Yaklaşık 1 haftadır MediaMarkt adlı siteden ürün almaya çalışıyorum önce diğer ürünlerle bu ürünü alamadığımı zannediyordum zira mailleşmelerimde buna dair en ufak bir şey söylemediler,
quote:
Ben:Sepetim ve devam edemediğim hata ektedir. Bir arada sipariş etmek istiyorum aksi takdirde indirim de kullanamıyorum ayrıca çok mantıksız bir arada sipariş edememem ilk defa bir e-ticarette karşılaştım böyle bir şeyle. Hatanın çözümünü rica ederim teşekkürler.
Müşteri H.: Sepetinizde bulunan bir ürün ya da ürünler yüzünden hata alınmaktadır. Alınan hatalarla ilgili güncelleme başlatılmıştır ve 24-48 saat içinde tamamlanacaktır. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Ben:Ne zaman tamamlanır lütfen ilgilenip cevap verir misinz? 1 haftadır sipariş veremiyorum 72 saat olacak güncelleme vaadiniz de?
M.H: Çalışmalar devam etmetedir. Kesin bir tarih verilememektedir. (Kazı çalışması sanki altı üstü 2-3 satır kod ama yalan ya işte stok yok)
Ben: Artık net bir bilgi vermenizi talep ediyorum 10 gündür siteden alışveriş yapıcam umrunuzda değili ilk defa böyle bir siteden alışveriş yaparken bu kadar ilgisiz olduğunu görüyorum. Bu talebimi en yetkiliye de iletin lütfen inanılmaz bir iletişim sorununuz var.
M.H: Yaşanan hata hem ürünler özelinde, hem de genel olarak ilgili birime iletilmiştir. Merkezimiz sorunun çözümü için çalışmalarına devam etmektedir. Süreçte gösterdiğiniz anlayış için teşekkür ederiz.
Ve bugün tekrar müşteri hizmetlerine yazdığımda süreci sorduğumda, resmen dalga geçercesine o kadar bekletip stok yok diyorlar;
quote:
Ben:Merkez ile görüşüp olası sürecin ne zaman sonlanacağı hakkında bilgi alıp iletmenizi talep ediyorum. Alışverişimi çok uzun süre beklettim eğer çözüm gecikecekse başka alternatife yöneleyim mağdur etmeyin.
M.H: 1206622 numaralı ürün stoklarımızda tükenmiş olarak görünmektedir. Stoklar anlıktır ve değişiklik gösterebilmektedir. Bilginize sunarız.
Yani 1 hafta bekletip söyledikleri şey stok olmadığı o halde bu görseller ne?
*Stokta var gözüküyor *Sepete ekleniyor *Eklendikten sonra alakasız bir hata ile ürün alınamıyor oysa tek almaya çalışınca da aynı birarada adrese teslim edilemiyor hatası çıkıyor. *M.H 1 hafta güncelleme vs diye sorunun stoktan kaynaklı olduğunu gizleyip en sonunda söylüyor.
Düpedüz sahtecilik değil mi? Bunları nereye şikayet edebiliriz?
Eminim bu tarz şeylerden siz de çok sıkıldınız, bu süreçte ürün fiyatlarının 2-3 katı olmasını geçtim, yalandan indirim yüzdelerini de geçtim, ama bu stok olayı ve oyalama taktiklerini ilk defa görüyorum gerçekten bıktım bu anlayıştan.