Şimdi Ara

MERCEDES SPRİNTER 313CDI 2000MOD-2005GORUNUM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
15.400
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İLK KASADAN CIKARTTIĞIMIZ HALİ(PANELVANDAN CIKMIŞ)

     MERCEDES SPRİNTER 313CDI 2000MOD-2005GORUNUM



    BUGUNKÜ HALİ


     MERCEDES SPRİNTER 313CDI 2000MOD-2005GORUNUM



    İlk aklıma gelenler

    yan borular takıldı
    otomatik olamayan kapılar otomatikleştirildi
    orta kapı otomatikleşti kumandadan ac kapa
    arka paspaslar vakumlu camlar
    sunrof
    deri iç kaplama
    konsol kaplama
    dvd ve ses sistemi jbl kabin vs.
    tv
    ön ızgara ve far takımı 2005dir.
    on spor tampon ve sisler
    krom kapı kolları aynalar
    daha iyi tutuş için 213cdi orta makas ve amortisorler
    175 km gordum bu aracla


    daha aklıma gelmeyen bir sürü şey...







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Mercedes Sprinter 313 CDI: 2005'in Güvenilir ve Yetenekli Ticari Aracı

    Mercedes Sprinter 313 CDI, 2000'lerin başında piyasaya sürülen ve o zamandan beri ticari araç pazarında en çok tutulan modellerden biri haline gelen çok yönlü bir vantır. 2005 yılında üretilen model, sağlamlığı, verimliliği ve güvenilirliğiyle bilinmektedir.

    Teknik Özellikler

    2005 Mercedes Sprinter 313 CDI, 2.1 litrelik turbo dizel bir motora ve beş ileri manuel şanzımana sahiptir. 129 beygir gücü ve 300 Nm tork üretir, bu da ağır yükleri taşımak için yeterli gücü sağlar.

    Kullanıcı Yorumları

    Mercedes Sprinter 313 CDI kullanıcıları, aracın dayanıklılığı, düşük bakım maliyetleri ve geniş iç mekanından övgüyle bahsetmektedir. Ayrıca, güçlü motoru ve güvenilir sürüş deneyimini takdir etmektedirler.

    Mercedes Sprinter'ın En Çok Tutulan Modeli

    Sprinter 313 CDI, geniş bir yelpazede ticari uygulamalar için uygundur ve çeşitli gövde konfigürasyonlarında mevcuttur. Bu çok yönlülük, onu esnaflar, lojistik şirketleri ve yolcu taşımacılığı sağlayıcıları arasında popüler bir seçim haline getirmiştir.

    2004, 2005 ve 2006 Model Yılları

    2004, 2005 ve 2006 model yılları arasındaki Mercedes Sprinter 313 CDI'larda bazı küçük farklılıklar vardır. 2005 modeli, standart olarak daha yüksek bir tavan ve daha güçlü bir alternatör ile birlikte gelir. 2006 modeli ise daha gelişmiş bir elektronik sisteme ve güncellenmiş bir iç mekana sahiptir.

    Sonuç

    Mercedes Sprinter 313 CDI, ticari ihtiyaçlarınız için güvenilir ve yetenekli bir araç arayanlar için mükemmel bir seçimdir. Sağlam yapısı, verimli motoru ve geniş iç mekanı, onu çok çeşitli uygulamalar için uygun bir araç haline getirmektedir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Kısa şasi olanlardan bu galiba dimi.

    Uzun şasi olanlara bayılıyorum ama bunlar itici geliyo biraz. (Kısa şasi olanlar yani)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

    Kısa şasi olanlardan bu galiba dimi.

    Uzun şasi olanlara bayılıyorum ama bunlar itici geliyo biraz. (Kısa şasi olanlar yani)



    hepsinin kendine gore güzellikleri var tabiki kısa şasi sayılmaz bunun daha kısaları var orta şase yüksek tavan diyelim
    uzun şase bunlar kadar hızlı ve atik değildir...uzun şase bizim işimize yaramadığı için hiç gerek duymadık bile.yakıt konusu vs.sebeplerle..

  • quote:

    Orjinalden alıntı: arifim


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

    Kısa şasi olanlardan bu galiba dimi.

    Uzun şasi olanlara bayılıyorum ama bunlar itici geliyo biraz. (Kısa şasi olanlar yani)



    hepsinin kendine gore güzellikleri var tabiki kısa şasi sayılmaz bunun daha kısaları var orta şase yüksek tavan diyelim
    uzun şase bunlar kadar hızlı ve atik değildir...uzun şase bizim işimize yaramadığı için hiç gerek duymadık bile.yakıt konusu vs.sebeplerle..



    Tabi tercih meselesi.

    Uzunları sevmemin nedeni arkada çift tekerin olması ve daha geniş ve büyük olması. Karavan gibi yani.




  • güzelmiş hakikaten
    mercedez in tüm arabaları güzel
  • quote:

    Orjinalden alıntı: blueboy08

    güzelmiş hakikaten
    mercedez in tüm arabaları güzel



  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz


    quote:

    Orjinalden alıntı: arifim


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

    Kısa şasi olanlardan bu galiba dimi.

    Uzun şasi olanlara bayılıyorum ama bunlar itici geliyo biraz. (Kısa şasi olanlar yani)



    hepsinin kendine gore güzellikleri var tabiki kısa şasi sayılmaz bunun daha kısaları var orta şase yüksek tavan diyelim
    uzun şase bunlar kadar hızlı ve atik değildir...uzun şase bizim işimize yaramadığı için hiç gerek duymadık bile.yakıt konusu vs.sebeplerle..



    Tabi tercih meselesi.

    Uzunları sevmemin nedeni arkada çift tekerin olması ve daha geniş ve büyük olması. Karavan gibi yani.


    Uzunların bazısı çıft teker bizimki tek teker




  • quote:

    Orjinalden alıntı: N20CARTUNİNG


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz


    quote:

    Orjinalden alıntı: arifim


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

    Kısa şasi olanlardan bu galiba dimi.

    Uzun şasi olanlara bayılıyorum ama bunlar itici geliyo biraz. (Kısa şasi olanlar yani)



    hepsinin kendine gore güzellikleri var tabiki kısa şasi sayılmaz bunun daha kısaları var orta şase yüksek tavan diyelim
    uzun şase bunlar kadar hızlı ve atik değildir...uzun şase bizim işimize yaramadığı için hiç gerek duymadık bile.yakıt konusu vs.sebeplerle..



    Tabi tercih meselesi.

    Uzunları sevmemin nedeni arkada çift tekerin olması ve daha geniş ve büyük olması. Karavan gibi yani.


    Uzunların bazısı çıft teker bizimki tek teker


    Onlarda sanki gitmeyecem diyo gibi geliyo. Arkadan kesilecek gibi geliyo.




  • mercedes uzun şaseler özellikle çift tekerler çok ağırdırlar.özellikleri itibariylede türkiyenin aracı değildrler.dikkat edersinizki pekte tutulmazlar.bakımları ağırdır.normal bi sprinterin orneğin lastik omru ile onunkilerle aynıdır ama o 4 lastik ister çift tekerler 6 tane.su anda bizim arac 400000de sadece silindir kapağını çatlattı bir kere o kdar oda antifirzden dolayı.sağlamlığına bir kanıtta bu araç silindir kapağını catlattığında 1damla susuz 1.5 ay çalıştı.usta bu araca hararet yaptıramassın dedi ve 80dereceyi gecmedi.bakımlarını yaptınmı 1milyon gider bu makınalar.

    son bi not: tek teker abi.uzun olsun kısa olsn.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: arifim

    mercedes uzun şaseler özellikle çift tekerler çok ağırdırlar.özellikleri itibariylede türkiyenin aracı değildrler.dikkat edersinizki pekte tutulmazlar.bakımları ağırdır.normal bi sprinterin orneğin lastik omru ile onunkilerle aynıdır ama o 4 lastik ister çift tekerler 6 tane.su anda bizim arac 400000de sadece silindir kapağını çatlattı bir kere o kdar oda antifirzden dolayı.sağlamlığına bir kanıtta bu araç silindir kapağını catlattığında 1damla susuz 1.5 ay çalıştı.usta bu araca hararet yaptıramassın dedi ve 80dereceyi gecmedi.bakımlarını yaptınmı 1milyon gider bu makınalar.

    son bi not: tek teker abi.uzun olsun kısa olsn.





  • bişey sorucam bu jant kapaklarını çok aradınmı????
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _By_BoSs_

    bişey sorucam bu jant kapaklarını çok aradınmı????


    bi zamanlar çok revaşta idi
    demekki o zamandan kalmış
  • toplam ne kadar masraf ettiniz özel değilse paylaşır mısınız
  • aslında fazla bi masraf tutmadı parcaları bulmak gerek zmanla yapıldı
    mesala aracı haramiderede doğuş otomotiv vardı oraya açtırdık 2005 senesinde 4000lriaya tv sistemi ve sunroff dahil (2000lira kdarda plan proje ruhsat masrfları odendi ekstradan)
    on panjur seti lambalar ızgara vs.200liraa bi otoparkcıdan alındı cıkma
    on tampon ve sis takımı 180lira malzeme ve 50lira işciliğe ordu da takıldı
    makaslar istanbulda ikitellide değişti 200lira civarı
    yan krom paslanmaz boru kapı kolları ve ayna takımı krom hepsi 600lira
    kapı otomatikleri 100lira
    alarm sistemi 100lira
    jvs teyp ses sistemi 1100civarı

    aklıma gelenler bunlar..
  • harcadığın paraya deymiş...
  • bende yeni aldım 2007 model 313 bunların yakıt durumu nasıl acaba kullanan var mı uzun şase
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.