Şimdi Ara

MERSA SİSTEME GÖNDERDİĞİM Z5500 ÜN AKIBETİ!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
3.315
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 10 mayıs günü hiçbir fiziki kusuru bulunmadan gönderdiğim z5500ü şimdi aldım vatan bilgisayardan. sub dan gelen zzz lama sorunu ile ilgili göndermiştim.

    gözüm gibi baktığım kullanmaya kıyamadığım sistemin bir kolonunun ayağı kırık çıktı kutunun içinden. ve işin komiği japon yapıştırıcı ile yapıştırılmaya kalkılmış her yanında japon yapıştırıcısı kalıntıları var. ayağı dönmeyen tersi tarafa hayvan gibi çevirmiş biri ve kırmış üstüne utanmadan beni kerizlemeye kalkıp japon yapştırıcısı ile tutturmaya çalışmış.

    çok sinirliyim şu an. arıza formunun hiçbir yerinde bu kırılan ayakla ilgili bir ibare yok. bu nasıl bir müşeri hizmetidir nasıl bir anlayıştır? hemen aradım saat geç olduğundan kapanmış galiba. yarın arayıp hesabını soracağım. ne yapmam gerekli sizce? işin kötüsü ürünün garantisi de ürün servisteyken bitti. şu an garanti dışı durumda

    şu ülkede işini doğru yapan bir tane firma bulmak zor. logitech müşteri hizmetlerini de arayacağım yarın tek destek onlardan gelir sanırsam. böylesi firmaları kendine distribütör seçen logitechte suç. tavsiyelerinizi bekliyorum..


    foto da koyum tam olarak anlaşılamasa da fotoda, bağlantı noktasının her yanında yapıştırıcı kalıntısı var.
     MERSA SİSTEME GÖNDERDİĞİM Z5500 ÜN AKIBETİ!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokata -- 3 Haziran 2010; 22:32:40 >







  • Öncelikle geçmiş olsun dostum, Hakaret içerikli bir uslupla yazı yazmak bence doğru olmaz diye düşünüyorum.

    Şikayet var com a yazın durmunuzu bence sizi arayacaklardır, Servis olmadığından belki ilgilenmeye bilirler onu bilemiyorum

    Son çözüm 2. el bölümünde sup bozuk diye parça parça satan bir arakdaş vardı yanılmıyorsam oradan temin etmek çözüm ola bilir, Güzel bir işçilik ilede tamir olmicak birşey değil resimden gördüğüm kadarıyla.

    Tekrar geçmiş olsun.
  • çok teşekkürler şikayetvar.com a yazdım inşallah bir sonuç alırım.
  • Geçmiş olsun hocam.

    Mersa Sistem'i burdan kınıyorum. Yarın gündüz arayıp güzelce bir fırçalardım ben olsam. Hakediyorlar çünkü. Bu rezillik nedir yahu. Japon yapıştırıcıyla yapıştırıp geri göndermek? Şaka gibi. Ne zannediyor müşteriyi bu gerizekalı firma

    Benimde cihazım 4 aylık. Yaklaşık 20 ay daha Mersa garantisi devam ediyor ama olurda bir sorun yaşarsam garantiye göndermekten korkuyorum.

    Sadece Z-5500 (genel olarak hoparlörler) değil diğer cihazlardada sorun çıkarıyor bu dandik ötesi teknik servis.

    Forumda birkaç arkadaşın şikayetini görmüştüm. Birinin Logitech G25 direksiyon sistemi garantiden geldikten sonra sizinkine benzer şekilde ciddi fiziksel hasarla gelmişti. Benimde Logitech G25 direksiyon setim var ve direk yurtdışından alınma. Bir sorun olursa direk yurtdışına göndericem garanti için. Logitech ana teknik servisi direk değişim yapıyormuş ve hizmet kalitesi çok iyimiş yurt dışında. Ama malesef Z-5500'üm TR'de alınma ve burdaki Logitech teknik servisi rezalet

    Hakkınızı sonuna kadar arayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fatz -- 3 Haziran 2010; 21:33:48 >




  • İnşallah dostum, Genelde sorunlar hep çözüme kavuşuyor, Burada bir müşteri olarak %100 haklı durumdasınız ve sizi mutlaka arayacaklardır diye düşünüyorum.


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokata

    çok teşekkürler şikayetvar.com a yazdım inşallah bir sonuç alırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatz

    Geçmiş olsun hocam.

    Mersa Sistem'i burdan kınıyorum. Yarın gündüz arayıp güzelce bir fırçalardım ben olsam. Hakediyorlar çünkü. Bu rezillik nedir yahu. Japon yapıştırıcıyla yapıştırıp geri göndermek? Şaka gibi. Ne zannediyor müşteriyi bu gerizekalı firma

    Benimde cihazım 4 aylık. Yaklaşık 20 ay daha Mersa garantisi devam ediyor ama olurda bir sorun yaşarsam garantiye göndermekten korkuyorum.

    Sadece Z-5500 (genel olarak hoparlörler) değil diğer cihazlardada sorun çıkarıyor bu dandik ötesi teknik servis.

    Forumda birkaç arkadaşın şikayetini görmüştüm. Birinin Logitech G25 direksiyon sistemi garantiden geldikten sonra sizinkine benzer şekilde ciddi fiziksel hasarla gelmişti. Benimde Logitech G25 direksiyon setim var ve direk yurtdışından alınma. Bir sorun olursa direk yurtdışına göndericem garanti için. Logitech ana teknik servisi direk değişim yapıyormuş ve hizmet kalitesi çok iyimiş yurt dışında. Ama malesef Z-5500'üm TR'de alınma ve burdaki Logitech teknik servisi rezalet

    Hakkınızı sonuna kadar arayın

    yarın direk değişim için güzel bir fırçalayacağım. sonuna kadar da gideceğim işin. keşke sadece kırık gelseydi. kargoda kırılmıştır vs derdik. aleti kırıp üstüne japon yapıştırıcı ile yapıştırmaya çalışıp beceremeden yollamak müşteriyi enayi yerine koymaktır. sorunun farkında olup değişim yapmamak adına yapılacabilecek en aşağı şeyi yapmaktır bana göre. bu tutumlarının izahını nasıl yapacaklar çok büyük merak içindeyim doğrusu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokata -- 3 Haziran 2010; 22:38:54 >




  • benim de 1 haftalık z5500 bozulmuştu,subwoofer ve dekoderi gönderdim,
    daha yeni olduğu için tamir olmamasını istedim,
    yeni bir subwoofer gönderdiler,dekoderin yan tarafında siyah boya gibi birşey vardı neyse ki sağlam geri döndü,

    yalnız yeni aldığım setin hemen bozulması garip,sağlam yeni subwooferu çıkartıp kutuya iyi tamir edilememiş bir subwooferu koyduklarından şüphelendim hatta.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Mersa vukaatlı bir firma aşağıdaki linktede mahkemeye intikal eden başka bir mevzuları var imkanınız varsa ürün satın alırken garanti sağlıyıcısını öğrenin mersa ise arkanıza bakmadan kaçın.
    http://forum.darkhardware.com/viewtopic.php?f=14&t=187143
  • Evet malesef sorun yaşayan başka arkadaşlarda var.

    http://forum.donanimhaber.com/m_38561221/mpage_1/key_/tm.htm
  • Bu MERSA kadar beş para etmeyen bir servis görmedim ben

    Geçmiş olsun hocam ne diyeyim bilmiyorum gerçekten de benzer durum bende var
  • Arkadaşlar son zamanlarda Mersa Sistem'le ilgili o kadar fazla kullanıcı şikayetleri okudum ve duydum ki, bu firmanın getirdiği markalardan uzak durucam. Sparkle'ın eksikliğini hissetmez insan sonuçta ama Logitech dahi alıcak olurken durup 2 kere düşünmekte fayda var. Markaya güvenim sonsuz fakat olur da bir sorun yaşarsam diye tereddüt ediyor insan, hele ki bunca şikayeti duymazdan gelen bir firma varken. Vatan Bilgisayar'dan "LOGITECH FORMULA VIBRATION FEEDBACK" ürününü almıştım, kısaca yaşadığım sorunu özet geçeyim;
    Race Driver Grid oyununda kokpit kamerada direksiyon ya sağa ya da sola eğimli duruyor, fakat direksiyonun kendisi boşta, yani herhangi bir yöne çevirmiyordum. Düz duran direksiyon oyun içerisinde ya sağa ya da sola çevrilmiş duruyordu. Bu sorunu anlatana kadar göbeğim çatladı, özürlü müşteri hizmetleri görevlisi sorunu şöyle geçmiş kağıt üzerinde "direksiyon düz değil yamuk duruyor"... Daha önce de böyle şikayetler aldıklarını fakat servisin bu tarz sorunların kullanıcıdan kaynaklandığını söylediğini ilettiler bana. En sonunda çıldırdım ve teknik servise girdim ağzıma geleni söyledim. Sonuçta fatura bedeli kadar hediye çeki aldım fakat o gün karar verdim: karşınızdaki insanın teknik bilgisi kesinlikle sizin kadar iyi değil ve sizi aptal yerine koymak için hep bir ağızdan yemin etmişcesine sabrınızı zorluyorlar. Kibar ve insanca derdinizi anlatmak yerine onların anladığı dilden konuşmak her zaman olumlu sonuç veriyor. Malesef bu böyle...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Melih Vayvalak -- 4 Haziran 2010; 11:45:31 >




  • mersa sistemi şimdi aradım ayhan çalışkan adlı beyfendi anlayışlı çıktı ancak bizim servisimizde öyle şey olmaz, kargoda kırılmılştır vs diyip kestirip attı. ben de sizin bilginiz dahilinde olmadan bu yaşanmış her tarafında japon yapıştırıcısı kalıntısı var uydunun bizzati görüyorum dedim size ulaştığında bunu siz de görürsünüz dedim. bizzat ilgilenicem dedi ve ürünü bize gönderin komple değiştirelim dedi. ürünü gönderiyorum şimdi. bakalım nolacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokata -- 4 Haziran 2010; 15:00:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokata

    mersa sistemi şimdi aradım ayhan çalışkan adlı beyfendi anlayışlı çıktı ancak bizim servisimizde öyle şey olmaz, kargoda kırılmılştır vs diyip kestirip attı. ben de sizin bilginiz dahilinde olmadan bu yaşanmış her tarafında japon yaştırıcısı kalıntısı var uydunun bizzati görüyorum dedim size ulaştığında bunu siz de görürsünüz dedim. bizzat ilgilenicem dedi ve ürünü bize gönderin komple değiştirelim dedi. ürünü gönderiyorum şimdi. bakalım nolacak.


    Hadi bakalım inşallah olumlu sonuçlanır, sonucu bildirirsin hocam
  • Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun. Umarım sorununu giderirler.
    Ürünün garanti süresinin ürün servisteyken bittiğini söylemişsin ancak ürünün tamiri sırasında geçen süre garanti süresine eklenir. Diğer bir ifade ile senin ürünün garanti süresi henüz geçmemiş görünüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeLihhTripp


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokata

    mersa sistemi şimdi aradım ayhan çalışkan adlı beyfendi anlayışlı çıktı ancak bizim servisimizde öyle şey olmaz, kargoda kırılmılştır vs diyip kestirip attı. ben de sizin bilginiz dahilinde olmadan bu yaşanmış her tarafında japon yaştırıcısı kalıntısı var uydunun bizzati görüyorum dedim size ulaştığında bunu siz de görürsünüz dedim. bizzat ilgilenicem dedi ve ürünü bize gönderin komple değiştirelim dedi. ürünü gönderiyorum şimdi. bakalım nolacak.


    Hadi bakalım inşallah olumlu sonuçlanır, sonucu bildirirsin hocam

    evet kırık olan uyduyu gönderdim şimdi kargoyla yenisi gelecektir muhtemelen yalnız güvenimi büyük ölçüde sarstı mersa. bundan böyle kendilerinden çıkma hiçbir ürünü almamaya özen göstericem ben de sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokata -- 4 Haziran 2010; 15:03:17 >




  • Ne diyeyim arkadasim gecmis olsun,
    bir olay da ben anlatayim,islemcim arizalanmisti yeniydi,garantiye yolladim 1 ay sonra geldiginde orjinal amd phenom fanini almislar,yerine daha dandik bir amd fani koymuslar,yani bu teknik servistekilerin cakalligi cok oldu artik,enayiyi nasil kandirdik diyorlar, ama kendilerini kandiriyorlar.Birde sifir gelmedi kutusunu bile ilk aldigin kutuya koymuslar oyle box gelmedi ne adamlar yahu.Garantiye yollarkene acaba urunun basina ne gelir eksik gelirmi diye dusunmuyor degilim.Philipsin teknik destegini cok seviyorum,ariza durumunda yuzde 90 sifir kapali kutu yolluyorlar,logitech de oyle,marka tutkusu olustugu icin her markayi almiyorum,titiz davraniyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kudretx -- 5 Haziran 2010; 23:53:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kudretx
    Philipsin teknik destegini cok seviyorum,ariza durumunda yuzde 90 sifir kapali kutu yolluyorlar,logitech de oyle,marka tutkusu olustugu icin her markayi almiyorum,titiz davraniyorum.


    Eskiden öyleydi artık değil malesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fatz -- 6 Haziran 2010; 0:27:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatz

    quote:

    Orijinalden alıntı: kudretx
    Philipsin teknik destegini cok seviyorum,ariza durumunda yuzde 90 sifir kapali kutu yolluyorlar,logitech de oyle,marka tutkusu olustugu icin her markayi almiyorum,titiz davraniyorum.


    Eskiden öyleydi artık değil malesef.

    evet bitti o olay. hiçbir şekilde yardımcı olmuyor logitech artık. servise gidin diyorlar artık.

    son durum şöyle şimdi: hafta sonuna denk geldiğinden kargo mersaya ulaşmamış daha. pazartesi mersaya ulaşır inşallah yeni uydu da çarşamba perşembe gibi elime ulaşır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokata -- 6 Haziran 2010; 1:28:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gazilim

    Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun. Umarım sorununu giderirler.
    Ürünün garanti süresinin ürün servisteyken bittiğini söylemişsin ancak ürünün tamiri sırasında geçen süre garanti süresine eklenir. Diğer bir ifade ile senin ürünün garanti süresi henüz geçmemiş görünüyor.




    Öncelikle geçmiş olsun.. Bende böyle bir sorunu eski Samsung monitörümde yaşamıştım, ne gıcıktı...

    Evet arkadaşım tamamen haklı serviste misal 1 hafta kaldıysa o süre donar ve garanti süresine eklenir yani garantin yasalara göre devam etmektedir..
  • Bende Philips servisi ile yaşadığım sorunlardan dolayı Philips marka bir ürün almıyorum, Mecbur kalırsam da servis yok diyerek alıcam (Antalya)


    quote:

    Orijinalden alıntı: kudretx

    Ne diyeyim arkadasim gecmis olsun,
    bir olay da ben anlatayim,islemcim arizalanmisti yeniydi,garantiye yolladim 1 ay sonra geldiginde orjinal amd phenom fanini almislar,yerine daha dandik bir amd fani koymuslar,yani bu teknik servistekilerin cakalligi cok oldu artik,enayiyi nasil kandirdik diyorlar, ama kendilerini kandiriyorlar.Birde sifir gelmedi kutusunu bile ilk aldigin kutuya koymuslar oyle box gelmedi ne adamlar yahu.Garantiye yollarkene acaba urunun basina ne gelir eksik gelirmi diye dusunmuyor degilim.Philipsin teknik destegini cok seviyorum,ariza durumunda yuzde 90 sifir kapali kutu yolluyorlar,logitech de oyle,marka tutkusu olustugu icin her markayi almiyorum,titiz davraniyorum.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.