Şimdi Ara

Media Market (Sakın online alışveriş yapmayın şuan)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
1
Favori
620
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar sitelerinde sorun var şuan şikayet com vb bir sürü yerde şikayet yagıyor
    yapılan online alışverişlerde ödemeleri sistemleri görmüyor ve siparişleri olusturmuyor
    yani parayı alıyor ürünü vermiyor
    Müşteri hizmetleri durum karşısında aciz uzak durun....
    Bende mağdurum şuan halen

    Bazı örnekler

    22.11.2014 akşam saatlerinde 1756,90 TL tutarında ürünleri sipariş vermek istedim. Fakat sipariş aşamasında internet sitesi banka tarafından red geldiğini ve siparişin onaylanmadığını bildirdi. Müşteri temsilcisini aradığımda sitede güncelleme olabilir bir daha deneyin denildi. Banka tarafından gerekli kontrolleri yaptığımızda ücretin 3 defa çekildiğini gördük.

    Banka tarafından ücretin iptalini sağlayamıyorum. Şuanda siparişi olmayan bir hayali ürünün ödemesini yapmış bulunmaktayım. Konu ile ilgili müşteri hizmetlerini 3 defa aradım, fakat bir sonuç elde edemedim. Bu sürecin bu kadar can sıkacağını hiç düşünmemiştim. Fakat görüyorum ki aynı şekilde benzer şikayetler açılmış.


    21.11.2014 günü 1127709 numaralı ürünü Mediamarkt.com'dan almak istedim. Fakat ödeme aşamasında kart bilgilerini girmeme rağmen site beni tekrar kart bilgileri ekranına döndürdü ve karttan da parayı çekti. Banka ile görüştüğümde paranın çekildiğini ve firmanın provizyonu iptal edebileceğini ilettiler.

    Müşteri hizmetleri 24 saat sonra ilgili meblağnın tekrar aktarılacağı bildirilmişti ki beklediğim gibi herhangi bir aktarım olmadı. Bu duruma ilişkin bir çok şikayet açılmış ve ne yazık ki bir ilerleme yok. Bu tür basit sıkıntıları bile gidermekten aciz bir firmanın e-ticaret yapması gerçekten akıllara zarar bir durum.


    21.11.2014 sabah saatlerinde 1112049 numaralı ürün için sipariş vermek istedim. Fakat sipariş aşamasında internet sitesi banka tarafından red geldiğini ve siparişin onaylanmadığını bildirdi. Banka tarafından gerekli kontrolleri yaptığımızda ücretin çekildiğini gördük. Banka tarafından ücretin iptalini sağlayamıyorum. Şuanda siparişi olmayan bir hayali ürünün ödemesini yapmış bulunmaktayım.

    Konu ile ilgili müşteri hizmetlerini 3 defa aradım, fakat bir sonuç elde edemedim. Bu sürecin bu kadar can sıkacağını hiç düşünmemiştim. Fakat görüyorum ki aynı şekilde benzer şikayetler açılmış. Bu sorunu çözmek bu kadar zor olamaz. Buradan vereceğim ilk ve son sipariş oldu.

    21 Kasım 2014 saat 18:00 civarlarında 1107285 ürün numaralı siparişimi satın almak için kredi kart bilgilerimi girdim ancak bankanız reddetti diye sipariş oluşturulmadı. Bu konu ile ilgili bankayı aradığımda 315 TL'lik ücretin hesabımdan Media Markt'a aktarıldığını öğrendim ve İnternet şikayetlerinde benim gibi sorun yaşayan bir çok müşterinin parası iade edilmediği ve geri dönüş olmayıp müşteri hizmetleri tarafından oyalandığını okudum. Tüm bu yorumlar ve aynı durumu benimde yaşamam firmaya karşı güvensizlik ve şüphe yarattı. Ücretin kartıma iade edilmesini sorunum en kısa sürede çözülmesini talep ediyorum.

    22.11.2014 tarihi 03.00 saatinde ben ve arkadaşlarım için 3 adet akıllı telefon için 5.098 TL tutarında siparişi vermiş bulunmaktayım. Ancak vermiş olduğum siparişin ne takibini yapabiliyorum ne de satın alma işleminden sonra mail adresim ve telefonuma bilgilendirme mesajları gelmemiştir. Bu konu ile ilgili Media Markt gerekli bilgiyi vermeme rağmen geri dönüş yapılmamıştır.

    20/11/2014 00:42 tarihinde Media Markt alışveriş sitesinden bir ürün sipariş etmeye karar verdim. Alışverişi tamamlamak istediğimde hata verdi ve sipariş sayfasına geri döndü. 2. kez denedim gene aynısı oldu. Durumdan şüphelenip bankamın kredi kartı hesap hareketlerini inceledim ve kartımdan 2 kez üst üste paramın çekilip provizyona düştüğünü gördüm.

    Aynı gece Media Markt 'a mail gönderdim. Ertesi gün Media Markt müşteri hizmetlerini aradım. Müşteri temsilcisi ilgili birimlere durumu aktaracaklarını söyledi. Şu saate kadar hiçbir şekilde geri dönüş sağlanmadı. Kendilerinden kaynaklanan bir hata yüzünden param bloke olmuş durumda, almadığım ürün için paramın benden çekilmesini istemiyorum.







  • Tamam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. Git ve mediamarkta bunun onur kırıcı bir davranış olduğunu söyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.