Şimdi Ara

Megane 3 ler kronik sorunlu mu? (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
156
Cevap
2
Favori
128.683
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • YAKINDA MEGANE 3 EXPRESİON DİZEL ALACAM, KRONİK SORUNU OLDUĞUNU DUYMADIM KULLANAN GAYET MEMNUN
  • Vw kullanan biri olarak söylüyorum şu insanımızdaki renault ve fiat ı karalama ve yerme mantığından nefret ediyorum.Her markanın iyi ve kötü modelleri vardır.megane III ü donanım ve görsel açıdan çok başarılı buluyorum şahsen bi gün yollarımız kesişirse cam tavanlı bixenonlu biriyle neden olmasın :)
  • bende megane3 kullanıcısıyım.sizlere birşey sormak istiyorum özellikle reno ustası varsa aramızda bana yardımcı oluversin.
    aracım 70000km de bir şikayetim yok ama başıma bir olay geldi. aracı park edip 4 saat sonra yanına geldiğimde dörtlüler yanık , dijital gösterge açık halde buldum,
    kapıları açtığımda sanırım akü zayıfladığından ilk etapda şoför ve bagaj hariç her yeri açtı daha sonraki açıp kapamalarda hepsi açıldı .
    ama araç çalışmadı ne zaman starta bassam gösterge kafayı yemiş şekilde yanıp sönüyordu,neyse akü takviyesi yapıp çalıştırdım ,sonra normale döndü , aküyü ölçtürdüm akü normal şarjda ediyor dedi usta bu arızayı neden yapmış olabilir fikri olan varmı.. servise bilgisayara sokmaya gerek varmı acaba şuan 4 gün oldu normal çalışıyor
  • bizim araçlarda akü yönetim sistemi vardır.Araç aküsüne fazla yüklenirseniz akü kendini korumaya alıp marşın basması için belli bir enerjiyi absörbe edip bir kaç saat sonra normale döner.
  • renault forumumuzdan alıntıdır.Engin hocamdan...
    Motoru çalıştırınız Akü şarjı zayıf yazısından sonra . Sistem marş motoruna gerekli elektriği verebilmesi için kendini korumaya alır merak etmeyin.
    Bu sadece dikkat edilmesi gereken bir uyarı .. Ancak elektrik tesisatına, Beyin kontrolü dışı amfi , lamba, veya amper çeken cihazları ilave olarak bağlarsanız, o zaman kontrol dışı marş basmama sorunu yaşayabilirsiniz. Megane III araçların bilinmeyen bir özelliğide akü yönetim sisteminin olmasıdır. Yani beyin denetiminden geçen her amper kontrol altında ve denetlenmektedir. Akünün hemen yanında bulunan ve soğuması için radyatör bölümünden hava alan bu ünite aracın tüm gereksinimi olan amper ve volt değerleri ile akü durumunu sentez ederek beyine bilgi gönderir. Eğer toplam akü amperinde bir düşüş var ise yazılım bunu korumak için açık bırakılan ve kontak dahilinden geçen akımı denetler gerekirse kapatır. Her zaman size marşı basmak için amper değerini bırakır. Akü yönetim sistemi budur. Yeter ki dışarıdan ilave tesisat çekmeyin.




  • sosyetys kullanıcısına yanıt
    sğlun ilginize yalnız ben arabaya bindiğimde araç göstergesi normal gözüküyordu ve dörtlüler kendi kendine çalışıyordu marş yaptım ekran flaşör gibi yanıp sönüyordu ve akü zayıf yazısı yoktu.nitekim araç kendi başına çalışmadı akü takviyesi yapınca çalıştı
  • dostlar meganede vosvosta kullandım. megane 2 yi hem sevdim hem nefret ettim. konik birsürü arızası çıktı . her servise gitiğimde bu arıza megane de kronik dendi. direksiyon kutusu , marş motoru, süspansiyon üzerindeki lastikler, abs, hertarafından gelen tıkırtılar, soyulan kapı kolları, enjeksiyon sondaları, kontraktör kutusu kalitesiz plastik kalitesiz döşeme. iyibir kasaya kötü malzeme. motor gidiş güzel. ama 0 alan en fazla beş sene kullanabilir.5 yılı geçmiş çoğu meganede direksiyondaki airbag çalışmaz.çok ince ve sürekli hareketli incecik bir kablo sizin hayatınızı koruyor.oda yıpranıp kopunca !.. megane 3 te bu sorunlar çözüldü dediler . uzunbirsüre meganelere bakmadım şimdi bakıyorum ama yapılan yorumlarda yine sorunları olduğu gözüküyor.
  • Selamun Aleykum arkadaşlar

    3 sayfayı da okudum ama açıkçası Megane 3 benzinli otomatik alınır mı alınmaz mı kararsızlığım hala gitmedi.

    2011 Megane 3 HB 1.6 Privilege+Konfor Paket benzinli otomatik 33.000 km de bir araç var. Almamı tavsiye eder misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moruk74

    Selamun Aleykum arkadaşlar

    3 sayfayı da okudum ama açıkçası Megane 3 benzinli otomatik alınır mı alınmaz mı kararsızlığım hala gitmedi.

    2011 Megane 3 HB 1.6 Privilege+Konfor Paket benzinli otomatik 33.000 km de bir araç var. Almamı tavsiye eder misiniz?


    2010-2012 yılları arası Megane 3 düz vites benzinli, 2012'den bu yana da Megane 3 dizel otomatik kullanıcısı biri olarak şunu söylemeliyim ki benzinliden uzak durun.

    Benzinli de şehir içi yakıt ortalamam 9 lt. seviyelerinde oldu hep ve şehir dışında da o kadar kasmama rağmen 7 lt.'nin altına inemedim.

    Dizel de ise şehir içi ortalama 5.5-6 lt. seviyelerinde ve şehir dışı 4.4 lt.lere kadar indim. Bunun yanı sıra EDC'de standart olan ESP, hill holder vb. özelliklerin yanı sıra benzinliye göre çok daha fazla torka sahip olması, rampa yukarı seri ivmelenmesi yaşattığı ayrıcalıklardan sadece birkaçı.

    Sorun ve sıkıntı olayına gelecek olursak kesinlikle dizel otomatikte bir problem yaşamadım. Her türlü yolda ve şartta beni üzmedi. fakat dediğim gibi benzinliden hemde BVA olan otomatiğinden uzak durun derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Harpoon80 -- 4 Aralık 2014; 10:43:24 >




  • 2009 ağustostan 2014 eylüle kadar tam 5 sene megane 3 kullandım.Büyük çaplı hiçbir problem yaşamadım.Kronik olarak sayabileceğim şeyler ise,kapı kollarında gelen gıcırtılar,ön konsoldan gelen sesler idi.Bu da maalesef renault un işçiliğinin kötü olmasından kaynaklı.
  • Açıklamalar için sağolun

    2008 Honda Jazz aldım 2 hafta önce . 115000 de 33000 TL ye
  • parker48 kullanıcısına yanıt
    Çok güzel yazmışsınız.bende şunları eklemek istiyorum;arkadaşlar sizler camdan,küllükten yok depodan oradan buradan gelen seslerden şikayetçisiniz.1 milyon araç üretilip içinde beş bin tanesi ıskarta çıkmışsa bu sizin şansınız fabrikanın da garanti politikasıdır.seatlar da araç geri kaydırma sıkıntısı var,toyota da (aurislerde)şanzımanlar problemli çıkmış bildiğiniz kafa sallıyor,fiat larda elektrikli direksiyon ve otomatik vites beyni arızası vardır ki Allah düşman başına vermesin(ikisi toplamda 4-5 bin lirayı bulur).yani bulunmak istendi mi bulunuyor.ama herkesin başına gelecek diye bir durum da söz konusu değil.böyle şeyleri o araçların forumlarına girerek görebilirsiniz.ayna,cam sıkıntı olsun :) yolda bırakmasın,direksiyon kilitlenmesin,vites zıplatarak geçmesin,yokuşta geri kaydırmasın bunlara bakın :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende yaklasik 1 senedir megane 3 kullaniyorum.Genel olarak memnunum tek sikayetim herkes gibi kapilardan gelen gicirti ve on konsoldaki gostergelerin uzerindeki siperligin ses yapmasi.Bunlarin disinda herhangi bir sorunum olmadi ancak bu tiz sesler sinir bozucu servis sprey filan sikiyor gecici cozumler yani 1 ay sonra sesler devam ediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burhan_t

    Selamlar,
    2009 model 45000 km megane 3 dci dynamique+PP+CT aracımla ilgili bazı sorunlarımı paylaşmak istiyorum,

    1)Özellikle rölantide vites kolu titriyor ve ses yapıyor;
    Bununla alakalı 3 kere farklı servislere götürdüm hepsinde de vitesin halatlarının gerginliği ile alakalı olduğunu söylediler ancak gideremediler.

    2)Ön konsol içinden tıkurtılar geliyor,

    3)Ön camlar açıkken bazen tıkır tıkır ses yapıyor.Camın üstüne elimle bastırdığımda camlar yerine oturuyor ve ses kesiliyor.

    4)Kapı fitillerinden gelen gıcırtı sesini ne ben ne de servis bir türlü kesemiyoruz.

    5)Benim için en önemlisi motor çok titreşimli ve sesli çalışıyor.

    6)Sol farda titreme var (Genel bir sorun galiba)

    7)Motorda nedenini bilmediğim bir uğultu vardı.Yakıt ve hava hortumlarını garantiden değiştirerek giderdiler.(Bu şekilde problemi olan arkadaşların bilgisine)

    8)Motor soğukken kalkıştan sonraki vites değiştirmelerimde araç subaru gibi ses çıkarıyor.Motor ısınınca geçiyor.

    Benim için en önemli olan 5. ve 8.maddeler.Özellikle bu konular olmak üzere yukarıda yazılanlar hakkında bilgisi olan veya yorum yapabilecek varsa yardımlarını rica ediyorum

    3 numaralı cam sorununun birebir aynısı benim Peugeot 208'de de var. Bu demektir ki Fransız grubu aynı grup parçaları aynı veya muadil kalitedeki tedarikçilerden temin ediyor hep. Peugeot, Renault, Citroën diye ayırmaya gerek bile yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gacınpin G kullanıcısına yanıt
    2009 mesane 3 kullanıyorum. İthal ve ilk sahibiyim. Kronik arıza yok diyen yanılır. Oynar Volant arızası ve şanzıman kulağı arızası megane ve fluence te olur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Edc sanziman sorunlu mu bir megane alıcam ancak sanzuma korkutuyor insanı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.