Şimdi Ara

MERSA SİSTEME GÖNDERDİĞİM Z5500 ÜN AKIBETİ!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
3.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Şu markaları firmalar ile bağdaştırmasanız diyorum artık. İlk önce kendi ellerinde tamir etmeye çalışırlar yapabilecekleri birşey ise. Yapamazlarsada yetkili kişilere gönderirler. Ha, bir marka konusunda genel bir sorun vardır o ayrı. Yoksa bugün bakın Sony'sinden, Samsung'una kadar sorunlu olmayan ürün yoktur. Önemli olan aldığınız firmanın iyi niyetidir.

    Bir firmanın atıyorum Kızılay'daki şubesi çok iyidir ama Çankaya'daki şubesi kötüdür. Belki bundan firma yetkilileri bile bi haber değildir. Önce durumu anlatırsınız baktınız yine olmadı, sorun halledilmedi ürün için üretici kişi ile irtibat kurarsınız. Konuyu açan arkadaş için söylemiyorum ama siz hiç "Ben kırdım, bozdum, enayi gibi yediler, tamir edip gönderdiler, değiştirdiler" gibi mesajlar görüyormusunuz hiç? Şimdi ben burda uyduruktan bir senaryo yazsam biliyorumki bir çoğunuz "Vay efendim öylemi, bak şu terbiyesizlere vs" diye yazarsınız.




  • Sonuç belli mi noldu??
  • vatandan aldığım anakart ve işlemcin garantinin bitmesine 10 gün kala arızalandı reset atıyordu 5 saniyede bir ya anakart
    ya işlemci yada kesin ikisi arızalıydı diğer parçaları denedim en son bu ikisi sorun yapıyordu vatan teknik servisin cevabı
    ürününüz arızalı değil götürebilirsiniz sorun yok mesaj bile geldi cebime hayır dedim gönderin servise baksınlar gitti cevap
    anakart arızalı parça bekliyor hadi gelde vatana servisine güven yada diğer servislerin ne garantisi varda bana garanti veri
    yorlar garanti verenin bikere saygınlığı ve garantisi olacak
  • arkadaşlar benim de 3,5 ay önce aldığım z5500 ün subwoofer ında problem var. basslar boğuk geliyo ve uğulduyo.
    ayrıca decoderin üst tarafı yani lcd ekranın olduğu kısım çok ısınıyor.

    ben de gold bilgisayardan almıştım. yarın servise vermeyi düşünüyorum. burda mersa ile ilgili yazılanları okuduktan sonra bilhassa kırık ayak ve japon yapıştırıcı olayını,
    önce sadece sub ve decoderi veririm diye düşünüyodum ama gold bütün parçaları getirmem gerektiğini söyledi. açıkçası ben de çekiniyorum şimdi bişey olur diye.

    bana şans dileyin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BuRDeN -- 30 Ağustos 2010; 23:20:50 >
  • bugün gittim ve korka korka gold bilgisayarın teknik servisine verdim z5500 ümü.
    görevli arkadaşa kırık tweeter olayından bahsettim. böyle şeylerin olamayacağını söyledi. mersa ciddi bi firma dedi.
    inşallah doğru söylüyorsundur dedim. artık yorumu size bırakıyorum.

    cihaz hazır olduğunda cebime mesaj gelecekmiş. güzel bi uygulama hoşuma gitti.
    inşallah en kısa zamanda hasarsız ve tamir olmuş (yenisiyle değişmesi daha çok işime gelir tabi) bi şekilde alırım cihazı.

    ayrıca arıza tanımını yazan arkadaşın subwoofer'i "BOFER" diye yazması da beni benden aldı
  • ürününüzü verirkende alırkende iyice inceleyin hatta alırken test edip mağazadan çıkmadan inceleyip test edip alın
    bu gibi konuları şikayetim.com değil tüketici hakem heyetlerine bildirin kanun gereği budur sizi şikayetim.com değil
    mahkeme kararları korur
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.