Merhaba Arkadaşlar.
Önemli bir durum var gibi duruyor.
Telefondaki authenticator uygulamasına Hotmail hesabım için 2 adımlı güvenlik tanımlamam var ve son 2 gündür ara sıra oturum açma isteği geliyor. Maşallah hesabım dünya turu atmış! Ben de benim yapmadığım işlem olduğu için hep red ettim. Ama bugün peş peşe geldi ve şifremi değiştirdim. İşlem geçmişine baktım ve aslında 2 Aralıktan beri bilmediğim konumlardan deneme yapıldığını gördüm.
Microsoft hesaplarınızda benzer işlemler var mı? Genel bir saldırı mı var yoksa benim mi başıma geliyor bu durum diye teyid etmek isterim.
Dikkatli olun arkadaşlar. 2 adımlı doğrulama çok önemli.
Bir acayip Asus servis sorunu
Merhaba Arkadaşlar.
Başıma gelen ilginç bir olayı paylaşmak istiyorum.
Dün Asus 6800XT LC sıvı soğutmalı ekran kartımı coil whine, fanlardan gelen tıkırtı sesi ve son zamanlarda oluşan pompa sorunu sebebiyle Servis point servise götürdüm.
İşlem başladığında servisteki arkadaş arka plakadaki seri no yazan kağıdı aradı. Ama bulamadı. Çünkü koruyucu jelatin o kadar uzun tasarlanmış ki, seri no yazan kağıda da yapışmış. Ben de onu sökerken tabi seri no bütün olarak jelatinle birlikte kalktı. Plakada izi kaldı sadece. Ama koruyucuyu atmadım. Dedim şimdi bunlar sorar bende derim ki böyle böyle, tamam derler.
İşte tamam demediler :((((
Bunu Asus yetkilisine sormamız lazım dediler ve 5 dakika sonra "ürünü kabul etmiyoruz kimliksiz cihaz" dediler! Ben neye uğradığımı şaşırdım tabi! Sen hem hatalı jelatin tasarla, hem de o jelatin seri no yazan kağıdı kaldırınca bana mal et olayı.
Bu olay sadece bende yok tabi. Youtube da birçok videoda seri no yırtık oluyor. Bir tarihten sonra düzeltmişler tabi bu tasarımı.
Şimdi ürün servise kabul dahi edilmedi garibim kutuda yatıyor :(
Ben de Asus hakkında hakem heyetine şikayette bulundum ve iade istedim. Artık Asus güvenilmez bir firma benim gözümde. Düşünün ki servise verip sorunu çözme aşamasına bile gelemedik. İnsan bir araştırır bu modelde böyle bir tasarım hatası var mı hakikaten diye.
Açıkçası bu üreticiler fazla uçtu müşteri mağdur etme konusunda. Bu hakem heyeti sonucundan sonra (ki açıkçası ürünü kendi üretim hatası sebebiyle olmasına rağmen servise kabul etmeme durumunda ne yapılır maddesi var mı bilmiyorum) iade çıkarsa, sonrasında Asus hakkında hak mahrumiyeti oluşturduğu için, hani servise bile kabul etmedi ya ondan, maddi ve manevi tazminat davası açılabilir mi? Bilen veya yaşayan var mı?
Bir tepki gösterme platformu mu oluştursak, bu firmalar kafalarına göre mağduriyet yaşatıyor sürekli. Belki mahkeme, hakem heyeti ile çözüm oluyor çoğunlukla ama bu süreçler uzun.
Bu arkadaş benim cihaz.
Bu da Technopat incelemesinden
Bu da var :)
Bu da düzeltilmiş jelatin.
|
2011 17" Final Cut kullanırken kapanıyor.
|
|
17" Early 2011 MacBookPro Veri aktarımı hızlandırma!
|
|
crucial M500 vs M4 ??
|
SSDlife programı SSDmi kötülüyor doğru mu?
|
2K monitöre hangi ekran kartı?
|
Meslek: Jeoloji Yük. Mühendisi
Sorunsuz alışverişlerim: 41016DK07(Satış: Dell U2713H), Kratosgreatdestroyer(Satış: Corsair H80i CPU cooler), Detonator-58, eek03(Satış: intel 4770K işlemci), eromage03, KHeto(Alış: Pasaport kaydı), Emirdeniz(Satış: Asus Z87 Deluxe anatkart), Prust, dayyahi, Speed-Step(Takas: Beyaz IP5 ile siyah IP5), @sanat7, 10.Lincoln(Satış IP 3GS), turoiz, Bobber, bysafran |
Samsung Note 5 İncelemesi https://www.youtube.com/watch?v=xZWLWSMaxE8 |
Son Giriş: 2 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 4 gün
Mesaj Sayısı: 4.200
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 4.787
İkinci El Bölümü Mesajları: 316
Konularının görüntülenme sayısı: 51.147 (Bu ay: 808)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 971 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar