Sevgili Desiya, ben memur zihniyetimle gidip Fiat Bravo alacaktım, ...
Arkadaşım merhaba,
Ben de memurum ve de ona rağmen gittim Bravo aldım.
Benim aldığım donanım ve özelliklerdeki Golf benim araçtan 17.000 TL daha pahalıydı.
Alırken kazandığım için satarken o kadar da dert etmiyorum.
Varsın Golften 15.000 TL ucuza getsin.
Yine kardayım.
Kesinlikle tavsiye ederim :)
Haluk
quote:
Orijinalden alıntı: haluk 23
quote:
Orijinalden alıntı: the_memur
Sevgili Desiya, ben memur zihniyetimle gidip Fiat Bravo alacaktım, ...
Arkadaşım merhaba,
Ben de memurum ve de ona rağmen gittim Bravo aldım.
Benim aldığım donanım ve özelliklerdeki Golf benim araçtan 17.000 TL daha pahalıydı.
Alırken kazandığım için satarken o kadar da dert etmiyorum.
Varsın Golften 15.000 TL ucuza getsin.
Yine kardayım.
Kesinlikle tavsiye ederim :)
Haluk
Sevgili Haluk 23, ben aralık ayında Bravo sport 1.6 Mjet 120 Hp, skydom ve zenon dışında herşey var 43000 e alıyordum, çevremdeki herkes sakın alma diye tutturdu şimdi milletten böyle yorumlar gelince bu sefer bizim kafa bulanıyor, o fiyata o donanım da başka araçta göremedim işin açıkcası, ama insanlara da bi nebze hak veriyorum onlarda değer kaybını düşünüyor fiatta değer kaybı biraz fazla, benim soğuduğum ayrı bir noktda da; servis çalışanları çok bilgisiz; örneğin polen filtresinin orda bir vidalık işten dolayı araçta sorun vardı, usta geldi bu aracın ön göğüüsü komple sökmem felan muhabettlerine girdi, bende yaptırmadım, eve geldim google a yazdım ilk sitede çözümü buldum götürüdüm yaptırdım(bir vida sıkma) - hem çalışma hayatı hem sınavlara hazırlanan biri olarak yaşadığım zaman kaybı çok can sıkıcı oluyor.. tabi bu örnekler daha fazla da zamanınızı almayım ben. bu arada bravo çok güzel bir araç tüketim değerleriniz nedir acaba?
Yazılardan çıkardığım kadarıyla bana göre alabileceğin en uygun araç Megane HB dizel.Hem her yönden ekonomik,hem piyasası olan bir araç,hem şık..
quote:
Orijinalden alıntı: dranov
Yazılardan çıkardığım kadarıyla bana göre alabileceğin en uygun araç Megane HB dizel.Hem her yönden ekonomik,hem piyasası olan bir araç,hem şık..
Seat bayisi de seninle aynı fikir de:)), megane, fluenceye nazaran nasıldır, süspansiyon sesi, motor sesi bakımından... fluence gayet sessiz bir araç megane tecrüben var mı acaba?
quote:
Orijinalden alıntı: the_memur
Sevgili Haluk 23, ben aralık ayında Bravo sport 1.6 Mjet 120 Hp, skydom ve zenon dışında herşey var 43000 e alıyordum, çevremdeki herkes sakın alma diye tutturdu şimdi milletten böyle yorumlar gelince bu sefer bizim kafa bulanıyor, o fiyata o donanım da başka araçta göremedim işin açıkcası, ama insanlara da bi nebze hak veriyorum onlarda değer kaybını düşünüyor fiatta değer kaybı biraz fazla, benim soğuduğum ayrı bir noktda da; servis çalışanları çok bilgisiz; örneğin polen filtresinin orda bir vidalık işten dolayı araçta sorun vardı, usta geldi bu aracın ön göğüüsü komple sökmem felan muhabettlerine girdi, bende yaptırmadım, eve geldim google a yazdım ilk sitede çözümü buldum götürüdüm yaptırdım(bir vida sıkma) - hem çalışma hayatı hem sınavlara hazırlanan biri olarak yaşadığım zaman kaybı çok can sıkıcı oluyor.. tabi bu örnekler daha fazla da zamanınızı almayım ben. bu arada bravo çok güzel bir araç tüketim değerleriniz nedir acaba?
Valla arkadaşım ben de aralık ayında aldım aracımı ve de inanılmaz memnunum şimdilik.
Geçen hafta itibarıyle gerçekleşen yakıt tüketim değerlerimle birlikte birkaç bilgi daha vereyim :)
Bunlar Bravo sayfalarında da mevcut.
quote:
Orjinalden alıntı: haluk 23
Arkadaşlar Aralık 2010 da teslim aldığım Bravo multijet dinamik plus dualogic + assist kit + safety kit + skydome 120 bg aracım 4500 km oldu ve de önceden yazdığım + - listesini güncelleme vakti geldi.
Eski bir 2004 Focus C-max TDCI dizel, 2004 Focus 1.6 benzinli, 2008 Honda Jazz Elite CVT ve de 2010 Toyota Auris dizel 6 ileri sahibiyim. Jazz hala bende.
Fiat Bravo normalde aklımın ucundan bile geçmeyecek, sadece göze hoş gelen bir tasarıma sahip bir araçtı benim gözümde. Ancak tek bir test sürüşü yapmam yetti desem yeridir.
1. İçi kesinlikle çok sessiz. Yol gürültüsünü çok az alıyor içeri. (Güncelleme: Sert sayılabilecek ve de benim normalden daha fazla hava bastığım Lassa snoways era kış lastikleriyle gürültü biraz artsa da aracın yalıtımı gerçekten takdire şayan. 3500 km de yağ değişimi için servise gittiğimde aracın motor altı ve de ön lastik içlerindeki yalıtım malzemelerini sökmek bile 15-20 dk falan sürdü. Takmak için de bir o kadar süre harcamıştır servisteki çocuk. Bu yüzden aletin bakımları uzun sürüyor :)
2. İçeriden hiç bir tıkırtı - çıtırtı gelmiyor ki benim araç bir de cam + açılır tavan. (Kış olduğundan sabahları termometre -6-7 leri gösteriyor ve de 3-4 ev aşağıdaki bir apartmana yol kazılıp hat çekilmiş ve de orayı öyle bırakmışlar. O kısımda ne kadar yavaş geçersem geçeyim birkaç çıtırtı geliyor cam tavandan).
3. 6. viteste 2000 devirde 115 ve de 3.000 devirde 170 yapıyor. Yeni hız limitleriyle en az yakan araçlardan birisi. Yol tutuşu da hiç fena değil. Süspansiyon konforu da gayet iyi. Süspansiyonu sessiz çalışıyor ve de beni rahatsız edecek bir durum olmadı şimdiye kadar.
4. Dualogic yarı otomatik şanzumanın vites geçişleri hiç fena değil ve de test ettiğim diğer yarı otomatiklerden bence daha başarılı. İlk 2 vites arası geçişlerde bazen bir kararsızlık yaşadığı oluyor ama çok da dert edilecek bir durum değil. Araçta mevcut olan ekonomi modunu vites kolu yanındaki E düğmesine basarak devreye alıyorsunuz ve de o zaman sistem daha erken vites değiştiriyor. Rodaj döneminde ve de sonraki motor açma döneminde bu özelliği neredeyse hiç kullanmadım. Artık yavaş yavaş kullanmaya başlarım herhalde.
5. Toyota dizellerde olmayan cruise control var ama Ford ya da Kia dizellerdeki kadar kullanılışlı değil. Sol eli direksiyondan ayırıp sinyal kolunun altındaki küçük kolu çevirmeniz gerekiyor sistemi devreye almak için ya da yolda giderken hızınızı değiştirmek için.
Ayrıca sistemi geçici olarak devreden çıkartmak için bir düğme ya da tuş gibi birşey yok. Ya tarif ettiğim koldaki kısmı çevirip tamamen devreden çıkartacaksınız ya da hafiften frene dokunacaksınız, veyahut ta aracı manuel moda alıp direksiyon arkasındaki kulakçıklardan ya da vites kolundan vites değiştireceksiniz.
6. Cep telefonumla direkt olarak bluetooth üzerinden aracın ses sistemi vasıtasıyla görüşüyorum. Genelde bir sıkıntı çıkmıyor ama birkaç kez telefonumu görmedi alet. Ayrıca Blue-me sisteminde mevcut olan SMS okuyucusu Nokianın symbianlı S60 işletim sistemine sahip modellerinde çalışmıyor. Hatta çalışan model sayısı çok ama çok az. Fiat web sayfasında modellerin listesi var: (http://fiat.com.tr/Pages/tr/hakkinda/BlueMe/BlueMe_Compatibility.aspx)
7. Flash belleğe attığım müzikleri direkt olarak usb üzerinden okuyor. Ancak USB içine şarkıları tek tek de atsam, ayrı klasörler içinde de atsam şarkıları direksiyon üzerinden ya da teybin üzerindeki düğmeden birer birer değiştirebiliyorum (başka türlü olabiliyorsa da ben kıvıramadım herhalde :) CD'ye klasörler içinde kaydettğim MP3 leri dinlerken tek tek şarkı ya da klasör atlatma seçeneğim var oysa. Bir de küçük bir nokta ama bence önemli. USB den dinlediğim mp3 bilgileri teyp ekranında değil de aracın göstergeleri arasındaki bilgi ekranında görünüyor. Şarkı başlarında ya da şarkı atlattığınızda yaklaşık 10 sn kadar normalde yol bilgisayarına ait olan bu ekrandan yol bilgisayarına ait bilgilere ulaşamıyorsunuz. (Beni çok gıcık eden bir durum bu. Paylaşayım dedim.) CD olarak dinlediğiniz parçaların isimleri CD çalar üzerindeki ekranda görünüyor ve de yol bilgisayarı ekranında da sadece ismini görebiliyorsunuz. Ancak yol bilgisayarının diğer bilgilerine de ulaşabiliyorsunuz. Bunu farkedeli beri USB den müzik dinlemiyorum.
8. Motor olarak Toyotanın dizelinden sonra özellikle ilk çalıştırmalarda çok gürültülü. Kia'nın dizelinin sesi de daha az gibi. Ama Fordun dizeliyle aynı sayılabilir. Bu gürültüyü aracın dışında duyuyorsunuz zira aracın yalıtımı gerçekten iyi. (Ama bu benim son dizel aracım olur herhalde zira benim en takıntılı olduğum konulardan birisi bu. Benzinli bir Hondanın motorunun ipeksi çalışmasını ve de rafineriliğini çok başarılı buluyorum. Bir tane Accord ya da CR-V alıp Vialle lpfi sistemiyle benzer bir yakıt ekonomisi yakalayacağımı düşünüyorum dizel-benzin-lpg fiyatları arasındaki oran bu şekilde devam ederse.)
Fordun dizeli 1750 devirden itibaren sizi koltuğa yapıştırıyor ve de 2500 devirlere kadar devam ediyor bu sıkı ivmelenme. Sonrasında yine var bir hızlanma ama asla 2000 devir civarındaki gibi değil. Bravonun 120 liği ilk başlarda bana daha "sağır" izlenimi uyandırmıştı ama şimdi 4500 km yi de devirdim, fikrim iyice değişti: Bravo da bu devir aralığı 1500 den başlayıp 3500 e kadar kesintisiz devam ediyor. Forddaki gibi bir patlama yok ama onun yerine daha bağışlayıcı, daha sağlıklı ve de düzenli bir ivmelenme var. Ford da 1200-1750 arası araç çok ama çok nazlı. Bravoda 1200 lerden itibaren bir kıpırdanma var ve de 1500 lerde artık önünüzdeki araç sizden kaçamaz diye düşünmeye başlıyorsunuz zira motor en sevdiği devirlere ulaşmış oluyor. Başka bir örnek daha vereyim. Aracım otomatik vites ve de 1500 devirde 6. viteste 115 le cruise controlle yokuş çıkarken alet vites düşürme ihtiyacı hissetmiyor. Ford da aynı şeyi yapamazsınız. Devri mutlaka 2000 ve üstü tutmanız gerekir. (Zaten 115 le giderken devir 2200 falan olacaktır orası ayrı ama yine de yazayım)
9. Direksiyon sistemi hiç fena değil. Direksiyon simidi de ele iyi oturuyor. Konsolda bulunan "city" düğmesine bastığınızda aracın direksiyonu serçe parmağınızla döndürebileceğiniz kadar hafifliyor düşük süratlarde ve de hız artınca bu sistem siz tekrar yavaşlayıncaya kadar devreden çıkıyor. Ekranda uyarısı kalıyor ama direksiyon normal sertliğine dönüyor yani.
10. Ses sistemi hiç fena değil. Fordlardaki Sony kadar olmasa da gayet yeterli. Sadece çok yüksek kalitede dönüştürülmüş ve de tarz olarak gayet gürültülü Mp3 lerde tiz seslerde çatlama oldu.
11. Bagajı 400 lt ile gerçekten çok başarılı. Bacanağın bebişin irikıyım pusetini ve de birkaç valizi hiç sıkıntısız yutabiliyor. Bagajdan ses falan da gelmiyor.
12. Aracımda viraj farları var. Parklar ya da farlar açıkken düşük hızlarda sinyal kolu ya da direksiyon hareketiyle iç taraftaki sis farlarını yakıyor. Acayip kullanışlı bir şey. Hatta sırf bu sistemi devreye alabilmek için mecburi dönüşlerde de o tarafın sinyalini yakıyorum :)
13. Yol bilgisayarı çok kullanılışlı ve de detaylı ve de sağlıklı çalışıyor. Bir sürü bilgiyi görebiliyorsunuz ve hatta aynı bilgileri A ve B olarak ta görebiliyorsunuz. Ben her yakıt alışta A yı sıfırlıyorum ve bununla birlikte bir sürü değer sıfırlanıyor. B ye ise dokunmayacağım. Sıfırdan itibaren tüm değerleri alet tutacak (demiştim ama geçen yanlışlıkla B'yi sıfırlamış bulundum nasıl olduysa. Ben de yol bilgisayarı ayarlarından B'yi kapattım.
14. Araçta hem ileri hem de geri vites için hillholder mevcut. Yokuşlarda aracı 2 saniye geri kaydırmıyor. Zaten siz gaza basmış oluyorsunuz bu arada. Çok ama çok kullanılışlı.
15. Elektrikli katlanan aynalar da çok kullanılışlı.
16. Aracımın ön koltuklarına eski araçlarımdan kalan bel desteklerini yerleştirdim. Zaten çok büyük sıkıntım yoktu ama eşim hep "ben Accordun koltuklarını daha çok beğeniyor(d)um" dediği için mecbur kaldım. Koltuk konforu daha da iyi oldu şimdi. Ama bu konuda Honda Civic, CR-V ya da Accord koltuklarını daha çok beğeniyorum. Volvo S60 koltukları ise "bir oturan bir daha unutamaz" dedikleri kadar var.
17. Aracımda bulunan yağmur sensörünü çözemedim bir türlü :) Zaten eski C-max imde de kullanmıyordum, o yüzden problem değil. Aynı şekilde far sensörünü de kullanmıyorum zira yolda parklarım ya da farlarım mutlaka açık. Ama refakatçi aydınlatma gerçekten çok kullanılışlı. Yarı açık otoparkta çok işe yarıyor. 30 sn ye ayarladım ve de bu süre bana yetiyor.
18. Yakıt tüketimi için şunları yazabilirim: Araçta 58 lt lik depo var ve de şehiriçinde yaklaşık 50 lt ile 700 km gidiyor kış şartlarında. Havalar ısınınca aynı miktar yakıtla 800 ü geçeceğimi düşünüyorum. Uzun yolda da efendi kullanımla 1200 km yi geçme planlarım var. Haydi hayırlısı.
19. Bakım aralığı yılda bir ya da 20.000 de bir. Fordda bu süre 15.000 de bir. (Kia da 7.500 de, Honda ve Toyotada 10.000 de bir.) Bildiğiniz gibi ben 3500 de ilk bakımını yaptırdım zorla ve de üstüne rica edip hatırlı tanıdıklar sokarak :) Yılda bir ya da her 10 de bir de yaptırmaya devam edeceğim.
20. Soğutmalı kol dayamayı hiç kullanmadım henüz :)
21. Keske otomatik kararan ayna olsaymış. G. punto da bile var.
22. İkinci el değeri Ford, VW, Honda ya da Toyota kadar değil ama bu gidişle 3-4 yıl sonraya şimdikinden daha değerli olacağını öngörüyorum. Fiat Bravo daki donanımı başka araçlarda almaya kalksanız inanın en az 3-4 bin Tl fazla vermeniz gerekir. (Golf için DSG ile birlikte 13 bin TL falan fazla veriyorsunuz. Şaka gibi)
Zaten alırken 3-4 bin TL avantajlı olduğumuzdan, satarken de 4-5 bin TL zararda oluverelim.
23. İç mekan genişliği bir sedan araç kadar başarılı değil. 1.78 boyumla koltuğu ideal sürüş pozisyonuma ayarlayınca arka koltukta çok fazla diz mesafesi kalmıyor. Ama yine de Megane 3 ten daha başarılı. Auris, Ceed ve de Golf bu konuda gerçekten daha başarılı. (Ama onlar da bagajdan tırtıklamışlar.)
Sonuç: Bugün dizel + otomatik bir araç alacak olsam yine gider aynı özellikler ve renkte Bravo alırdım.
Hala bravo Bravo'ya!
Haluk
Kolay gelsin arkadaşım.
Haluk
Şubat 2011 tarihli "Auto Motor Sport" dergisinin kapağında "Jetta 1.2 Sürüş İzlenimi" yazıyor. Dergideki bu yazı da size bir fikir verebilir diye düşünüyorum.
yeni c4 fiyatları belli olmuş. 1.4 motorlusu 33900 tl donanım abs 6 havayastığı klima mp3 vs 408 lt bagaj makul gibi geldi bana..
quote:
Orijinalden alıntı: emre99
yeni c4 fiyatları belli olmuş. 1.4 motorlusu 33900 tl donanım abs 6 havayastığı klima mp3 vs 408 lt bagaj makul gibi geldi bana..
emre99, dün dikkatimi çekti araç, yabancı sitelerden yakıt tüketimine baktım şehir içi 8 litre, biraz daha düşük olsa insan yönelebilir ama genede -900 tl pazarlık payıdır- 33000 e o araç çok güzel, o donanım seviyesinin iç fotolarına ulaşamadım biraz araştırmak lazım.
Arkadaşlar fikirleriniz önerileriniz için teşekkür ederim, adanada tüm bayileri gezmeye çalıştım, ilk olarak yeni c4 alma düşüncem vardı 1.4 benzin attraction versiyonu ama araç liste fiyatındaki gibi değil gelecek araçlarda metalik boya var mış ve trafik sig. ekelnince 35000 dediler bana çok geldi vazgeçtim, jetta 1.2 tsi gittim oda kalite olarak golften baya aşağı geldi vazgeçtim, c4 ten sonra opel astra clasiic hiç içime sinmedi 38000 fiyat çektiler, ford da araç yok, ranult pahalı , toyota auris 1.3 benzinliye 36ooo dediler, bunun üzerine akşam dönerken benzin 4.03 olunca iice sinirlendim gidip Fİat Line active plus 1.3 mjet 90 hp i 30.000 tl ye aldım, mevzut aracım g.punto yu 165000 e saydılar, linea yı çok sevmesemde iç genişliği bagajı ve motoru ile en uygun araç gibi. inşallah g.punto gibi çıkar da bana hiç sorun yaşatmaz. herkese teşekkürlerimi sunarım.
quote:
Orijinalden alıntı: the_memur
Arkadaşlar fikirleriniz önerileriniz için teşekkür ederim, adanada tüm bayileri gezmeye çalıştım, ilk olarak yeni c4 alma düşüncem vardı 1.4 benzin attraction versiyonu ama araç liste fiyatındaki gibi değil gelecek araçlarda metalik boya var mış ve trafik sig. ekelnince 35000 dediler bana çok geldi vazgeçtim, jetta 1.2 tsi gittim oda kalite olarak golften baya aşağı geldi vazgeçtim, c4 ten sonra opel astra clasiic hiç içime sinmedi 38000 fiyat çektiler, ford da araç yok, ranult pahalı , toyota auris 1.3 benzinliye 36ooo dediler, bunun üzerine akşam dönerken benzin 4.03 olunca iice sinirlendim gidip Fİat Line active plus 1.3 mjet 90 hp i 30.000 tl ye aldım, mevzut aracım g.punto yu 165000 e saydılar, linea yı çok sevmesemde iç genişliği bagajı ve motoru ile en uygun araç gibi. inşallah g.punto gibi çıkar da bana hiç sorun yaşatmaz. herkese teşekkürlerimi sunarım.
Gerçi dizel de 3.50 oldu ama...
Yine de az yakan ve de sorunsuz bir araç almışsın.
Hayırlı olsun.
Haluk
quote:
Orijinalden alıntı: haluk 23
quote:
Orijinalden alıntı: the_memur
Arkadaşlar fikirleriniz önerileriniz için teşekkür ederim, adanada tüm bayileri gezmeye çalıştım, ilk olarak yeni c4 alma düşüncem vardı 1.4 benzin attraction versiyonu ama araç liste fiyatındaki gibi değil gelecek araçlarda metalik boya var mış ve trafik sig. ekelnince 35000 dediler bana çok geldi vazgeçtim, jetta 1.2 tsi gittim oda kalite olarak golften baya aşağı geldi vazgeçtim, c4 ten sonra opel astra clasiic hiç içime sinmedi 38000 fiyat çektiler, ford da araç yok, ranult pahalı , toyota auris 1.3 benzinliye 36ooo dediler, bunun üzerine akşam dönerken benzin 4.03 olunca iice sinirlendim gidip Fİat Line active plus 1.3 mjet 90 hp i 30.000 tl ye aldım, mevzut aracım g.punto yu 165000 e saydılar, linea yı çok sevmesemde iç genişliği bagajı ve motoru ile en uygun araç gibi. inşallah g.punto gibi çıkar da bana hiç sorun yaşatmaz. herkese teşekkürlerimi sunarım.
Gerçi dizel de 3.50 oldu ama...
Yine de az yakan ve de sorunsuz bir araç almışsın.
Hayırlı olsun.
Haluk
Teşekkür ederim, benzinli ile ortalama şehir içi 7 litre ile geziyordum bu araçla muhtemelem 5.5 - 6.5 litre arası gezecem, 3.5 tl de olsa aylık yakıt maliyetimizde düşüş olacak, tek endişem arıza çıkarması inşallah dediğin gibi olur sorun çıkarmaz yoksa başka beklentim yok.
quote:
Orijinalden alıntı: the_memur
Arkadaşlar fikirleriniz önerileriniz için teşekkür ederim, adanada tüm bayileri gezmeye çalıştım, ilk olarak yeni c4 alma düşüncem vardı 1.4 benzin attraction versiyonu ama araç liste fiyatındaki gibi değil gelecek araçlarda metalik boya var mış ve trafik sig. ekelnince 35000 dediler bana çok geldi vazgeçtim, jetta 1.2 tsi gittim oda kalite olarak golften baya aşağı geldi vazgeçtim, c4 ten sonra opel astra clasiic hiç içime sinmedi 38000 fiyat çektiler, ford da araç yok, ranult pahalı , toyota auris 1.3 benzinliye 36ooo dediler, bunun üzerine akşam dönerken benzin 4.03 olunca iice sinirlendim gidip Fİat Line active plus 1.3 mjet 90 hp i 30.000 tl ye aldım, mevzut aracım g.punto yu 165000 e saydılar, linea yı çok sevmesemde iç genişliği bagajı ve motoru ile en uygun araç gibi. inşallah g.punto gibi çıkar da bana hiç sorun yaşatmaz. herkese teşekkürlerimi sunarım.
Aracınız hayırlı olsun. Güle güle kullanın. Bugün Jetta 1.2, passat 1.4 benzinli ve golf 1.6 dizel moturlu aracı bayide inceledim. Jetta 1.2 42.000 tL ve 46.000 TL olanı. Dış görünüş iyi fakat içte kullanılan malzemeyi görünce bu fiyata mı diye sorasım geldi. 46.000 TL olan 1.6 dizel golfü inceleyince işte bu vw dedim. Jettanın arka koltuklarına 3 kişi rahat bir şekilde oturamaz çünkü klima havalandırması neredeyse arka koltukla birleşik vaziyette.
quote:
Orijinalden alıntı: sezginaydogan
quote:
Orijinalden alıntı: the_memur
Arkadaşlar fikirleriniz önerileriniz için teşekkür ederim, adanada tüm bayileri gezmeye çalıştım, ilk olarak yeni c4 alma düşüncem vardı 1.4 benzin attraction versiyonu ama araç liste fiyatındaki gibi değil gelecek araçlarda metalik boya var mış ve trafik sig. ekelnince 35000 dediler bana çok geldi vazgeçtim, jetta 1.2 tsi gittim oda kalite olarak golften baya aşağı geldi vazgeçtim, c4 ten sonra opel astra clasiic hiç içime sinmedi 38000 fiyat çektiler, ford da araç yok, ranult pahalı , toyota auris 1.3 benzinliye 36ooo dediler, bunun üzerine akşam dönerken benzin 4.03 olunca iice sinirlendim gidip Fİat Line active plus 1.3 mjet 90 hp i 30.000 tl ye aldım, mevzut aracım g.punto yu 165000 e saydılar, linea yı çok sevmesemde iç genişliği bagajı ve motoru ile en uygun araç gibi. inşallah g.punto gibi çıkar da bana hiç sorun yaşatmaz. herkese teşekkürlerimi sunarım.
Aracınız hayırlı olsun. Güle güle kullanın. Bugün Jetta 1.2, passat 1.4 benzinli ve golf 1.6 dizel moturlu aracı bayide inceledim. Jetta 1.2 42.000 tL ve 46.000 TL olanı. Dış görünüş iyi fakat içte kullanılan malzemeyi görünce bu fiyata mı diye sorasım geldi. 46.000 TL olan 1.6 dizel golfü inceleyince işte bu vw dedim. Jettanın arka koltuklarına 3 kişi rahat bir şekilde oturamaz çünkü klima havalandırması neredeyse arka koltukla birleşik vaziyette.
Teşekkür ederim, jetta ilginç olmuş dış tasarım güzel çekici ama içinde özellikle ses sisteminin çerçevesine bastırdım içine çöküyor inip golfe bindim onda sıfır esneme taş gibi :)) , ama gelgelilim 1.2 tsi motor istenildiğinde gayet tasarruflu olabilecek bir motor gibi, tüketim değerleri onu gösteriyor. hoş olaya toyota corollanın 1.3 benzinli motorunun 37000 e satıldığını düşünürsek o müşteri profili jettaya kayabilir 42ooo de olsa
30.000 TL fiyatı okuyunca :
"Benzinli fiyatına dizel linea" reklamı aklıma geldi.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme