benim garibime giden 140 ile otonom? arkadaş tamam güzel özellik de sen dua et dubalara çarpmışsın. hızınız bence yüksek. bırak otonom u yukardan melek inse bırak ben süreyim dese yine direksiyonu vermem. bu otonom sürüş için bir hız limiti yok mu ya. mesala 100 110 un üstünü görmemesi lazım. 140 hadi direksiyonu tutarken kabul edile bilir ama otonom için bence böyle bir hızda otonom nasıl bir müdahale edebiliyor durumlara? ayrıca genel olarak söylüyorum böyle trilyonluk arabalara 1 araç kamerası taktırmıyorsunuz ya. gerçek den hani söylencek söz yok. yani neden ? neden ya? böyle bir arabanız var önlü arkalı piyasanın en iyi kamerasını taktırmak 1500 2000 tl ye patlar.yani inanılır gibi değil. ben kötü vw aracıma önlü arkalı taktırdım beni 3 4 kere kurtarmışlığı var .maganda dan polis den , park yerine koyduğum da kayıt ediyor. bizim akraba da var böyle lüks bir araç . aracın değeri 5 milyon bir araç kamerası taktır diyorum cok para diyor. cok para dediği de 1500 tl. |
MERCEDES OTONOM SÜRÜŞTEYKEN KAZA YAPTIM ZARARIMI KARŞILATMAK İÇİN NELER YAPILABİLİR? (2. sayfa)



-
-
Aracın otonom sürüşte olduğunu, direksiyonu tuttuğunuzu ancak buna rağmen otonom sürüşün kazaya sebebiyet verdiğini ispat edebilecek misiniz? Edemezseniz davada haklı çıkma ihtimaliniz yok.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Otobanda 140'la gidicem. Kontrolü yarı otonoma bırakıcam, kaza gerçekleşene kadar dikkatim yolda olmayacak.
Sonrasında da Mercedes'e otonomunuz dandik diye dava açabilir miyim diye forumda başlık açıcam.
Şahsen ben bu başlığı utanır açamazdım.
Git bir fakir fukara sevindir. Şansına refüje, araca girmemişsin.
-
Şu an mevcut hicbir surus destegi surucunun sorumluluğunu ortadan kaldirmaz ölümlü yaralanmali kazaya karisilsa otomotiv firmasimi odesin cezayi mesela ceo mu hapis yatsın
-
sinirlerim bozulmasın diye yazılanları okumaya kalkmayacağım.
mercedes ve diğer firmalar bu güvenlik ekipmanlarını Sürüş destek sistemi, sürüş yardımcı sistemi olarak tamamlar ve hepsi bunun sadece destek olduğunu elinizin sürekli direksiyonda, gözünüzün sürekli yolda olması gerektiğini açık bir şekilde belirtir.
eğer açık bir şekildebizim otonom sürüşü çalıştırın, sonra da siz hiçbir şeye müdahale etmeyin denmediyse
zararın sorumlusu sensin
-
+1 yaşadığına dua etsin. adam 140 ile giderken aracı robot a bırakıyor. birde yola bakmıyor.allah dan beyaz ışığı görmemişsin.
-
Ohh iyi olmuş , öyle malınla övünerek sürersen böyle olur işte
-
tesla dubaları ekranda duba logosuyla gösteriyor. mercedes biz gösteremeyiz/göremeyiz diyorsa bu kötü reklamdır.
-
Konu fakeee
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Şu otonom zımbırtısına bu kadar güvenmeyin.
Kullanıyorsanızda sorumluluğun kendinizde olduğunu unutmayın.
Ayrıca istanbul havalimanı yolunun neresini dubalarla daraltmışlar? 2 hafta önce oradan geçtim 4 şerit dümdüz yoldu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
EQE hiçbir şekilde 140 ile giderken dubaları anlık görüp ona refleks vermez. Çünkü kullandığınız araba otonom değil yarı otonom modda. Akıl verecek mesajlar yazmayacağım zira arkadaşlar yazmış zaten geçmiş olsun diliyorum sadece hayatınızı kaydedebilirdiniz…
Yasal olarak hiçbir hakkınız bulunmuyor konuya değinecek olursak.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçmiş olsun. Ben 140 km/h ile giderken bırak otonomu, hız sabitleyici açık olsa tedirgin olurdum.
-
belirlenen limit neydi yolda? Ayrıca Mercedes'de henüz 40 milden daha yüksek bir otonom sürüş desteği yok okuduğum kaynaklarda.
-
Geçmiş olsun geç olmuş cevap için ama bencede Türkiye de olduğumuz için haklı olsak bile elde edebileceğimiz bir hak yok.Eşime aldığımız xc40 p6 50 km sıfır iken freni tutmadı ve avukat bize Amerika da çok tazminat alırsınız ama burada ya araç iade yada değişim istemekten başka ileri gidemeyeceğimizi söyledi.Şimdi size haksız diyenler olmuş ama eğer Türkiye de otonom sürüş yoksa o zaman Mercedes bu araca satarken otonom sürüşü kaldırmak ile sorumludur.Siz ne kadar dikkat etmemişmolsanız da örneğim adaptif cruise controlde araç öndeki araca göre fren yapmayıp çarpsa biz size diyebilirmiyiz kardeşim biz bunu koyduk ama senin bir ayağın yine frende olsun.Yani işin özü bence bir özellik koyuyorsa firma onun arkasında olmalı ama dediğim gibi bu ülkede değilde Avrupa da olsanız belki tazminat bile alırdınız
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
EQE de otonom sürüş yok. yani üzgünüm.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Otonom sürüş yok derken.Yani tam otonom sürüş hiçbir arabada yok ama yarı otom Şuan tesla kona xc40 Eqe tüm araçlarda mevcut yani eğer otonom direksiyon hakimiyeti adaptif cruise falan sa
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
tesla hariç hepsi tırıvırı . elon olmasa hala tor tor dizelle gezecektik.
-
Şu anki yaygın kullanılan kısmi otonom sistemlerin çoğu sadece ön tanımlı nesneleri ve yol çizgilerini algılıyor ve bunlar arasında o çarptığınız dubalar bulunmaz;motorlu araçlar,bisikletler,bazı hayvanlar (at,sığır,geyik gibi),yol çizgileri,tabelalar vs.. Markalar kullanım kılavuzlarında bunları belirtir ve kullanırken uyulması gereken konularda da uyarırlar;duba değilde, çarptığınız bu tanımlı şeylerden birisi olsa belki birşeyler iddia edebilirdiniz ama sizin durumda bu zor görünüyor.Ayrıca mercedeste nasıl tam bilmiyorum ama benim aracımda 130-135 km hızın üzerinde direksiyon kontrolü tamamen sürücüye ait.Sadece şerit çizgileri geçilirse uyarı ve zayıf bir direksiyon müdahalesi oluyor,sizinkinde de buna benzer bir şey olduğunu sanıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X