Şimdi Ara

Bir acayip Asus servis sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
2
Favori
3.096
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar.

    Başıma gelen ilginç bir olayı paylaşmak istiyorum.

    Dün Asus 6800XT LC sıvı soğutmalı ekran kartımı coil whine, fanlardan gelen tıkırtı sesi ve son zamanlarda oluşan pompa sorunu sebebiyle Servis point servise götürdüm.

    İşlem başladığında servisteki arkadaş arka plakadaki seri no yazan kağıdı aradı. Ama bulamadı. Çünkü koruyucu jelatin o kadar uzun tasarlanmış ki, seri no yazan kağıda da yapışmış. Ben de onu sökerken tabi seri no bütün olarak jelatinle birlikte kalktı. Plakada izi kaldı sadece. Ama koruyucuyu atmadım. Dedim şimdi bunlar sorar bende derim ki böyle böyle, tamam derler.

    İşte tamam demediler :((((

    Bunu Asus yetkilisine sormamız lazım dediler ve 5 dakika sonra "ürünü kabul etmiyoruz kimliksiz cihaz" dediler! Ben neye uğradığımı şaşırdım tabi! Sen hem hatalı jelatin tasarla, hem de o jelatin seri no yazan kağıdı kaldırınca bana mal et olayı.

    Bu olay sadece bende yok tabi. Youtube da birçok videoda seri no yırtık oluyor. Bir tarihten sonra düzeltmişler tabi bu tasarımı.

    Şimdi ürün servise kabul dahi edilmedi garibim kutuda yatıyor :(

    Ben de Asus hakkında hakem heyetine şikayette bulundum ve iade istedim. Artık Asus güvenilmez bir firma benim gözümde. Düşünün ki servise verip sorunu çözme aşamasına bile gelemedik. İnsan bir araştırır bu modelde böyle bir tasarım hatası var mı hakikaten diye.

    Açıkçası bu üreticiler fazla uçtu müşteri mağdur etme konusunda. Bu hakem heyeti sonucundan sonra (ki açıkçası ürünü kendi üretim hatası sebebiyle olmasına rağmen servise kabul etmeme durumunda ne yapılır maddesi var mı bilmiyorum) iade çıkarsa, sonrasında Asus hakkında hak mahrumiyeti oluşturduğu için, hani servise bile kabul etmedi ya ondan, maddi ve manevi tazminat davası açılabilir mi? Bilen veya yaşayan var mı?

    Bir tepki gösterme platformu mu oluştursak, bu firmalar kafalarına göre mağduriyet yaşatıyor sürekli. Belki mahkeme, hakem heyeti ile çözüm oluyor çoğunlukla ama bu süreçler uzun.


    Bu arkadaş benim cihaz.

    Bir acayip Asus servis sorunu


    Bu da Technopat incelemesinden

    Bir acayip Asus servis sorunu


    Bu da var :)

    Bir acayip Asus servis sorunu


    Bu da düzeltilmiş jelatin.

    Bir acayip Asus servis sorunu







  • Geçmiş olsun, klasip SP hareketleri.


    Jelatinde kalan parçadaki numara okunuyor mu peki

  • _Dominic_Toretto_ kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim.

    Jelatinde kalan kısım bütün halinde eksiksiz okunuyor. Onda hiç sorun yok. Vatan ürünü olduğu için faturada seri no yazıyor. Yani eşleştirme de yapılabilir aslında.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • carman1tr kullanıcısına yanıt

    Servise söylediniz mi hocam bunu, faturadada seri NO yazması iyi olmuş.


    Sıkıntı çıkartırlarsa THH gitmenizde fayda var çok zaman geçmeden.

  • İşte türkiye'de garantiyi bu yüzden sevmiyorum. Şundan dolayı ürünü almamak ne demek ya.


    Bazı ekran kartlarında seri numaraya windows üzerinden erişmek mümkün sizin modelde olduğunu sanmıyorum ama tüketici mahkemesine giderseniz bilirkişiyi ikna etmeye yarayabilir. Hatta çoğu bilirkişi bunlardan bir haber olarak bilirkişi oluyor siz kendiniz bile regeditten bir şey uydursanız yerler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xentios -- 21 Ekim 2022; 21:2:21 >
  • xentios kullanıcısına yanıt

    Bahane yaratmak hocam çok net.

  • Bu arada ne kadar sürede bu pompa sorunu oluştu?

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Laptop servis sonrası sorun ...
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Vakit kaybetmeden THH başvuru yapın hocam.


    Fatura'da seri no yazdığından da bahsedin. Tüm detaylardan bahsedin.

  • Zaten tüketicinin lehine bir şey yapsalar şaşardık. Artık iyice abarttı bunlar mail de atıyoruz Asus globale de şikayet ediyoruz ama yok netice alamıyoruz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Cemo94 kullanıcısına yanıt

    İşin kötü yanı, MSI ve Gigabyte'a da bunlar bakıyormuş. Şunun yerine şu markayı alayım desen yine sıkıntı.

  • Çizgi elektronik zmnda sanırım 15-16 yıllarında aldıgım asus rampage 4 ext. 2011 soket anakartım arızalı çıkmiştı.

    bir telde adamlar kartı degiştirdi ve aparat ve kutuda bende kalmıstı, hala da durur...

    nereden nereyeBir acayip Asus servis sorunu 

    artık TR den bisey almıyorum..

    alırsam BG den emag, bestbuy

    yada EU Evga, Corsair...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi snop02 -- 21 Ekim 2022; 22:5:53 >
  • _Dominic_Toretto_ kullanıcısına yanıt
    Hocam aslında bu markaların değil işin daha derinine inersek direk ülkenin problemi. Tüketiciyi koruyan adam gibi bi kanun yok ki tüketici hakem heyeti genelde tüketici lehine karar veriyor evet ama bunlara göz korkutacak okkalı bir ceza vermiyorlar. Markalar da doğal olarak tuttuğuna geçiriyor forumda bir ton şikayet konusu var LG, Philips vs.. ABD’de veya Avrupa ülkelerinde yapamazlar bunu

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hocam bugün başvurdum THH ye. Ama korkum şu ki bu durumun karşılığı bir madde var mıdır :)


    @xentios hocam 14. 01.2021 de almıştım. Yaklaşık 1 aydır Pompadan bazen kırılacak gibi sesler geliyor.


    @Cemo94 Asus Türkiye ye bol sitemli bir yazı yolladım. Asus globale de yollayayım diyorum. Ama çözüm olmuyor dediğiniz gibi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cemo94 kullanıcısına yanıt

    Doğru, genel bir servis problemi mevcut.

  • snop02 kullanıcısına yanıt

    Çizgi, gelmiş geçmiş en klas PC servisidir Türkiye'nin.


    Bulgaristan'da emag hangi şehirlerde var. Yoksa sadece online mı

  • Bir şey sormak istiyorum, siz o cihazı kaç aydır arkadaki naylon ile kullandınız?

  • _Dominic_Toretto_ kullanıcısına yanıt

    online hocam yalnızca;

    benim BG oturum var. Akrabalara sipariş veriyorum oradan alıyordum.Ama artık bizim para pul oldu gerçi 1lv=9,38

    psu bana buranın 3/1 fiyatına gelmişti corsair AX1200İ

    pc kasam, psu emag tan

    Kasa için coolermaster pm attım TR için bana ''3. ulkelere satış yok'' demişlerdiBir acayip Asus servis sorunu 

    https://www.coolermaster.com/catalog/legacy-products/cases/stryker-se/#image-Item1


    Bir acayip Asus servis sorunu


    e.kartları evga EU 10 YIL GARANTİ..

    ana kartımıda zamanında GOLD BİLGİSAYAR dan almıstım die hatırlıyorum...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi snop02 -- 22 Ekim 2022; 11:23:57 >




  • snop02 kullanıcısına yanıt

    Benim de var hocam, BG vatandalşığı var bende :)


    Bu site HB, N11 tarzı bir site mi, pazar yeri mi yani. Ürünler resmi distr. garantili mi mesela




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Dominic_Toretto_ -- 22 Ekim 2022; 12:5:28 >
  • Kartı ilk aldığımda söktüm hocam jelatini. Bu olayı sorarlar diye düşündüm ama sorun edeceklerini hiç düşünmedim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _Dominic_Toretto_ kullanıcısına yanıt

    resmi distribitor garantili...

    Emag normalde ROMANYA menşe firma bildigim kadar..

    Eu da tüketici hakları geniş ya, problem yasayacanı sanmıyorum(henuz basıma boyle durum gelmedi) enaz burdan iyidirBir acayip Asus servis sorunu 

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.