    kesinlikle hiç bir markaya yakınlığım sempatim yoktur. mazdaya karşı bir antipatim de yoktur. hatta sempatim vardır eski 323'lerden dolayı

    ama sorun şu ki siz bunu gözünüzde fazla büyütüyorsunuz ve dünyanın en iyi otomobili muamelesi yapıyorsunuz ya buna bitiyorum.

    Gözünüzü açın diye birşeyler anlatmaya çalışsam da zaten senin fikriyatın değişmeyecek. çünkü avatarının altında mazda logosu var.

    sevgilerimle




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    quote:

    Orijinalden alıntı: clsmntib02

    quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    yok arkadaş bizim millet hakkaten mühendisliğe aç.

    e tabi mühendisi lpg takan, kombi döşeyen adamdan öte görmeyince böyle kıytırık videolara hemen tav oluyoruz.
    bravo japonlara diyoruz peşlerinden koşuyoruz hayran oluyoruz.
    tamam arkadaş adamlar araba yapıyor da öyle ağzı açık ayran budalası gibi bunlara tapınmaya gerek yok.
    diğer markalara da öyle. hepsi araba işte. abartmayın yahu. birbirlerinden çok farkı yok.
    hepsi parasına göre. o kadar.


    Zihniyetine soyleyecek kelime bulamadım açıkcası. Bence kafanı biraz değiştir.
    Adamlar daha ucuz fiyata daha iyi, daha sorunsuz, surmesi zevkli araçlar yapıyorlar. Sense buna hayranlık duyacagına hepsi araba diyip geçebiliyorsan "zihniyetini" biraz ironi kurarak ya da geliştirerek değiştirmelisin haksız mıyım?

    Evet hepsi araba.

    Sen zaten mazda reklamı yaparak kendini yeterince belli ettin.

    neresi daha ucuz (tamamen senin zırvalaman)
    neresi daha sorunsuz (tamamen senin zırvalaman)
    sürmesi nasıl daha zevkli (tamamen senin zırvalaman)

    ben buna niye hayranlık duyayım.

    ben çalıştığım şirket gereği otomotiv endüstrisinin ucundan da olsa içinde olan biriyim.
    birçok otomobil markasına parça üretiyoruz. bunlar yurt içi ve yurt dışı üreticiler.
    belki de senin bindiğin otomobilin fren diski bizim fabrikada döküldü, belkide debriyaj baskı plakası bizden.
    yani anlayacağın şu. farklı markalara aynı yerde üretim yapıyoruz.
    tabi ufak tefek kabul kriteri farklılıkları yok değil. ama böyle abartılacak, hayranlık duyulacak birşey yok ortada.
    eğer dediğin gibi olsaydı mazdanın bu sözde farkı herkes tarafından görülür ve herkes mazda alırdı.

    hayranlık duyulacak çok daha güzel şeyler varken 4 tekerlekli ve son derece eski teknolojiye sahip otomobillere hayranlık duyamam.

    son derece eski teknoloji, çünkü hala 130 yıl önce icat edilen güç ünitesi ile hareket ediyor ve bilmem kaç milyon yıl önce yerin dibine girmiş dinazor ve bitki örtüsünün başkalaşmış halini yakıt olarak kullanıyor.

    ve motor dediğimiz makine ise doğada son derece bol bulunan demirden yapıldı. demir ise yüksek sıcaklığa (1450 C) dayanamadığı ve eridiği için motorun soğutulması gerekliliği ortaya çıktı. radyatör takıldı, içinden su geçirildi, fan motoru takıldı falan filan.
    Böyle olunca tabi yakıttan elde edilen ısının büyük kısmı havaya atıldı.

    Bu konu böyle uzar gideeeer. siz de saf saf hayran olmaya devam edin. Mazda reklamlarına mı demeliydim yoksa.

    Hay senin zihniyetine bu arada.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    yok arkadaş bizim millet hakkaten mühendisliğe aç.

    e tabi mühendisi lpg takan, kombi döşeyen adamdan öte görmeyince böyle kıytırık videolara hemen tav oluyoruz.
    bravo japonlara diyoruz peşlerinden koşuyoruz hayran oluyoruz.
    tamam arkadaş adamlar araba yapıyor da öyle ağzı açık ayran budalası gibi bunlara tapınmaya gerek yok.
    diğer markalara da öyle. hepsi araba işte. abartmayın yahu. birbirlerinden çok farkı yok.
    hepsi parasına göre. o kadar.


    Bu otomobil forumunda doğru söyleyeni kovarlar.
    Çoluk çocuk izliyor böyle videoları zannediyorki birtek Mazda araba yapıyor

    Fakat düşünemiyorki birtek Mazda bu işi yapsaydı diğer markalar dükkana kilit vururdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: insideman


    quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    yok arkadaş bizim millet hakkaten mühendisliğe aç.

    e tabi mühendisi lpg takan, kombi döşeyen adamdan öte görmeyince böyle kıytırık videolara hemen tav oluyoruz.
    bravo japonlara diyoruz peşlerinden koşuyoruz hayran oluyoruz.
    tamam arkadaş adamlar araba yapıyor da öyle ağzı açık ayran budalası gibi bunlara tapınmaya gerek yok.
    diğer markalara da öyle. hepsi araba işte. abartmayın yahu. birbirlerinden çok farkı yok.
    hepsi parasına göre. o kadar.


    Bu otomobil forumunda doğru söyleyeni kovarlar.
    Çoluk çocuk izliyor böyle videoları zannediyorki birtek Mazda araba yapıyor

    Fakat düşünemiyorki birtek Mazda bu işi yapsaydı diğer markalar dükkana kilit vururdu.

    Ben açıkçası videoda at ve vites kolunu görünce, acaba atın hangi özelliğini vites kolunda kullanmışlar diye düşündüm sonra sustum :)




  • fazla demogojik olmuş.. dünyada bir mazda süper gerisi teneke üretiyor gibi birşey çıkmış ortaya. tamam japonların iş ahlakına, çalışkanlığına lafım yok ama abartmanın manasıda yok.
  • sakin olun beyler..kavga etmeye gerek yok..bırakın mazdayı mazda kullananlar anlatsın..
    elimden geldiğince fanatiklik yapmadan objektif olmaya çalışacağım.
    yeni kasa mazda3 kullandım ve şuanda da 626 kullanıyorum..artı ve eksilerini kısaca yazayım..
    mazda3 sürüşü çok keyiflidir..direksiyon tepkileri harikadır..ergonomik açıdan çok iyi tasarlanmıştır..ilk hızlanmaları başarılı yüksek hızlarda tatmin etmez..
    donanım olarak oldukça başarılıdır..sattığıma çok pişman oldum..

    eksileri olarak bir kere rekabetçi fiyat politikasından vazgeçtiğinden kesinlikle hesaplı bir araba değildir..
    yakıtı çok fazladır..tüp taktırmak istersen bu sefer sübap erimesi riskini almak zorunda kalıyorsun..motoru ve otomatik şanzumanı sınıfındaki araçlardan çok geri kalmıştır..fransızlar dizel motorlarda resmen devrim yaptılar..edc, powershift, DSG v.s gibi teknolojileri maalesef ülkemize getiremediler..dizel motoruda fordun TDCI(270nm) aldılar ama pek ekonomik olamadı..
    yetkili servisleri yaygın değil..özel serviste iyi bir usta bulmak zor..parçaları çok pahalı diyemem ama özellikle çıkmaları çok aramanız gerekiyor..
    iç donanımda malzeme kalitesi vasat..vites topuzu ve direksiyon soyulmaya çok müsait.benim vites topuzu soyulmaya başlamıştı..boyası çok hassastır..çok tartışıldı bu konu forumlarda kimisi özellikle ince yapıyor dedi, kimisi kalitesiz dedi..ama ben çok beğenmedim boyasını..

    gelelim zurnanın zırt dediği yere yani "SKYACTIV" teknolojisi..çok yazıldı anlatıldı ama daha birşey görmedik..2.0 skyactivG, 2.2 skyactivD motorlarla(Mazda2 ve 3) Türkiyeye girmeyi planlıyorsa zaten ölü doğmuştur..1.5 motordan hala bir ses yok..2013 sonu dediler şimdi 2014 diyorlar..2 sene oldu hala ülkemize girmiş değil..çok övündüler sıkıştırma oranı en fazla diye..formula araçlarındaki gibi falan..ama renault 15:1 yaptı..şimdi ne olacak? skyactiv şanzuman dediler ama adamlar yukarda yazdığım çift kavramalı şanzumanları iyice geliştirdiler..

    Mazda zaten Türkiyeden umudu kesmiş ama benim gibi sevenleri sayesinde alınıyordu..ama artık Mazdayı fazla bekleyemeyeceğim yeni kasa 1.5 dizel otomatik skyactiv mazda3 gelmezse mazda defterini tamamen kapatacağım..(fiyatıda makul olacak)

    2.el iyi bir fiyata temiz Mazda3 alınır mı? bence alınır..ancak şuandaki modellerle sıfır almak bence akıl karı değil..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oprema

    sakin olun beyler..kavga etmeye gerek yok..bırakın mazdayı mazda kullananlar anlatsın..
    elimden geldiğince fanatiklik yapmadan objektif olmaya çalışacağım.
    yeni kasa mazda3 kullandım ve şuanda da 626 kullanıyorum..artı ve eksilerini kısaca yazayım..
    mazda3 sürüşü çok keyiflidir..direksiyon tepkileri harikadır..ergonomik açıdan çok iyi tasarlanmıştır..ilk hızlanmaları başarılı yüksek hızlarda tatmin etmez..
    donanım olarak oldukça başarılıdır..sattığıma çok pişman oldum..

    eksileri olarak bir kere rekabetçi fiyat politikasından vazgeçtiğinden kesinlikle hesaplı bir araba değildir..
    yakıtı çok fazladır..tüp taktırmak istersen bu sefer sübap erimesi riskini almak zorunda kalıyorsun..motoru ve otomatik şanzumanı sınıfındaki araçlardan çok geri kalmıştır..fransızlar dizel motorlarda resmen devrim yaptılar..edc, powershift, DSG v.s gibi teknolojileri maalesef ülkemize getiremediler..dizel motoruda fordun TDCI(270nm) aldılar ama pek ekonomik olamadı..
    yetkili servisleri yaygın değil..özel serviste iyi bir usta bulmak zor..parçaları çok pahalı diyemem ama özellikle çıkmaları çok aramanız gerekiyor..
    iç donanımda malzeme kalitesi vasat..vites topuzu ve direksiyon soyulmaya çok müsait.benim vites topuzu soyulmaya başlamıştı..boyası çok hassastır..çok tartışıldı bu konu forumlarda kimisi özellikle ince yapıyor dedi, kimisi kalitesiz dedi..ama ben çok beğenmedim boyasını..

    gelelim zurnanın zırt dediği yere yani "SKYACTIV" teknolojisi..çok yazıldı anlatıldı ama daha birşey görmedik..2.0 skyactivG, 2.2 skyactivD motorlarla(Mazda2 ve 3) Türkiyeye girmeyi planlıyorsa zaten ölü doğmuştur..1.5 motordan hala bir ses yok..2013 sonu dediler şimdi 2014 diyorlar..2 sene oldu hala ülkemize girmiş değil..çok övündüler sıkıştırma oranı en fazla diye..formula araçlarındaki gibi falan..ama renault 15:1 yaptı..şimdi ne olacak? skyactiv şanzuman dediler ama adamlar yukarda yazdığım çift kavramalı şanzumanları iyice geliştirdiler..

    Mazda zaten Türkiyeden umudu kesmiş ama benim gibi sevenleri sayesinde alınıyordu..ama artık Mazdayı fazla bekleyemeyeceğim yeni kasa 1.5 dizel otomatik skyactiv mazda3 gelmezse mazda defterini tamamen kapatacağım..(fiyatıda makul olacak)

    2.el iyi bir fiyata temiz Mazda3 alınır mı? bence alınır..ancak şuandaki modellerle sıfır almak bence akıl karı değil..








    Sizin gibiler de olmasa bu forum hiç çekilmez. Objektifliğinize zeval gelmesin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    quote:

    Orijinalden alıntı: clsmntib02

    quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    yok arkadaş bizim millet hakkaten mühendisliğe aç.

    e tabi mühendisi lpg takan, kombi döşeyen adamdan öte görmeyince böyle kıytırık videolara hemen tav oluyoruz.
    bravo japonlara diyoruz peşlerinden koşuyoruz hayran oluyoruz.
    tamam arkadaş adamlar araba yapıyor da öyle ağzı açık ayran budalası gibi bunlara tapınmaya gerek yok.
    diğer markalara da öyle. hepsi araba işte. abartmayın yahu. birbirlerinden çok farkı yok.
    hepsi parasına göre. o kadar.


    Zihniyetine soyleyecek kelime bulamadım açıkcası. Bence kafanı biraz değiştir.
    Adamlar daha ucuz fiyata daha iyi, daha sorunsuz, surmesi zevkli araçlar yapıyorlar. Sense buna hayranlık duyacagına hepsi araba diyip geçebiliyorsan "zihniyetini" biraz ironi kurarak ya da geliştirerek değiştirmelisin haksız mıyım?

    Evet hepsi araba.

    Sen zaten mazda reklamı yaparak kendini yeterince belli ettin.

    neresi daha ucuz (tamamen senin zırvalaman)
    neresi daha sorunsuz (tamamen senin zırvalaman)
    sürmesi nasıl daha zevkli (tamamen senin zırvalaman)

    ben buna niye hayranlık duyayım.

    ben çalıştığım şirket gereği otomotiv endüstrisinin ucundan da olsa içinde olan biriyim.
    birçok otomobil markasına parça üretiyoruz. bunlar yurt içi ve yurt dışı üreticiler.
    belki de senin bindiğin otomobilin fren diski bizim fabrikada döküldü, belkide debriyaj baskı plakası bizden.
    yani anlayacağın şu. farklı markalara aynı yerde üretim yapıyoruz.
    tabi ufak tefek kabul kriteri farklılıkları yok değil. ama böyle abartılacak, hayranlık duyulacak birşey yok ortada.
    eğer dediğin gibi olsaydı mazdanın bu sözde farkı herkes tarafından görülür ve herkes mazda alırdı.

    hayranlık duyulacak çok daha güzel şeyler varken 4 tekerlekli ve son derece eski teknolojiye sahip otomobillere hayranlık duyamam.

    son derece eski teknoloji, çünkü hala 130 yıl önce icat edilen güç ünitesi ile hareket ediyor ve bilmem kaç milyon yıl önce yerin dibine girmiş dinazor ve bitki örtüsünün başkalaşmış halini yakıt olarak kullanıyor.

    ve motor dediğimiz makine ise doğada son derece bol bulunan demirden yapıldı. demir ise yüksek sıcaklığa (1450 C) dayanamadığı ve eridiği için motorun soğutulması gerekliliği ortaya çıktı. radyatör takıldı, içinden su geçirildi, fan motoru takıldı falan filan.
    Böyle olunca tabi yakıttan elde edilen ısının büyük kısmı havaya atıldı.

    Bu konu böyle uzar gideeeer. siz de saf saf hayran olmaya devam edin. Mazda reklamlarına mı demeliydim yoksa.

    Hay senin zihniyetine bu arada.



    hah işte benimde demek istedigim o... Hay senın zihniyetine..

    Yazdıklarına bak zihniyetini geliştir bence




  • Mazdayı kıskanın ama camur atmayın derim. Çunku burda kendinizi rezil ediyorsunuz. Tüm dunya'da kendini kanıtlamış, birçok ödül almış (Hemde saygın kuruluşlardan), dunya'da hep "en"ler arasına girmiş.. Biraz bilgi sahibi olun, kendinizi geliştirin sonra yorum yapın derim...
  • Acemiliğimi mazda 3 ile atmıştım. Onun kadar kullanırken zevk veren araç azdır.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.