Şimdi Ara

MERCEDESİN OTOMATİK VİTES GÜVENİRLİĞİ C 200 ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
42
Cevap
0
Favori
17.307
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Araba işi şans işi bizim C200ün otomatik şanzımanı 10 yıldır sorunsuz çalışıyo ama üretim hatası olur bişey olur arıza yapar Mercedes de olsa sonuçta kul yapısı sorun olabilir ama olma olasılığı düşük
  • quote:

    Orjinalden alıntı: plcmn


    quote:

    Orjinalden alıntı: niko_jr

    aslında triptonik viteslerin (yani manuel olarak arttırıp eksiltme imkanı da tanıyan) pek çoğu klasik otomatik. İmzamdaki araç da öyle. Joyistik kullanmak gibi bişey. Zaten geçiş yaparken 1 sn falan bekleyiyor, devrini ayarlıyor. Mekanik değil işlem, elektronik. sen şanzımanın beynine vites ufalt diyosun, o da tamam abi bi sn diyor ve yapıyor.
    Mercedesteki şanzıman türü budur bence. Gidipte easityronic ya da mmt benzeri bir sistem kullanacaklarını sanmam çünkü fiyattan kaçmıyorlar, şanzıman olsun yakıt tüketimi olsun

    Biraz daha açıklarmısın?
    Ne demek triptroniklerin çoğu klasik otomatik?
    İşlemin elektro-mekanik değilde, tamamen elektronik oduğunu nereden anladın?
    Easytronicle,mmt ve triptronic arasındaki farklar nelerdir ki ayırmışsın bunları birbirinden?

    Klasik otomatik tork konvertörlü tam otomatik şanzıman için kullanılır.
    -Vitesi küçült
    -Tamam abi
    olayı yok yani kafasına göre takılan mekanik bir sistem.
    Triptronik,mmt,Easytronic vs. ise aynı yada çok benzer teknolojinin ticari olarak farklı olarak adlandırılmış halleridir.



    tiptronik otomatik vitesler arkadaşın dediği gibi klasik tork konvertorlü otomatik viteslerdir. Easytronik, mmt gibi viteslerle alakaları yoktur. Bildiğin klasik otomatik vitesi belirli sınırlar içinde manuel kontrol edebilme imkanı sunarlar. Zaten manuel kısımdayken vitesle oynamasanız bile hızınız düştükçe vites de otomatik olarak düşer. Sadece vites büyütürken sizin emir vermenizi bekler ki bu da zaten tiptronik olmayan otomatik viteslerde de vardır, onlarda ise 3,2 gibi kısımlar vardır. 3'e getirirseniz vites 3'ün üzerine çıkmaz fakat hız düşünce otomatik olarak 2'ye hatta 1'e kadar düşer. Tiptronik de böyledir zaten.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.