Şimdi Ara

Megane 1 Lpg Hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
8.636
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Biz de 2000 model 1.6 16 Valf RXT gümüş gri megane 1 var.. Araçta en ufak bir değişim veya boya yok. Km ise yeni 56.000'ni devirdi. Aracı 2005 yılında almiştik, esnaf arabasiydi, şu an ise bizde garaj da yatiryor. Bir de şahinimiz olduğundan pek binmiyoruz. Zaten küçük ilde yaşayınca her zaman kullanmıyoruz.

    Aracin tum bakimlari bugune kadar Renault yetkili servisinde yaptirildi. 60.000 bakimi dahil olmak uzere her seyi tamam, lastikler dahi yeni :)

    Şimdi aslinda araca cok fazla binmiyoruz. Aracin yakit değerleri ise şöyle;

    Yaz aylarinda şehir içi 7.1 Litre - 7.4 Litre

    Yaz aylarinda şehir dışı 6.3 Litre - 6.9 Litre

    Kiş aylarinda şehir içi 8.0 Litre - 8.4 Litre arasinda değişiyor

    Kullanirken hep devirli kullandiğimizi ve araci asla yormadiğimizi bildireyim :)

    Şimdi bu araca Lpg taktirmaya değer mi? Yillik km'ye baktiğimizda 5.000 km yapmişsiz. Hadi diyelim ki bundan sonra çok bineceğiz, en fazla 10.000 km olur bunun için aracin orjinalini bozmaya değer mi?

    Benim sormak istediğim aslinda bir kaç soru var.. Bu kasa Megane 1'e sahip olan tanidiklarimiz lpg'den sonra asla verim alamadilar. En başta her şey güzel gibi gorunse de kısa zaman sonra araçları hep sorun çıkardı. En büyük sıkıntıları ise; arac lpg'de iken gazi kesmesi ve tekrardan da benzine donmemesi. Bunun yuzunden araclarina cok masraf yaptilar. (Sanirim Megane 1'in beyin sistemine lpg uyumsuzmus)

    Sizin değerli görüşlerinizi almak istedim.. Sizce ne yapmaliyiz..

    Şimdiden teşekkür ederim :)

    Saygilarimla,

    deepinsky







  • iyi bir usta bulmadığınız sürece lpg taktırmayın.
  • Biz de megane 1 için lpg düşünüyoruz konya'da atiker taktıracak gibiyiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    Biz de megane 1 için lpg düşünüyoruz konya'da atiker taktıracak gibiyiz
    ATIKER DOGRU TERCIH RENAULT MEGANE I ATIKER SAFE FAST LPG MONTAJI


    www.cetinsayotogaz.com DOGRU ISIN DOGRU ADRESI

    http://motosikletlpg.com web sayfamiz hizmete girmistir

     Megane 1 Lpg Hakkında


     Megane 1 Lpg Hakkında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi çetinsayotogaz -- 25 Haziran 2012; 22:50:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: engink

    iyi bir usta bulmadığınız sürece lpg taktırmayın.

    Hocam en başta teşekkür ederim.. Aslinda bu konuda tecrübeliler hep sizin söylediğinizi söylüyor. Maalesef yaptiğim araştırmaya göre, firmalar (burada temsilcileri var yanliş anlaşilmasin ama) ince işçilikten ziyade o gün içinde kaç tane sıralı sistem yetiştirebilirim düşüncesindeler.

    Yani sizin istediğiniz ilgi alaka yok, herkes kendi cebini düşünüyor ve belki de sizin yıllarınızın emeği olan birikiminizin bir ürünü olan araca sizin gozunuzle bakmiyorlar.. Kısa bir süre sonra kar ettim diye düşünürken, sorunlarla boğuşmaya başlayınca da ya sorunu ek masrafla çözmeye çalışıyorlar ya da sizi araci satmaya adeta mecbur birakiyolar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çetinsayotogaz

    ATIKER DOGRU TERCIH RENAULT MEGANE I ATIKER SAFE FAST LPG MONTAJI


    www.cetinsayotogaz.com DOGRU ISIN DOGRU ADRESI

    http://motosikletlpg.com web sayfamiz hizmete girmistir

     Megane 1 Lpg Hakkında


     Megane 1 Lpg Hakkında


    Merhabalar,

    Öncelikle mesajiniz için teşekkür ederim ancak, benim foruma danışmak istediğim bu tür fotograflardan ziyade kullanici ve firmalarin yani sizlerin konu ile alakali daha spesifik yorumlari.. Yukarida belirttiğim kronik sorunlarla karşılaştız mı ve üstesinden nasil geldiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    Biz de megane 1 için lpg düşünüyoruz konya'da atiker taktıracak gibiyiz

    Sayın hocam, 950 lira sırali Atiker 1600 lira BRC.. İkisi arasinda seçim yaparken hesapli olduğundan atiker gibi geliyor ama kullandiklari enjektörlerin vs BRC'ye göre ciddi anlamda sorunlu olduğu söyleniyor...

    Bu konudaki son karariniz mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deepinsky

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    Biz de megane 1 için lpg düşünüyoruz konya'da atiker taktıracak gibiyiz

    Sayın hocam, 950 lira sırali Atiker 1600 lira BRC.. İkisi arasinda seçim yaparken hesapli olduğundan atiker gibi geliyor ama kullandiklari enjektörlerin vs BRC'ye göre ciddi anlamda sorunlu olduğu söyleniyor...

    Bu konudaki son karariniz mi?

    Araştırdığım kadarıyla brc'nin en büyük artısı motorun orjinalligini bozmamaları ve arıza lambası yakmaması.

    Daha kaliteli olduğuna inanıyorum ancak atiker'i de sorunsuz kullanan çok sayıda kişi var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif


    quote:

    Orijinalden alıntı: deepinsky

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    Biz de megane 1 için lpg düşünüyoruz konya'da atiker taktıracak gibiyiz

    Sayın hocam, 950 lira sırali Atiker 1600 lira BRC.. İkisi arasinda seçim yaparken hesapli olduğundan atiker gibi geliyor ama kullandiklari enjektörlerin vs BRC'ye göre ciddi anlamda sorunlu olduğu söyleniyor...

    Bu konudaki son karariniz mi?

    Araştırdığım kadarıyla brc'nin en büyük artısı motorun orjinalligini bozmamaları ve arıza lambası yakmaması.

    Daha kaliteli olduğuna inanıyorum ancak atiker'i de sorunsuz kullanan çok sayıda kişi var.

    Teşekkürler hocam, peki ilk mesajımda yazdiğim kriterleri göz önüne alarak siz yerimde olsanız, LPG'yi düşünür müydünüz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deepinsky

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif


    quote:

    Orijinalden alıntı: deepinsky

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    Biz de megane 1 için lpg düşünüyoruz konya'da atiker taktıracak gibiyiz

    Sayın hocam, 950 lira sırali Atiker 1600 lira BRC.. İkisi arasinda seçim yaparken hesapli olduğundan atiker gibi geliyor ama kullandiklari enjektörlerin vs BRC'ye göre ciddi anlamda sorunlu olduğu söyleniyor...

    Bu konudaki son karariniz mi?

    Araştırdığım kadarıyla brc'nin en büyük artısı motorun orjinalligini bozmamaları ve arıza lambası yakmaması.

    Daha kaliteli olduğuna inanıyorum ancak atiker'i de sorunsuz kullanan çok sayıda kişi var.

    Teşekkürler hocam, peki ilk mesajımda yazdiğim kriterleri göz önüne alarak siz yerimde olsanız, LPG'yi düşünür müydünüz?



    Hocam bizim de yıllık yapılan km 12000 falan ama lpg ucuz bir yatırım, aracı satarken de lpg'li diye üstüne 500 Tl koysan her türlü kardasın... Dizel gibi değil, dizelin bakım masrafları bakım periyodu...vs derken yılda en az 20.000 km yapmak gerekiyor

    Kuzende 2003 model Honda Civic var, 1 ay kadar önce hesap yaptık 16,7 kuruş yakıyor Ankara'da, şimdi lpg daha da ucuzladı... Ankara'dan Konya'ya otobüs fiyatına geliyor tek başına. Bence lpg iyi bir tercih olur.

    Bizim araç 2003 mart çıkışlı, 2004 eylül'de aldık biz, 30.000'deydi, şimdi yeni 120.000'i geçti. 90.000 km'yi yaklaşık 7,5 ayda yapmışız. Bu sürede lpg olsaydı, km'de 10 kuruş kâr ettirse ortalama 9000 TL yapardı. 3000'ini lpg sistemi işletmesiydi, muayenelerdi, lpg bakımıydı desen 6000 TL kar yapar...

    Ben bu hesabı babama defalarca yaptım da... Arabanın da değişme zamanı geldi ondan şu aralar seslenmiyorum kendisi diyor ara ara tüp taktıralım mı diye ben de he deyip geçiyorum artık, ne zaman uzun yol yapacak olsak tüp muhabbeti oluyor, taktırmıyor da, sıkıldım artık.

    Yarın ve hafta sonu Konya-Mersin-Konya yapacağız 700 km daha yol...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 28 Haziran 2012; 17:17:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deepinsky

    quote:

    Orijinalden alıntı: engink

    iyi bir usta bulmadığınız sürece lpg taktırmayın.

    Hocam en başta teşekkür ederim.. Aslinda bu konuda tecrübeliler hep sizin söylediğinizi söylüyor. Maalesef yaptiğim araştırmaya göre, firmalar (burada temsilcileri var yanliş anlaşilmasin ama) ince işçilikten ziyade o gün içinde kaç tane sıralı sistem yetiştirebilirim düşüncesindeler.

    Yani sizin istediğiniz ilgi alaka yok, herkes kendi cebini düşünüyor ve belki de sizin yıllarınızın emeği olan birikiminizin bir ürünü olan araca sizin gozunuzle bakmiyorlar.. Kısa bir süre sonra kar ettim diye düşünürken, sorunlarla boğuşmaya başlayınca da ya sorunu ek masrafla çözmeye çalışıyorlar ya da sizi araci satmaya adeta mecbur birakiyolar.



    Benim de izlenimim bu yonde....Atiker disinda markalara da bakin. Sikayetvar.com da BRC icin de sikayetler var. Gunde 1 tane yapan dukkanlara da bakin. Bir de sistemin parcalari, regulator, enjektorlerinin ihtiyacinizi karsilayip karsilamayacagini sorgulayin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orijinalden alıntı: deepinsky

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif


    quote:

    Orijinalden alıntı: deepinsky

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    Biz de megane 1 için lpg düşünüyoruz konya'da atiker taktıracak gibiyiz

    Sayın hocam, 950 lira sırali Atiker 1600 lira BRC.. İkisi arasinda seçim yaparken hesapli olduğundan atiker gibi geliyor ama kullandiklari enjektörlerin vs BRC'ye göre ciddi anlamda sorunlu olduğu söyleniyor...

    Bu konudaki son karariniz mi?

    Araştırdığım kadarıyla brc'nin en büyük artısı motorun orjinalligini bozmamaları ve arıza lambası yakmaması.

    Daha kaliteli olduğuna inanıyorum ancak atiker'i de sorunsuz kullanan çok sayıda kişi var.

    Teşekkürler hocam, peki ilk mesajımda yazdiğim kriterleri göz önüne alarak siz yerimde olsanız, LPG'yi düşünür müydünüz?



    Hocam bizim de yıllık yapılan km 12000 falan ama lpg ucuz bir yatırım, aracı satarken de lpg'li diye üstüne 500 Tl koysan her türlü kardasın... Dizel gibi değil, dizelin bakım masrafları bakım periyodu...vs derken yılda en az 20.000 km yapmak gerekiyor

    Kuzende 2003 model Honda Civic var, 1 ay kadar önce hesap yaptık 16,7 kuruş yakıyor Ankara'da, şimdi lpg daha da ucuzladı... Ankara'dan Konya'ya otobüs fiyatına geliyor tek başına. Bence lpg iyi bir tercih olur.

    Bizim araç 2003 mart çıkışlı, 2004 eylül'de aldık biz, 30.000'deydi, şimdi yeni 120.000'i geçti. 90.000 km'yi yaklaşık 7,5 ayda yapmışız. Bu sürede lpg olsaydı, km'de 10 kuruş kâr ettirse ortalama 9000 TL yapardı. 3000'ini lpg sistemi işletmesiydi, muayenelerdi, lpg bakımıydı desen 6000 TL kar yapar...

    Ben bu hesabı babama defalarca yaptım da... Arabanın da değişme zamanı geldi ondan şu aralar seslenmiyorum kendisi diyor ara ara tüp taktıralım mı diye ben de he deyip geçiyorum artık, ne zaman uzun yol yapacak olsak tüp muhabbeti oluyor, taktırmıyor da, sıkıldım artık.

    Yarın ve hafta sonu Konya-Mersin-Konya yapacağız 700 km daha yol...

    Km'ye göre yaptiğiniz hesaba gore gercekten benzin ile LPG arasinda fark muazzam.. O halde, işinin ehli bir usta bulmam gerekecek.

    Bu arada keyifli yolculuklar dilerim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: c4zf6


    quote:

    Orijinalden alıntı: deepinsky

    quote:

    Orijinalden alıntı: engink

    iyi bir usta bulmadığınız sürece lpg taktırmayın.

    Hocam en başta teşekkür ederim.. Aslinda bu konuda tecrübeliler hep sizin söylediğinizi söylüyor. Maalesef yaptiğim araştırmaya göre, firmalar (burada temsilcileri var yanliş anlaşilmasin ama) ince işçilikten ziyade o gün içinde kaç tane sıralı sistem yetiştirebilirim düşüncesindeler.

    Yani sizin istediğiniz ilgi alaka yok, herkes kendi cebini düşünüyor ve belki de sizin yıllarınızın emeği olan birikiminizin bir ürünü olan araca sizin gozunuzle bakmiyorlar.. Kısa bir süre sonra kar ettim diye düşünürken, sorunlarla boğuşmaya başlayınca da ya sorunu ek masrafla çözmeye çalışıyorlar ya da sizi araci satmaya adeta mecbur birakiyolar.



    Benim de izlenimim bu yonde....Atiker disinda markalara da bakin. Sikayetvar.com da BRC icin de sikayetler var. Gunde 1 tane yapan dukkanlara da bakin. Bir de sistemin parcalari, regulator, enjektorlerinin ihtiyacinizi karsilayip karsilamayacagini sorgulayin...

    Kesinlikle haklisiniz hocam. Yillar once LPG ilk Turkiye'ye geldiğinde ne olduğu belli olmayan markalarin yaninda Italyan Tartarini taktirdik Sahine. O zamanlarda da Lovato ve Tartarini daha pahaliydi.. Hakikaten aradaki farki uzun zamanda hissetirmisti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deepinsky

    quote:

    Orijinalden alıntı: c4zf6


    quote:

    Orijinalden alıntı: deepinsky

    quote:

    Orijinalden alıntı: engink

    iyi bir usta bulmadığınız sürece lpg taktırmayın.

    Hocam en başta teşekkür ederim.. Aslinda bu konuda tecrübeliler hep sizin söylediğinizi söylüyor. Maalesef yaptiğim araştırmaya göre, firmalar (burada temsilcileri var yanliş anlaşilmasin ama) ince işçilikten ziyade o gün içinde kaç tane sıralı sistem yetiştirebilirim düşüncesindeler.

    Yani sizin istediğiniz ilgi alaka yok, herkes kendi cebini düşünüyor ve belki de sizin yıllarınızın emeği olan birikiminizin bir ürünü olan araca sizin gozunuzle bakmiyorlar.. Kısa bir süre sonra kar ettim diye düşünürken, sorunlarla boğuşmaya başlayınca da ya sorunu ek masrafla çözmeye çalışıyorlar ya da sizi araci satmaya adeta mecbur birakiyolar.



    Benim de izlenimim bu yonde....Atiker disinda markalara da bakin. Sikayetvar.com da BRC icin de sikayetler var. Gunde 1 tane yapan dukkanlara da bakin. Bir de sistemin parcalari, regulator, enjektorlerinin ihtiyacinizi karsilayip karsilamayacagini sorgulayin...

    Kesinlikle haklisiniz hocam. Yillar once LPG ilk Turkiye'ye geldiğinde ne olduğu belli olmayan markalarin yaninda Italyan Tartarini taktirdik Sahine. O zamanlarda da Lovato ve Tartarini daha pahaliydi.. Hakikaten aradaki farki uzun zamanda hissetirmisti.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bu arada Renault Clio Symbol için fabrika çıkışlı LPG versiyonunu piyasa sürdü.. Stepne yerine lpg tankini koymuslar.. Yani bu demek oluyor ki Renault servisleri artik fabrika çıkışlı Clio Symbol'lere servis garantisi verecek. Peki bu durumda biz de Symbol'deki tesisati Megane'a serviste ya da fabrika da taktirabilir miyiz? Daha sağlıklı olmaz mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deepinsky

    Arkadaşlar bu arada Renault Clio Symbol için fabrika çıkışlı LPG versiyonunu piyasa sürdü.. Stepne yerine lpg tankini koymuslar.. Yani bu demek oluyor ki Renault servisleri artik fabrika çıkışlı Clio Symbol'lere servis garantisi verecek. Peki bu durumda biz de Symbol'deki tesisati Megane'a serviste ya da fabrika da taktirabilir miyiz? Daha sağlıklı olmaz mi?

    Renault 1.6 16V motorda OBD destekli LPG sistemini 10 sene önce kullandı ama üreticisi SAGEM di....Symbolda 1.2 motor var...

    Renault LPG (Laguna)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deepinsky

    Kesinlikle haklisiniz hocam. Yillar once LPG ilk Turkiye'ye geldiğinde ne olduğu belli olmayan markalarin yaninda Italyan Tartarini taktirdik Sahine. O zamanlarda da Lovato ve Tartarini daha pahaliydi.. Hakikaten aradaki farki uzun zamanda hissetirmisti.



    Lovato için hala en iyisi diyorlar. Tartarini hala kaldı mı? Orjinal olarak Matrix enjektor kullanıyordu. Baykan marka taktırdım, LPG ECUsu Matrix enjektor destekliyor ve ustası Matrix HS tavsiye etti. Cok memnunum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c4zf6

    quote:

    Orijinalden alıntı: deepinsky

    Kesinlikle haklisiniz hocam. Yillar once LPG ilk Turkiye'ye geldiğinde ne olduğu belli olmayan markalarin yaninda Italyan Tartarini taktirdik Sahine. O zamanlarda da Lovato ve Tartarini daha pahaliydi.. Hakikaten aradaki farki uzun zamanda hissetirmisti.



    Lovato için hala en iyisi diyorlar. Tartarini hala kaldı mı? Orjinal olarak Matrix enjektor kullanıyordu. Baykan marka taktırdım, LPG ECUsu Matrix enjektor destekliyor ve ustası Matrix HS tavsiye etti. Cok memnunum.

    tartarini sürekli teknolojiye ayak uydurarak yoluna aralıksız devam etmektedir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez yıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: c4zf6

    quote:

    Orijinalden alıntı: deepinsky

    Kesinlikle haklisiniz hocam. Yillar once LPG ilk Turkiye'ye geldiğinde ne olduğu belli olmayan markalarin yaninda Italyan Tartarini taktirdik Sahine. O zamanlarda da Lovato ve Tartarini daha pahaliydi.. Hakikaten aradaki farki uzun zamanda hissetirmisti.



    Lovato için hala en iyisi diyorlar. Tartarini hala kaldı mı? Orjinal olarak Matrix enjektor kullanıyordu. Baykan marka taktırdım, LPG ECUsu Matrix enjektor destekliyor ve ustası Matrix HS tavsiye etti. Cok memnunum.

    tartarini sürekli teknolojiye ayak uydurarak yoluna aralıksız devam etmektedir

    Son günlerde sanayilerde bu markayi goremiyorum ama benim gözümden de kaçmış olabilir.

    Megane 1 ile hala benzinde devam ediyorum..

    Size şöyle bir veri yazcağım, son birkaç benzin almalarimda verileri sıfırlamadım..

    2180 km yol yapmişim, toplamda 153,5 LT benzin yakmışım. (Şehiriçi şehirdışı karışık)

    Benzin olarak 95 oktan Lukoil'den ya da Petrol ofisinden aliyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez yıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: c4zf6

    quote:

    Orijinalden alıntı: deepinsky

    Kesinlikle haklisiniz hocam. Yillar once LPG ilk Turkiye'ye geldiğinde ne olduğu belli olmayan markalarin yaninda Italyan Tartarini taktirdik Sahine. O zamanlarda da Lovato ve Tartarini daha pahaliydi.. Hakikaten aradaki farki uzun zamanda hissetirmisti.



    Lovato için hala en iyisi diyorlar. Tartarini hala kaldı mı? Orjinal olarak Matrix enjektor kullanıyordu. Baykan marka taktırdım, LPG ECUsu Matrix enjektor destekliyor ve ustası Matrix HS tavsiye etti. Cok memnunum.

    tartarini sürekli teknolojiye ayak uydurarak yoluna aralıksız devam etmektedir

    Merhabalar hocam,

    Internetten yaptiğim araştırmalara göre Atiker'in ise farkli modelleri mevcut.

    Atiker Fast Sıralı Kit
    Atiker Safefast Sıralı Kit
    Atiker Multifast Sıralı Kit
    Atiker Venturi Kit

    Gibi versiyonları dikkatimi çekti. Bunlar arasindaki en belirgin fark nedir ve 2000 RXT Megane 1 için en verimlisi ve sorunsuzu hangisidir..?

    Cevabiniz için şimdiden teşekkür ederim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deepinsky

    quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez yıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: c4zf6

    quote:

    Orijinalden alıntı: deepinsky

    Kesinlikle haklisiniz hocam. Yillar once LPG ilk Turkiye'ye geldiğinde ne olduğu belli olmayan markalarin yaninda Italyan Tartarini taktirdik Sahine. O zamanlarda da Lovato ve Tartarini daha pahaliydi.. Hakikaten aradaki farki uzun zamanda hissetirmisti.



    Lovato için hala en iyisi diyorlar. Tartarini hala kaldı mı? Orjinal olarak Matrix enjektor kullanıyordu. Baykan marka taktırdım, LPG ECUsu Matrix enjektor destekliyor ve ustası Matrix HS tavsiye etti. Cok memnunum.

    tartarini sürekli teknolojiye ayak uydurarak yoluna aralıksız devam etmektedir

    Merhabalar hocam,

    Internetten yaptiğim araştırmalara göre Atiker'in ise farkli modelleri mevcut.

    Atiker Fast Sıralı Kit
    Atiker Safefast Sıralı Kit
    Atiker Multifast Sıralı Kit
    Atiker Venturi Kit

    Gibi versiyonları dikkatimi çekti. Bunlar arasindaki en belirgin fark nedir ve 2000 RXT Megane 1 için en verimlisi ve sorunsuzu hangisidir..?

    Cevabiniz için şimdiden teşekkür ederim :)

    tekrar merhaba ben servisliğini yapmadığım ürün hakkında iyi yada kötü yorumda bulunma taraftarı değilim .illede bu segmentte bir ürün diyorsanız % 75 ithal olan aeb firmasına ait kompenantlar kullanan AKL yi şiddetle tavsiye ederim pişman olmayacaksınız .

    1.150 taksit 1.100 nakit .

    selamlar




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.