|
Mercedes, yeni ağır sınıf elektrikli çekicisi eActros 600'ü tanıttı
-
-
Normalde tır veya kamyonlarla alakam yoktur . Ama tırın tasarimini beğendim . Tırcılarımıza hayırlı olsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şirketimizde e-transit var. Şehir içinde kullanıyoruz. Şehir içi mükemmel bir araç ama şehir dışına onunla çıkmak istemem. Şarj ağları yagınlaşmadan hep kısa mesafe işlerde ticari elektirikli araçlar kullanışlı. Eactros içinde benzer düşüncelerim var. Türkiyede dağda taşta kara kışta bu tarz araçları bence kullanmak istemezler.
-
şahsen elektrikli araçlara karşıyım
-
dedi tarikatçı nine...
-
din düşmanıyım ne tarikatı
-
Elektrikli şarj ağının iyi olması lazım bunun için, tır parklarında.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
dinsizler tarikatındasın dinsizliğide din gibi yaptılar...
-
Mahvettiniz yılların Actrosunu.
-
Fosiiler tamamen bitecek. Ağır vasutalar bile bataryaya geçmiş. Uzun yolda yaygınlaşsa şarj istasyonları ben de düşünürüm de şu aşamada daha vakti var bana kalırsa.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
taksiciler ne zaman tamamen elektrikli taksilere geçerse, ben de o zaman geçmeyi düşünüyorum. şimdilik ankara'da bir tane elektrikli taksi (Reno Zoe) gördüm.
-
Ben küçük bir ilçedeyim. Bir tane şarj istasyonu var. Trugo. Şehir içi iyi de uzun yola çıkma riskini alamam. Bir de servis problemi var. Yaygın değiller.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
şu anki menzilleriyle küçük avrupa ülkelerinde iyi iş görür
-
500 600 km sınırında gezmeden ben alamam, işim de hep uzun yol malesef.
-
Şu araçları bizim gibi ülkeleri düşünüp yaptıklarını mı sanıyorsunuz? Biz bunu yaptık ama, Türkiye'de şarj sıkıntısı var ya satmazsa diye düşünüyor olabilirler mi?
-
Ford'un büyük motorlu araçları ile ilgileniyorsun
-
pan's labyrinth pale man
-
Şarj olayı bir yana, yokuşlarda 20-30km/h ile çıkan tırları çok rahat bir şekilde sollayıp gidecek. Uzun yolda, çok rahat hızlanabilecek. Çevreye zararlı emisyonu yok. Tek sıkıntısı bu tırları tonajlıyken durdurmak.
-
5-6 yıl sonra çok yaygınlaşacak bunlar.
-
Tasarım çok güzel ama mantık yanlış.
Elektrikli ağır ticari için 20-30 yıl lazım.
Daha 1.5 ton elektrikli arabalar ile Ankara-İstanbul gibi kısacık mesafeyi gidemiyorsun, 22 ton yük çeken tır mı gidecek?
Tesla gibi bu işin profesöründe bile şarj göstergesi %55'deyken dip gaz yapıp 1-2km gazlayınca %45'lere iniyor bir an da şarj.
22 ton yüklü bir çekicinin yokuşlarda yüzdesi ne kadar düşer, siz hesaplayın.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Şirketimizde e-transit var. Şehir içinde kullanıyoruz. Şehir içi mükemmel bir araç ama şehir dışına onunla çıkmak istemem. Şarj ağları yagınlaşmadan hep kısa mesafe işlerde ticari elektirikli araçlar kullanışlı. Eactros içinde benzer düşüncelerim var. Türkiyede dağda taşta kara kışta bu tarz araçları bence kullanmak istemezler.
|
şahsen elektrikli araçlara karşıyım |
Benzer içerikler
- uygulama indirmeden karekod okutma
- telegram çeviri
- instagram hdr kapatma
- truecaller nedir
- instagram telefon numarası
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X