< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EhtiyarKurt -- 4 Mayıs 2022; 9:30:13 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Hepsiburadanın açılmış ekran kartı göndermesi ve Yorumu Onaylamaması (9. sayfa)
-
-
Adidasa bildirin bence yasal işlem başlatırlar diye düşünüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Amazon'dan aldığım ürünün fiyatı ürünü aldıktan sonra 30 gün içerisinde düştü. Amazon müşteri hizmetlerine durumu bildirdim. Aradaki fiyat farkını Amazon kredi kartıma geri yükledi.
Daha da n11, hepsiburada, trendyol gibi zir zop şirketlerden alış-veriş yapmam. Bu kadar net.
Getir battığına göre n11 de yakında batar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leopolidas -- 29 Mayıs 2022; 19:21:35 > -
Hocam Ticaret Bakanlığı'na belgeler ile şikayet edin Cimer üzerinden veya. Tutuşurlar tahminim. Resmen rezalet, organize dolandırıcılık.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hortlatıyorum ama benzer bir şey başıma geldi. Hepsiburadadan arkadaşa dual channel yapması için ram aldım satıcı başkası idi hepsiburadanın kendisi değil. Başka hiçbir yerde de aynı ram yok, dual channel yapmak istediğimiz için oradan aldık neyse. Sıfır fiyatına koymuş ikinci el ürün gönderdi bariz kullanılmış zaten dandik bir plastik poşet içinde gönderdi, üstündeki etiket yazıları silinmiş ve bağlantı noktalarında ram yuvasının diş izleri var.
Normalde iade ederdim fakat çalışıyor durumda olması ve aynı ram'in başka yerde stokta olmaması dolayısı ile iade etmedim. Tamamen saygı kuralları çerçevesi içinde hatta gayet nezikçe olumsuz yorum bıraktım 2. ürün yolladı diye ama hepsiburada onaylamadı neymiş ürün ile alakalı yorum yapmalıymışım (ürünün 2.el olması benimle alakalı herhalde) satıcıdan-kargodan kaynaklanan sorunlar için yorumlar onaylanmıyormuş. Fakat satıcı profiline yorum da bırakamıyorum?
Hepsiburada resmen bu dolandırıcılara arka çıkıyor bu yorum sistemi sayesinde. Ayrıca arada görüyorum satıcıyla alakalı bazı yorumlar yayınlanıyor, yani daha tutarlı uygulayamıyorlar kuralı.
-
Kargo yada ürününün kondisyonu ile alakalı yorumlara izin verilmemesine katılmak ile beraber , açılmış ürünü de sineye çekmemek gerekiyor.
Ürünü ilk kez kutudan çıkarırken Kargo yetkilisi nezareti çok önemli. Sipariş esnasında şubeden teslimat yöntemini seçemiyorsanız, dağıtıma çıkmadan sabah saatlerinde şubeden teslim alacağınızı kargonuzu arayarak bildirin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eğer yorum olumsuzsa onaylanma ihtimali çok çok düşük. Olumsuz yorum içinde ürünü olumlayan bazı cümleler de eklemek gerekiyor. HB yorum konusunda tam bir dolandırıcı gibi davranıyor.
-
Peki hiç ekran kartı alıp kullanıp iade ettinizmi ? bu firmalar bu kartları çöpemi atmalı ? o mal sizin olsaydı çöpe atarmıydınız ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X