Şimdi Ara

Mazdaların sürüşü neden bu kadar zevkli belli oldu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
3
Favori
2.486
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sebastianbjk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    quote:

    Orijinalden alıntı: TolgaGürsoy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Rahat ve konforlu olmayan arabalarina elle tutulur birsey yapmaya calismislar. O da olmamis

    İstisnalar Kaide'yi bozmaz.

    yerde tahta üzerine serdiği 5 cm lik döşekte yatan , tahta kaplarla çubukla yemek yiyen , evlerinde rahat konforlu mobilyalar bulundurmayan , yani konfor nedir bilmeyen bir milletten konforlu araba beklemeyiniz lütfen...

    Çok dar bir bakış açısı. Koskoca uluslararası şirket bunları düşünmeden dünyaya otomobil mi üretiyor yani? "Boşver biz Japonlar konfora önem vermeyiz arabalarımızı konforsuz üretelim diğer ülkelerdeki insanlar da rahatsız oluversin nolacak" diyorlar öyle mi? Sanki mahalle arasında küçük bir dükkanda imalat yapan dünyayla bağlantısı olmayan bir adamdan bahsediyorsunuz.

    yo hayır. sattıkları araç kendilerine göre "çok rahat" ama misal Almanyada yaşayan bir insan için çok konforsuz.




  • BEnim MAzda 3 im var, 2010 model impressive otomatik. Şirket ise bana Jetta 1.6 TDI DSG tahsis etti.

    Daha önce bir kaç defa karşılaştırdım. Artık karşılaştırma yazmıyorum aslında fakat sürüş ile iligli hissiyatım şudur, her iki araç da 55.000 KM yi geçti. Yani her iki araçda da 50.000 KM üzerinde deneyimim var.

    Bu deneyim neticesinde şu yorumu yapmak istiyorum.

    Jetta, Mazda' dan daha konforlu. Doğru. Ancak bu konfor sürüş dinamikleri bakımından eksi olarak geri dönüyor. MAzda, JEtta' ya göre daha hisli bir direksyona, daha direkt yönlendirmeye ve daha sportif sürüşe sahip. Virajlarda daha güvenli, fakat sert.

    Bu bir tercih meselesi. Belirli bir bütçe dahilinde yol tutuş ve konfor ters orantılı malesef. Elbette bütçe arttığında, çok daha pahalı otomobillerde, hem konfor hem de yol tutuş değerleri yükseliyor.

    Mazda benim taleplerime cevap veren bir marka. Henüz 33 yaşındayım, kendimi bildim bileli sportif sürüşü, konfora tercih ettim. Önceki arabamda koni amortisörler, eibach yaylar ve sparco kule gergisi vardı, ne kadar sert olduğunu az çok tahmin edersiniz.

    Şu reklamdan gaza gelmiyorum, fakat bir gerçek var ki Jetta ile kıyasladığımda Mazda 3 kesinlikle benim komutlarımı çok daha fazla dinliyor ve olumlu tepki veriyor.




  • Konforsuz diyenler hiç 626 veya 929 a binmemişlerdir eminim. Gayette konforludur bu araçlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Hazır sürüş keyfini bu kadar düşünmüşken distribütörlerine de bir çare bulsalar süper olacak.

    +1 Fazla dusunmekten bunalra zaman kalmiyor, sonra vay efendim zarar ediyoruz, batiyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sebastianbjk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    quote:

    Orijinalden alıntı: TolgaGürsoy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Rahat ve konforlu olmayan arabalarina elle tutulur birsey yapmaya calismislar. O da olmamis

    İstisnalar Kaide'yi bozmaz.

    yerde tahta üzerine serdiği 5 cm lik döşekte yatan , tahta kaplarla çubukla yemek yiyen , evlerinde rahat konforlu mobilyalar bulundurmayan , yani konfor nedir bilmeyen bir milletten konforlu araba beklemeyiniz lütfen...

    Çok dar bir bakış açısı. Koskoca uluslararası şirket bunları düşünmeden dünyaya otomobil mi üretiyor yani? "Boşver biz Japonlar konfora önem vermeyiz arabalarımızı konforsuz üretelim diğer ülkelerdeki insanlar da rahatsız oluversin nolacak" diyorlar öyle mi? Sanki mahalle arasında küçük bir dükkanda imalat yapan dünyayla bağlantısı olmayan bir adamdan bahsediyorsunuz.

    yo hayır. sattıkları araç kendilerine göre "çok rahat" ama misal Almanyada yaşayan bir insan için çok konforsuz.


    seninle aynı oksijeni mi soluyorum ben




  • RX-7 bulsam hiç konforu olmasa da bana yeterdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sebastianbjk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    quote:

    Orijinalden alıntı: TolgaGürsoy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Rahat ve konforlu olmayan arabalarina elle tutulur birsey yapmaya calismislar. O da olmamis

    İstisnalar Kaide'yi bozmaz.

    yerde tahta üzerine serdiği 5 cm lik döşekte yatan , tahta kaplarla çubukla yemek yiyen , evlerinde rahat konforlu mobilyalar bulundurmayan , yani konfor nedir bilmeyen bir milletten konforlu araba beklemeyiniz lütfen...

    Çok dar bir bakış açısı. Koskoca uluslararası şirket bunları düşünmeden dünyaya otomobil mi üretiyor yani? "Boşver biz Japonlar konfora önem vermeyiz arabalarımızı konforsuz üretelim diğer ülkelerdeki insanlar da rahatsız oluversin nolacak" diyorlar öyle mi? Sanki mahalle arasında küçük bir dükkanda imalat yapan dünyayla bağlantısı olmayan bir adamdan bahsediyorsunuz.

    ilkokul çocuklari bile bunlardan olgun düşünür. adamların işi bu. bu kadarını düşünemeyeceklerini düşünmek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edec

    ford altyapisi sayesinde...

    Ford mazdanin basina gelebilecek en kotu olaydi bence, guzelim japon markasini körelttiler, sukur ki mazda ipleri yeniden eline aldi. mazda en az toyota ve honda kadar kalitelidir, ama turkiyedeki bahtsizligi bir turlu yenemediler, uygun fiyat ve dogru duzgun bir disributorle pazarda cok daha guclu bir yerde olabilir, bunu umuyor ve diliyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nkaradeniz -- 26 Mart 2013; 20:28:04 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir ara 626'lara sarmıştım, vesileyle tekrar bakayım belki temizi denk gelir bu sefer
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sebastianbjk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    quote:

    Orijinalden alıntı: TolgaGürsoy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Rahat ve konforlu olmayan arabalarina elle tutulur birsey yapmaya calismislar. O da olmamis

    İstisnalar Kaide'yi bozmaz.

    yerde tahta üzerine serdiği 5 cm lik döşekte yatan , tahta kaplarla çubukla yemek yiyen , evlerinde rahat konforlu mobilyalar bulundurmayan , yani konfor nedir bilmeyen bir milletten konforlu araba beklemeyiniz lütfen...

    Çok dar bir bakış açısı. Koskoca uluslararası şirket bunları düşünmeden dünyaya otomobil mi üretiyor yani? "Boşver biz Japonlar konfora önem vermeyiz arabalarımızı konforsuz üretelim diğer ülkelerdeki insanlar da rahatsız oluversin nolacak" diyorlar öyle mi? Sanki mahalle arasında küçük bir dükkanda imalat yapan dünyayla bağlantısı olmayan bir adamdan bahsediyorsunuz.

    yo hayır. sattıkları araç kendilerine göre "çok rahat" ama misal Almanyada yaşayan bir insan için çok konforsuz.

    Size kesinlikle katılmıyorum.Nedenine gelince ilk önce Mercedes arması görüyorum eğer ki aracınız Mercedes ise bu karşılaştırma kesinlikle tarafsız olmaz ki konfor, sürüş dinamiği ve araç özellikleri bakımından Mercedes üst sınıf bir otomobil markası eğer ki Mazda ya haksızlık olur.2004 yılında 1999 model Mazda 626 2.0 otomatik aracımın konforu şahsen bir yerli otomobil de aramak gibi birşey olur benim içinde bu ama bunu Almanya'daki insanların sosyo ekonomik durumları ile çevresel faktörler ile otomobil fiyatlarını ele aldığımızda o zaman Mercedesi ,BMW veya AUDİ ile kıyaslama yapmanızı isterim sizden...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Hazır sürüş keyfini bu kadar düşünmüşken distribütörlerine de bir çare bulsalar süper olacak.

    +1000

    kampanya yada reklam satıs geliştirme sıfır....
    adamlar tok satıcı türkiyede mazda pazarı dar zannediyorlar bir ataga kalksalar millete güzel güzel test ettirseler artar sokaklarda gorduklerimiz...
  • huzur namazda
  • Dün buna benzer bir konu daha açılmıştı.
    Aynı mazda hikayelerinin linkini vermişti birisi.

    işte o konu.

    http://forum.donanimhaber.com/m_73247708/tm.htm

    Reklam yapmıyorsunuz değil mi?
  • Helal olsun vallah Japonlara.
  • Mazdaya önceden kanım ısınırdı ama 2 ay önce 2010 ya da 11 model mazda 3 le 2 saat lik bir yola gittik, arkada oturuyordum ve k..ımın ağrısından arabadan inecektim. Lanet olsun dedim en sonunda niye bunla geldik dedim. Sürüş dinamikleri kötü değil ancak abartılacak kadar iyi de değil. Mazda 3 ü beleşte verseler binmem, gider satarım 90 model mercedese binerim hatta şahine binerim.Hiç yoktan ağrı yapmıyor.
  • yok arkadaş bizim millet hakkaten mühendisliğe aç.

    e tabi mühendisi lpg takan, kombi döşeyen adamdan öte görmeyince böyle kıytırık videolara hemen tav oluyoruz.
    bravo japonlara diyoruz peşlerinden koşuyoruz hayran oluyoruz.
    tamam arkadaş adamlar araba yapıyor da öyle ağzı açık ayran budalası gibi bunlara tapınmaya gerek yok.
    diğer markalara da öyle. hepsi araba işte. abartmayın yahu. birbirlerinden çok farkı yok.
    hepsi parasına göre. o kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iniyesta

    Japon milleti.çok çalışkan,çok onurlu çok mutevazi, çok çok... Ne yazsak boş darısı başımıza

    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    quote:

    Orijinalden alıntı: TolgaGürsoy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Rahat ve konforlu olmayan arabalarina elle tutulur birsey yapmaya calismislar. O da olmamis

    İstisnalar Kaide'yi bozmaz.

    yerde tahta üzerine serdiği 5 cm lik döşekte yatan , tahta kaplarla çubukla yemek yiyen , evlerinde rahat konforlu mobilyalar bulundurmayan , yani konfor nedir bilmeyen bir milletten konforlu araba beklemeyiniz lütfen...

    Neden? Sen yemeği çatalla yiyince daha lezzetli mi oluyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    yok arkadaş bizim millet hakkaten mühendisliğe aç.

    e tabi mühendisi lpg takan, kombi döşeyen adamdan öte görmeyince böyle kıytırık videolara hemen tav oluyoruz.
    bravo japonlara diyoruz peşlerinden koşuyoruz hayran oluyoruz.
    tamam arkadaş adamlar araba yapıyor da öyle ağzı açık ayran budalası gibi bunlara tapınmaya gerek yok.
    diğer markalara da öyle. hepsi araba işte. abartmayın yahu. birbirlerinden çok farkı yok.
    hepsi parasına göre. o kadar.


    Zihniyetine soyleyecek kelime bulamadım açıkcası. Bence kafanı biraz değiştir.
    Adamlar daha ucuz fiyata daha iyi, daha sorunsuz, surmesi zevkli araçlar yapıyorlar. Sense buna hayranlık duyacagına hepsi araba diyip geçebiliyorsan "zihniyetini" biraz ironi kurarak ya da geliştirerek değiştirmelisin haksız mıyım?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SerkanYazgan.

    Mazdaya önceden kanım ısınırdı ama 2 ay önce 2010 ya da 11 model mazda 3 le 2 saat lik bir yola gittik, arkada oturuyordum ve k..ımın ağrısından arabadan inecektim. Lanet olsun dedim en sonunda niye bunla geldik dedim. Sürüş dinamikleri kötü değil ancak abartılacak kadar iyi de değil. Mazda 3 ü beleşte verseler binmem, gider satarım 90 model mercedese binerim hatta şahine binerim.Hiç yoktan ağrı yapmıyor.

    bende gecen gun 2005 modeli surme fırsatı buldum direksiyon cok hoştu surmesi zevkliydi. Heleki engebeli yollarda keyifli bir salınımı vardı ancak 110 bin km'deki aracın cukur ve tumseklerde arka kısmı biraz fazla sarsılıyordu. Sanırım bagımsız suspansiyondan dolayı. Sonucta focus'un arka kısmıda aynı tip suspansiyona sahip. Sanırım benım bindigim aracın arka suspansiyonları biraz eskimiş diye düşündüm. Arkada da oturdum ama agrı yapmadı sadece dediğim gibi derin çukur ve tumseklerde biraz fazla sarstı benı arkadayken. Suspansiyonların belkı değişmesi gerekiyor olabilir 100 binde




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.