Şimdi Ara

MEGANE 4 İLK İZLENİM (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
253
Cevap
3
Favori
11.154
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Aracin fiyati incelemenin en basinda belirtilmeli bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dışı ne kadar güzel içi bir o kadar leş şahsi fikrim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Apewabce -- 1 Nisan 2016; 9:03:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Legolas246 kullanıcısına yanıt
    aynen ztn piyasada bu fiyat performans değerlendirmesinde rakiplerine göre oyak kampanyası çok avantajlı geldi

    hem bu sefer malzeme kalitesini albenisini tasarımını olması gereken seviyeye çekmişler

    tek can sıkıcı olan ise 3000 liralık ADAP denilen şerit takip adaptive cruse control gibi sistemleri oyak bizlere opsiyon olarak sunmadı

    dolu bir araç alacağız standart herhalde bu özellikler diye düşünürken bunlarsız icon edc 110 hp metalik renk 8.7'' ekran ile fiyatı 84.900 tl

    ekonomik daha az yakacak olması ve kampanyalı fiyatı cazip kıldı bizde girdik bir işe hayırlısı olsun artık

    yalnız yazılanlarda bir sorun var mais yetkilisi 107.000 liralık fiyatı 110 hp gt line için verdi bana icon için henüz bilgileri yokmuş ama oyak ile opsiyonsuz icon 82.500 ise

    oyaksız 95 i geçmesi pek mümkün değil kendi ayaklarına sıkmış olurlar 6 gün sonra lansmanı var netleşir iyice




  • Konuda 107bin yazıyor ama dün sitede 1.5 dci edc 82bin lira gördüm???
  • Arkası julıattaya benziyor doğru yazılısını bılmıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yazık olan sadece renoya değil ülkemizdeki sıfır araç fiyatları çıldırmış durumda
  • Yeni Renault Megane, Türkiye’de Satışta! İşte Fiyatı…

    Bu yılın belkide en çok merak edilen modellerinden yeni Renault Megane, 7 Nisan’da Türkiye’de satışa sunuluyor. Geçtiğimiz aylarda satışa sunulan Renault Talisman’ın tasarımını ve teknolojisini alan yeni Renault Megane, 65.250 TL başlangıç fiyatı ile otomobil severler ile buluşmaya hazırlanıyor.

    Ülkemizde; Joy, Touch, Icon ve GT-Line olmak üzere 4 donanım seviyesi ile satışa sunulacak yeni Renault Megane, benzinli ve dizel motor seçeneklerine sahip olacak. Başlangıç seviyesi olan JOY donanımda, perde havayastıkları, ESP ve yokuş kalkış desteği, hız sabtleyici, manuel klima, elektrikli ön ve arka camlar, 4.2 inçlik ekran ve multimedya sistemi, USB ve Bluetooth, 6 LED gündüz farları ve 16 inç alüminyum jantlar standart olarak sunulacak.

    En üst donanım seviyesi olan ICON ve GT Line donanım seviyeleri ise üst sınıf özellikler ile dikkat çekecek. Bu özellikler arasında: elektronik park freni, geri görüş kamerası, Multisense, 7 inç dokunmatik ekran ve R Link 2.0, elektrikli katlanır yan aynalar, Full LED farlar ve 17 inç jantlar yer alıyor.

    8.7 inçlik dikey dokunmatik ekran ile R.link 2 ve bazı sürüş destek teknolojileri, yeni Renault Megane’ın ICON ve GT Line donanım seviyelerinde opsiyonel olarak tercih edilebilecek.

    Yeni Megane GT versiyonu ise, 205 beygir güç üreten 1.6 TCe benzinli ve 165 beygir güç üreten 1.6 dCi dizel motor seçenekleri ile birlikte özel sipariş verilerek getirtilecek.

    Türkiye pazarına özel motor seçenekleri ile oldukça geniş bir kitlenin ihtiyaçlarına hitap edecek yeni Renault Megane, şu motor seçenekleri ile ülkemizde satışa sunulacak;

    Benzinli

    1.2 TCe 130 bg

    Dizel

    1.5 dCi 90bg & 110bg
    1.5 dCi EDC 110bg
    1.6 dCi 130bg

    Yeni Renault Megane’ın 1.2 Tce 130bg EDC benzinli, 1.6 16V 115 bg benzinli ve 1.6 dCi 165bg EDC dizel motorları ise 2016 yılının ikinci yarısında satışa sunulacak.

    Bence oldukça şık görünen yeni Renault Megane, tasarımı ve bir üst segmentten alınan teknolojisi ile C Segmenti’nde satış rekorları kırabilir.

    Dış tasarımda ön ve arka LED farları ile dikkat çeken yeni Megane, markanın Talisman modelinde de kullandığı far tasarımı ile oldukça dinamik bir duruş sergiliyor.

    8.7 inçlik dikey konumlandırılmış dokunmatik ekran ile C Segmenti’ndeki en büyük ekranı sunan yeni Megane, R-Link 2 sayesinde internet bağlantılı bir sürüş de vaat ediyor.

    Aracın sürüş karakterini kişiselleştirmenize olanak tanıyan Multisense teknolojisi de, Yeni Espace ve Talisman’dan sonra Megane’da da sunuluyor

    7 Nisan Perşembe günü satışa sunulacak olan yeni Renault Megane ile ilgili Renault Mais Genel Müdürü İbrahim Aybar’da bir açıklama yaptı: “Rekabetin oldukça yoğun olduğu C segmentinde Yeni Megane her türlü beklenti ve ihtiyaca hitap edecek geniş bir ürün gamı ile Türkiye pazarında 7 Nisan’dan itibaren yerini alıyor. Yeni Megane dinamik, zarif tasarımı ve üst segmentten aldığı teknolojileri ile rakipleri arasında öne çıkmaya hazırlanıyor. Diğer yandan Yeni Renault Megane rekabetçi fiyatları ile kendinden her zamankinden fazla söz ettirecek.”

    kaynak :http://www.onurtestsurusunde.com/haberler/yeni-renault-megane-turkiye-satis-fiyati.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yqtcn

    Zamanında Golf'e gerçekten laf eden kişilerdendim. Birkaç yıl gerisine baktığımızda sınıf standartlarında, belki bir tık daha üstün, bir araç olmasına rağmen fiyatını eleştirdik. Şu anda satılan her araç fiyatlarını resmen Golf bandına çekmiş durumda. Hele ki megane 4!! Bir insanın kafayı yemiş olması lazım. Golf VII alır keyfine bakarsın, en kötü ağzına kadar dolu Astra K alırsın, masajlı koltuğundan, Matrix led aydınlatmasına kadar opsiyon sunan, yeni ve dinamik kasaya sahip bir araç. Yani fiyatı görünce şoka girdim gerçekten. İç malzeme artık C sınıfı HB araçların her birinde aynı kaliteye sahip duruma geldi, yani demek istediğim o fiyatı Megane'a vermek için hiçbir artı bulamıyorum.

    diğer araçlar golf bandında değil, golften pahalı. yoksa bugüne kadar ben golf'e çok soğuk durmuştum hep fiyatı sebebiyle. 308 şu an golf'den pahalı ve kimse kusura bakmasın da o kalite yok işte. şu an golf'ün türkiye'de sınıfının en çok satan araç olması boşuna değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: yqtcn

    Zamanında Golf'e gerçekten laf eden kişilerdendim. Birkaç yıl gerisine baktığımızda sınıf standartlarında, belki bir tık daha üstün, bir araç olmasına rağmen fiyatını eleştirdik. Şu anda satılan her araç fiyatlarını resmen Golf bandına çekmiş durumda. Hele ki megane 4!! Bir insanın kafayı yemiş olması lazım. Golf VII alır keyfine bakarsın, en kötü ağzına kadar dolu Astra K alırsın, masajlı koltuğundan, Matrix led aydınlatmasına kadar opsiyon sunan, yeni ve dinamik kasaya sahip bir araç. Yani fiyatı görünce şoka girdim gerçekten. İç malzeme artık C sınıfı HB araçların her birinde aynı kaliteye sahip duruma geldi, yani demek istediğim o fiyatı Megane'a vermek için hiçbir artı bulamıyorum.

    diğer araçlar golf bandında değil, golften pahalı. yoksa bugüne kadar ben golf'e çok soğuk durmuştum hep fiyatı sebebiyle. 308 şu an golf'den pahalı ve kimse kusura bakmasın da o kalite yok işte. şu an golf'ün türkiye'de sınıfının en çok satan araç olması boşuna değil.

    Şu golf u bir türlü sevemedim. Kalite olarak sınıf iyilerinden ancak tipi bir türlü hoşuma gitmedi gitti. Bmw 1 serisi fiyatları ilede yarışıyor mübarek. Sorun aslında premiumlara yaklasan fiyatlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: yqtcn

    Zamanında Golf'e gerçekten laf eden kişilerdendim. Birkaç yıl gerisine baktığımızda sınıf standartlarında, belki bir tık daha üstün, bir araç olmasına rağmen fiyatını eleştirdik. Şu anda satılan her araç fiyatlarını resmen Golf bandına çekmiş durumda. Hele ki megane 4!! Bir insanın kafayı yemiş olması lazım. Golf VII alır keyfine bakarsın, en kötü ağzına kadar dolu Astra K alırsın, masajlı koltuğundan, Matrix led aydınlatmasına kadar opsiyon sunan, yeni ve dinamik kasaya sahip bir araç. Yani fiyatı görünce şoka girdim gerçekten. İç malzeme artık C sınıfı HB araçların her birinde aynı kaliteye sahip duruma geldi, yani demek istediğim o fiyatı Megane'a vermek için hiçbir artı bulamıyorum.

    diğer araçlar golf bandında değil, golften pahalı. yoksa bugüne kadar ben golf'e çok soğuk durmuştum hep fiyatı sebebiyle. 308 şu an golf'den pahalı ve kimse kusura bakmasın da o kalite yok işte. şu an golf'ün türkiye'de sınıfının en çok satan araç olması boşuna değil.

    Şu golf u bir türlü sevemedim. Kalite olarak sınıf iyilerinden ancak tipi bir türlü hoşuma gitmedi gitti. Bmw 1 serisi fiyatları ilede yarışıyor mübarek. Sorun aslında premiumlara yaklasan fiyatlar.

    ben de sevemezdim eskiden aşırı pahalı fiyatından dolayı. zamanında gidip golf bakmıştık. arka kolonlar bile opsiyoneldi. arka kolonu olmayan kapaklı cantlı boş golf 307'nin fulünden pahalıydı ki o zamanlar iyi satamıyordu zaten. yıl sonu fiyatları ve indirim kafamı çeldi ve gidip bir göreyim dedim kalitesine hasta oldum. ve artık en düşük golf'de bile bir çok donanım standart. yağmur, far sensörü gibi donanımlar yok ama 7 hava yastığı, otomatik park freni, 8 kolonlu kaliteli bir teyp, direksiyondan güzel bir kumanda standart. kapı içi cepleri bile keçeli. çok fazla ayrıntısı var onu kaliteli yapan. yoldaki gidişi gerçekten çok iyi. civic vs. çok kullandım ancak hiçbir japon, italyan veya fransız aracında yok bu kalite. fiyatı da artık uygun. daha ne olsun? bmw 1 ile yarışanı highline modelleri. bmw bir feci dar bir araba. bmw alacak durumum olsa 3 serisinden aşağısını düşünmem (içine binmedim ama 2 de geniş gibi duruyor dışardan, genişse o da olur).




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: yqtcn

    Zamanında Golf'e gerçekten laf eden kişilerdendim. Birkaç yıl gerisine baktığımızda sınıf standartlarında, belki bir tık daha üstün, bir araç olmasına rağmen fiyatını eleştirdik. Şu anda satılan her araç fiyatlarını resmen Golf bandına çekmiş durumda. Hele ki megane 4!! Bir insanın kafayı yemiş olması lazım. Golf VII alır keyfine bakarsın, en kötü ağzına kadar dolu Astra K alırsın, masajlı koltuğundan, Matrix led aydınlatmasına kadar opsiyon sunan, yeni ve dinamik kasaya sahip bir araç. Yani fiyatı görünce şoka girdim gerçekten. İç malzeme artık C sınıfı HB araçların her birinde aynı kaliteye sahip duruma geldi, yani demek istediğim o fiyatı Megane'a vermek için hiçbir artı bulamıyorum.

    diğer araçlar golf bandında değil, golften pahalı. yoksa bugüne kadar ben golf'e çok soğuk durmuştum hep fiyatı sebebiyle. 308 şu an golf'den pahalı ve kimse kusura bakmasın da o kalite yok işte. şu an golf'ün türkiye'de sınıfının en çok satan araç olması boşuna değil.

    Şu golf u bir türlü sevemedim. Kalite olarak sınıf iyilerinden ancak tipi bir türlü hoşuma gitmedi gitti. Bmw 1 serisi fiyatları ilede yarışıyor mübarek. Sorun aslında premiumlara yaklasan fiyatlar.

    ben de sevemezdim eskiden aşırı pahalı fiyatından dolayı. zamanında gidip golf bakmıştık. arka kolonlar bile opsiyoneldi. arka kolonu olmayan kapaklı cantlı boş golf 307'nin fulünden pahalıydı ki o zamanlar iyi satamıyordu zaten. yıl sonu fiyatları ve indirim kafamı çeldi ve gidip bir göreyim dedim kalitesine hasta oldum. ve artık en düşük golf'de bile bir çok donanım standart. yağmur, far sensörü gibi donanımlar yok ama 7 hava yastığı, otomatik park freni, 8 kolonlu kaliteli bir teyp, direksiyondan güzel bir kumanda standart. kapı içi cepleri bile keçeli. çok fazla ayrıntısı var onu kaliteli yapan. yoldaki gidişi gerçekten çok iyi. civic vs. çok kullandım ancak hiçbir japon, italyan veya fransız aracında yok bu kalite. fiyatı da artık uygun. daha ne olsun? bmw 1 ile yarışanı highline modelleri. bmw bir feci dar bir araba. bmw alacak durumum olsa 3 serisinden aşağısını düşünmem (içine binmedim ama 2 de geniş gibi duruyor dışardan, genişse o da olur).

    Aynen haklısınız.

    Ayrintilarda çok başarılı. Japonlarda ki enteresan eksiklikler yok. Bizim gibi konfor düşkünü millete acaip uygun özellikleri var.

    Otomatik vitesteki korku ve dizel motorlarda düşük kalmaları dezavantajları.

    Megane 3 bu arabaya 160 dci edc ve 100 k fiyatı ile rakip olur. Reno şu an millete bir yem atıyor. Bence kendileride yemeyeceklerine inanıyorlar ya hayırlısı.

    Talisman için test sürüşü ve fiyat teklifi aldim. 150k fiyat verirken yüz ifadesini görmeniz lazım. Bu adamların bu kafa ile gidim ilerlemiyecegini düşündüğüm icin megane zerre ilgimi çekmiyor. Hele bide oyak fiyatlarını görünce. ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: yqtcn

    Zamanında Golf'e gerçekten laf eden kişilerdendim. Birkaç yıl gerisine baktığımızda sınıf standartlarında, belki bir tık daha üstün, bir araç olmasına rağmen fiyatını eleştirdik. Şu anda satılan her araç fiyatlarını resmen Golf bandına çekmiş durumda. Hele ki megane 4!! Bir insanın kafayı yemiş olması lazım. Golf VII alır keyfine bakarsın, en kötü ağzına kadar dolu Astra K alırsın, masajlı koltuğundan, Matrix led aydınlatmasına kadar opsiyon sunan, yeni ve dinamik kasaya sahip bir araç. Yani fiyatı görünce şoka girdim gerçekten. İç malzeme artık C sınıfı HB araçların her birinde aynı kaliteye sahip duruma geldi, yani demek istediğim o fiyatı Megane'a vermek için hiçbir artı bulamıyorum.

    diğer araçlar golf bandında değil, golften pahalı. yoksa bugüne kadar ben golf'e çok soğuk durmuştum hep fiyatı sebebiyle. 308 şu an golf'den pahalı ve kimse kusura bakmasın da o kalite yok işte. şu an golf'ün türkiye'de sınıfının en çok satan araç olması boşuna değil.

    Şu golf u bir türlü sevemedim. Kalite olarak sınıf iyilerinden ancak tipi bir türlü hoşuma gitmedi gitti. Bmw 1 serisi fiyatları ilede yarışıyor mübarek. Sorun aslında premiumlara yaklasan fiyatlar.

    ben de sevemezdim eskiden aşırı pahalı fiyatından dolayı. zamanında gidip golf bakmıştık. arka kolonlar bile opsiyoneldi. arka kolonu olmayan kapaklı cantlı boş golf 307'nin fulünden pahalıydı ki o zamanlar iyi satamıyordu zaten. yıl sonu fiyatları ve indirim kafamı çeldi ve gidip bir göreyim dedim kalitesine hasta oldum. ve artık en düşük golf'de bile bir çok donanım standart. yağmur, far sensörü gibi donanımlar yok ama 7 hava yastığı, otomatik park freni, 8 kolonlu kaliteli bir teyp, direksiyondan güzel bir kumanda standart. kapı içi cepleri bile keçeli. çok fazla ayrıntısı var onu kaliteli yapan. yoldaki gidişi gerçekten çok iyi. civic vs. çok kullandım ancak hiçbir japon, italyan veya fransız aracında yok bu kalite. fiyatı da artık uygun. daha ne olsun? bmw 1 ile yarışanı highline modelleri. bmw bir feci dar bir araba. bmw alacak durumum olsa 3 serisinden aşağısını düşünmem (içine binmedim ama 2 de geniş gibi duruyor dışardan, genişse o da olur).

    Aynen haklısınız.

    Ayrintilarda çok başarılı. Japonlarda ki enteresan eksiklikler yok. Bizim gibi konfor düşkünü millete acaip uygun özellikleri var.

    Otomatik vitesteki korku ve dizel motorlarda düşük kalmaları dezavantajları.

    Megane 3 bu arabaya 160 dci edc ve 100 k fiyatı ile rakip olur. Reno şu an millete bir yem atıyor. Bence kendileride yemeyeceklerine inanıyorlar ya hayırlısı.

    Talisman için test sürüşü ve fiyat teklifi aldim. 150k fiyat verirken yüz ifadesini görmeniz lazım. Bu adamların bu kafa ile gidim ilerlemiyecegini düşündüğüm icin megane zerre ilgimi çekmiyor. Hele bide oyak fiyatlarını görünce. ..

    vw 1-2 seneye 1.5 benzinli ve dizel olarak iki yeni motor çıkarıyor. bu iki motordan beklentileri yüksek. 160bg bile olsa c sınıfı bir araç için bana göre 100.000 çok yüksek bir rakam. o rakamlara d sınıfı araçlar var. talisman'a gelince. reno şimdiye kadar biraz laguna (o da biraz) dışında d sınıfında başarılı ve sürekliliği olan bir modele sahip değilken nasıl bu fiyatlarla çıkar aklım almıyor. mantıken daha ucuz olması gerekirdi. latitude daha ucuz olduğu halde başarısız satış rakamlarına sahipti. bir arkadaşım sırf daha ucuz diye latitude 1.5 dizel almıştı. bu rakamlar akıl almaz.




  • Alman bir derginin degerlendirmasine gore ki astra golf ve megane 4 alinmis izlenim yazisina , 1.6dizel motorlar soz konusu icerikte 130hplik megane motiru astradan daha iyi olarak tanimlaniyor .Daah sessiz ve rolantinin ustunden itibaren devirlenmeye hazir karaktere sahip olarak anlatilmis motor.Ayricaastranin patirti yaptigi yol kosullarinda daha sessiz olarak not dusulmus.
    Golf yine sinifinin ustasi olarak yazi son bulmus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.