Şimdi Ara

MEKANİK KLAVYE PROBLEMİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • MERHABA, 1 AY ÖNCE BLOODY B318 MEKANİK KLAVYE ALDIM.
    1 AY SORUNSUZ KULLANDIKTAN SONRA BİRDEN TÜM TUŞ IŞIKLARI SÜREKLİ YANIP SÖNMEYE BAŞLADI, YANİ 1 SN YANIYOR 1SN SÖNÜYOR SÜREKLİ BÖYLE DURDURAMIYORUM,

    sİTESİNDEN YAZILIMINIDA İNDİRİP KURDUM GENEDE DÜZELMEDİ..

    SORUN 1: SORUN NE OLABİLİR NASIL DÜZELEBİLİR?

    SORUN 2: SİTESİNDNE TEKNİK SERVİSE SORMAYA ÇALIŞYORUM AMA SADECE MAİL İLE ULAŞILABİLİYOR O DA SÜREKLİ;

    "SMTP Error: Data not accepted.
    Wrong, please contact our technical staff, to help you decide Solutions

    BU HATAYI VERİYOR VE MAİLLER GİTMİYOR, KAFAYI YİYCEM EN AZINDAN NEDEN MAİL ATAMIYORUM Bİ YARDIMCI OLABİLİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM..

    NOT: ŞİMDİLİK IŞIK YANIP SÖNMESİ DIŞINDA KULLANIMDA Bİ SIKINTI YUK, TÜM TUŞLARI ÇALIŞIYOR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi matuk -- 23 Şubat 2018; 20:41:22 >







  • sorunu çöze bildin mi hocam ?
  • Yanıtım biraz geç oldu ama bu sorun benim de dün başıma geldi yabancı forumlardan araştırmam ile sorunu çözebildim şu şekilde yapmanız gerekmekte.


    Öncelikle FN+Ins tuşlarına yaklaşık 20 saniye basılı tutunuz ardından basılı tutmaya devam ederken klavyenin USB'sini bilgisayardan çekiniz tekrardan taktığınızda klavye de hiçbir ışık yanmayacak ve klavye çalışmayacaktır bunun bilincinde olarak hareket ediniz ve önceden klavyenin yazılımını indiriniz, ardından Bloody'nin orijinal klavye programına girdiğinizde otomatik olarak klavye sürücüleri tekrardan indirilecek ve sorunsuz çalışacaktır.https://www.bloody.com/tr/download.php

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.