Şimdi Ara

MCP6 Gerçekten Kötü Bir Vites mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
1
Favori
2.290
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • kötü değil, 1'den 2'ye geçiş kötü, o da o dönem psa-ford grubu manuellerde de öyle zaten, volanla ilgili... 3'ten sonra piyasadaki en iyi şansımn ayarında değiştiriyor.

    tek sıkıntısı bazen motora binen yükle (bu hız olur-eğim olur) motor devri uyumsuz kaldığında hangi viteste kalacağını bilemediği oluyor,1'e kalması gerekirken 2'Ye atmak veya tam tersi gibi. bu durumda vitese manuel müdahale etmeniz gerekir ki manuel tepkisi hayet hızlıdır.

    başka bir örnek örneğin tan 97 km'yle gitmek istediğinizde daha hızlanacağınızı varsayıyor ve bir süre 4'ten 5 'e geçmeyebiliyor, gerçi bu her şanzıman için geçerli...

    dğer taraftan araçtan kalkış performansı bekliyorsanız hiç bir şekilde almayın hem mutsuz olursunuz hem arabayı çok yorarsınız.
  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Evet öyle ama işte otomatik modda kafası karışmasın diye demiştim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Mcp şanzıman vites değişimini yaparken kabaca şunlara bakar,

    1. Gaz pedal basıncı
    2. O an gerekli olan tork
    3. Eğim sensörü (ESP sisteminden gelen diğer bilgiler vs)

    Aracınız dizel mi benzinli mi?

    Araç 1. Ve 2. Vites geçişinde kararsızlık yaşıyorsa büyük bir ihtimalle siz de yukarıda örneği verdiğim sürücünün hatalarını yapıyorsunuz.

    Burada yazarak anlatmam zor ancak en basit yolla şunu söyleyebilirim neredeyse tüm yarı otomatiklerde işe yarayan yöntemle başlayın. Eğer vites geçiş anını pedalda hissedebiliyorsanız ayağınızı o an hafif çekin, bu düz yolda çok işe yarar. Yokuş çıkarken ise anı gaz vermeyin, biraz devirli başlayın ve yokuş çıkarken pedal basıncını sabit tutun. Yani fazladan gaz vermeyin. Bu durumda fazla gaza basarsanız araç kick down yapmak istediğinizi düşünüp vites düşürmek ister, tek kavrama ile yokuş yukarı yapılabilecek en kötü şey bu olur.

    Alıntıları Göster
    en sıkıntı yaşadığım konu 2 den 1 e çok zor geçiyor. km saati 0 a yakınken 1 e atıyor. dur kalk trafikte nerdeyse hep 2 ye gidiyor. bu konu ile ilgili çözüm var mı acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bennett.antony B kullanıcısına yanıt
    Soğukta kalkışta titreme yapabiliyor çünkü şanzımanın yağının ısınması gerekli. O isinana kadar araç biraz titreyerek hareket edebiliyor. Isındıktan sonrada buna devam ediyorsa baskı balata da problem olabilir.
    2 den 1 e yokuşa başlarken bazen düşmüyor bunda haklısınız en mantıklı yolu sizin düşünüp iyice yavaslatip kulakcikla vitesi düşürmek

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.