Şimdi Ara

MEGANE II BÖLÜMÜ (1346. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
10 Misafir - 10 Masaüstü
5 sn
27.030
Cevap
140
Favori
3.066.147
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13441345134613471348
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cool_ice45 C kullanıcısına yanıt
    Elektrik sorunu nedir belki yardımcı olabilirim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • falls F kullanıcısına yanıt
    Merhabalar. Biraz uzun olacak kusura bakmayın lütfen. Teşekkür ederim ilginiz için. Aracın direksiyonunu çevirdiğimde, geri viteste gittiğimde falan farlarım kısılıyor. Ara ara radyoda ve klima-kalorifer fanında kısa kısa kesikler oluyor. Otomatik camları indirip kaldırırken de farlarda kısılma oluyor ama fanda yada radyoda kesilme olmuyor. Aracı ilk çalıştırdıktan sonra belirli bir hıza gelince merkezi kilit kapıları kilitlediğinde de radyoda kesilme oluyor. Birde bazen laka,hendek çukur gibi yerlere sert girdiğim zaman radyo ve fanda kesilme oluyor. Birde araç soğukken ilk çalıştırmada marş 2-3 snde falan ancak alıyor. Araç sıcakken hemen alıyor. Bu bir sorun mudur bilmiyorum ama 2 ay önce araç soğukta olsa 1 sn demeden marş alıyordu. Bu sorunlar yüzünden aküyü yeni değiştirdim. 60 amper mutlu akü taktık. Akü ilk takıldığında 4-5 gün bu sorunların hiç birisi olmadı sonra tekrar başladı... Son olarak da ilk marşa bastığımda gösterge ekranının o taraftan bir cızırtı geliyor ve araç öyle çalışıyor. Son bir bilgi olarak da kolon kilidim arızalı. Kolon kilidi yüzünden bu sorunları yaşıyor olabilir miyim




  • cool_ice45 C kullanıcısına yanıt
    Benzer sorunlar bende de oldu 3 yıl aradım uğraştım, sonunda buldum.akünün yanında beyin var orda scart çıkışları var onları kontrol et ve spreyle temizle düzelmezse oraya yakın aracın beyni var ona baktır,beyin tamiri 500 tl civarı gidiyor, meganlqrın klasik sorunu araba sarsıntından dolayı kablo ek yerlerinin kontör edilmesi gerekiyor. 16 yıllık megan 2dci kullanıcısı olarak tecrübeyle sabit

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • falls F kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim tekrar. Bu scart girişlerini ben temizleyebilir miyim peki ustaya gitmeden. Birde hangi spreyi kullanmam gerekiyor WD40 mı yoksa farklı bir madde mi?
  • cool_ice45 C kullanıcısına yanıt
    Birde motor kısmındaki bütün kablo müşür sensör ek yerleri var scart şeklinde tek tek onları dene 5,6 yerde

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cool_ice45 C kullanıcısına yanıt
    Evet yapabilirsin wd40 ıslak takma ama

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cool_ice45 C kullanıcısına yanıt
    Ben 4 bin tl boşa masraf yaptım meğerse 500 tl beyin tamiriymiş 3 yıl boşa uğraştım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falls

    Birde motor kısmındaki bütün kablo müşür sensör ek yerleri var scart şeklinde tek tek onları dene 5,6 yerde
    Anladım. Göz gezdiririm uzanabildiğim takıp çıkan tüm kablolara.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falls

    Ben 4 bin tl boşa masraf yaptım meğerse 500 tl beyin tamiriymiş 3 yıl boşa uğraştım
    Valla bende tamirci tamirci dolaştım sonuç yok herkes başka birşey söylüyor. Bende 4.000 TL masraf yapma yolunda ilerliyordum açıkçası. Geçen servisine bırakacaktım aracı ama servis yoğunmuş ondan bırakmamıştım. Şu kablo ve scartları bir kontrol edeyim bakalım inşlaah beyin tamirine gerek kalmadan kablolar ile çözerim işi.
  • Beyinin oradaki scart sökerken tırnakları kırma dikkat et

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cool_ice45 C kullanıcısına yanıt
    Krank müşürü scartı yakıt basınç müşürü scartı şarj dinanamosu sacartı vs vs sondan beyne doğru git

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • falls F kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim uyarı için. Dikkat ederim. Zorlamadan çıkarmaya çalışayım.
  • Wd40 bir yağdır. Elektronik aksama kullanılması uygun mu sizce? Bunun için olan özel temizleme spreyleri var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karamandalina

    Wd40 bir yağdır. Elektronik aksama kullanılması uygun mu sizce? Bunun için olan özel temizleme spreyleri var.
    Merhabalar, teşekkürler verdiğiniz bilgi için. Bu bahsettiğiniz spreyleri ne olarak aratmam gerekiyor google' da. Ya da bildiğiniz bir kaç ürünün adını veya alışveriş linkini yazabilir misiniz. (Elektronik devreleri temizlemek için kontak spreyler var bunlar iş görür mü mesela?)
  • arkadaşlar selamlar, 2007 megane 2 authentique 1.5 dci aracım var,
    su deposu normale 2-3 ayda bir azalma yapardı, takviye eklerdim ama son 2 haftadır ciddi azalmalar başladı. bu gün ise max çizgisini geçecek şekilde doldurduğum su park halindeyken 1-2 saat içinde yarıya inmişti, aracın sağ farın alt kısmından yere aktığı görünüyor .

    1 sene önce radyatöre toz atmıştı usta sızıntıları kapatsın diye ama sanırım artık değişme zamanı geldi, fiyat konusunda fikri olan varmıdır?

    al-sat çı değilim 7 senedir araç bende dahada binmeyi düşünüyorum o yüzden kaynak olayı pek tercihim değil.
  • Merhaba arkadaşlar, megane2 1.5 dci aracımda termostat kaçırıyor du, bende yenisi ile değiştirdim. Motoru deneme amaçlı yarım saat çalıştırdım, gaz verdim, ama ne fan açtı ne hararet göstergesi ortayı geçti, bu motor nasıl asıtılır anlamadım, belli sıcaklıktan sonra suyun genleşme kabına dönmesi gerekmez mi, fan açması gerekmez mi, acaba fan yani hararet müşürü mü arızalı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • soruyorum61 S kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, araç motorlarının ideal çalışma sıcaklığı vardır. Ben bu sıcaklığı 90 derece diye hatırlıyorum. Araç 90 dereceyi geçmediği sürece motor fanı çalıştırmaz ve radyatör suyunu devir daim ettirmez diye biliyorum ben. Uzun süre trafikte kalırsanız yada bol virajlı ve rampalı bir köy yolunda aracı kullanırsanız motor sıcakken tekrar bakın fana derim. Büyük ihtimaller fan çalışıyor olacaktır.
  • 2008 megane 2 authentic aracim var dizel arac start atop dugmesije basinca frene basmadan calisiyor viteste dahi olsa debriyaj musurunu degistirdim bisey degismedi bi sure normal calisti ama gecen gun akunun ustundeki buyuk 200 luk sigorta attirdi surekli sigorta atiyor cebimde sigortayla dolasiyorum var mi basina gelen ya da yardimci olabilecekler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cool_ice45

    Merhabalar, araç motorlarının ideal çalışma sıcaklığı vardır. Ben bu sıcaklığı 90 derece diye hatırlıyorum. Araç 90 dereceyi geçmediği sürece motor fanı çalıştırmaz ve radyatör suyunu devir daim ettirmez diye biliyorum ben. Uzun süre trafikte kalırsanız yada bol virajlı ve rampalı bir köy yolunda aracı kullanırsanız motor sıcakken tekrar bakın fana derim. Büyük ihtimaller fan çalışıyor olacaktır.
    ELM OBD2 test ettim 92 dereceye kadar çıkarabildim ama fan açmadı..!!?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soruyorum61

    ELM OBD2 test ettim 92 dereceye kadar çıkarabildim ama fan açmadı..!!?

    Alıntıları Göster
    Anlıyorum. Bundan öte teknik bilgim yok. Sizi yanlış yönlendirmek hiç istemem. İhmal etmeden en kısa sürede sanayide yada yetkili serviste kontrol ettirin. Dediğiniz gibi arızalı bir parça olabilir.
  • 
Sayfa: önceki 13441345134613471348
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.