Şimdi Ara

Mercedes-Benz/Nissan/Renault ortakl oldugunu ogrendigimden beri uyuyamiyorum (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
1.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merakımdan soruyorum ben burda trlink ten kısalttığım linki paylaşırsam eğer ban yermiyim

  • quote:

    Orijinalden alıntı: 107994933280618409317

    Benim kesinlikle hicbir firmayj kotulemem degil sadece mercedesin yardim almasina sasirdim hepsi bukadar

    Ortaklık demek yardım almak demek değildir. Firma maliyet bakımından ortaklığın veya başka markadan motor, vs. satın almanın kendisi geliştirmek yerine daha mantıklı olduğunu hesap eder ve başka bir marka ile ortaklığa gider, motor satın alır, vs. vs.


    Bunu kendisi yapamadığı için değil, maliyet ve zaman bakımından daha mantıklı olduğu için yapar.


    Mercedes de bir dönem Reanult'tan 1.5, 1.6 dizel satın alıyordu. Daha sonra kendisi 1.6 dizel geliştirdi, Renault'tan almayı bıraktı.

  • Her firmanın eksikleri, arızaları olabilir. Bu tamamen şans işidir bir taraftan baktığınızda. Mesela iki kişi gider, biri megane alır, biri c serisi alır. İkisi de 5 yıl biner. 5 yılda megane sahibi yıllık rutin bakımlarıyla kullanır, c serisi servisten çıkmaz, mahkemelik olur. (Burda olan var duydum). Ya da bunun tam tersi. Mercedesin ortaklıktan gelen c200d motoru başına çok bela açmıştır, 130 beygirlik dizel motoru, ama ben bu sorunu renault araçlarında fazla göremedim, talisman çok satılmadığı içindir belki de. Zamanında herkes ortaklık yaptı, ortaklık medet ummak değil, maliyeti düşürmek için yapılır. Keza öyle de oldu, ama baktı ki olmuyo mercedes, 1.6 160 beygirlik 2.0 motor performansında bir motor yaptı. Şimdi renoda da var diyecekler için, aktarma da önemli, 160 beygirlik talisman 9 küsür saniyede hızlanırken, 160 beygirlik bir E serisi 8 küsür saniyede hızlanıyor. 1.6 156 beygirlik benzinli motordan da daha iyi yakıt ve hızlanma verisine sahip.

    Gel gelelim, plastik, kaliteli değil olay artık. Alan adam arabanın kalitesine baksa herkes evi barkı satar bmw mercedes alır, insanlar sorunsuzluk istiyor, ben 5 yıldır fluence kullanıyorum, 5.yılı da geride bıraktı, tabiri caizse eşşek gibi kullanılıyor, tık demedi, bir kere servise götürmek zorunda kalmadım. Araba plastik, bence kağıt gibi plastik bile değil :) bizzat kullanıyorum, ama şu anda eniştemde bazılarının "lüks" dediği 5008 de var. 500.000 ₺ ye bugün, dizel olsun, full olsun paketi satılan 5008 in dış kaportası çok mu farklı ? Ya da malzeme kalitesi bulunmaz hint kumaşı mı ? Ben 2016 yılında 200.000 ₺ ye 520i almıştım, sıfır km. O zaman dı kalite konfor takıntısı. Şimdi insanlar, egea olsun fluence olsun ama az yaksın, dert açmasın başıma hesabındalar. Dizel satışları azaldı, benzinli satışları arttı, emin olun 300.000 ₺ ye 1.0 benzinli araçlar satılmasaydı, herkes daha güçlü ve daha az yakan dizelleri tercih ederdi. Ama yapacak bir şey yok ne yazık ki. 1.0 motora mahkum edilip, "süper gidiyor bir de 5 lt yakıyor" diyerek kendimizi avutmak zorunda bırakıldık. Elin adamı 3.0 turbo benzinlilere binerken biz 1.0 motorları kullanıyoruz. Bu vergi sistemi olmasa 1.0 motorların yerini 2.0 dizeller, 1.5 tsi ların yerini 2.0 tsilar alırdı. Ama vergiler vergiler vergiler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frknsysl -- 13 Nisan 2021; 10:52:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt

    Bilmukabele ve de estağfurullah Gökhancım. Üstatlık bir durum yok. Herşey yolundadır inşallah.

  • Uykun düzene girdi mi acaba 😁

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.