Şimdi Ara

MERCEDES BENZ VANEO KULLANICILARI KULÜBÜ (33. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
879
Cevap
47
Favori
278.603
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • nladım. sanzımanyağ seviyesini nerden kontrol ediyorsunuz sizinkidemi otomatik şanzıman. yerini bana tarif ederseniz bende bakmak istiyorum iyi günler.
  • aytekutku A kullanıcısına yanıt
    Merhaba;
    Benim araç 1,6 Benzinli OTOMATİK. Şanzıman yağını ben kontrol edemiyorum, kontrol ettiriyorum. Benim araçta, benzinli motorda, yaklaşık olarak fren merkezinin altında bir kapa/tıpa var. O kapak çıkartılıp, HER SERVİSTE BULUNMAYAN, aslında BASİT bir sipiral tel ve ucunda taksimat olan bir plastik ile kontrol ediliyor.

    www.aclassinfo.co.uk
    Bert Rowe's-Mercedes-Benz 'A'-class info. Mercedes Benz A Class W168 Automatic Transmission /gearbox, Changing Automatic Gearbox fluid on Mercedes- Benz 'A' Class
    http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.59a.htm


    Yukarıdaki linkte ayrıntılı bilgi var. Yağ seviye kontrolünün, yağ sıcaklığı 70-80 derece olduğunda yapılması gerektiği yazıyor örneğin. Ayrıca ölçüm çubuğu e-bay ve benzeri sitelerde satılıyor, hatta yapılması dahi mümkün.

    Birşey daha,
    www.aclassinfo.co.uk
    404 - File or directory not found.
    http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.1.htm.
    Linkindeki web sayfasını şiddetle tavsiye ederim...
     MERCEDES BENZ VANEO KULLANICILARI KULÜBÜ MERCEDES BENZ VANEO KULLANICILARI KULÜBÜ

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şanzıman yağı ölçme aparatına ait iki resim....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Borasu -- 2 Eylül 2015; 0:49:27 >
  • Merhaba. cam düğmeleri için uygun rakamlı çözüm buldum sanırım, sürekli kırılan üst plastiklerin 4 adet fiyatı 50 tl gibi bir rakam geliyor verdiğim linkte cam düğmesinin üst plastiğini satıyor. Gördüğüm kadarı ile aynı ihtiyacı olan bunu nedemeli çünkü genelde üğst plastik kırılıyor. bilginize iyi günler. srs lambası içinde aliexperssten 10 dolar karşılığında yolcu koltuğunu sürekli dolu gösteren bir modülde mevcut küçük bir not :)))




  • ön amartisör isteyen yada diğer parçalar için kullana bileceğiniz bir site, en azında fiyat bilgisi ögrenebilirsiniz.
  • bu sitede en ucuz olan amartisör grubu klima parçaları çok pahalı astron klima diye aratın w168 kasa zaten a class kasa parçaları aynı ören krutucu filitre 65 tl kompresor 710 tl gibi muadil sıfır parçalar ikinci elve hurdacılarla uğraşmayın birazcık arama yapın yeterli. sorunu bulun parçayı aramaya başlayın netten ilaki bulursunuz kolay gelsin.
  • ve vaneo da kayış ile bir sorun çıkınca hemen kütük değişecek diye ustaların saldırdığı parça fiyata dikkat :)) aman ha gaza gelmeyin sadece rulmanları değişmelerini söyleyin onun içinde motoru indirmeye çalışna ustaya iyice bir sözün.




  • Merhaba;
    Sunroof'un içerdeki kapağının (sürgülü güneşlik) hareket ettiği boşluğun etrafındaki gri renkli fitil habire çıkıp duruyor, fikri veya tavsiyesi olan var mı?

    Bir de sürgülü kapıların tıkırtısına çare bulan var mı?

    İyi geceler....

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada linkler için teşekkürler...
    Cam düğmelerini yapıştırmaya devam 💸💸💸

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler Emeğinize sağlık gerçekten şu cam düğmesi bile mükemmel bilgi
  • Selaminaleykum arkadaş ön farlarin daha fazla aydınlatması için ne yapila bilir. Arkadasin Opel var ona 90 aperlik ampul taktirdi role taktirdi usdasi herhangi bir şey olmaz role tesisati korur demiş. Cok iyi aydinlatiyor dedi bizde o gibi yaptirsak acaba olurmu veya başka bir çözümü varmi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yalcin42 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba;
    90 veya 100 Watlık ampüllerin üç mahsuru var;

    1. Yüksek güç sarfiyatına bağlı tesisat hasarı;
    ---- Role ile çözülür....

    2. Trafik kurallarına aykırılık, ki o ampüllerin kutularında da yazar (yazması lazım..) normal trafikte kullanılmaması gerektiği, "Off Road" için kullanılmasının uygun olacağı;
    ---- Tercih sizin, aşırı aydınlatma karşı tarafı da rahatsız edecektir elbet...

    3. Aşırı ısınmaya bağlı olarak, far içindeki yansıtıcı aynaların, parlak yüzeylerin ve far camının zarar görmesi, kavrulması, matlaşması ve sonuç olarak kalıcı hasarın oluşması İHTİMALİ;
    ---- Her araçta ve farda olacak diye birşey yok, muhtemelen bizim araçların farlarında kullanılan malzeme kalitesi ortanın üzerindedir, dolayısıyla sorun çıkmaya bilir ama risk...

    Çözüm olarak ben, sis farlarını kullanmayı tercih ediyorum. Sis farları, diğer uzun ve kısa farlarla birlikte olduğu için dikkat çekmiyor, ayrıca ve en önemlisi, başka bir çok araçta olduğu gibi, karşı tarafı kesinlikle rahatsız etmiyor. Bu nedenle gönül rahatlığıyla ve kullanım konforuyla birlikte kullanıyorum. Sonuç olarak kısa farlarla birlikte, aracın hemen önünü ve yan tarafları aydılatıyor ve gayet yeterli oluyor...
    İyi akşamlar...




  • Far konusunda iyileştirme yaptım. osram osram night breaker unlimited h7 aldım biraz daha iyi aydınlattı. Ve bir polisaj makinesi ve bir miktar pasta ile ikikez parlatma sonucu sararan ve matlaşan far berraklaştı şimdi daha iyi oldu. Tavsiye ederim maliyet pasta daha önceden vardı polisajı bahuse varsa etrafınızda günlük 20 tl kiralaya bilirisiniz. en düşük devirde bastırarak pastalayın (zımpara) iki kat yaparsanız daha iyi oluyor. iş bitince yıkayın. Sonrada florür miktarı çok olan bir diş macunu ile köpürtün bezle silin sonuç oldukça etkili kolay gelsin.
  • Sisleri de yakip uzun yol gidince akü bölümündeki sigorta panelindeki aydinlatmalarin sigortasi atiyor. Zaten aydinlatma tesisatin sigorta kutusun deki bolum daha önceki sahibin de yanmis ve sigortayi ayribir soketle takmislar. Bendeykende ikiikez sigorta atti. Tüm ampuller almasi gereken amperde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aklıma ilk gelen, aydınlatma tesisatında, farların içinde belki ampul soketlerinde/fişlerinde kaçak olması ihtimali. Kısa devre olsa hemen belli olur, ancak bir yerlerde yalıtkan olması gerekirken, kısmen iletkenleşmiş bir malzeme varsa veya sisleri yakınca ampullerin ısınmasına bağlı olarak, zamanla biryerler iletkenleşmeye başlıyorsa bu duruma sebep olabilir. Sigorta kutusuna müdahale edilmiş, sigorta dışarıya alınmış, ancak hala sigorta uzun yolda atıyorsa, sorunun kaynağı bulunamamış, arıza giderilmemiş demektir. Ayrıntılı ve sabırlı, bir o kadarda ne yaptığını bilen bir ustanın çalışmasıyla ancak sorun çözülebilir diye düşünüyorum.... Denemelik bir çift far da olsa çok işe yarar .... Geçmiş olsun...
  • Bilgi için teşekkürler. Bazi baglanti noktalarini konturol edeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamün Aleyküm Arkadaşlar :

    1,6 benzin lpg 2002 otomatik vaneom var ve birkaç problem gördüğüm şeyi sizlerle paylaşmak ve sonucunda önerilerinizi duymak istedim.
    1- Aracım her zaman yapmasada sabahları yada ilk çalıştırmamda çok devirli çalışıyor ve sanki sulama motoru çalıştırır gibi ilk çalıştırmada bir hırıldı çıkarıyor.
    2- Otomatik olduğundan marşa dokunmam yetiyor ama ilk seferlerde marşı biraz uzun alıyor bu normalmi _?
    3- Kasisli yolları görmek istemiyorum artık çünkü aracım ufak tefek kasislerde bile tümünün sarsıldığını hissediyorum bu neden olabilir. Amörtisörlere baktım bi sıkıntı yok gibi geldi ama ustaya götürmeden fikirlerinizi almak istedim.
    4- ve aynı şekilde kasislerde her zaman olmasada bir gıcırtı duyuyorum neden olabilir_?
    Şimdiden teşekkürler...




  • Merhaba;
    Benim aracımda 1,6 Otm..
    1. İlk çalıştırmada yüksek devirli çalışma, malum olduğu üzere soğuk motorda normal bir durum. Benim araçta yaz günlerinde bile kısa da olsa oluyor. Ancak sizin araçta farklı birşey de olabilir belki....
    2. Benzinli motorlarda, yaklaşık Türkçe çevirisi " İkinci Hava Pompası" olan bir parça var. Cam yıkama suyu deposunun hemen altında, fren merkezinin önünde. Şekil olarak da, işlev olarak da elektrik süpürgesi motoruna benziyor. Araç ilk çalıştığında ve normal çalışırken ihtiyaç olduğunda devreye giriyor, motora hava basıyor. Bana kalırsa fiilen bir işe yaramıyor zira aracın çalışmasına veya gidişine bir etkisini fark edemedim. Bir diğer vazifeside, anladığ kadarıyla, motorun Emisyon değerlerini iyileştirmek... Normalde çalışma sesi elektrik süpürgesi gibi, acaba sizinkisinde bir sorun varda, sesi hırıltı gibi mi çıkıyor..
    3. Bence amortisörleri kontrol ettirin. Ön amortisörler onarılabiliyor, ben 2-3 yıldır onarılmış olarak kullanıyorum, hala sorun yok. Ancak arka amortisörler malesef takım halide değiştirilmek zorunda... Bu arada, ses demişken sürgülü kapılarda gıcırtı, tıkırtı olmuyor mu?
    Kolay gelsin...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba :
    Borasu hocam öncelikle cevabın için teşekkür ederim :

    Normalde o dediğin elektrik süpürgesi sesini her zaman olmasada ara ara hep duyuyarım yani artık arabanın içinde bi elektrik süpürgesi vınlamasıyla sürüşe alıştım diyebilirim :) lakin dediğin gibi hırıltı için bir fırsat bulduğumda servisime götüreyim belkide o da olması gereken bişeydirde bana farklı gelmiştir.
    Amörtisörlere iyice baktırayım o zaman en son servise götürdüğümde bir problem yok deyip geçmişlerdi ama bunun için ayrı başka bir yere sormakta fayda var o zaman.
    Kapılardan ses geliyor ama rahatsız edici gelmedi bana çünkü arabanın sarsıntısı rahatsız ettiğinden. birde ön kapılardaki ve göğüsteki plastik aksamın gevşekliğinin tıkırtısı birazcık rahatsız ediyor o kadar.

    Bu elektrik süpürgemizi değiştirip o sesi kesme yada tamir imkanımız oluyormu _?

    Saygılar
    KOLAY GELSİN...



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >




  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.