Şimdi Ara

megane 2 stop ediyor. var mıdır çaresi? (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
59
Cevap
0
Favori
32.575
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • aracım orjinal ve ithal, 1.4 16 v Benzinli enjeksiyonlu. Motorunda hiçbir modifikasyon yapılmadı. İstanbul Bagdatlılar Yetkili servisi cihaza bagladı ama hiçbir bulgu elde edemedi, detaylı inceleme yapılması dendi. Ama benim aracu uzun süre bırakma gibi bir durumum yok. Böyle bir sorunla karsılasan oldumu daha önce?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: skydroll

    aracım orjinal ve ithal, 1.4 16 v Benzinli enjeksiyonlu. Motorunda hiçbir modifikasyon yapılmadı. İstanbul Bagdatlılar Yetkili servisi cihaza bagladı ama hiçbir bulgu elde edemedi, detaylı inceleme yapılması dendi. Ama benim aracu uzun süre bırakma gibi bir durumum yok. Böyle bir sorunla karsılasan oldumu daha önce?


    İlk önce bujilerin üstünde bulunan dört adet ateşleme bobinlerini sırayla kontrol ettirin bozuk olan varsa yenisi ile değiştirin çünki bu araçlarda müzmin bir problemdir bu, eğer onlar sağlamsa Ekzantrik sensörlerini kontrol ettirin derim ben...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: skydroll

    Arakdaşlar;
    2001 megane aracım son gunlerde viteste giderken stop edergibi oluyor stop lambası yanıyor ve tekrar calısıp sorunsuz devam edıyor. Servise gittim cihaza bagladılar birsey goremedıler. Ama sık sık bu olayı yapmaya basladı sizce nedendir?

    Arkadaşım ateşleme bobinlerinden olabilir 4 adedinide değiştır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: palazarındevamı

    selamlar. aracım 2004 megane 2 hb. 1 sene önce zavoli marka lpg tarktırdım. yaz ayında klima açıkken 2000-2500 devirleri arasında vitesi boşa atınca ya da debriyaja basınca araç rolantiye inmeden stop ediyordu. aynı şeyi kışın kaloriferi açınca da yapmaya başlamıştı ki tavsiye üzerine kelebek kutusunu temizlettim ve stop etme sorunu düzeldi. Şimdi malum sıcak havalar geri geldi ve klimayı tekrar kullanmaya başladım sonuç yine stop stop stop............ şimdi yorumlarınız bekliyorum ama ben biraz daha bilgi vereyim:
    1. lpg sistemini konya da zamanın zavoli distrübütörü olan bir firmaya taktırdım ve bu sorun çıkınca bir çok zavoliciye gösterdim.(istanbul daki şuan distrübütör firma olan polaris lpg dahil.) bütün firmalar dönüşüm sisteminin güzel takıldığını ve herhangi bir sıkıntı olmadığını söyledi.
    2. aracım: şu an 60000 km.de ve ağır bakımları eksiksiz yapıldı. (triger, motor kulağı, su pompası v.b)
    3. aracımda 15000 km. önce 4 bobin değişti.kam mili kaptörü değişti. basınç sensörü değişti.
    4. aracım benzinde stop etmiyor. lpg de ise rolantide hafif gaz verince devir saati önce hafif şekilde aşağı düşüyor daha sonra yükseliyor.
    başına daha önce böyle bir şey gelen var mı? yardımlarınızı bekliyorum. teşekkürler.

    valla kardeşim sana bişi sölim belki herkes karşı çıakr ama bence bu LPG arabayı mahvediyo aynı sorun bizdede vcar Lpg takılalı araç sapıttı tüm ayarlaroıda düzgün ama :S tartarini sistem var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Filozof_32 -- 20 Mart 2009; 17:36:18 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Deep_Blue_1

    quote:

    Orjinalden alıntı: palazarındevamı

    selamlar. aracım 2004 megane 2 hb. 1 sene önce zavoli marka lpg tarktırdım. yaz ayında klima açıkken 2000-2500 devirleri arasında vitesi boşa atınca ya da debriyaja basınca araç rolantiye inmeden stop ediyordu. aynı şeyi kışın kaloriferi açınca da yapmaya başlamıştı ki tavsiye üzerine kelebek kutusunu temizlettim ve stop etme sorunu düzeldi. Şimdi malum sıcak havalar geri geldi ve klimayı tekrar kullanmaya başladım sonuç yine stop stop stop............ şimdi yorumlarınız bekliyorum ama ben biraz daha bilgi vereyim:
    1. lpg sistemini konya da zamanın zavoli distrübütörü olan bir firmaya taktırdım ve bu sorun çıkınca bir çok zavoliciye gösterdim.(istanbul daki şuan distrübütör firma olan polaris lpg dahil.) bütün firmalar dönüşüm sisteminin güzel takıldığını ve herhangi bir sıkıntı olmadığını söyledi.
    2. aracım: şu an 60000 km.de ve ağır bakımları eksiksiz yapıldı. (triger, motor kulağı, su pompası v.b)
    3. aracımda 15000 km. önce 4 bobin değişti.kam mili kaptörü değişti. basınç sensörü değişti.
    4. aracım benzinde stop etmiyor. lpg de ise rolantide hafif gaz verince devir saati önce hafif şekilde aşağı düşüyor daha sonra yükseliyor.
    başına daha önce böyle bir şey gelen var mı? yardımlarınızı bekliyorum. teşekkürler.

    valla kardeşim sana bişi sölim belki herkes karşı çıakr ama bence bu LPG arabayı mahvediyo aynı sorun bizdede vcar Lpg takılalı araç sapıttı tüm ayarlaroıda düzgün ama :S tartarini sistem var


    Ben 7 aydır kullanıyorum ve son derece de memnunum...




  • bu konunun hotlamaya ihtiyacı var gibi cunku sıkıntının sonucu paylaşılmamış ama bende fikirler oluştu
    lpg taktıracaktım 2004 model megane hb 1.6 Dynamiq aracıma

    burdaki yazılardan zavolli - voltran - tartarini - taktırmayacağım kesinleşti

    aklımdaki markalar

    BRC= ama pahalı o yuzden taktırmayabilirim
    ATİKER= ucuz ama yerli ve bazı eksiklikleri falan varmış grafikli ayar ekranımı nedir bişiler o yüzden
    KME = fiyatı orta halli ve italyan ama meganede kullanan varmı hiç bilmiyorum işte

    tavsiyeleri olann
  • quote:

    Orjinalden alıntı: huseyinder07

    bu konunun hotlamaya ihtiyacı var gibi cunku sıkıntının sonucu paylaşılmamış ama bende fikirler oluştu
    lpg taktıracaktım 2004 model megane hb 1.6 Dynamiq aracıma

    burdaki yazılardan zavolli - voltran - tartarini - taktırmayacağım kesinleşti

    aklımdaki markalar

    BRC= ama pahalı o yuzden taktırmayabilirim
    ATİKER= ucuz ama yerli ve bazı eksiklikleri falan varmış grafikli ayar ekranımı nedir bişiler o yüzden
    KME = fiyatı orta halli ve italyan ama meganede kullanan varmı hiç bilmiyorum işte

    tavsiyeleri olann


    Bütçeni zorla BRC taktır...ben çok memnunum...
  • dün KME taktırdım 1250 ytl 10 taksit iki gündür kullanıyorum allaha şükür sorun yok hızlanmada performansda sorun yok - tekleme yok - stop etme yok (klima dahil) - geçtiğini anlayamıyorum simit taktırdım inşallah böyle devam eder memnuniyetim

    lpg olmazsa olmaz
  • kardeş sorunu megan 2 adlı konu başlığına yazarsan bence daha iyi olur,sonuçta orda megan 2 ciler var ..teşekkürler
  • bizim renault 19 da taktırdıktan sonra sorun olmaya başlamıştı araba ısınmadan gaza geçtiğimizde stop ediyordu arada vites değiştirirken stop ediyordu ama babam kafasına takmadı kendiliğinden geçti 4-5 ay sonra ama bizimki r19 du sizin araç megane II arada motor farkı var tabi
  • benim araçtada var aynı sıkıntı 2001 clio 1,4 16 valve yokmu çözümü bıktım usandım artık nerdeyse satacam arabayı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan38

    benimki de istop ediyordu. kam mili kaptörünün değişmesi gerekiyormuş. manyetik tutucuya gerek yok ama kam mili kaptörü değişmesi lazım. servis 120 ytl fiyat çıkardı... ayrıca yaptırabilirseniz kelebek kutusunu da temizletmeniz gerekiyormuş. o da 50 ytl ye temizleniyor...



    Arkadaşlar benimde megane II aracım ozellikle sabahları deviri aniden yukselttiğimde rölantiyi ayarlayamıyor ve devri asırı dusuyordu. Gazi bıraktığımda toparlıyordu . Gaz vermeden çalıştırıp vitese gecince gaz vermeye basladığımda stop ediyordu.

    Burada yazılanlar gibi motor kelebeğine baktırdım sorun yok temiz dediler.(ayrıca buna para vermedim kirli bile olsa 50 ytl cok ucuk bir rakam) Emmemanifolt basınc sensoru icin bilgsayara bağladık sıkıntı olsa burada gorunurdu dediler.

    Tesadufen ogun tavsiye uzerine yağın içine Bor ilave ettirdim. İnanamıyorum hala, çok sukur rolanti problemim çozuldu.

    Tup taktırdığımdan oturu arada bir titreme oluyor, araba sekiyor sanki ancak nadiren ve rahatsız edici duzeyde değil. bobinleri değiştirmem gerektiğini ancak onunda zamanla gecebileceğini gecmezsede istediğim zaman değiştirebileceğimi sorun olmayacağını soyledi ustam.

    Bilginize.




  • Bence sorun kesinlikle lpg sisteminde aranmalı,motorun herhangi bir parçasında problem olsa benzindeykende soru çıkardı
  • Arkadaşlar aynı sorun bende de var. 9 ay önce brc yetkili servisi mavi denizlerde lpg taktırdım.
    Klimayı daha önce kullanmaya gerek duymadığım için sorun farketmedim. Ne zaman yaz oldu klimayı kullanmaya başladım sorun kendini gösterdi. Araç lpg de çalışırken klimayı açtıktan sonra debriyaj+frene basınca stop ediyor. Kavşaklarda birgün birine çarpacağım diye klimayı açamıyorum. Aracın benzinde hiç bir sorunu yok. Lpg de çalışırken de böyle bir şey olmuyor. Ne zaman klimayı açıyorum işte o zaman problem başlıyor. Klimayı açtığım ilk zamanlarda yapıyor. Bir ya da iki kere yapıyor. Daha sonra olmuyor. YA da benim bunu farkedecek durumum olmadı. Mavi denizlere gittim. Lpg de birşey yok dediler. Her şey normal diyor. Araçta bir şeyler vardır diyor. İyi de araç benzinde hiç böyle bir şey yapmıyor. Biz de böyle olaylar yaşamayalım, yaşarsakta sorunu çözerler diye BRC Yİ tercih ettik. Üstelik yetkili servisi mavi denizleri tercih ettik. Ama şimdi sorun araçtadır diyerek topu taca atmak pek yakışmadı. Sorun araçta olsa benzinde bununla ilgili tek bir sorun yaşanmaz mı. Sorun lpg de klimayı açınca kendini gösteriyor. Lpg yi takmadan önce bardağın hep dolu yanını gösteriyorlar. Bu kadar karınız olur diyorlar. Bence lpg ye hiç girmeyin. Lpg takıldıktan sonra araçta bobinler gidiyor (200 tl) üstelik iki üç sene de bir problem çıkarıyor, Benim arkadaşım yeni bobin taktırdı iki gün sonra aynı sorunu bir daha yaşadı ikinci bobini alınca arabayı satılığa çıkardı. Bunun yanında Kelebek gidiyor (yaklaşık 500 tl) benzin pompası ölüyor (yaklaşık 500 tl) Bunların yanında sanayiye gidip gelme yaşadığınız sitres cabası. Bence lpg taktırırken bir yerine iki kere düşünün. Bir de burası Türkiye. En iyi firma bile olsa sorumluluklarını yerine getirip getirmeyecekleri şüpheli. Valla ben bu gidişle tüketici hakem heyetine gitmeyi düşünüyorum. Bakalım sorun bizim arabada mı yoksa lpg de mi??




  • Arkadaşlar aynı sorunları bende yaşadım klima yüzünden stop etme- BENZİNDEN TÜPE GEÇERKEN ARACI SALLAMA- çekmeme arıza ışığı vs. vs. vs .yapmadığım şey gitmediğim servis kalmadı
    çözüm şu : LPG NİN ENJEKTÖR GİRİŞLERİNDE BULUNAN MEMELERİN İLK TAKILDIĞINDA VEYA ZAMANLA KAPANMASI YÜZÜNDEN TÜM BU SORUNLAR ORTAYA ÇIKIYOR LPG SERVİSİNE GİDİNİZ VE MEMELERİN UÇLARINI AÇIK HALE GETİRİNİZ. BEN ARACI SATMA NOKTASINA GELMİŞTİM AMA ŞİMDİ HER ŞEY YOLUNDA....
  • Merhaba,

    bende de 1,6 focusta benzer sorun vardı. benzinde rolanti hafiften oynasa da stop etmiyordu fakat lpgdeyken rolatinti daha fazla oynuyor ve klima açıkken stop ediyordu. kaç ustaya gösterdik, kelebek temizliği, hava filtresi vs bir çok yer konrol edildi sonuç çıkmadı, bir gün arabayı çalıştırdığımız anda devir kendiğiliğinden sonuna kadar yükselmeye başladı, oksijen sensörü arızalıymış, değiştirdiler ve bütün sorunlarda kendiliğinden çözüldü. benzer problemlerin bir çok farklı sebebi olabiliyor, bu da çözümü zorlaştırıyor.
  • Bahseilen sıkıntılar rölantide dalgalanma vs kelebek yada lambda sensörü yapar
  • Ben kam mili kaptörünğ değiştirdim kelebeği temizlettim güzelce ama şimdide çalıştırıyorum 30 sn sonra stop ediyo kendiliğinden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben kam mili kaptörünü değiştirdim kelebeği temizlettim ama şimdi çalışıyor 30 sn sonra stop ediyo senebi nedir sizce

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.