Şimdi Ara

Mediamarkt.com.tr Mesafeli Satış Sözleşmesine uymuyor (14 gün içinde) İade almıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
2.060
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mediamarkt ın internet sitesinden 700 tl. anında indirim çekiyle. 3800 tl. sına bir Ultra Hd televizyon aldım. Ürün geldi kuruldu fakat beklentilerimi karşılamadı. İade etmek istediğimde gittim mediamarkt a kurulumu yapılan ürünü iade almıyoruz ancak ayıplı ürün iade alıyoruz dediler. Peki dedim bu işin mantığı nedir ben dedim ambalajından mı anlayacağım ne kalitede olduğunu ürünün. Neymiş efendim mouse falan alsaymışım tamammışta. Müşteri hizmetlerini aradım sözleşmenizde yazar diyor fakat bir şeyin yazdığı yok kurulumla ilgili kaç kere söyledim gösterin neresinde yazıyor diye en son bizim genel müdürlüğün verdiği direktif bu şekilde ancak ayıplı ürün iade alabiliyoruz dedi. Mediamarkt.com.tr nin rahatlığına bakın tüketiciyi koruma kanunu mesafeli satış sözleşmesini uygulamıyor kendi kanunlarını uyguluyor hatta sözleşmede yazmadığı halde?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Takasçı Baba -- 17 Temmuz 2014; 16:06:17 >







  • Tüketici mahkemesi çözer bu sorunu

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha önce ayıplı ürünle ilgili vatanbilgisayarla başka bir konuyu şikayetvar.com dan halletmiştim. Ama bu konuda bir tecrübem yok. Şikayetvar.com a yazdım cevap bekliyorum daha bir cevap vermedi mediamarkt yetkilileri. eğer mahkemeye gerek kalacaksa sürecin nasıl işlediğini ve masrafı vs. nedir biliyorsanız yazarmısınız dec_chaos



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Takasçı Baba -- 17 Temmuz 2014; 18:14:50 >
  • mesafeli satış sözleşmesi her şirket için geçerlidir.kanunun ön gördüğü sürelerde iade için, başvuru yaptığınıza ilişkin kanıtlar ile (mailinize gelen olumsuz yanıt, noter kanalı ile başvuru _telefon görüşmesi kanıt sayılmaz , konuşulanları ispatlayamazsınız) tüketici mahkemesine başvurun.sorununuz geçte olsa çözülecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zıba

    Daha önce ayıplı ürünle ilgili vatanbilgisayarla başka bir konuyu şikayetvar.com dan halletmiştim. Ama bu konuda bir tecrübem yok. Şikayetvar.com a yazdım cevap bekliyorum daha bir cevap vermedi mediamarkt yetkilileri. eğer mahkemeye gerek kalacaksa sürecin nasıl işlediğini ve masrafı vs. nedir biliyorsanız yazarmısınız dec_chaos

    dostum biraz mantıklı olalım firma iade aldı diyelim 4 milyarlık tv onu satamaz artık drek çöp

    alırken düşünmemiz gerekiyor

    aldığınız iç çamaşırı iade edebiliyormusunuz

    her seyde kendimizi düşünmeyin kul hakkına girer bu
  • reasdmusti kullanıcısına yanıt
    Hocam öyle diyosunda bazi cihazlari piyasada magazalardan bulamiyoruz internetten aliyoruz dolayisiyla inceleme sansimiz olmuyor. Ancak elimize gecince kontrol edebiliyoruz. Bunun sonucunda dogal olarak memnun kalmayabiliriz. İnsanlirin zorlukla kazandiklari paralari yatirdiklari cihazlari icine sinmeden kullandiktan sonra ne anladim ben bu isten. Ayrica sorunlu cihazlarini bile iade almiyorlar binbir zorluklar cikariyorlar yeri geliyor bizi sucluyorlar. Teşhir ürünlerini sıfır diye satiyorlar. O zaman firmalar bizim hakkimiza girmiyor mu? Kanun buna emrediyor ve kanunu biliyorsa bu firma internetten satis yapmiycak o zaman kusura bakma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BjKs1903

    Hocam öyle diyosunda bazi cihazlari piyasada magazalardan bulamiyoruz internetten aliyoruz dolayisiyla inceleme sansimiz olmuyor. Ancak elimize gecince kontrol edebiliyoruz. Bunun sonucunda dogal olarak memnun kalmayabiliriz. İnsanlirin zorlukla kazandiklari paralari yatirdiklari cihazlari icine sinmeden kullandiktan sonra ne anladim ben bu isten. Ayrica sorunlu cihazlarini bile iade almiyorlar binbir zorluklar cikariyorlar yeri geliyor bizi sucluyorlar. Teşhir ürünlerini sıfır diye satiyorlar. O zaman firmalar bizim hakkimiza girmiyor mu? Kanun buna emrediyor ve kanunu biliyorsa bu firma internetten satis yapmiycak o zaman kusura bakma.

    ozmama internetten sadece hepsiburada.com da ürün alınır adamalr müşteri memmuniyeti diye iade alıyorlar



    böle 3-5 e bakılınca sonu bu oluyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reasdmusti

    quote:

    Orijinalden alıntı: BjKs1903

    Hocam öyle diyosunda bazi cihazlari piyasada magazalardan bulamiyoruz internetten aliyoruz dolayisiyla inceleme sansimiz olmuyor. Ancak elimize gecince kontrol edebiliyoruz. Bunun sonucunda dogal olarak memnun kalmayabiliriz. İnsanlirin zorlukla kazandiklari paralari yatirdiklari cihazlari icine sinmeden kullandiktan sonra ne anladim ben bu isten. Ayrica sorunlu cihazlarini bile iade almiyorlar binbir zorluklar cikariyorlar yeri geliyor bizi sucluyorlar. Teşhir ürünlerini sıfır diye satiyorlar. O zaman firmalar bizim hakkimiza girmiyor mu? Kanun buna emrediyor ve kanunu biliyorsa bu firma internetten satis yapmiycak o zaman kusura bakma.

    ozmama internetten sadece hepsiburada.com da ürün alınır adamalr müşteri memmuniyeti diye iade alıyorlar



    böle 3-5 e bakılınca sonu bu oluyor

    hızlıal da aynı şekil ; ancak farklı olan nokta internetten alınan ürünü yasal olarak 14 gün içersinde koşulsuz şartsız iade almak zorundalar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reasdmusti

    quote:

    Orijinalden alıntı: zıba

    Daha önce ayıplı ürünle ilgili vatanbilgisayarla başka bir konuyu şikayetvar.com dan halletmiştim. Ama bu konuda bir tecrübem yok. Şikayetvar.com a yazdım cevap bekliyorum daha bir cevap vermedi mediamarkt yetkilileri. eğer mahkemeye gerek kalacaksa sürecin nasıl işlediğini ve masrafı vs. nedir biliyorsanız yazarmısınız dec_chaos

    dostum biraz mantıklı olalım firma iade aldı diyelim 4 milyarlık tv onu satamaz artık drek çöp

    alırken düşünmemiz gerekiyor

    aldığınız iç çamaşırı iade edebiliyormusunuz

    her seyde kendimizi düşünmeyin kul hakkına girer bu

    kusura bakmayın hiç tarzım değil böyle polemikler ama insanları mantığa davet ederken önce kendinize davetiye çıkarın.

    tüketici hakları denen bir olay var çok şükür, gerçi kör topalda olsa.

    eğer tüketiciden kaynaklı (kırılma vs) yoksa, orjinal kutusunu, kutu içeriğini eksiksiz iade ettiği sürece neden belirtmeksizin iade edebilir. sadece 14 değil ben bu süreyi 7 gün diye biliyorum ve bu yolla kliksa ve n11 den iki televizyonu iade edip ücretlerinide geri aldım. ne yani memnun kalmadığım ürüne para sayacak kadar zengin miyiz? firmaların elinde kalır demişsin, ha firma emin ol öyle güzel satıyor ki o ürünleri genelde anlamazsın. iyi ki amerika da değilsiniz, sahip olunan tüketici haklarını görseydin herhalde şok geçirirdiniz herhalde.

    ayrıca kul hakkı falan kavramları da yanlış biliyorsunuz, böyle bir olayın kul hakkıyla hiçbir ilgisi yok.

    selamlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zucchero -- 18 Temmuz 2014; 12:04:06 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • reasdmusti kullanıcısına yanıt
    Uzatmak istemiyorum ama bence konuya bakis acini degistirmelisin. 3 e 5 e bakmiycan demen dogru degil. Ornegin avrupada siradan is yapan birinin aylik geliri 1500 euro civarinda. Biz de ise en iyi ihtimal 1200 TL diyelim. Bu iki insan Sony 60w855 model tv almak istiyor. Avrupa da ki neredeyse 1 aylık maasiyla bu tv yi alabilir (Tv 1600 euro civarinda). Peki biz de bu cihaz ne kadar 6000 TL. O zaman bizim insanimiz 5 ay boyunca hicbir masraf yapmazsa anca bu tv yi alabilir. Bu basit hesaptan bile insanlarin neden 3 e 5 e baktigini anlayabiliriz. Gerek kur farkliliklari gerek sosyoekonomik yapi insanlari buna mecbur birakiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BjKs1903 -- 18 Temmuz 2014; 11:52:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu işin kul hakkıyla falan alakası yok. Kanun sana bu hakkı tanımış, sende istersen kullanırsın. Ha bu riski almak istemeyen firmalar internetten satış yapmasın. Zaten merak etmeyin o TV' yi yeniden kutulayıp başkasına gazlarlar.
  • Ne kul hakkı arkadaşım ne alakası var kul hakkıyla. Benim hakkım 14 günlük süre içinde memnun kalmazsam iade hakkım. Asıl o girer kul hakkına ki dini karıştırmana anlam veremedim. Bu konuyla ne alakası var ne de dini karıştırmaya gerek var. Allaha havale edecek değilim buradaki hakkımı. O zaman senin kafanla bakarsak Mediamarktı Allaha havale edelim. Ama ben bu işin peşini bırakmam. 3 e 5 e bakmayacaksın da ne demek istediğim yerden alırım. Ben ne bileyim böyle kanunsuzca davranacaklarını. Konuya o kadar saçma sapan yaklaştınki mediamarkt ın adamı olduğunu düşünüyorum. Ya da gerçekten bizim insanımız öyle laf olsun torba dolsun diye mantıksız konuşmayı çok seviyor heralde. Söylediklerine başka anlam veremiyorum. İade işlemlerinde benim bildiğim Amerikada falan refurbished olarak satılır ayıplı veya sorgusuz soalsiz cayma hakkını kullanıp iade edilen ürünler. Firmaya geri gönderilir tekrar paketlenir. Varsa bozuğu onarılır ve refurbished olarak yeniden satılır daha uygun fiyata. yeniden paketlenmiş anlamında. Burada ne yaptıkları beni ilgilendirmez. İade alamayız demek bu kadar kolaysa o zaman hepimiz açalım birer tane e-ticaret sitesi. Fiyatları da kırdıkça kıralım en çok biz kazanalım. Ama o işler o kadar kolay değil. Muz cumhuriyeti değil burası. Tüketici mahkemeleriyle ilgili tecrübesi olan varsa yazarsa sevinirim bu başlığın altına. Ve hatta mediamarkt ın buna benzer vukaatlarını da yaşamış olan varsa yeşillendirsin. Belki utanırlar biraz siz de rahatlamış olursunuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Takasçı Baba -- 18 Temmuz 2014; 16:13:05 >




  • zucchero kullanıcısına yanıt
    Mayısta kanun değişti, süre 14 güne çıktı .
  • Sizin yaptınız ayıp ve yanlış birşey. O ürün size, kutusunun bantı bile açık gelse almam almam derdiniz. Şimdi iyi hoş kurdunuz izlediniz memnun değilsiniz. Çok zor değil, bi markete gidip ürünü kıyas yapardınız. Aynı şey benim başıma gelse. Hakkımı helal etmezdim
  • yasin sen neden bahsediyosun ya internetten alışverişin doğasında var bu iade hakkı. tüketici tarafında olmadığın o kadar belliki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zebza

    Mayısta kanun değişti, süre 14 güne çıktı .

    valla gayet iyi olmuş 14 gün, bilmiyordum teşekkürler.

    hala olayı başka yönlere çekenlere pes diyorum, siz böyle yapın aynen devam alın kullanın ayıplı malları.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam son durum nedir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • şimdilik bir cevap yok minareyi çalan kılıfını hazırlarmış. Vatan bilgisayarla olmuştu buna benzer bir sorunum şikayet.var a aksedince olması gerektiği gibi sonuçlanmıştı. Ama bu mediamarkt ın bi korkusu yok galiba. Ne yapalım tüketici mahkemesiyle halledicez artık
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.