Bir kaç gün önce hepsiburada dan gigabyte eagle 6600 ekran kartı aldım. Kutusunu açtığımda antistatik poşetinin daha önce açılıp kapatıldığını farkettm, bantı aşağıdaki gibi parçalanmıştı: İade süreciyle uğraşmamak için, iyi niyetlilik gösterip, kartta sorun yoksa devam edeyim dedim, bir kaç oyun oynadım ve devam ettim. Tabi ki bu onların ayıbını örtmemi gerektirmiyordu, aşağıdaki yorumumu onaylamadılar, Yorumunuzun onaylanması için ürün hakkında öven şiirler yazmanız gerekiyor galiba. Teşekkürler hepsiburada, Yorumu tekrar yapacağım, onaylanmazsa ürünü iade edeceğim. Edit: Bir değerlendirme daha yaptım, yine onaylanmadı, gerçekten yatacak yerleri yok, kırmızı renkli metinde açık açık "ürünü övmeyen yorum kabul edilmez" yazsalar daha iyi. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yakup548 -- 1 Mayıs 2022; 23:12:37 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Hepsiburadanın açılmış ekran kartı göndermesi ve Yorumu Onaylamaması
-
-
Hepsiburada'dan çok sık alışveriş yapıyorum şu ana kadar 3 kez açtıktan sonra donanım iade etmem gerekti ve süreç aşırı hızlı ilerliyor. Eğer iade etmek istiyorsanız iade edebilirsiniz fakat üründe sorun yoksa ben iade etmezdim. Ben bu tarz şeyleri çok takmıyorum ama aşırı hassas arkadaşlarda mevcut. Forumda ürünü alırken 10 gün kullanıp iade ederim diye alan ve utanmadan bunu aralıksız şekilde yapan onlarca kullanıcı var. Dolaylı yoldan ucu size de dokunmuş.
-
Böyle bir rezillik olur mu? Hem kullanılmış ürünü gönder hem de yorumu yayınlama. Açılmış ürünün ne kadar kullanıldığını ne amaçla kullanıldığını kimse bilemez. 14 gün başkası kullanır iade eder, aynı ürün başkasına denk gelir 14 gün kullanır iade eder kaç kişiye gitti kaç kişi kaç gün kullandı muamma. Kaldı ki başka ürün olsa neyse ama ürün ekran kartı. Miningcilere denk gelmişse ki %80 ihtimalle denk gelmiştir illa mining yapılmıştır o kartla. Her kulllanıcı 2 hafta mining yapsa ayarları bilmeden kartı yorsa o kartın hayrını gör artık. Ekran kartı üreticileri bile bi ara 1 ay garanti veriyordu mining kartlara gerisini siz düşünün. Ekran kartı konusunda kesinlikle çok hassas olmak gerekiyor. Açılan ekran kartlarını geri almayan sitelerden alışveriş yapmak lazım. Ayrıca hepsiburadanın yorum yayınlamama olayı işin bambaşka bir boyutu yok mu bunu şikayet edeceğimiz bir yer herhangi bir yaptırım?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EhtiyarKurt -- 1 Mayıs 2022; 7:59:58 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Bana asıl dokunan kısmı yorumu onaylamamaları, ürünü bayram öncesi teslim alıp sonra da süreçle uğraşmak istemediğim için, hızlı olduğunu biliyorum ama sürecini sevmiyorum, ürünü bir test ettim sorun yok gibiydi ben de devam ettim, biri alıp iade mi etmiştir, gümrükte vs içi mi açılmıştır ne olmuştur bilemem.
Ama yorumda en ufak bir saygısızlık yok ve yayınlamadılar.
Bayram dönüşü koşulsuz iade süresi bitmesine rağmen iadeyi deneyeceğim, kabul olmazsa thh ye başvururum. Çünkü bu yorum yayınlamama olayını iyice abarttılar artık, tek bir üründe de başıma gelmedi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Neresi varsa şkayet edilebilecek wdeceğim ben de.
Kartın içi, ızgarası, backplate ile pcb arasına ışık tutup baktım, toz tanesi bile yoktu, yani mining yapılsa illaki bir izi kalırdı diye düşünüyorum.
Hep açılmış satıp hem yorumu reddetmeleri beni baya tetikledi. Uğraşacağım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yorum onaylama olayı ne saçma bir şey ya? Tamam karalamaları önlemek için yapılıyor olabilir ama o zaman da sadece ürünü alanlar yorum yapabilsin. Böyle yöntemle satıcı resmen kendini olduğundan çok daha iyi gösterir. Yorum onaylama yasaklanmalı.
-
Zaten sadece ürünü alanlar yorum yapabiliyor. Ona rağmen bu yorum onaylama var. Alıp karalama yapan da olabilir eyvallah yine bi onay olsun.
Ama bu ilk değil, kaç kere saygı çerçevesinde olumsuz yorum yaptım onaylanmadı.
Eğer onaylansa bile çoook uzun sürüyor.
Ama olumlu yorum yap, aynı gün onaylansın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şikayetvar a yazın , hemen onaylanır
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Şikayetvar a yazıp da hiç bir sorunumun çözüldüğünü görmedim, verilecek cevap da şu:
Değerli müşterimiz, şu şu şu kurallar gereği, xx kurumsal cümle , yorumunuz onaylanmamıştır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hepsiburada dan hiçbir şey almıyorum
Eksik gönderi
Hatalı gönderi
Eksik iade
Hatalı değişim
Yorum onaylamama
Bunlar default olarak geliyor
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
yorumu yayınlamamaları rezalet bi olay ancak ortadogudayız cok şaşırmıyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçmiş olsun.
Buradan masaj aleti almıştım. Ayyy ona ben işim biye veydim, kaygo şok hıjlıydı ihihi gibi garip gurip yorumları yayınlamışlar, ezcümle ile Çin malı basit bir alet iş görür yazmıştım onaylanmamıştı.
Kargo hızlı, kargo varya kargo üfff bir hızlıydı gibi yorumlar gerek yoksa genelde gerçek deneyimleri yayınlamıyorlar.
Elektronik eşyada amazon harici tercih etmemek lazım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ürünü ikinci el olarak satın almamış, iade etmeyi istemek rn büyük hakkı. Kullanılmış ürün satacaksa bunu sitede belirtmek zorunda, nitelikli dolandırıcılık yapmanın alemi yok. Trendyol ve hepsiburada şark kurnazı türko siteleridir. Müslüman olan türkiyede artık Amazon ve Arçelik dışında harici herhangi bir firmadan alışveriş yapılmaz, yapan da dolandırılmaya razı demektir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ne güzel düzgünce yazmışsınız, onaylamamislar.Bunlarin yatacak yeri yok.Vatandaşı mağdur etmek için herseyi yapıyorlar.
Adamlarlardan motosiklet için branda aldım, boş kutu yolladılar. Tamamiyle boş bir kutu bantlı kapalı boş kutu.
Allahin brandasi 200 lira , 32 gün uğraştım.
Neyini arastirdilar, en son ihale bana kalacaktı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben farklı birşey söylemedim hocam benden neden alıntı yaptınız anlamadım. Tabi ki iadeyi istemek iade etmek hakkı iade istiyorsa da iade eder sorun yaşamayacağıni belirttim.
Hepsiburada üzerinden bi çocuğa hediye kulaklık aldım. Kargo mahvolmuş halde ve ürün bozuk geldi. Mağazaya geri gönderdim iadeyi kabul etmedi bana ve kargoya suç yükledi. Hepsiburada aradı paramı kendi insiyatif kullanarak iade etti bozuk kulaklığıda çöpe attım. O rakam umrumda mıydı pek sayılmaz ama bu davranış beni memnun etti. Hayatım boyunca 3 kere ürün açıp iade etmem gerekti asla sevmediğim birşeydir. Bu ürünlerin üçüde hepsiburadaya denk geldi ve hiç bir sorun yaşamadım. Hepsiburadadan sorun yaşamamış biri olarak hepsiburadanın yardımcı olacağını dile getirdim. Nefret eden arkadaşlarda olacaktır memnun olan arkadaşlarda bence hepsinin dile getirilmesi gerekiyor.
Aynı fiyata yada daha ucuza başka yerden alabiliyor mu açılmış olması kişiyi ne kadar etkiliyor bunlara arkadaş karar verecek. Bu forumda her aldığı ürünü kullanıp son gün iade eden ama bir yer açık ürün gönderince eli ayağı titreyen kullanıcılarda var. Konuyu açan arkadaş sonuna kadar haklı ve istediği her şeyi yapmakta özgür. Ben olsam takar geçerdim başkası olsa bantı açık görünce tansiyonu düşer bir başkası olsa açık olduğunu anlamaz vs vs.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
-
kusura bakmayın da boş işlerle uğraştığınızı düşünüyorum. aldığı ürünleri 1 hafta kullanıp iade eden kullanıcı çok fazla var, muhtemelen size de öyle bir ürün denk gelmiş. zaten kontrol ettiğinizi ve toz tanesi olmadığını söylemişsiniz, o zaman farkeden nedir ki? adamın biri muhtemelen açmış 2 gün kullanıp beğenmemiş geri göndermiş, şu olayda sizi etkileyen hiç bir şey yok. durum tamamen psikolojik olarak "sıfır aldıysam kutusunun açılmamış olması gerekli" düşüncesinden daha öte değil.
beğenmiyorsanız siz de iade edin gitsin, sonuçta 14 gün boyunca sorgusuz sualsiz iade hakkınız var.
not: bana da daha önce denk geldi bu tarz durumlar. cihazın işlevinde bir sorun yoksa kafaya takmadım.
-
Evet hocam malesef insanlar acip yolluyor firmalari da zor durumda birakiyolar. Cok cok temiz gibiyse takmayin. Ürünü övün dememişler, ürünun kullanimi ile ilgili olumlu yada olumsuz yorum yazabilirsiniz demişler. Tekrar uzgunum. Cok can sikici bir durum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şu internet satışlarını patlatan şey yorumlar oldu, bitiren şey de yorum olacak herhalde.
Yorumlar bir nevi iç denetim sistemi sayılır. Eğer siteler bu konuda müdahelede bulunursa insanların güveni kalmaz, şikayetler artar.
Herkes birşeyler iade ediyor tabi ki de, buzdolabından bulaşık makinesine telefona vs herşeye iade var ikeada bile iade var ancak iade olması halinde sonraki müşterinin iade sebebi ile ilgili mutlaka bilgisi olması gerek.
Bu arada hepsiburada senelerdir hiçbir sorunumu çözümsüz bırakmadı. Sizde müşteri temsilcisine şikayetinizi iletirseniz çözeceklerdir tahminimce.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onatba -- 1 Mayıs 2022; 19:6:24 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hayır yanlış düşünüyorsun, belki de kartın çok niş bir problemi var sadece belli bir uygulamada baş gösteriyor ve ben farkedemiycem, iade eden de bunun için iade etti, bunu nereden bilebilirim?
6900 tl, Türkiye şartlarınd 1,5 asgari ücretten daha fazla, tabiki ürünümün kutusu açılmamış alırım.
Kutusu açılmış ürün alacak olsaydım n11 Mahmut ticaretten 500 tl daha ucuza alırdım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Hepsiburada'dan çok sık alışveriş yapıyorum şu ana kadar 3 kez açtıktan sonra donanım iade etmem gerekti ve süreç aşırı hızlı ilerliyor. Eğer iade etmek istiyorsanız iade edebilirsiniz fakat üründe sorun yoksa ben iade etmezdim. Ben bu tarz şeyleri çok takmıyorum ama aşırı hassas arkadaşlarda mevcut. Forumda ürünü alırken 10 gün kullanıp iade ederim diye alan ve utanmadan bunu aralıksız şekilde yapan onlarca kullanıcı var. Dolaylı yoldan ucu size de dokunmuş. |
Bana asıl dokunan kısmı yorumu onaylamamaları, ürünü bayram öncesi teslim alıp sonra da süreçle uğraşmak istemediğim için, hızlı olduğunu biliyorum ama sürecini sevmiyorum, ürünü bir test ettim sorun yok gibiydi ben de devam ettim, biri alıp iade mi etmiştir, gümrükte vs içi mi açılmıştır ne olmuştur bilemem. Ama yorumda en ufak bir saygısızlık yok ve yayınlamadılar. Bayram dönüşü koşulsuz iade süresi bitmesine rağmen iadeyi deneyeceğim, kabul olmazsa thh ye başvururum. Çünkü bu yorum yayınlamama olayını iyice abarttılar artık, tek bir üründe de başıma gelmedi. |
Böyle bir rezillik olur mu? Hem kullanılmış ürünü gönder hem de yorumu yayınlama. Açılmış ürünün ne kadar kullanıldığını ne amaçla kullanıldığını kimse bilemez. 14 gün başkası kullanır iade eder, aynı ürün başkasına denk gelir 14 gün kullanır iade eder kaç kişiye gitti kaç kişi kaç gün kullandı muamma. Kaldı ki başka ürün olsa neyse ama ürün ekran kartı. Miningcilere denk gelmişse ki %80 ihtimalle denk gelmiştir illa mining yapılmıştır o kartla. Her kulllanıcı 2 hafta mining yapsa ayarları bilmeden kartı yorsa o kartın hayrını gör artık. Ekran kartı üreticileri bile bi ara 1 ay garanti veriyordu mining kartlara gerisini siz düşünün. Ekran kartı konusunda kesinlikle çok hassas olmak gerekiyor. Açılan ekran kartlarını geri almayan sitelerden alışveriş yapmak lazım. Ayrıca hepsiburadanın yorum yayınlamama olayı işin bambaşka bir boyutu yok mu bunu şikayet edeceğimiz bir yer herhangi bir yaptırım?
|
Hayır yanlış düşünüyorsun, belki de kartın çok niş bir problemi var sadece belli bir uygulamada baş gösteriyor ve ben farkedemiycem, iade eden de bunun için iade etti, bunu nereden bilebilirim? 6900 tl, Türkiye şartlarınd 1,5 asgari ücretten daha fazla, tabiki ürünümün kutusu açılmamış alırım. Kutusu açılmış ürün alacak olsaydım n11 Mahmut ticaretten 500 tl daha ucuza alırdım. |
Ürünün kullanılmış veya hatalı gönderilmesini geçtim, olabilir. Ama içinde tek bir küfür ve hakaret bulunmayan yorumu yayınlamamaları en hafif tabiri ile ahlâksızlıktır. Net.
|
Ticarette kâr esastır ancak bunların yaptığı çakal esnaflık. Aldığımız 2 acer laptopun da menteşesi kırıldı. Yoruma bunu ekleyince onaylanmadı. Birini garantiden yaptılar, diğerini reddettiler. Şu anda hakem heyetinde. Aynı zamanda yorum çakallığını şikayetvar'a yazdım. Malesef yapacak başka bir şey yok. Devlerle savaşmak mümkün değil.
Benzer şey Amerika'da ebayde başıma gelmişti. Meğerse satıcılar para ödeyip kötü yorum sildirebiliyormuş. Hatta bunu ebay teklif ediyor. Ticarette ahlak zor bulunan bir şey. |
İyi de sorun iade etmek değil ki. Arkadaş parasıyla sıfır açılmamış kart almak istiyor ve bu yüzden n11 gibi gittigidiyor gibi sitelerle uğraşmayıp daha fazla verip hepsiburadadan alışveriş yapmış. Sorun hepsiburadanın kalitesini düşürmesinde. Kutunun açılıp açılmayacağını kafasına takmayan insanlar n11 den alsın letgodan alsın ama sıfır açılmamış ürün isteyenler içinde güvenli bir site olsun. Ben hepsiburadayı öyle sanıyordum ama şu saatten sonra n11 den bir farkı kalmadı gözümde.
|
Ürünün poşeti açık geldi diye yorumda ürünü niye gömüyorsun. Ürün değerlendirmesi ayrı , yaptığın alışverişin değerlendirmesi ayrı. Hepsiburada sağlam ve güvenilir bir site. İade edince de sorunsuz alıyor. Hemen bir hışımla 1 puan 1 puan saldırmanın anlamı yok. Beğenmiyorsan alışveriş yapmazsın. |
Ucu kullanıcıya değil satıcıya dokunacak. Adam sıfır parası vermiş almış ürünü. Saçmalamanın da bir sınırı var. |
Benzer içerikler
- üçlü ara bellekleme nedir
- amd radeon r7 200
- düşey senkronizasyon nedir
- gpu hotspot nedir
- paylaşılan gpu belleği nedir
- rx 8000 serisi
- gtx 1650 ne zaman çıktı
- dlaa nedir
- intel arc b580
- rtx 50 serisi ne zaman çıkacak
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X