Bu ayın başında Media Markt'tan aldığımız 65 inch xh9077 tv'de kurulduğu gün itibariyle ekranında sorun olduğunu fark ettik. Cihazın sol üst tarafında belirli bir kısımda parlaklık gidip geliyor, eski florasan lambalardaki gibi çakma yapıyor. Sorun ilk hafta 2 kere oldu, sonrasında 2 günde 1 civarı gerçekleşmeye başladı ama 1-2 saniyelik problem olduğu için kamerayı açıp çekime başlayana kadar normale dönüyor. Sorunla ilgili yetkili servise sonrasında Sony müşteri hizmetlerine ulaştım. Aldığım yanıt özetle: videosunu çekemezseniz hiçbir şey yapamayız şeklinde oldu. Sony müşteri hizmetleri evinize gelip sorunu göremezlerse servis ücreti alırlar cümlesini sıklıkla tekrarlayıp başka bir çözümü olmadığını belirtti. Benim anlayamadığım adı üstünde "Teknik servis" ve burada teknik, donanımsal bir sorun var, bunu neden anlayamıyorlar. Sonuçta arabada alışık olmadığımız bir ses duyup servise gittiğimizde cihaza bağlayıp sorunun ne olduğunu anlamaya çalışıyorlar ama TV ile ilgili böyle bir işlemin mümkün olmadığı yanıtını alıyoruz. Yani ben 90 yaşında olsam ve video çekemiyor olsam arızalı TV kullanmak zorunda kalacağım. TV'nin kurulduğu ilk gün itibariyle aksiyon kamerasını salonun ortasına kurdum ve aralıksız çekim yapmaya başladım. Kameranın şarjının bittiği veya hafızasının dolduğu zaman aralığında 2 kez yaşandı sorun ama kayıt alamadık maalesef. Bugün ekranın tümünde parlaklık sonuna kadar açılıp normale döndü gibi birşey oldu ve telefonu alıp çekmeye başladım, şans eseri yakalamayı başardım. Videoyu teknik servis'e ilettim ama cidden çok ilgisizler ve konuya yaklaşımları tamamen çözüm sunmamak üzerine. Benzer tecrübesi olanlar varsa fikir verebilir mi? TV'ye bütçemize göre çok ciddi bir para ödedik ve gerçekten sorunun devamlı hale gelmesinden ve paramızın yanmasından korkuyoruz. Sonunda yakaladığım video linki: |
Media Markt'tan aldığım Sony TV, Arızası ve yaşadığım süreç hakkında.
-
-
SONY açıklama yapmış,sorun yazılımsal,güncelleme ile giderilecek demiş sanırım..Forumda konusu var...Donanımsal bir sorun değil Forumda konuşulanlara göre..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 30 Aralık 2020; 17:54:10 > -
Hocam teşekkürler yanıt için. Konu linki kolayınızdaysa paylaşabilir misiniz?
-
quote:
Orijinalden alıntı: LogitaekHocam teşekkürler yanıt için. Konu linki kolayınızdaysa paylaşabilir misiniz?
https://forum.donanimhaber.com/sony-bravia-2020-xh9096-x900h-ana-konu--144054689-347 Buradan bilgi alabilirsiniz..XH9000 seri konusu..
-
Bende bir farkli arizayi yasiyorum ,acip kaparken tuplu tv gibi flash patlayarak kapaniyor tv resmen rezalet. Olu pikseller de cikti tv de ,sony hikaye olmus komple
Bende video cektim
Seca FlexyoutubeSony xh9505 sorun problemhttps://www.youtube.com/watch?v=oWXORQ9UXXg&feature=youtu.be
Sony Turkiye cok sorumsuz, lanet bir firma gerek servisi gerek genel merkezi ,gercekten rezaletler, Sorun yaratmaktan baska bir ise yaramiyorlar. Sorun cozmek diye bir egilimleri yok bey efendilerin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkan1216 -- 30 Aralık 2020; 18:59:17 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Backstreethttps://forum.donanimhaber.com/sony-bravia-2020-xh9096-x900h-ana-konu--144054689-347 Buradan bilgi alabilirsiniz..XH9000 seri konusu..
Alıntıları GösterKusura bakmayin orada hic bir bilgi yok. Yasadigin. SorunuNu yaziyorsun , usttune birde firca yiyoruz .saticinin konusu orasi .problem var dersiniz . Ustunze yuklenecekler .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Ben oradan ogrendim yazilimsal sorun oldugunu...Sonucta o Tv'yi kullananlar yorum yapiyor...Elestirenlere kulak asmayin..Saygi cercevesinde istediginiz yorumu yapabilirsiniz bence..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X