Şimdi Ara

Memura Araç Tavsiyesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
4.124
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: máwci

    Hocam bırakın plastik jantlı bomboş arabaları hem tasarım hem konfor için Yeni Astra tercih edin en baz donanımda bile esp var onuda 1.4 t olarak alın 41.000'e bulabilirsiniz araştırın.


    bir memur olarak görüşüne katılıyorum.

    tabi ben olsam dizelini alırım o ayrı konu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_memur

    Arkadaşlar Merhaba, 2004 yılından bu yana forumu okuyorum, bilgileniyorum hatta sürekli okumaktan nickimi bile unutmuşum:))
    şimdi sizlere soracağım mevzu mevcut aracım olan 2006 model grande punto 1.4 fire ı değiştirmek istiyorum, bu araç şehir içinde(mersin) 7.0 litre yakıyor, yazın 6.8 e düşüyor, şehirler arası da 5,5-6,0 arası yakıyor. Memur olduğum için hafta içi günde 20km şehiriçi yol yapıyorum, ayda yaklaşık bir iki defa Adana'ya gidip geliyorum otobandan, mersin-adana 100 km. Yılda bir iki defada ankaraya gider gelirim. kabaca yılda 4800 km şehir içi , 4000km de şehirler arası yol yapıyorum. bu durumda c segment hatchback araç olarak öneriniz ne olurdu? bütçem 37000.
    dizel mi almalıyım yoksa benzinli mi?

    Çevremden jetta 1.2 tsi al diyen çok kişi var o araç 41000 Tl, sizce bütçeyi arttırıp bu tercihe mi yönelmeliyim. Sizlerin alternatifleri var mı?


    Yakıt ekonomisi olarak düşünürsek kesinlikle dizel öneririm. Dizele verilen fazla para, satarken geri alınıyor. Üstelik dizel arabanın daha fazla alıcısı oluyor. C segmenti ve diğer segmentlerdeki araç fiyatları çok arttı. B segmentinde bile fiyatlar üst donanımlı olanlarda 40.000 TL'ye kadar çıktı.

    Sizin önceliğinizi ve beklentilerinizi karşılayacak olan aracı seçmek en doğrusu olur. Önceliğiniz arabanın tasarımı ise ve dizel olması önemli değilse Jette 1.2 tsi. 1,2 moturun performansı konusunda bilgim yok.

    Eğer önceliğiniz yakıt ekonomisi ise megane 1.5 dCİ hb.




  • Sıfır olacak diye belirtmişsiniz ama bu düşünceniz değişirse ikinci elde seçenekler daha fazla, bu fiyatlara D sınıfı ikinci el araç da alınabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezginaydogan

    Sıfır olacak diye belirtmişsiniz ama bu düşünceniz değişirse ikinci elde seçenekler daha fazla, bu fiyatlara D sınıfı ikinci el araç da alınabilir.



    sıfırları bile alınacak derecede neredeyse...
    opel insignia 1.6 180 beygir 57 bin küsürlerde...
    b ve c sınıfı araçların pahalılığı ise ülkemizdeki vergi sisteminin gubidikliğinden kaynaklanıyor.
    sen 1,6 motor km'de 13 kuruş yakan fiesta ile 180 beygirlik insignia'yı aynı şekilde vergilendirirsen millet gider kocaman d sınıfı araçlar alır.
  • jetta 1.2 alınabilecek bir araç mı kullananlarınyorumları önemli inceleme fırstım olmadı aracı ama harika bir görüntü var sanırım boyutları biraz büyümüşte
  • bagajı yeterli diyorsanız 32000 civarında fabia 1.2 tsı alın geçin. hem donanımlı ve performanslı bir aracınız olur, hem de kafa ütüleyen dizel sesinden kurtulursunuz. aynı motoru vw grubu yeni jetta da kullanıyor ancak o kasayı çekmeyeceği açık. kabul, geniş, nispeten prestijli bir arabanız, jettanız olur ama ancak bir yerden bir yere gidersiniz; sürüş keyfi, esneklik gibi kavramlardan bihaber yıllarca araç kullanırsınız.

    veya yeni astra 140 hp lik versiyon üzerinde durmaya değer. veya yeni focus u bekleyin.

    kolay gelsin.
  • Yeni Jetta FİYAT: 41.000 TL "S" harfiyle belirtilen donanımlar mevcut.

    Trendline
    1,2 lt. 105 PS Manuel/1,6 lt.TDI 105 PS1/2-2/3 oranında tam katlanabilen arka koltuklar S
    Arkada 2 adet bardak tutucu S
    Ayak bölgesi aydınlatma -
    Arka kol dayama ve bagaja ulaşma bölümü -
    Bagajda 12 Volt soket S
    Bagajda poşet tutma askısı -
    Çok fonksiyonlu deri direksiyon simidi, el freni ve vites topuzu -
    Deri direksiyon simidi, el freni ve vites topuzu S
    Ön kapı içlerinde 1 lt. şişe koyma gözü S
    Ön kol dayama S
    Ön koltuk arkalarında harita gözleri -
    Ön koltuklarda bel desteği -
    RCD310 Radyo-CD-MP3 çalar S
    RNS310 Navigasyon-Radyo-CD-MP3 çalar (5'' Renkli dokunmatik ekran) -
    Yükseklik ayarlı ön yolcu koltuğu -
    Yükseklik ayarlı sürücü koltuğu S
    16'' çelik jantlar, 205/55R16 lastikler S
    16'' alüminyum jantlar -
    Elektrikli ısıtmalı yan aynalar S
    Elektrikli katlanabilir yan aynalar -
    Gövde rengi tampon, yan aynalar ve kapı kolları S
    Karartılmış arka ve arka yan camlar -
    Krom radyatör ızgarası -
    Krom yan cam çerçeveleri -
    Ön sis farları -
    Far yıkama sistemi -
    Tam boy stepne S
    Yan aynalarda LED sinyal lambaları S
    Aktif karbon granüllü toz ve polen filtresi S
    Eletrikli bagaj kapağı (uzaktan kumanda ile açılabilir) S
    Elektrikli ön ve arka camlar S
    Eve geliş-evden çıkış fonksiyonu (Coming home-leaving home) -
    Hız sabitleyici (Cruise Control) -
    Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası -
    Kilitlenebilir torpido gözü (soğutma özellikli) S
    Klimatik (Yarı otomatik klima) S
    Klimatronik (Çift bölgeli tam otomatik klima) -
    Otomatik yanan kısa farlar -
    Park mesafe sensörleri -
    Uzaktan kumandalı merkezi kilit S
    Yağmur sensörü -
    Yol bilgisayarı S
    Anti blokaj fren sistemi (ABS) S
    Çocuk koltuğu sabitleyici (ISOFIX) S
    Disk frenler, (ön/arka) S
    Elektronik defransiyel kilidi (EDL) S
    Elektronik fren güç dağılımı (EBD) S
    Elektronik motor çekiş kontrolü (MSR) S
    Elektronik patinaj önleme sistemi (ASR) S
    Elektronik stabilizasyon programı (ESP) -
    Emniyet kemeri sesli ve ışıklı uyarı özelliği S
    Gündüz farları S
    Hill Hold fonksiyonu (Yokuş Asistanı) -
    Immobilizer S
    Piroteknik ön emniyet kemerleri S
    Sürücü ve yolcu ön hava yastıkları (yolcu hava yastığı deaktivasyon) S
    Sürücü ve yolcu yan hava yastıkları S
    Tavan hava yastıkları S
    Yükseklik ve derinlik ayarlı elektromekanik servo direksiyon S
    © Volkswagen




  • Jetta 1.2 trendline fiyatı 41.000 TL + Metalik renk için 950 TL
  • Megane HB Authentique 1.5 dCi 85 bg FİYAT: 40.100 TL

    Estetik ve Dış Ekipmanlar
    Gövde Rengi Tamponlar S
    Elektrikli ve Isıtmalı Yan Aynalar S
    Yan Aynalara Entegre Sinyaller S
    "Sequence"Tipi Jant Kapakları (205/65 R15) S
    Siyah Yan Aynalar S
    Siyah Kapı Kolları S

    Konfor ve İç Ekipmanlar
    Renkli Camlar S
    Yükseklik Ayarlı Direksiyon S
    Polen Filtresi S
    Yol Bilgisayarı S
    Elektrikli Arka Camlar S
    Sürücü Koltuğu Yükseklik Ayarı S
    Manuel Klima S
    Türkçe Uyarı Ekranı S
    Direksiyondan Kumandalı Müzik Sistemi S
    Ön Konsolda Portatif Müzik Çalar Bağlantı Soketi S
    Koyu Karbon Döşeme S
    Elektrikli Ön Camlar, Tek Dokunuşla Açılıp Kapanabilen S
    60W, 4HP, Radyo-Mono CD MP3 S
    Arka Koltuk Sırtlığı 1/1 Katlanma Özelliği S
    Entegre Navigasyon Sistemi - Carminat TomTom O

    Güvenlik
    ABS S
    Fren Destek Sistemi (AFU) S
    Sürücü ve Yolcu Hava Yastıkları S
    Yan Hava Yastıkları S
    Güç Limitörlü Ön Emniyet Kemerleri S
    Güç Limitörlü Arka Emniyet Kemerleri S
    Ani Durmalarda 4'lü Flaşörlerin Otomatik Yanması S
    Kapıların Hareket Sonrası Otomatik Kilitlenmesi S
    Kumanda ile Açılan Elektronik Motor Kilidi (İmmobiliser) S




  • Yanlış anlamazsanız bir soru sormak isterim; neden su forumda arac alacak olan devlet çalışanları "memur" olduğunu belirtiyor.

    Şimdi 10.000liraya araç almak için konu açan memur var, siz gibi 40.000liraya alacak memur var, çok yakın bir "memur" dostum gibi 80.000liraya insignia dizel alanda var.

    Lütfen yanlış anlamayın ancak "memur" yazılarak demagoji yapılması pek hoş değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: desiya

    Yanlış anlamazsanız bir soru sormak isterim; neden su forumda arac alacak olan devlet çalışanları "memur" olduğunu belirtiyor.

    Şimdi 10.000liraya araç almak için konu açan memur var, siz gibi 40.000liraya alacak memur var, çok yakın bir "memur" dostum gibi 80.000liraya insignia dizel alanda var.

    Lütfen yanlış anlamayın ancak "memur" yazılarak demagoji yapılması pek hoş değil.


    Katılıyorum. Ve şunu diyorum ; demek memurların durumu gayet iyi. Bir memur çıkıp 41 bin liralık Jetta kafamda var diyorsa.
  • Memur var, memur var :)



    Haluk
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Memur var, memur var :)



    Haluk

    Memur var,memurcuk var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dranov


    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Memur var, memur var :)



    Haluk

    Memur var,memurcuk var


  • Di mi Örneğin Başbakanlık Müsteşarı 4.725 lira alıyor (Bu konum kademe olarak bir memur'un çıkabileceği maks. seviye)

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Memur var, memur var :)



    Haluk
  • quote:

    Orijinalden alıntı: desiya

    Yanlış anlamazsanız bir soru sormak isterim; neden su forumda arac alacak olan devlet çalışanları "memur" olduğunu belirtiyor.

    Şimdi 10.000liraya araç almak için konu açan memur var, siz gibi 40.000liraya alacak memur var, çok yakın bir "memur" dostum gibi 80.000liraya insignia dizel alanda var.

    Lütfen yanlış anlamayın ancak "memur" yazılarak demagoji yapılması pek hoş değil.

    Sevgili Desiya, ben memur zihniyetimle gidip Fiat Bravo alacaktım, ticaretle uğraşan arkadaşarım alma diye fikir beyan ettiler, adamlar gidip vosvos alıyor 6 ay sonra satarken bir bakıyorum yaptığı masrafları eklemiş (yakıt dahil) satıyor, benim punto da 16000 e satılıyor bu ülkede, yani piyasa yapısı analiz edildiğinde belli markaları almak cazip özellikle satarken, 1.6 passat benzilinin durumu forumda bayaa tartışıldı sıfırdan daha yüksek fiyatlara satılıyor ikinci eli, benim konuyu açmamda ki amacım da yılda 10.000 km yapan birisi olarak ki memur olduğumun önemi burda ortaya çıkıyor -yılda 20 gün tatil hakkkımız var- sadece işe gidip geleceğim, arada bir de 100 kmlik bir otoban yolculuğu, yılda bir iki de ankara- mersin , 40000 tl lere dizel almak mı yoksa jetta mı işine döndü benim iş, sizlerden beklentim de en rasyonel kararı vermek için görüş almak tı,

    üniversite yıllarında bir aracın donanımlı olması çok şey ifade ediyordu ama şimdi inanın direksiyondaki ses açma düğmesi bile bir anlam ifade etmez oldu, yorgun yorgun biniyorum araca cd çalıyo çok uğraşmıyorum sonrada iniyorum bendeki ruh hali böyle olunca sizlerin fikirlerini alalım dedik. Memur olmakla demagoji yapılması (demagoji Fr. démagogie
    a. Laf cambazlığı: “Çünkü halklar artık demagojiden hoşlanmamakta, demagogların maskelerini aşağıya indirip yolundan atmaktadır.” -N. Hikmet.
    Güncel Türkçe Sözlük ) arasındaki ilişkiyi de açıklarsan konuyla ilgili görüş belirtirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the_memur -- 21 Şubat 2011; 13:30:03 >




  • Adamın memurluğuna niye bu kadar takıldınız ki? ODTÜ'de Volvo XC90 jipe binen akademisyenler var ve evet bunlar yeşil pasaport sahibi birer devlet çalışanı, ne yapalım gidip taşlayalım mı adamları? arkadaşımz kibarca fikir sormuş, forumumuz yine bir art niyet arama içerisinde..

    Neyse konuya dönecek olursak, Jetta'nın tüketimiyle ilgili sorular sormuşsunuz, ancak inanın bende bilmiyorum, yabancı kaynaklı dergilerde fabrika ortalamasının gaza basılmadığı müddetçe çok rahat tutturulabildiği yönünde, TSI motorların esprisi burda zaten, basmayınca az yakar, basınca çok kaçar kaldı ki aracınız olan Puntoyu bende 1 ay boyu kullanmıştım ve elde ettiğiniz verileri sakin sakin giderek elde etmiştim, burdan zaten performans manyağı olmadığınız kanaatine varıyorum, ayrıca tip ve gösteriş olarak D segmenti gibi duruyor, yani VW sahibi olduğum için mesajlarım yanlış anlaşılabilir, ancak PAHALI olmasına rağmen ben yeni jettayı inanılmaz beğendim, sizin yerinizde olsam alacağım araç büyük ihtimal Jetta 1.2 olurdu




  • İster memur olur ister mühendis bizi ilgilendirmez. Başlık şöyle de olabilir di ; "ARABA TAVSİYESİ" - "YILDA 10 BİN KM KULLANAN BİRİ İÇİN ARABA TAVSİYESİ" şeklinde. Mesleklere göre veya statüye göre mi araba tavsiyesi oluyor? Memura araç tavisyesi, emekliye araba tavsiyesi, öğretmene araba tavsiyesi, doktora araba tavsiyesi, avukata araba tavsiyesi gibi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: effendy75

    bagajı yeterli diyorsanız 32000 civarında fabia 1.2 tsı alın geçin. hem donanımlı ve performanslı bir aracınız olur, hem de kafa ütüleyen dizel sesinden kurtulursunuz. aynı motoru vw grubu yeni jetta da kullanıyor ancak o kasayı çekmeyeceği açık. kabul, geniş, nispeten prestijli bir arabanız, jettanız olur ama ancak bir yerden bir yere gidersiniz; sürüş keyfi, esneklik gibi kavramlardan bihaber yıllarca araç kullanırsınız.

    veya yeni astra 140 hp lik versiyon üzerinde durmaya değer. veya yeni focus u bekleyin.

    kolay gelsin.




    Sevgili effendy75, aynen düşünmedim değil, herşeyi geçtim, skodanın servisi bile yeter, geçenlerde uğradım kimse yok rahat rahat derdini anlat, aracını yaptır. fiatta öylemi derdini anlatıyon usta beş dk sonra gene soruyor problem neydi diye, fabia ya gelince herşey iyi de o arka tasarım çok kötü geliyor ama değerlendirmekte dediğin gibi fayda var, önerin için teşkkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Adamın memurluğuna niye bu kadar takıldınız ki? ODTÜ'de Volvo XC90 jipe binen akademisyenler var ve evet bunlar yeşil pasaport sahibi birer devlet çalışanı, ne yapalım gidip taşlayalım mı adamları? arkadaşımz kibarca fikir sormuş, forumumuz yine bir art niyet arama içerisinde..

    Neyse konuya dönecek olursak, Jetta'nın tüketimiyle ilgili sorular sormuşsunuz, ancak inanın bende bilmiyorum, yabancı kaynaklı dergilerde fabrika ortalamasının gaza basılmadığı müddetçe çok rahat tutturulabildiği yönünde, TSI motorların esprisi burda zaten, basmayınca az yakar, basınca çok kaçar kaldı ki aracınız olan Puntoyu bende 1 ay boyu kullanmıştım ve elde ettiğiniz verileri sakin sakin giderek elde etmiştim, burdan zaten performans manyağı olmadığınız kanaatine varıyorum, ayrıca tip ve gösteriş olarak D segmenti gibi duruyor, yani VW sahibi olduğum için mesajlarım yanlış anlaşılabilir, ancak PAHALI olmasına rağmen ben yeni jettayı inanılmaz beğendim, sizin yerinizde olsam alacağım araç büyük ihtimal Jetta 1.2 olurdu

    Sevgili Janjan, vardığın kanaat doğru, performanslı kullanmıyorum , hatta Adana - Ankara 4.8 ortalama ile gidip 4.6 ortalam ile dönmüşlüğümde vardır, grande punto ile şehir içinde 600 km yol alıyorum(45 litre ile) , şehirler arası ise 750 - 850 km yol yapıyorum. tabi bunları yaparken tasarruf edim modunda değilim genelde sakin, aracı zorlamadan kullananlardanım. acaba dizele geçsem bu kullanım tarzı ile ne çıkar ortaya oda ayrı bir konu. önerin için teşkkürlerimi sunarım.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.