Şimdi Ara

Mediamarkt ve Teşhir tv mağduriyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
1
Favori
867
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Televizyon almak için mediamarkt’a gitmiştim hayatımda sony dışında bir marka kullanmadığım için sony dışında bir televizyona bakmıyordum ama ülke genelinde sony tv’lerde pek seçenek yoktu ve hemen yanında duran lg 75qned960pa’ya bakmaya başladım( keşke hiç bakmasaydım) 3-4 kere mediamarkt’a gidip geldim karar veremedim en son Lg’de karar kıldığımda kapalı kutu kalmadı sadece 4 gündür teşhirde duran var dediler. Ben hayatımda ne teşhir ürün, ne 2. el ürün kullandım. Bu konuda takıntılıyımdır aldığım ürünün jelatininde hafif kusur olsa gene almam ama acaba gereksiz takıntı mı yapıyorum altı üstü 4 gündür teşhirde ne olabilirki dedim mağazada youtube üzerinden testlerini de yaptım sorun gözükmüyordu çalışanlarda bir sıkıntı olmaz, çok memnun kalırsın, çok veriyoruz böyle gibi sözlerle ikna ettiler ve sonuç olarak aldım üstüne birde kasko yaptırdım. Salon tadilatta olduğu için 1 ay felan tv evde durdu kullanmadım tadilat bitti izlemeye başladım. Sadece 4-5 gün sonra gölgeler oluştu televizyonda. Servis çağırdım baktı daha sonra geri dönüş yaptı televizyonu değiştirecektik ama teşhir olduğu için değiştiremiyoruz dediler. Tabi ben şok oldum bilmediğim bir şeydi. Mediamarkt’a gittim tv bölümünde 2 çalışan vardı bana niye satarken teşhir üründe sıkıntı olursa değişim yapmazlar diye söylemediniz dedim onlar da teşhir televizyonun değişim yapılmadığını ilk kez duyduklarını benim haklı olduğumu tüketici mahkemesine başvurursam kazanacağımı söylediler ben de ordan ayrıldım. Başka bir gün gene uğradım mediamarkt’a bu sefer bana televizyonu satarken orda olan 3 kişiden biri vardı. Bana neden demediniz teşhir üründe değişim olmaz diye eğer deseydiniz ben almazdım dedim. Bana dediki her şeyi söylemek zorunda değilim sen soracaksın dedi, ben de bilmediğim bir konu hakkında nasıl soru sorabilirim bu televizyonun sıradan bir özelliği değil özel bir durum ilk söylemen gerek şey bu dedim. Bu konuda Lg’nin tavrı her Türk bireyi teşhir üründe değişim olmadığını bilmesi gerekirmiş bende bu bir vatandaşlık görevi mi okullarda mı öğretiliyor ben hayatımda teşhir ürün almamışım nerden bilebilirim dedim tabi bir şey çıkmadı burdan. Tüketici mahkemesine başvurdum bakalım ne olacak burası Türkiye haklı olmak yetmiyor Koskoca mediamarkt evet ya söylememiz gerekirdi sizi mağdur ettik gereğini yapalım diyemiyor. Firmaların büyüklükleri böyle zamanlarda belli olur.Burdan çıkarılacak diğer bir derste insan bildiğinden şaşmayacak. Ben bu zamana kadar 6-7 tane sony tv kullandım 1 kere bile sorun yaşamadım aldım koydum onlarca yıl kullandım benim için televizyon peçete gibi su gibi birşeydi ben bilmem hiç televizyonda sorun çıktığını hepsi de hala sorunsuz çalışır. Bizim dinimizde şöyle hadis var: Kusurlu bir malı, ayıbını söylemeden satmak bir müslümana helal olmaz. Ben hakkımı Mediamarkt’a ve o çalışanlara helal etmiyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >







  • Inşallah iyi bir sonuç alırsınız hocam.
    "her şeyi söylemek zorunda değilim sen soracaksın" diye bir şey mi olur. Ütnün kusurları veya avantajları neyse söylenir ki onlar da sana avantajlarını söylemişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fettah7ve7 kullanıcısına yanıt
    Amin sağolun. Orası zaten tam saçmalık hadi bütün özelliklerini sayamazsın onu anlarım, bu kontrastu şu, hdmı 2.1 felan gibi bir özellik değilki sattığın ürünün defosu gibi çok önemli bir şey. O arkadaşa takla atmış 2. el araba satarlarda o da niye demedin dediğinde sen soracaktın der inşallah

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • crank444 kullanıcısına yanıt

    Amin hocam 😅


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu açan arkadaşa ufak bir bilgilendirme: Sony Türkiye TV departmanı kapatıldı artık mağazalarda istesende göremeyeceksin maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Philipp_Plein kullanıcısına yanıt
    Biliyorum onu zaten onu bildiğim için Lg aldım yoksa beklicektim 2023 modelleri

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Media Markt a keske hiç bulasmasaydiniz musteriiyi tamamen mağdur eden bir firma bana yarattıkları rezilliği her yerde paylaşacağım.Uzatilmis garanti adı altında insanları mağdur ediyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VolkanCOO kullanıcısına yanıt
    Siz de benim gibi gerçek mediamarkt’ı tanımışsınız. Ben hayatımda böyle bir işletme görmedim. Uluslararası bir firma değilde mahalle arasındaki ahmet abinin dükkanı gibi. Müşteri memnunmuş değilmiş haklıymış haksızmış zerre umurlarında değil. Eski bir mediamarkt çalışanı ile sohbet ettim. Sıfır televizyon almış kişilerin evine teşhir ürünü yolluyorlarmış, çizik felan varsa kalemle kapatıyorlarmış bunlar bildiğin dolandırıcılık cimer’e şikayet ettim zaten. Ben bundan sonra hayatta adımımı atmam mediamarkt’a. Halkımızda boykot, protesto vs. gibi şeyler olmadığı için onlarında umrunda değil ali almazsa mehmet alır diyorlar. İnternetten almayım karşımda muhattabım olsun mediamarkt’tan alıyım felan diye düşünenler varsa adamlar kılını kıpırdatmıyor. Geçen bi tanıdığın telefonunu bozdular, şikayet edicem sizi diyor edersen et diyorlar. Mediamarkt’tan alışveriş yapmanın en ufak faydası yok hatta zararı çok o yüzden alın internetten en azından yorulmamış olursunuz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Türkiye'de teknolojik bir ürün satın alırken almadan önce sorun çıkmasın diye bir dua etmek filan da gerekiyor sanırım. Yoksa uğraş dur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kartal Göz kullanıcısına yanıt
    Bu büyük sandığımız firmalar üstüne düşeni yapsa sorun çıkması korkulacak bir şey değil aslında ama bunlar öyle ahlaksızlarki ürünmü alıyosun başına belamı belli değil. Ben govee marka tv arkası led aldım, bozuldu adamların bir suçuda yok ama uygulama üzerinden 2 mesaj attım paramın tümünü iade ettiler yok inceleyelim bakalım ürünü bize gönderin demediler büyük firma böye olur

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Mediamarkt bu son dönemde özellikle tüketicileri çok mağdur etmeye başladı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşhir ürününde değişim yapılıyorsa herkes teşhir ürünü kovalasın o zaman,hem normal fiyatından daha ucuza alıp hem sorun çıkınca değişim beklemek garip değil mi?


    bunu direk başlık sahibi arkadaşa yazmadım


    onlar da teşhir televizyonun değişim yapılmadığını ilk kez duyduklarını benim haklı olduğumu tüketici mahkemesine başvurursam kazanacağımı söylediler


    bu kısma istinaden yazdım,tüketici mahkemesine başvurursanız bile bence kaybetme ihtimaliniz yüksek

  • Nicomedia66 N kullanıcısına yanıt
    Teşhir üründe değişim olmaz kuralının dayanağı ne? Teşhir ürünler mağazada günde 12 saat açık kalıyor bazı evlerde günde 12 saatten fazla açık kaldığı oluyor o zaman mağazada açık kalmasıyla evde açık kalmasının farkı ne yada markalar ürününe güveniyorsa bilmem kaç bin saat kullanım ömrü sunuyorsa bunu nasıl yada nerde kullandığım televizyonu neden etkiliyor. Zaten burdaki benim meselem bana bilgi verilmemesi ha her Türk asker doğar dedikleri gibi her Türk teşhir üründe değişim olmaz kuralını bilir öyle yaşar diyorsanız bir şey diyemem

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.