Şimdi Ara

Medion almadan 2 kere düşünün...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
808
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçtiğimiz yıl Medion Akoya modelinde bir dizüstü bilgisayar aldım. Bilgisayarı kullanmaya başladıktan bir süre sonra bilgisarın monitör ile kasa arasındaki bağlantı yerinde kabloları gizlemek için koyulmuş toka benzeri kalitesiz parçanın bir tanesi düştü. Yaklaşık 3. aya girdiğimde Mouse sol tuşu takılı kaldı. Araştırmalarım sonucunda donanımsal arıza olduğundan emin olunca servisi aradım. Serviste karşıma çıkan müşteri temsilcisi müşteri memnuniyeti odaklı bir kuruluş olduklarından ellerine ulaştırdığımda çok kısa bir süre içerisinde tamir edip gönderebileceklerini söyledi. Kendiliğinden düşen toka biçimindeki parçanın da serviste ücretsiz takılabileceğini söyledi.

    Güven veren bir firma olmasına karşın vaktim olmadığından uzunca bir süre (10 ay civarı) bu arızayla kullanmaya devam ettim. Geçenlerde bir hafta başka bir ödünç bilgisayar bulduğumdan servisle iletişim kurup gönderdim ve hayatımın en anlamsız servis deneyimini yaşamaya başladım.
    Arama:A Geçen Gün: GG
    A1GG2: Cevap : Değerlendirme sürecinde
    A2GG5: Ürün elimize ulaşmış bakılıyor haftaya sorun
    A3GG10: Ürün tamir olmuş test ediliyor.
    A4GG12: Ürün tamire başladı (Nasıl olur testte demiştiniz) Yanlış bilgi verilmiş.
    A5GG14: Biz sizi 15. gün arayacağız
    Karşı Arama GG18: Arızayı bulduk fakat arka kapak değişecek ücrete tabii (aferin ben size demiştim arızayı yeni mi buldunuz ayrıca kapak değil toka değişecek nasıl teknik servissiniz bilgisyarın arka kapağı bile yok bide benden para istiyorsunuz para vermeyeceğim!! Yapın mouse gönderin) O zaman yarın göndeririz
    A7GG21: Sizden haber bekliyormuşuz(Nasıl olur?para vermeyeceğim arızayı yapın demiştim. Sizle konuşmuştum.) Kusura bakmayın karışmış yarın elineze geçer.
    A8GG27: Kusura bakmayın unutmuşlar bu gün çıkacak
    A9GG37: (artık yasal süreç doldu yeni bilgisayar verin) Olur mu efendim biz (fillo) kargomuza verdik. Onların suçudur.

    Şuanda GG 37 ve bekliyorum. Bilgisayarım Allah bilir kimin elinde?

    Şimdi sorarım bilgisayar yok diye iş gücü kaybı. Bu insanlarla uğraşarak iş gücü kaybı. Sinirlenince yapılamayan işlerden dolayı iş gücü kaybı. Arama masrafları.... 50 TL fazla verip Asus almamak kimin ahmaklığı?

    Ben yaptım siz yapmayın!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MuhendisKD -- 11 Mart 2010; 10:16:12 >







  • Geçmiş olsun ohalde, şimdi bir haber varmı aletten?

    Bu arada LCD ekranı, kasaya bağlayan o küçük kapaklar benim ASUS'da da çıktı, kırıldı(:
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.