Şimdi Ara

Megane 2 1.5 DCİ 235.000 KM'LİK İZLENİM (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
2.644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Demekki bakımları düzenli yapılan ve birazda dikkatli kullanılar dizellerde çok rahat sorunsuz 200 bini geçebiliyormuş
  • Elinize sağlık.

    Katılmadığım iki nokta var.

    Focustan 109 bg olandan yani ciddi fark yersiniz.

    Corolla 2011 sessiz bir araç değil. Demekki megane daha kötüynmüş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baskı balata olayını ben de merak ediyorum. O da mı değişmedi? Tüketim Dikmen tarafları için bence çok iyi
  • Klasik Megane 2 dci sıkıntıları:

    Enjektörler 250TL tamiri, 800TL iç değişimi, 1600TL orjinal set değişimi
    Uzun (sağ) aks 130TL muadil 600TL orjinal
    Döner kontaktör 20TL tamiri 180TL orjinal
    Motor alt takozu 100TL

    Dikkatli olunması gereken parçalar.
    Turbo
    Direksiyon kilidi
    Direksiyon simidi, iç kapı kolları
    Paspas altı göz açacakları
    El fren düğmesi
    Sinyal kolları

    +ları:
    Düşük yakıt,
    Uygun parça fiyatları ve muadil ürün çokluğu,
    Güvenlik donanımı ( Can alıcı ESP hariç ki TRde özel üretim 13 adet ESPli megane 2 bulunmakta )
    Arka yolcular için ferah iç mekan

    -leri:
    Yüksek hızlarda düşük yol tutuş
    ESP yok
    Yan aynaları kör noktalar için fazla yetersiz

    Bu arada HBleri yok olmaya yüz tutmuş Şahinlerin ve parçası pahalı gelen çakal kasa bmwlerin yerini almaya başladı, hepimize hayırlı uğurlu olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RaptorFX -- 21 Nisan 2014; 9:18:56 >




  • -aracın baskı balatası değişti onu belirtmedim çünkü kişiden kişiye çok farklılık gösterir

    -bu kadar kilometre elbette çoğunlukla uzun yolda yapıldı böyle olunca bir sürü araçla yarıştım
    109 luk focusla bir kere değil bir kaç kere , evet geçiyor ben geçmiyor demedim ama ezici bir şekilde değil
    105 lik golf 7 de geçiyor 110 luk fluence de ama fluence 'le yarışırken 30'dan 150 ye kadar 2 araba boyu fark attı bana
    bu kadar da olsun şoför faktörü de önemli tabi aracı uzun süre sürdükten sonra karakterini anlıyorsunuz

    -Yalıtım biraz yanlış anlaşıldı galiba 2006 model civic , focus , mondeo , astra , corolla ,2008 model jetta ,
    bu araçları bizzat sürdüm ve bariz önde elbette bir passat tan daha kötü olabilir ama o zamana göre değerlendirmek
    gerekir

    -aracın süspansiyonu yumuşak fakat şöyle bir durum var aracın kaydığını anladığınız anda
    toparlama şansınız kesinlikle yok düzgün bir şekilde yoldan kopmuyor resmen atıyor.




  • ahmetnavruz kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam.

    Bu aracın reklamini hatirliyorumda Ay' da test ediyorlardı yol tutuşunu. Vurucu da bir sloganı vardı : yeni megane 'nin yol tutuşunu siz nerede test edeceksiniz ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetnavruz

    -aracın süspansiyonu yumuşak fakat şöyle bir durum var aracın kaydığını anladığınız anda
    toparlama şansınız kesinlikle yok düzgün bir şekilde yoldan kopmuyor resmen atıyor.


    İşte bende onu demek istedim: "Aracın kaydığını anladığınız anda" değil, aracın kayacağını anladığınız anda müdahele etmeniz gerekiyor. Araç zaten yatarak bunu size farkettiriyor olması lazım.

    Tabi bunlar ileri şöförlük gerektiren konular olabilir.

    Focusta olay şöyle, hiç yatmadan bir anda bırakıveriyor arkayı :)
  • t821926 T kullanıcısına yanıt
    Bir sıkıntı olur mu bilmiyorum ama görüntü açısından kötü olur satarken bazı müşterilere anlatamazsınız neden öyle olduğunu önden komple
    kazalı derler. Bence bir ustaya gösterin belki düzelir
  • umutsirvan kullanıcısına yanıt
    Piyasada en iyi reklam yapan markalar mercedes bmw ve renault fakat renault'ta şöyle bir durum var ;
    yaptığı reklam arabadan daha kaliteli slogan'a verdikleri emeği ARGE 'ye verseler
    çok daha iyi olur.
  • Konuda bahsi geçen ikinci el araçlara göre yorum yaptım ben.
    Onun dışında sıfır araçlar için sonuna kadar haklısınız , sadece benzinli değil , dizel motorlar bile eski nesilleriyle satışa çıkarılıyor..
  • fottili kullanıcısına yanıt
    Dizeli mantıklı aslında dizel otomatik olanı da mantıklı belki manuel karşısında benzin otomatik de mantıklı neden derseniz sırasıyla.

    Dizelin yakıt tüketimi en azlardan biri piyasa da zaten fransızların en iyi olduğu konulardan biri motor.

    Diğer bir yanı dizel-benzinli farkı diğer markalardan az bu nedenle ucuz olduğu için dizeli alınabilir.

    Benzin otomatikte biraz mantıklı çünkü manuel-otomatik fiyat farkı çok değil mesela VW'ye bakın bir de Renault arasındaki farka.

    Ama bence Renault Clio dışında hiçbir modelinin benzinli-manueli alınmaz almakta mantıklı değildir.

    Mantıksız olma nedeni donanım açısından ve f/p oranına bakınca bir de fiyatı göz önüne alınca piyasadaki en pahalı benzin manueller Renault'da diyebilirim tabi bunu göz önüne alırken japonları saf dışı bıraktım




  • Bende 44 bin km'ye geldim 1.5 dci 110 ile övünüyordum arkadaşlara, gram sıkıntı çıkarmadı, oynayan takırdayan bir şey yok diye, meğer önümde uzun yollar varmış.

    Kazasız belasız sürüşler dilerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DeepNote kullanıcısına yanıt
    ''Araba 200.000 ' e yaklaştı daha enjektör tık demedi'' dedim 1 ay sonra enjektör değişti
    ''hiç yolda kalmadım '' dedim direksiyon kilidi bozuldu araba çekiciyle gitti . Fazla övmeyin benden öneri
  • Maşallah...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2006 1.4 dohc 4 cam oto. Abs 4 airbag degisen yok Elektrikli aynalar 3 parca lokal boya var Sunroof mevcut 74 binde kac paraya alinabilir 19750 fiyat verilmis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • humerus06 kullanıcısına yanıt
    Hocam açın bir bakın Megane Touch Benzinli Manueli birde Golf 1.2tsi midline plus arasındaki donanım ve fiyat farkına bakın.

    Golf 1.000tl daha pahalıdır.Ama Megane'da Stepne (350 tl) yoktur opsiyondur.Bunun yanı sıra Megane'da ASR ve ESP yoktur.Golf'ta meganedan fazla olarakta 2 hava yastığı fazlası vardır.

    Megane'da ise Golften fazla olarak sis farı,Fonksiyonel Direksiyon,hız sabitleyici yoktur.

    Sice hangisi daha dolu megane'a stepneyi ekleyince fiyat farkı 650Tl oluyor ona göre hesaplayın.650Tlye ESP ,ASR ve 2 hava yastığı alınır mı? Sis farı ve park sensörü kaç para? onu bir karşılaştırın derim.

    İkisinin fabrika verileri şehiriçi farkı 3 litredir tam olarak megane fazla yakar.

    Bg farkı Megane 5hp öndedir ama 0-100 farkında Golf 1.5 saniye öndedir.

    Sizce hangisi daha pahalı? Hangisi daha kaliteli? Hangisinin f/psi daha iyi

    Fark ediceğiniz Megane'nın Golften daha boş olmasına rağmen daha pahalı olması.

    Sonra Renault'un Megane'ı Fransa'da hangi motorla bizde hangi motorla sattığına bakın.

    Sonra Renault Captur Fransa Türkiye fiyatına bakın birde Megane Fransa-Türkiye fiyat farkına bakın.

    Ben size cevapları vereyim.

    Fransa'da megane captur'dan daha pahalı bir araçtır ama Türkiye'de Megane daha pahalı capturdan değil mi?

    Bunun nedeni de Megane yerli üretim olması Captur ise yurtdışı üretimi olması yanı sıra olmasını göze alıp fiyat farkına bakın.

    Captur bize daha pahalıya satılıyor.Hem burada Renault bizi manuel benzinlisi ile kazıklıyor.

    Bence sıfır Clio dışında Remault benzinli araç almak kerizliktir hala söylerim.

    Bu arada Golf için pahalı diyenlere tek sözüm var golf ucuz pahalı olan dizeli ve otomatik şanzımanıdır .Onun dışındaki her VW aracı da pahalıdır bence belki passat bunun dışında kalır




  • ahmetnavruz kullanıcısına yanıt
    200 bin km'de enjektör değişmiş e artık olsun o kadar, direksiyon kilidi bozuldu diyorsunuz malum marka aracı olan bir arkadaşımın yaşadıklarını anlatsam roman olur. Kısacası maşallahı var arabanın, nazar değmesin
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.