Şimdi Ara

MERCEDES 300 SE (1986-91 ARASI OLANLAR) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
53.231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çimuanos

    vayy be arabaların şahı o beaaaaa
    amcamda 500 sel var inanılmaz güçlü bir araba ama çok benzin yiyo

    Alıntıları Göster
    Konfor iyi ama benzinliğe her yanaştığında için kan ağlıyacaktır.Hele cicim ayları geçtiğnde bu etki daha bir belli olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drslim

    Konfor iyi ama benzinliğe her yanaştığında için kan ağlıyacaktır.Hele cicim ayları geçtiğnde bu etki daha bir belli olur.

    Alıntıları Göster
    1.4 litre benzinli aracın yaktığını LPG de yakıyor..Pek fark yok aslında..25-30 YKRŞ arası diye tahmin ediyorum..Belkide yanılıyorumdur...

    Söylenen hep şudur.."Mercedese binen bir daha başka araca binemez"..Diğerleri müsvette oto gibi gelirmiş...Miş miş de miş miş..Mercedesim olunca anlarız....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Claymore

    1.4 litre benzinli aracın yaktığını LPG de yakıyor..Pek fark yok aslında..25-30 YKRŞ arası diye tahmin ediyorum..Belkide yanılıyorumdur...

    Söylenen hep şudur.."Mercedese binen bir daha başka araca binemez"..Diğerleri müsvette oto gibi gelirmiş...Miş miş de miş miş..Mercedesim olunca anlarız....

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar ben w126 kasa 86 model 300SE sahibiyim, ve aracımdan çok memnunum. Yakıt tüketimi hakkında sizleri bilgilendireyim; yanlış bilgilendirmeler olmasın. Benzinde şehir içi sakin kullanımda 55-65 ykr arası yakıyor. Şehirlerarası biraz düşer 45-50 olur dişye düşünüyorum onu hesaplamadım. Fakat bu veriler kullanan kişinin kullanım şekline göre daha azalabilir ve çoğalabilir. Halk dili ile roket pedal diye bilinen durumda gidilirse km de 1 tl ye kadar çıkabilir sarfiyat.. Lpg verilerine gelirsek eğer; uzun yolda 22-23 kuruşa kadar düşer yakıt. Şehiriçinde normal kullanımda 28-33 kuruş yakmaktayım. 1.650 kg ağirliğinda ki bir araç için gayet normal değerler.

    Bu araba keyif arabasıdır, şehir içinde hele ki istanbul trafiğinde sürülecek bir araba değildir. Ama sürende sürer yani.. Böyle mükemmel bir arabanın istanbul trafiğinde yorulmasına gönlüm razı olmaz demek istedim yani yanlış anlaşılmasın:) Birde bu arabalarda lpg de gaz sıkışmasından dolayı patlatma olabilmektedir. (ara sıra) Benim başıma bir kere geldi, motor gaz ile çalışırken yeteri kadar yanmayan lpg sıkışarak kendini en yakın boşluktan dışarı atar. Genellikle hortum atar veya sıkışan gaz hava filtresinin altında ki kurbağa diye bilinen kelebek boğazından çıkar. Elektirik tesisatı iyi olan bir w126 da kesinlikle patlama olmaz. ve sıralı sistem lpg kesinlikle takılmaz çünkü mekanik enjeksiyonludur. Bu kasalar 1991 yılına kadar üretilmiş olup özel siparişlerle beraber 1992 yılında üretimine son verilmiştir. Piyasada bulabileceğiniz en yüksek model 1991 model olacaktır.

    mercedes-benz firması 1985 yılının sonunda motor revizyonuna giderek yakıt tasarrufu sağlayan yeni motorlar üretmiştir. Ülkemizde en çok tutulan modelleri 1985 ve üzeri 300 SE/SEL dir.Bu arabaların motor kodu M103 tür. 85 ve öncesi 280 SE/SEL ler üretilmiş olup bunların motor kodu M110 dur. Almak isteyen arkadaşlara tavsiyem 1985 ve üzseri motor numarası M10398.... diye giden w126 kasaları tavsiye ederim. Bu arabalar ölümsüzdür ve efsanedir. Piyasada 12-15 bin liraya gayet düzgün araçlar bulunmaktadır. O paraya bu konforu bu güvenliği ve mercedes keyfini iddia ediyorum ki hiç bir araçta bulamazsınız.. ve çok dikkat çekersiniz.. hatta yolunuzu kesip bu aracı satmak isterseniz numaram bu diyen kişilerle karşilaşabilirsiniz :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asel26

    arkadaşlar ben w126 kasa 86 model 300SE sahibiyim, ve aracımdan çok memnunum. Yakıt tüketimi hakkında sizleri bilgilendireyim; yanlış bilgilendirmeler olmasın. Benzinde şehir içi sakin kullanımda 55-65 ykr arası yakıyor. Şehirlerarası biraz düşer 45-50 olur dişye düşünüyorum onu hesaplamadım. Fakat bu veriler kullanan kişinin kullanım şekline göre daha azalabilir ve çoğalabilir. Halk dili ile roket pedal diye bilinen durumda gidilirse km de 1 tl ye kadar çıkabilir sarfiyat.. Lpg verilerine gelirsek eğer; uzun yolda 22-23 kuruşa kadar düşer yakıt. Şehiriçinde normal kullanımda 28-33 kuruş yakmaktayım. 1.650 kg ağirliğinda ki bir araç için gayet normal değerler.

    Bu araba keyif arabasıdır, şehir içinde hele ki istanbul trafiğinde sürülecek bir araba değildir. Ama sürende sürer yani.. Böyle mükemmel bir arabanın istanbul trafiğinde yorulmasına gönlüm razı olmaz demek istedim yani yanlış anlaşılmasın:) Birde bu arabalarda lpg de gaz sıkışmasından dolayı patlatma olabilmektedir. (ara sıra) Benim başıma bir kere geldi, motor gaz ile çalışırken yeteri kadar yanmayan lpg sıkışarak kendini en yakın boşluktan dışarı atar. Genellikle hortum atar veya sıkışan gaz hava filtresinin altında ki kurbağa diye bilinen kelebek boğazından çıkar. Elektirik tesisatı iyi olan bir w126 da kesinlikle patlama olmaz. ve sıralı sistem lpg kesinlikle takılmaz çünkü mekanik enjeksiyonludur. Bu kasalar 1991 yılına kadar üretilmiş olup özel siparişlerle beraber 1992 yılında üretimine son verilmiştir. Piyasada bulabileceğiniz en yüksek model 1991 model olacaktır.

    mercedes-benz firması 1985 yılının sonunda motor revizyonuna giderek yakıt tasarrufu sağlayan yeni motorlar üretmiştir. Ülkemizde en çok tutulan modelleri 1985 ve üzeri 300 SE/SEL dir.Bu arabaların motor kodu M103 tür. 85 ve öncesi 280 SE/SEL ler üretilmiş olup bunların motor kodu M110 dur. Almak isteyen arkadaşlara tavsiyem 1985 ve üzseri motor numarası M10398.... diye giden w126 kasaları tavsiye ederim. Bu arabalar ölümsüzdür ve efsanedir. Piyasada 12-15 bin liraya gayet düzgün araçlar bulunmaktadır. O paraya bu konforu bu güvenliği ve mercedes keyfini iddia ediyorum ki hiç bir araçta bulamazsınız.. ve çok dikkat çekersiniz.. hatta yolunuzu kesip bu aracı satmak isterseniz numaram bu diyen kişilerle karşilaşabilirsiniz :)

    Alıntıları Göster
    bu arabalar safi sıkıntıdır söyleyeyim.

    kullandıkları yarı elektronik enjeksiyon yüzünden lpg ile kesinlikle uyumlu değiller ve kesinlikle verim alınamıyor. ne kadar bakımlı olursa olsun mutlaka en olmadık yerde patlatma yapıp seni yolda koyabiliyor. o yüzden lpg ile bineceksen bırak hiç binme daha iyi. canından bezdirir adamı bu patlatmalar yüzünden.

    mercedes alıp tüp taktırma gibi bir fanteziniz var ise ya 3 kuruş fazla verin dizelini alın, yada 93 sonrası full elektronik enjeksiyonlu modellere bakın. bunlara gücünüz yetmiyorsa 93 öncesi modellere ya benzinle binin yada resimlere baktığınızla kalın. aksi takdir de yolda giderken ''acaba nerede patlatıp beni yolda koyacak'' diye paronayak olup arabanızdan soğursunuz.

    bunları kafadan sallamadım. bir zamanlar piyasada bulabileceğiniz en temiz 90 model 200 e sahibi olmuş biri olarak yazdım. arabayı gören bayılıyordu o yüzden satmam problem olmadı ama hani derler ya ''dışı seni içi beni yakar'' diye sattıktan sonra ne kadar sevindim, yeni arabamı ''artık patlatma yok'' diyerek ne heyecanla aldım allah biliyor.

    özetle mercedes benzinli eski modelleri lpg ile binilmez. ne kadar bakımlı olursa olsun mutlaka patlatma yapıp sizi yolda koyar. koymaz diyende yalan söyler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    bu arabalar safi sıkıntıdır söyleyeyim.

    kullandıkları yarı elektronik enjeksiyon yüzünden lpg ile kesinlikle uyumlu değiller ve kesinlikle verim alınamıyor. ne kadar bakımlı olursa olsun mutlaka en olmadık yerde patlatma yapıp seni yolda koyabiliyor. o yüzden lpg ile bineceksen bırak hiç binme daha iyi. canından bezdirir adamı bu patlatmalar yüzünden.

    mercedes alıp tüp taktırma gibi bir fanteziniz var ise ya 3 kuruş fazla verin dizelini alın, yada 93 sonrası full elektronik enjeksiyonlu modellere bakın. bunlara gücünüz yetmiyorsa 93 öncesi modellere ya benzinle binin yada resimlere baktığınızla kalın. aksi takdir de yolda giderken ''acaba nerede patlatıp beni yolda koyacak'' diye paronayak olup arabanızdan soğursunuz.

    bunları kafadan sallamadım. bir zamanlar piyasada bulabileceğiniz en temiz 90 model 200 e sahibi olmuş biri olarak yazdım. arabayı gören bayılıyordu o yüzden satmam problem olmadı ama hani derler ya ''dışı seni içi beni yakar'' diye sattıktan sonra ne kadar sevindim, yeni arabamı ''artık patlatma yok'' diyerek ne heyecanla aldım allah biliyor.

    özetle mercedes benzinli eski modelleri lpg ile binilmez. ne kadar bakımlı olursa olsun mutlaka patlatma yapıp sizi yolda koyar. koymaz diyende yalan söyler.

    Alıntıları Göster
    ben w126 kasaya sahibim.masrafı yok denecek kadar az.tamirciyi unutursun.yakıt konusuna gelince sıralı sistem olmuyor mikserli kullanıyorum 3 senedir biniyorum tam bir zevki sefa makinesi.dünya üzerinde üretilmiş tek ve gerçek mühendislik harikası bir arabadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcukkoylu

    ben w126 kasaya sahibim.masrafı yok denecek kadar az.tamirciyi unutursun.yakıt konusuna gelince sıralı sistem olmuyor mikserli kullanıyorum 3 senedir biniyorum tam bir zevki sefa makinesi.dünya üzerinde üretilmiş tek ve gerçek mühendislik harikası bir arabadır.

    Alıntıları Göster
    yakıt tüketim hesabı yaparken lütfen artık kuruş demeyelim.. litre diyelim zira sürekli dansöz gibi kıvırtan fiyatlar nedeniyle kuruş hesabı hatalı olacaktır..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meteg

    yakıt tüketim hesabı yaparken lütfen artık kuruş demeyelim.. litre diyelim zira sürekli dansöz gibi kıvırtan fiyatlar nedeniyle kuruş hesabı hatalı olacaktır..

    Alıntıları Göster
    istanbulda şehir içi benzin ortalamam 13-14 lt/100 km

    uzun yol ortalamam şarköye giderken hesapladım pendik-şarköy arası.. köprü trafiğine takıldığım halde 248 km de 21,8 lt benzin harcamışım, ortalama hızım 110-140 km, yola çıkarken fulledim orda birdaha fulledim. yani 100 km de ki ortalamam 9,04 lt benzin

    benzin litre fiyatı 3,68

    buna göre şehir içi yakıt tüketimim km'de 48-50 krş iken, uzun yolda km'de 32-34 kuruştur. Merak edenlerin bilgilerine... Arabam 86 model 300SE şuan 294300 km de, motoru bugüne kadar işlem görmemiştir... Umarım bu bilgiler faydalı olur merak edenler için...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asel26

    istanbulda şehir içi benzin ortalamam 13-14 lt/100 km

    uzun yol ortalamam şarköye giderken hesapladım pendik-şarköy arası.. köprü trafiğine takıldığım halde 248 km de 21,8 lt benzin harcamışım, ortalama hızım 110-140 km, yola çıkarken fulledim orda birdaha fulledim. yani 100 km de ki ortalamam 9,04 lt benzin

    benzin litre fiyatı 3,68

    buna göre şehir içi yakıt tüketimim km'de 48-50 krş iken, uzun yolda km'de 32-34 kuruştur. Merak edenlerin bilgilerine... Arabam 86 model 300SE şuan 294300 km de, motoru bugüne kadar işlem görmemiştir... Umarım bu bilgiler faydalı olur merak edenler için...

    vermiş olduğunuz bilgiler için çok teşekür ederim.1988 w126 kasa temiz olduğunu tahmin ettiğim araba buldum.servise götürüp,ekspertize dedikleri kağıdı alıp, sorunsuz olduğunu öğrenir öğrenmez,mercedescilerden olacam inşallah.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ıYı

    quote:

    Orijinalden alıntı: asel26

    istanbulda şehir içi benzin ortalamam 13-14 lt/100 km

    uzun yol ortalamam şarköye giderken hesapladım pendik-şarköy arası.. köprü trafiğine takıldığım halde 248 km de 21,8 lt benzin harcamışım, ortalama hızım 110-140 km, yola çıkarken fulledim orda birdaha fulledim. yani 100 km de ki ortalamam 9,04 lt benzin

    benzin litre fiyatı 3,68

    buna göre şehir içi yakıt tüketimim km'de 48-50 krş iken, uzun yolda km'de 32-34 kuruştur. Merak edenlerin bilgilerine... Arabam 86 model 300SE şuan 294300 km de, motoru bugüne kadar işlem görmemiştir... Umarım bu bilgiler faydalı olur merak edenler için...

    vermiş olduğunuz bilgiler için çok teşekür ederim.1988 w126 kasa temiz olduğunu tahmin ettiğim araba buldum.servise götürüp,ekspertize dedikleri kağıdı alıp, sorunsuz olduğunu öğrenir öğrenmez,mercedescilerden olacam inşallah.

    Alıntıları Göster
    Emme manifoldunda kontrolsuz patlamanin sebebi atesleme problemidir bujiler buji kablolari her zaman saglam ve temiz olmalidir ayni zamanda tevzi makarasi uzerindeki kurumlanmalar sik sik temizlenmelidir ayrıca
    hava filitresini temiz ve bakımlı kullanın çok eski ise değiştirin ayrıca lpg nin oksijen ayarlarını ilgili servisinizde kontrol ettirin buji ve kablo tavsiyesi olarak NGK yı öneririm.. bu araçları 3-4 yıl lpg de kullanıpta hiç sorun yaşamadım diyen bir çok kişi var... tabi kullandığınız tüp sisteminin kaliteside önemli rol oynuyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mgedik06 -- 6 Kasım 2010; 14:50:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topgear

    bende 1994 S320 var çok memnunum.

    Şu anda şehir içi 18-19 litre yakıyor. Uzun yol yapamadım daha.

    Kısa mesafe gidiyorum, günde 7-8 km. Ayda 1 depo yetiyor.

    Araba 1940 kilogram, ama çok keyifli bir makine.

    Balina kasalar da güzel, tavsiye ederim.


    selamlar .. yıl 2011 ve ben bu araçlardan arıyorum Lakin 18-19 litre beni acayip korkuttu, 8 litre yakıyor normal araçlar. bu kadar fark olması çok kötü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: posetcayy


    quote:

    Orijinalden alıntı: topgear

    bende 1994 S320 var çok memnunum.

    Şu anda şehir içi 18-19 litre yakıyor. Uzun yol yapamadım daha.

    Kısa mesafe gidiyorum, günde 7-8 km. Ayda 1 depo yetiyor.

    Araba 1940 kilogram, ama çok keyifli bir makine.

    Balina kasalar da güzel, tavsiye ederim.


    selamlar .. yıl 2011 ve ben bu araçlardan arıyorum Lakin 18-19 litre beni acayip korkuttu, 8 litre yakıyor normal araçlar. bu kadar fark olması çok kötü


    ne beklıyorsun ki.Araç 2 ton.Bu arabalar kendini uzun yolda gösterir.Uzun yolda çok rahat 10 lıtre altına ınecektır ama şehir içinde hele istanbul da hele köprüde 18-19 normal.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pascuu

    quote:

    Orijinalden alıntı: posetcayy


    quote:

    Orijinalden alıntı: topgear

    bende 1994 S320 var çok memnunum.

    Şu anda şehir içi 18-19 litre yakıyor. Uzun yol yapamadım daha.

    Kısa mesafe gidiyorum, günde 7-8 km. Ayda 1 depo yetiyor.

    Araba 1940 kilogram, ama çok keyifli bir makine.

    Balina kasalar da güzel, tavsiye ederim.


    selamlar .. yıl 2011 ve ben bu araçlardan arıyorum Lakin 18-19 litre beni acayip korkuttu, 8 litre yakıyor normal araçlar. bu kadar fark olması çok kötü


    ne beklıyorsun ki.Araç 2 ton.Bu arabalar kendini uzun yolda gösterir.Uzun yolda çok rahat 10 lıtre altına ınecektır ama şehir içinde hele istanbul da hele köprüde 18-19 normal.

    Alıntıları Göster
    Ben marea 1,6 ile şehir içi 15-16 litreyi görüyordum




  • Onu kontrol etmek zor olsa gerek. Malum güçlü motor ve esp, vs yok!!
    Arkadan itiş güçlü araba...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carman1tr

    Onu kontrol etmek zor olsa gerek. Malum güçlü motor ve esp, vs yok!!
    Arkadan itiş güçlü araba...
    vay arkadaş konuyu hortlatıyorum sanırım ancak tutamadım kendimi yazacam, yahu beyler bu yorumları yapıyorsunuz tamam da kaç kere w126 gördünüz,bindiniz, test ettiniz de bu şekilde atıp tutuyorsunuz. w126 kullanıcısıyım sorusu olan arkadaşların her sorusuna itina ile cevap vermek isterim ki bu ön yargılar ortadan kalksın. Bilmeyen arkadaşlara asla bir lafım yok, w126 sahiplerini de tenzih ederim onlara da lafım yok, ancak w126 ile hatta mercedes ile uzaktan yakından ilgisi alakası olmayanlar atıp atıp tutuyorlar, neymiş zamanı geçmiş pehhh, hangi zamandan bahsediyosunuz !!!! 90 model aracımın tüm koltuklar koltuk başlıklarına kadar elektrikli, cruise control var,ısıtmalı cam suyu var,4 cam otomatik, ABS , soğutuculu torpido gözü, full otomatik klima, power direksiyon,otomatik anten,ışıklı makyaj aynaları, havalı merkezi kilit, elektrikli direksiyon ayarı,kick down vs.
    aracım 546.000 km de !!! hani şu bahsettiğiniz demode olmayan zamane araçları varya , işte onların üstünden 20 yıl, altından da 546.000 km geçsin de sonra görüşelim.
    w126 gibi bir aracın kıymetini bilerek binmek isteyen tüm arkadaşlara saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sermerhat -- 24 Ocak 2012; 20:24:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sermerhat

    vay arkadaş konuyu hortlatıyorum sanırım ancak tutamadım kendimi yazacam, yahu beyler bu yorumları yapıyorsunuz tamam da kaç kere w126 gördünüz,bindiniz, test ettiniz de bu şekilde atıp tutuyorsunuz. w126 kullanıcısıyım sorusu olan arkadaşların her sorusuna itina ile cevap vermek isterim ki bu ön yargılar ortadan kalksın. Bilmeyen arkadaşlara asla bir lafım yok, w126 sahiplerini de tenzih ederim onlara da lafım yok, ancak w126 ile hatta mercedes ile uzaktan yakından ilgisi alakası olmayanlar atıp atıp tutuyorlar, neymiş zamanı geçmiş pehhh, hangi zamandan bahsediyosunuz !!!! 90 model aracımın tüm koltuklar koltuk başlıklarına kadar elektrikli, cruise control var,ısıtmalı cam suyu var,4 cam otomatik, ABS , soğutuculu torpido gözü, full otomatik klima, power direksiyon,otomatik anten,ışıklı makyaj aynaları, havalı merkezi kilit, elektrikli direksiyon ayarı,kick down vs.
    aracım 546.000 km de !!! hani şu bahsettiğiniz demode olmayan zamane araçları varya , işte onların üstünden 20 yıl, altından da 546.000 km geçsin de sonra görüşelim.
    w126 gibi bir aracın kıymetini bilerek binmek isteyen tüm arkadaşlara saygılar.

    Alıntıları Göster
    her zaman demişimdir bu tür araçlar hobi işidir ve tanıdıktan alınır yada tanıdık ama gerçekten usta birisinin %100 onayıyla yoksa el sürülmez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trafik cenavarı

    her zaman demişimdir bu tür araçlar hobi işidir ve tanıdıktan alınır yada tanıdık ama gerçekten usta birisinin %100 onayıyla yoksa el sürülmez

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar 5 yıl kadar 86 mod 260 se ye bindim,gerek yakıtı gerek performansı herşeyiyle çok memnundum,bi arkadaşa emanet verdim yağsız bırakmış motor yandı araçtan soğudum,motor masrafı o zamanlar çok tutuyordu,bu 260 lar piç motor diye tabir edillir piyasada da fazla yoktur onun için motor parçalarını bulmak baya zor ve pahalı oluyordu,aracı motorsuz sattım,aracın yakıtı tofaşlar kadardı.3 ay önce 83 mod amerikan 280 s aldım,şanzumanına 1000 lira masraf yaptım başkada masrafı olmadı bana,ama yakıt konusuna gelince arabayı yaksam artık gözüme gözükmüyor km de lpg ile 1 lirayı buluyor nerdeyse,lpg ayarlarının normal oldugunu söylediler,benzinde 1,5 liraya yakın yakıyor,aldığıma alacağıma pişman oldum,gecenlerde bir usta bu arabanın tüp beyni 4 silindir araçlar için olanından dedi,bunu değiştirirsek düzen alır dedi,bakalım dediğini yapacaz,zaten yine yakıt düşmezse yakacam arabayı,bu yakıtla ilgili bir çare bilen varsa lütfen yardımcı olsun bana,yada iki tane at alıp arkasına bağlayıp binecem,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogulbagi

    arkadaşlar 5 yıl kadar 86 mod 260 se ye bindim,gerek yakıtı gerek performansı herşeyiyle çok memnundum,bi arkadaşa emanet verdim yağsız bırakmış motor yandı araçtan soğudum,motor masrafı o zamanlar çok tutuyordu,bu 260 lar piç motor diye tabir edillir piyasada da fazla yoktur onun için motor parçalarını bulmak baya zor ve pahalı oluyordu,aracı motorsuz sattım,aracın yakıtı tofaşlar kadardı.3 ay önce 83 mod amerikan 280 s aldım,şanzumanına 1000 lira masraf yaptım başkada masrafı olmadı bana,ama yakıt konusuna gelince arabayı yaksam artık gözüme gözükmüyor km de lpg ile 1 lirayı buluyor nerdeyse,lpg ayarlarının normal oldugunu söylediler,benzinde 1,5 liraya yakın yakıyor,aldığıma alacağıma pişman oldum,gecenlerde bir usta bu arabanın tüp beyni 4 silindir araçlar için olanından dedi,bunu değiştirirsek düzen alır dedi,bakalım dediğini yapacaz,zaten yine yakıt düşmezse yakacam arabayı,bu yakıtla ilgili bir çare bilen varsa lütfen yardımcı olsun bana,yada iki tane at alıp arkasına bağlayıp binecem,

    senin aracında sorun var arkadaşım, 560 SEL bile km de 1,5 lira yakmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sermerhat

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogulbagi

    arkadaşlar 5 yıl kadar 86 mod 260 se ye bindim,gerek yakıtı gerek performansı herşeyiyle çok memnundum,bi arkadaşa emanet verdim yağsız bırakmış motor yandı araçtan soğudum,motor masrafı o zamanlar çok tutuyordu,bu 260 lar piç motor diye tabir edillir piyasada da fazla yoktur onun için motor parçalarını bulmak baya zor ve pahalı oluyordu,aracı motorsuz sattım,aracın yakıtı tofaşlar kadardı.3 ay önce 83 mod amerikan 280 s aldım,şanzumanına 1000 lira masraf yaptım başkada masrafı olmadı bana,ama yakıt konusuna gelince arabayı yaksam artık gözüme gözükmüyor km de lpg ile 1 lirayı buluyor nerdeyse,lpg ayarlarının normal oldugunu söylediler,benzinde 1,5 liraya yakın yakıyor,aldığıma alacağıma pişman oldum,gecenlerde bir usta bu arabanın tüp beyni 4 silindir araçlar için olanından dedi,bunu değiştirirsek düzen alır dedi,bakalım dediğini yapacaz,zaten yine yakıt düşmezse yakacam arabayı,bu yakıtla ilgili bir çare bilen varsa lütfen yardımcı olsun bana,yada iki tane at alıp arkasına bağlayıp binecem,

    senin aracında sorun var arkadaşım, 560 SEL bile km de 1,5 lira yakmaz.

    Alıntıları Göster
    slm arkadaşlar bende 1990 model 300 se almayı düşünüyorum ama aklım hep soru işareti lütfen yardımcı olun buraçlar nasıldır daha önce hiç merso binmedim ne yakar parçaları pahalımıdır yardımcı olursanız sevinirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsn08

    slm arkadaşlar bende 1990 model 300 se almayı düşünüyorum ama aklım hep soru işareti lütfen yardımcı olun buraçlar nasıldır daha önce hiç merso binmedim ne yakar parçaları pahalımıdır yardımcı olursanız sevinirim

    Alıntıları Göster
    üstad e230 tavsiye ederim mercedesin en az yakan ve en sıhhatli arabası sayılır e 200 de olabilir otomatik vites tavsiye etmem 300 sel yaşayan efsanedir çok temizi çok para hesaplı olanda masraflıdır servise götürmeye değmez piyasa yaptırsan iyi tanıdığın ve çok anlayan usta olmalı 300 sel tarzı arabalara günümüz itibariyle züğürt kabadayılar binmekte haliyle sanayideki usta ya başından def etmeye çalışır yada işe başlamadan parasını kurtarmaya 90 model 300 sel parasına 95 model civarı s320 alabilirsin daha fiyakalı.ama herşeye rağmen dünyaya bir kere geliyosun gönlün hangini istiyorsa al aslan besleyen yemini düşünmez demişler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogulbagi

    üstad e230 tavsiye ederim mercedesin en az yakan ve en sıhhatli arabası sayılır e 200 de olabilir otomatik vites tavsiye etmem 300 sel yaşayan efsanedir çok temizi çok para hesaplı olanda masraflıdır servise götürmeye değmez piyasa yaptırsan iyi tanıdığın ve çok anlayan usta olmalı 300 sel tarzı arabalara günümüz itibariyle züğürt kabadayılar binmekte haliyle sanayideki usta ya başından def etmeye çalışır yada işe başlamadan parasını kurtarmaya 90 model 300 sel parasına 95 model civarı s320 alabilirsin daha fiyakalı.ama herşeye rağmen dünyaya bir kere geliyosun gönlün hangini istiyorsa al aslan besleyen yemini düşünmez demişler

    Alıntıları Göster
    bu tip arabaları kullananlar varmı bilgi almak isterim bu w126 olarak geçen balina kasa 280-300 se-sel modellere hastayım.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.