Şimdi Ara

Megane I 1,6 RTE bilgi ihtiyacı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
9
Cevap
1
Favori
11.715
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yeni araba aldım 1998 Megane 1,6 RTE ruhsatta 90 beygir yazıyor. Bu araçlar kaç valf merak ediyorum bi kaç kişiye sordum çelişkili cevaplar aldım motorun üzerinde yazar dediler baktım ama göremedim bilgisi olan varsa lütfen paylaşsın bir de bu araçlara sıralı sistem gaz takılıyormuş normal gaz takılmaz diyorlar bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim şimdiden teşekkürler..



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Megane I 1,6 RTE: Kapsamlı Bir Bakış

    Megane I, Renault tarafından 1995-2002 yılları arasında üretilen kompakt bir otomobildir. RTE donanım seviyesi, modelin orta seviye bir seçeneğini temsil etmektedir.

    Megane I RTE Özellikleri

    • Megane I RTE, 1,6 litrelik, 8 valfli bir benzinli motorla donatılmıştır.
    • Bu motor, 80 beygir güç üretmektedir.
    • 16 valfli modeller de mevcuttur, ancak bunlar daha yüksek donanım seviyelerinde bulunmaktadır.
    • 16 valfli motorlar, 110 beygir güç üretir.
    • 16 valfli modelleri, motor kapağındaki "16V" amblemiyle ayırt edebilirsiniz.
    • Megane I RTE'nin standart özellikleri arasında klima, elektrikli ön camlar ve hidrolik direksiyon bulunur.

    Megane I 1.6 RTE 8 Valf Özellikleri

    • 1,6 litrelik, 8 valfli motor
    • 80 beygir güç
    • 5 ileri manuel şanzıman
    • Yaklaşık 7,5 saniyelik 0-100 km/s hızlanma
    • Yaklaşık 190 km/s azami hız
    • Yaklaşık 7,3 litre/100 km ortalama yakıt tüketimi

    Megane I 1,6 RTE, güvenilirliği ve uygun maliyetiyle bilinen sağlam bir otomobildir. İhtiyaçlarınız için doğru araç olup olmadığına karar vermeden önce farklı donanım seviyelerini ve motor seçeneklerini araştırmanız önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Eger 90 beygirlik motor varsa 8 valftir.

    LPG taktirmayi dusunuyorsan da kesinlikle sirali sistem olmali. Her ne kadar bazilari aracinin emme manifoldunun dokum oldugunu ve sirali sisteme gerek olmadigini soyleseler de aracin cok nokta enjeksiyonlu oldugundan ilerde sorun yasamamak icin(emme manifoldunda patlama, motor elektroniginin devre disi kalmasi, fazla tuketim, fazla guc kaybi, sogukta zor calisma - ki normal sistem takilirsa aracinin karburatorlu araclardan hicbir farki kalmiyor-) sirali sistem taktirmalisin.
  • K7M kodlu 8valf 1.6 motordur..

    Bence LPG ye pekte yok göreceksinki araba zaten günümüz 1.6 larına oranla ekonomik
  • Aracın 8 v 90 beygir dir.16 V olanlar 2. kasa(makyajlanmış olanlar) 110 beygirdir. Ancak motor ustaları senin aracıında ki K7M kodlu 1,6 8 V lik motoru daha çok beğenirler 16 V 110 beygirliğe göre.Çünkü K kodlu Renault motorları oldukça uzun ömürlü motorlardır.
  • arkadaşlar verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Balunox

    Aracın 8 v 90 beygir dir.16 V olanlar 2. kasa(makyajlanmış olanlar) 110 beygirdir. Ancak motor ustaları senin aracıında ki K7M kodlu 1,6 8 V lik motoru daha çok beğenirler 16 V 110 beygirliğe göre.Çünkü K kodlu Renault motorları oldukça uzun ömürlü motorlardır.


    k odlu motorlar oldukça uzun ömürlüdür gerçekten şiddetle tavsiye ederim lpg taktırcaksan sıralı sistemden yana tercih yaplamısn ileride büyük sorunlarla karşılaşmamak için
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lordofthebodyguard


    quote:

    Orjinalden alıntı: Balunox

    Aracın 8 v 90 beygir dir.16 V olanlar 2. kasa(makyajlanmış olanlar) 110 beygirdir. Ancak motor ustaları senin aracıında ki K7M kodlu 1,6 8 V lik motoru daha çok beğenirler 16 V 110 beygirliğe göre.Çünkü K kodlu Renault motorları oldukça uzun ömürlü motorlardır.


    k odlu motorlar oldukça uzun ömürlüdür gerçekten şiddetle tavsiye ederim lpg taktırcaksan sıralı sistemden yana tercih yaplamısn ileride büyük sorunlarla karşılaşmamak için

    lpg olayına katılmıyorum ve şiddetle kınıyorum!
  • üst kapak (Eksantrik ve süpab sistemi)sistemi haricinde aynı motordur ve her iki motorda başarılı bulunmaktadır.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Balunox

    Aracın 8 v 90 beygir dir.16 V olanlar 2. kasa(makyajlanmış olanlar) 110 beygirdir. Ancak motor ustaları senin aracıında ki K7M kodlu 1,6 8 V lik motoru daha çok beğenirler 16 V 110 beygirliğe göre.Çünkü K kodlu Renault motorları oldukça uzun ömürlü motorlardır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Balunox

    Aracın 8 v 90 beygir dir.16 V olanlar 2. kasa(makyajlanmış olanlar) 110 beygirdir. Ancak motor ustaları senin aracıında ki K7M kodlu 1,6 8 V lik motoru daha çok beğenirler 16 V 110 beygirliğe göre.Çünkü K kodlu Renault motorları oldukça uzun ömürlü motorlardır.



    aslında o ustaların o motorları beğenmemesi lazım


    bozulmayan motoru maliyet çıkarmayan motoru ustalar ne yapsınbozulan dandik motor olacakki adamlara iş çıksın değil mi?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.