Şimdi Ara

MEGANE II DIESEL???

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.366
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Açıkçası forum a pek göz gezdiremedim. belki de soracağım sorunun cevabı forumda vardır. ama bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. bizim 2006 mayıs ayında aldığımız dizel meganımız var. açıkçası aracımızdan memnunuz tek derdimiz aracın rüzgar sesini içeriye alması hepsi bu. fakat şirket arabası olarak kangoo yu kullanıyorum ve araba sürekli sorun üstüne sorun çıkartıyo. gerçi o aracı da kullananın hattı hesabı yok ya neyse :) açıkçası aracımızı itinayla kullaıyoruz. benim aldığım bir duyum oldu. ve bana sölenen aman 100 bin km ye gelmeden elinizden çıkarın satın dedi birkaç kişi. neden dediğimde megane larda aracın turbosunun sorun çıkardığını belirttiler. bana çok saçma geldi. size de sormak istedim. sizce de böle bişey var mıdır? aracımızı seviyoruz. dizel olduğu içinde 10 yıl kullanmak niyetindeydik. ama bunları duyunca insan ister istemez tereddüt yaşıyor. lütfen yaşadığıonız tecrübeler de varsa paylaşırsanıız sevinir. şimdiden herkese teşekkürler.







  • bende megane benzinli var fakat bir tanıdığımda 220binde clio symbol dizel var. ve turbosu dediğin gibi ilk kez arıza yaptı,tuhaf bir ses geliyodu. fakat yetkili serviste 150YTLlik bi masraf çıkarttı bence çok da dert değil. meganelar cliolara göre daha kaliteli araçlardır kafana takma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: assessor

    bende megane benzinli var fakat bir tanıdığımda 220binde clio symbol dizel var. ve turbosu dediğin gibi ilk kez arıza yaptı,tuhaf bir ses geliyodu. fakat yetkili serviste 150YTLlik bi masraf çıkarttı bence çok da dert değil. meganelar cliolara göre daha kaliteli araçlardır kafana takma
    Enjektörleri ne kadar dayanıyor bilmiyorum ama onları da değiştirmek gerekebilir. Araç zaten yeni olduğu için fazla masrafı olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ben Kemal Geliyorum

    Enjektörleri ne kadar dayanıyor bilmiyorum ama onları da değiştirmek gerekebilir. Araç zaten yeni olduğu için fazla masrafı olmaz.

    Alıntıları Göster
    arkadasim, turbo sorunu eski clio dci larda vardir. meganelarda boyle birsey duymadim. kuzenim 2004 cliosu iki kez turbodan dolayi arizalandi. ama kendisi hakikaten cok basardi... ikisinde de renault hatayi kabul edip hicbir ucret talep etmeden degistirdi...
    ancak dedigim gibi yeni modellerde boyle bir sorun yok. ozellikle meganeda kullanilan dci motorlarda turbo sorunu yok. kendim de gonul rahatligi ile megane dci aldim biniyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayi terbiyecisi

    arkadasim, turbo sorunu eski clio dci larda vardir. meganelarda boyle birsey duymadim. kuzenim 2004 cliosu iki kez turbodan dolayi arizalandi. ama kendisi hakikaten cok basardi... ikisinde de renault hatayi kabul edip hicbir ucret talep etmeden degistirdi...
    ancak dedigim gibi yeni modellerde boyle bir sorun yok. ozellikle meganeda kullanilan dci motorlarda turbo sorunu yok. kendim de gonul rahatligi ile megane dci aldim biniyorum.

    Alıntıları Göster
    arkadaşımda clio dci var 175 000 km yi devirdi daha tık yok bende ise 39,000 de clio var bazen biniyorum ikisininde çekişinde gidişinde en ufak bir problem yok galericiler benzinli araba satamadıklarından dizel arabaları kötülemişlerdir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    arkadaşımda clio dci var 175 000 km yi devirdi daha tık yok bende ise 39,000 de clio var bazen biniyorum ikisininde çekişinde gidişinde en ufak bir problem yok galericiler benzinli araba satamadıklarından dizel arabaları kötülemişlerdir

    Alıntıları Göster
    Araci hor kullaniyor isen ve hava filtren duzgun temizlenmiyorsan basina her km gelir

    Bak bu hususlardan burda bahsediyor incele istersen ayrica tum turbo dizel kullanicilarida bakarsa araclari icin faydali bilgilere ulasabilir
    Buyrun linkte burda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mellkor

    Araci hor kullaniyor isen ve hava filtren duzgun temizlenmiyorsan basina her km gelir

    Bak bu hususlardan burda bahsediyor incele istersen ayrica tum turbo dizel kullanicilarida bakarsa araclari icin faydali bilgilere ulasabilir
    Buyrun linkte burda

    Alıntıları Göster
    bana da bir dizel ustası sölemişti megane larda turbo gidiyo die ben de düzgün kullanım ve periyodik bakımları zamanında yetkili servisinde yapılmış bir araca kolay kolay birşey olmaz diye düşünüyorum. zaten arabamızı seviyoruz. işte böle insanlar konuşunca insanın içine kurt düşüyo.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skaralar

    bana da bir dizel ustası sölemişti megane larda turbo gidiyo die ben de düzgün kullanım ve periyodik bakımları zamanında yetkili servisinde yapılmış bir araca kolay kolay birşey olmaz diye düşünüyorum. zaten arabamızı seviyoruz. işte böle insanlar konuşunca insanın içine kurt düşüyo.

    Alıntıları Göster
    arkadaşım söylenenler hurafe hep inan bana.bizim burda taksici abimiz var 235bin kmde şu an düzenli bakımlarını yaptırmış hiç bi sorunu yok arabanın.bende 2005 model megane dizel dinamik kullanıyom sıfır almıştım .hiç bi problem yok.300bini görür motoru.inanma sen herşeye.ayrıca turbo yok bu arabada.dci motorları.common roil motor kullanılıyo yani.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: avarova

    arkadaşım söylenenler hurafe hep inan bana.bizim burda taksici abimiz var 235bin kmde şu an düzenli bakımlarını yaptırmış hiç bi sorunu yok arabanın.bende 2005 model megane dizel dinamik kullanıyom sıfır almıştım .hiç bi problem yok.300bini görür motoru.inanma sen herşeye.ayrıca turbo yok bu arabada.dci motorları.common roil motor kullanılıyo yani.

    Alıntıları Göster
    ne demek turbo yok. turbosuz common rail mi var piyasada?
    quote:

    Orjinalden alıntı: avarova

    arkadaşım söylenenler hurafe hep inan bana.bizim burda taksici abimiz var 235bin kmde şu an düzenli bakımlarını yaptırmış hiç bi sorunu yok arabanın.bende 2005 model megane dizel dinamik kullanıyom sıfır almıştım .hiç bi problem yok.300bini görür motoru.inanma sen herşeye.ayrıca turbo yok bu arabada.dci motorları.common roil motor kullanılıyo yani.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    ne demek turbo yok. turbosuz common rail mi var piyasada?
    quote:

    Orjinalden alıntı: avarova

    arkadaşım söylenenler hurafe hep inan bana.bizim burda taksici abimiz var 235bin kmde şu an düzenli bakımlarını yaptırmış hiç bi sorunu yok arabanın.bende 2005 model megane dizel dinamik kullanıyom sıfır almıştım .hiç bi problem yok.300bini görür motoru.inanma sen herşeye.ayrıca turbo yok bu arabada.dci motorları.common roil motor kullanılıyo yani.


    Alıntıları Göster
    varsa bilgilendir o zaman arkadaşım bizi ayrıntılı o zaman




  • quote:

    Orijinalden alıntı: avarova

    varsa bilgilendir o zaman arkadaşım bizi ayrıntılı o zaman

    Alıntıları Göster
    binek otolardaki bütün modern dizeller avrupa ve asya malı olan diyelim amerikan dizelleri hakkında bi bilgim yok fazla incelemedim hepsi turboludur. 65 80 100 hp 1.5 dci motorlarda turbo basınçları farklıdır. ayrıca emin değilim ama 100hplik versiyon değişken turbo geometrisine de sahip olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    binek otolardaki bütün modern dizeller avrupa ve asya malı olan diyelim amerikan dizelleri hakkında bi bilgim yok fazla incelemedim hepsi turboludur. 65 80 100 hp 1.5 dci motorlarda turbo basınçları farklıdır. ayrıca emin değilim ama 100hplik versiyon değişken turbo geometrisine de sahip olabilir.

    Alıntıları Göster
    arkadaşım tdci yok ki hiç megane larda iddaa etmiyorum ama turbosu benim bildiğim yok .sende tam bilmiyosun sanırım araştıralım bi o zaman .kesin bilgilerimizi yazarız sonra
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avarova

    arkadaşım tdci yok ki hiç megane larda iddaa etmiyorum ama turbosu benim bildiğim yok .sende tam bilmiyosun sanırım araştıralım bi o zaman .kesin bilgilerimizi yazarız sonra

    Alıntıları Göster
    megane lar kesin turbolu o yönde şüphem yok merak etme:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    megane lar kesin turbolu o yönde şüphem yok merak etme:)

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    megane lar kesin turbolu o yönde şüphem yok merak etme:)



    +1

    Turbosuz araç mı kaldı bu devirde?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lotus1

    quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    megane lar kesin turbolu o yönde şüphem yok merak etme:)



    +1

    Turbosuz araç mı kaldı bu devirde?

    Alıntıları Göster
    DCİ -TDCİ- HDİ vs bunlar markaların seçmiş oldugu isimler hepsinde yeni nesil common rail teknolojisi olduğunu düşünüyorum ben



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fastdriver. -- 26 Kasım 2007; 10:41:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fastdriver.

    DCİ -TDCİ- HDİ vs bunlar markaların seçmiş oldugu isimler hepsinde yeni nesil common rail teknolojisi olduğunu düşünüyorum ben

    Alıntıları Göster
    aklımdaki diğer bir soru ise megane dizeller neden 8 supaplı bildiğim kadarıyla opel fiat ford peugeot bu markaların dizelleri 16 supap
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fastdriver.

    aklımdaki diğer bir soru ise megane dizeller neden 8 supaplı bildiğim kadarıyla opel fiat ford peugeot bu markaların dizelleri 16 supap

    Alıntıları Göster
    Zaten turbolu 8 subap olmasi yada 16 olmasi cok etkilemiyor zaten iceri giren havanin belli bir oranda olmasi lazim onu ayarlamislardir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    binek otolardaki bütün modern dizeller avrupa ve asya malı olan diyelim amerikan dizelleri hakkında bi bilgim yok fazla incelemedim hepsi turboludur. 65 80 100 hp 1.5 dci motorlarda turbo basınçları farklıdır. ayrıca emin değilim ama 100hplik versiyon değişken turbo geometrisine de sahip olabilir.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    binek otolardaki bütün modern dizeller avrupa ve asya malı olan diyelim amerikan dizelleri hakkında bi bilgim yok fazla incelemedim hepsi turboludur. 65 80 100 hp 1.5 dci motorlarda turbo basınçları farklıdır. ayrıca emin değilim ama 100hplik versiyon değişken turbo geometrisine de sahip olabilir.

    65 de bildiğim kadarıyla yok
    70 den emin değilim
    ama

    80,82,100,106,110 1.5 dci motorlarda turbo var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fastdriver.

    aklımdaki diğer bir soru ise megane dizeller neden 8 supaplı bildiğim kadarıyla opel fiat ford peugeot bu markaların dizelleri 16 supap

    Alıntıları Göster
    yanlış bilgi
    opelde 1.9 cdti lardan biri 8 valvelidir 1.3 lerin ikiside (aynı zamanda fiat içinde konuşuyorum) 1.9lardan bir tanesi 16 v biri 8 v birde 3.0 v6 24v var diesellerde
    fordun citroenin pejonun 1.6 ve daha yüksek hacimlileri 16v dir 1.4 tdci hdi 8v lidir. vw dizellerde 2.0 140 hp dışında daha küçük hacimlerde silindir başına 2 valve kullanır. toyota d4d 8v renault dci lar 8v ayrıca 65 hp olanında da turbo var
    quote:

    Orjinalden alıntı: strong84

    aklımdaki diğer bir soru ise megane dizeller neden 8 supaplı bildiğim kadarıyla opel fiat ford peugeot bu markaların dizelleri 16 supap




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    yanlış bilgi
    opelde 1.9 cdti lardan biri 8 valvelidir 1.3 lerin ikiside (aynı zamanda fiat içinde konuşuyorum) 1.9lardan bir tanesi 16 v biri 8 v birde 3.0 v6 24v var diesellerde
    fordun citroenin pejonun 1.6 ve daha yüksek hacimlileri 16v dir 1.4 tdci hdi 8v lidir. vw dizellerde 2.0 140 hp dışında daha küçük hacimlerde silindir başına 2 valve kullanır. toyota d4d 8v renault dci lar 8v ayrıca 65 hp olanında da turbo var
    quote:

    Orjinalden alıntı: strong84

    aklımdaki diğer bir soru ise megane dizeller neden 8 supaplı bildiğim kadarıyla opel fiat ford peugeot bu markaların dizelleri 16 supap


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    yanlış bilgi
    opelde 1.9 cdti lardan biri 8 valvelidir 1.3 lerin ikiside (aynı zamanda fiat içinde konuşuyorum) 1.9lardan bir tanesi 16 v biri 8 v birde 3.0 v6 24v var diesellerde
    fordun citroenin pejonun 1.6 ve daha yüksek hacimlileri 16v dir 1.4 tdci hdi 8v lidir. vw dizellerde 2.0 140 hp dışında daha küçük hacimlerde silindir başına 2 valve kullanır. toyota d4d 8v renault dci lar 8v ayrıca 65 hp olanında da turbo var
    quote:

    Orjinalden alıntı: strong84

    aklımdaki diğer bir soru ise megane dizeller neden 8 supaplı bildiğim kadarıyla opel fiat ford peugeot bu markaların dizelleri 16 supap



    bilgilendirdiğin için çok teşekkürler gerçekten aklıma takılan sorulardan bitanesiydi




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.